Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Igor":1ulls09y je napisao(la):
Obilaznica nije popularna van bg-a zbog vecite price da se sve gradi u bg.


Na zalost znam da dosta ljudi u unutrasnjosti tako razmislja, znam i neke Beogradjane koji misle da juzno od Bubanj potoka nista ne postoji. Ne bih da zvucim kao politicar jer to nisam, ali zaista mislim da je obilaznica jedan od retkih projekata u Beogradu od koje ce imati korist cela Srbija.
 
i ne samo Srbija, nego i strani kamioni!I turci koji se vracaju kuci za praznike
 
Kakve su ovo nebuloze?


Beograd -- Koridori Srbije su za sanaciju jednog tunela potrošili 23 miliona dinara više, jer je analiza za taj projekat rađena u mraku, kaže Vladimir Vučković.

Komentarišući razloge kašnjenja u realizaciji javnih investicija, ali i brojne propuste, Vučković, koji je član Fiskalnog saveta, na konferenciji za novinare, kao primer naveo je javno dostupan izveštaj o radu Koridora Srbije u kom se navodi da je sanacija jednog tunela na deonici Dobanovci - Bubanj potok bila skuplja nego što se očekivalo.

"Razlog je taj što je analiza prilikom projektovanja sprovedena u mraku i pri intenzivnom saobraćaju, da bi se naknadno po danu, kada su urađeni radovi, utvrdilo da je bilo propusta u tom planiranju i da je zbog toga trošak sanacije tog tunela za 23 miliona dinara veći nego što je trebalo da bude", objasnio je on.

To je otprilike, kako je dodao, godišnji budžet Fiskalnog saveta.

"Eto koliko može da košta to što je neko noću, umesto nekoliko sati ranije ili kasnije, analizirao šta treba da se radi", zaključio je on.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=957145
 
Evo nove nebuloze

Koridori su saopštili da "ne da nisu potrošili pomenutih 23 miliona dinara, nego su ostvarili i značajnu uštedu, a pritom obezbedili sigurne uslove za bezbedno odvijanje saobraćaja i time smanjili rizik koji je postojao dok su tuneli bili pušteni u saobraćaj bez rasvete, protivpožarnog i bezbednosnog sistema".

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=957353
 
Tipicno...
Jedni tvrde da je potroseno 23m vise, drugi da je potroseno toliko manje.
Sad u duhu demokratije u Srba, treba da organizujemo 'anketnu komisiju' skupstinskog odbora, kao i nezavisnu komisiju 'eksperata'.
Kada ne utvrde nista (kao i obicno), angazovati eksperte iz neke od specijalizovanih institucija iz neke od zemalja EU.

Na kraju, dobijamo izvestaj da je BILO ODREDJENIH PROPUSTA, ali da nije moguce utvrditi da je bilo MALBERZACIJA.

To sto ce trosak svih ovih 'istraga' premasiti iznos o kome se diskutuje, nece niko spominjati...

Da nije tuzno (jer se radi o nasoj zemlji i nasem novcu), jos bi se nasmejao...
 
Nema nam janka ? Jel privode kraju rampe kod Batajnice?
 
Tihi_SRB":36c703h4 je napisao(la):
Nema nam janka ? Jel privode kraju rampe kod Batajnice?

Pa nema šta i da slika kad ne rade ili ide puž brzinom. Samo da gazi blato badava. Nadam se da će krenuti posle praznika ako im vreme dozvoli a onda će i Janko. Nikako da dočekamo silaznu rampu is pravca NS. Muka mi je od Bataje ujutru.

Koliko sam iz kola mogao da vidim radila se kanalizacija duž trase rampi pa prema drumu. Na rampama ako su izlili to poslednje polje ostaje betoniranje ivičnih venaca, hidroizlocaija, rasveta, ivičnjaci i ograda a potom i asvaltiranje.

Na proleće treba da krene i rekonstrukcija od PIM-a do nadvožnjaka iz pravca NS jer tamo nema zaustavne trake. Nadam se kada to budu radili da će napraviti neki prelaz bliže nadvožnjaku da bar rampu možemo da koristimo kad se bude išlo dvosmerno ali ovog puta novom stranom autoputa.

Ljudi polomiše kola kod Sike na onom parčetu od rupetina. Ja više ne idem tuda nego niz drum pa desno i pored Knez Petrola izađem na 2+2. Bolje da čekam tu semafor nego da ode guma,felna,trap ili da ostavim karter negde na onim rupama. Moj komšija iseko gumu jer nije znao za rupu.
 
Sika je jedino resenje gde brzo izlazis na 2+2. Dok dodjem do Knez petrola pored idiota koji celim drumom voze 50km\h, gde je ogranicenje 80km\h, pre bi lomio auto nego da se vozikam 50 u koloni.

Sent from LG G2
 
Janko mozes i kucanu reportazu da nam das , mozemo i bez slika do daljnjeg ! Ocekujemo da se privode kraju radovi na Batajnickoj petlji pa da puste celu tu petlju do leta ! Jer stvaraju probleme na T6 saobracajnici.
 
Prođoh danas.
Betoniran poslednji segment rampe ka Dobanovcima.

Primetio sam dizalice koje su na vrhu silazne rampe iz pravca NS.
Izgleda da se sprema betoniranje ivičnih venaca što će biti poslednji betonski radovi na preostalim rampama.

Nadam se da će već do Aprila da završe ako ih vreme posluži.

Onda jedino osataje bulevar da se spoji, a posle toga bi valjalo da urade proširenje sa 2+2 na 3+3 od Galenike do nadvožnjaka
jer od T6 do Galenike već ima 3 trake a valjalo bi da probiju i pravac pored pošte do Ugrinovačke da ne čekamo semafor 3 dana za ulaz u Zemun a i ono prestrojavanje je kratko. Valjda im je u planu ovo sa 3+3.

T6 je projektovana po jednom planu a posle se gradilo po drugom ili na divlje. Dokaz ovoga su oni zapušteni ispusti za nepostojeće raskrsnice koji su vrlo opasni.

Drugo petlja zmaj treba da se izvuče nekako u punu detelinu a ne ovako jer se stvaraju kolone kad se seku 3 trake.
A neko je baš bio pametan kad je pred otvaranje Pupinovog mosta stavio one table Batajnica a nigde Zrenjanin, Pančevo a iz pravca Šida baš će neko za Batajnicu tuda. Te table sad treba da sele u Dobanovce kad se završi Batajnička petlja a ovde mora nove.
 
17.02.

p2140009.jpg


p2140010.jpg


p2140014.jpg


p2140015.jpg


p2140011.jpg


p2140012.jpg


p2140013.jpg


p2140016.jpg


p2140017.jpg


p2140018.jpg


p2140019.jpg


p2140020.jpg


p2140021.jpg


p2140022.jpg


p2140023.jpg


p2140024.jpg


p2140025.jpg


p2140026.jpg


p2140027.jpg


p2140028.jpg


p2140029.jpg


p2140030.jpg


p2140031.jpg


p2140032.jpg


p2140033.jpg


p2140034.jpg


p2140035.jpg


p2140036.jpg
 
Malo kasnim, poslali mi snimak 03 Feb 2015 :)

Vidi se da je nasuta traka od Dobanovaca do mosta, a vidi se da je nasuta i "UMP" deonica od Zrenjaninca do Pančevačkog puta.

beg03feb2015.jpg
 
Ako malo bolje pogledaš videćeš da je snimak mnogo stariji, uostalom nema ni ulazne rampe ka Ns koja je puštena 29.11.
 
Neće biti da je tako, ovi odozgo ne greše. Možda se ne vidi dobro svaki detalj, neke stvari se izvesno ne mogu videti, ali snimak je 03-feb-2015, tu nema sumnje. Uostalom, kad se uveća prikaz vidi se da raskrsnica kod nove zgrade Pošte funkcioniše.
 
Dobanovci - Ostružnica, danas.

Svi mostići su gotovi. Tu više nema nikakve tehnike ni objekata.
Ostaje da se stavi završni sloj tucanika i trasa dovede u nivo mostića.
Mašine i kontejneri koncentrisani na jednom mestu, bliže Surčinu.
Ispod Surčinskog nadvožnjaka i kod OMV-a status quo.
 
Mozda ce biti mali off temi, ali sve vise cujem od ljudi koji dolaze iz inostranstva (preko Madjarske), a i sam sam stekao sl. utisak da cim se udje u Srbiju putevi postaju sablasno pusti. Nigde nikog, bilo da je dan ili noc, sve od Subotica pa do bilo kuda.
Dodje coveku da se upita za koga svi ti postojeci i buduci autopotevi i obilaznice?
Beograd je tu jos najprometniji. Nema ni tranzitnog saobracaja, mozda tek po neka turska, bugarska ili gastarbajterska registracija, koji prelecu kao preko opasne zone.
Mozda sam sad malo smracio, ali nije dovoljno imati samo autoput, vec imati politiku i strategiju kako privuci veci tranzit preko Srbije, ako je to cilj.
Np. skratiti vreme putovanja kroz Srbiju, to bi se postoglo da je obilaznica isla severno - preko Smedereva - Panceva - Nove Pazove. Onda, da autoput ne izlazi na segedinski istocni krak u Madjarskoj, vec na onaj srednji koji dolazi iz Slavonije itd.
 
Rodjeni, svaka ti dala i na vreme dobila... Tebi mora da je jako dobro. Mi ni ovu obilaznicu/kraću, južnu, skoro iste dužine kao AP kroz grad/ ne možemo četvrt veka da privedemo kraju, a ti zagovaraš severnu sa 2 mosta na Dunavu!? Uz to, koliko bi trebalo vremena od Malog Požarevca do Dobanovaca i obratno tvojom severnom varijantom za one koje idu pravcem Istanbul-Minhen/Milano? Ili i tu imaš neku alternativu, tunel ili sl. Šta ćemo sa zapadnom Srbijom, Crnom Gorom, Bosnom? Oni će od/do Pazove, Pančeva i Smedereva ići - gde? I kako misliš da usmeriš tranzit kroz Slavoniju? Pa, valjda cela Evropa bolje zna od mene i tebe gde, kako i zašto treba provlačiti panevropske koridore. I kao takve delimično i finansira te projekte. A ko bi finansirao te ne(o)koridore po tvom ukusu i percepciji? Nemoj da me pogrešno shvatiš, niti da se ljutiš što sam malo oštriji, ali ovo je preozbiljan sajt i forum za tu vrstu avanturizma...
 
Hvala ti na sugestijama, znam koliko je forum ozbiljan i koliko moze biti neozbiljan jos od 2010, dobro nam dosao, nije mi bila namera da ista "zagovaram" (jel' zbog toga ljudi dolaze ovde?! nisam znao) , vec da prosto primetim / analiziram situaciju / podelim utisak itd.
Nebitno.

Nisam hteo da kazem da obilaznica koja se gradi ne treba da postoji. Beograd treba da ima pun krug obilaznice oko grada ka svim pravcima.
Imamo ozbiljnu konkurenciju preko Bugarske i Rumunije do zapadnih zemlja, sto se tranzita iz Azije tice, a oni su u EU i u dogledno vreme izmedju niih nece postojati granica, a bice autoputa (ako im sve bude islo po planu, jelte), verovatno boljeg nego kroz Srbiju. Nasa prednost bi bila, kao sto za mnoge i dalje jeste, konkuretno skraceno vreme putovanja + razne druge olaksice. Svaki minut i km je broji, jer oni znace novac.

Jos jedna prednost je autoput tim centralnim madjarskim krakom (iz Slavonije) koji je iz Rumunije nedostizan, a nama i tranzitu bi znacajno skratio put ka zapadu. Pogledaj na mapi, videces koliko bi to km novog autoputa bilo.

To sam hteo da kazem. Sad sto se nema para to je druga prica, nema se ni ovako.
Ako Evropi nije u planu za panevropske koridore da tako bude, onda bi tu trebala diplomatija da stupi na scenu, jer to nije nikakva metafizika, vec sve, kao i oduvek, zavisi od strategije i politike zemlje koja ima neki interes.
 
Khm...
Ajd da pojasnimo.
Kada kazes 'centralni madjarski krak (?) Mislis li na C5?
Ako na njega mislis, on nigde nema vezu ka Srbiji, tako da ne vidim kako bi mogao biti veza ka Evropi.
Cak i da imamo novac da sami finansiramo taj pravac sve bi bilo uzudno jer sa madjarske strane nema autoputa u tom pravcu.
Veza na taj koridor e biti moguca i preko Belog Manastira kada bude kompletiran, ali opet ostaje pitanje koliko je tim pravcem krace, s'obzirom da i taj koridor ide do Budimpestanske obilaznice.
 
@Drakče,
izmedju niih nece postojati granica, a bice autoputa (ako im sve bude islo po planu, jelte), verovatno boljeg nego kroz Srbiju

To se nece desiti ni do 2050. - vidi naša razglabanja na podforumu regionalni razvoj.

I da, koridori se ne povlače lenjirom, nego spajaju sredine sa velikim brojem stanovnika, industrijske centre, prate pruge, rečne tokove i td., a pritom se izbegava prolazak kroz planinske masive, vodi se računa o životnoj sredini i sl.
 
@laki72 Kako sam uspeo da pronadjen krak je obelezen kao M6 (od Budimpeste ka jugu u pravcu Osijeka),
kod grada Szekeszard ga sece buduci autoput M9 koji ce po planu ici do Segedina.
Od E-75 kod Subotice do postojeceg delica M9 ima oko 70ak km vazdusnom linijom (izmerio).

Mislim da bi to svakako skratilo vreme putovanja preko Madjarske , jer svi putevi i ovako vode u pravcu budimpestanske obilaznice, a postojeci E-75 kod Subotice se okrece ka istoku da bi dosao do gr. prelaza kod Horgosa, sto znaci da u tom momentu moramo skrenuti ka istoku da bi isli ka zapadu (!) (lepo su nam ga odredili)

Posgledaj sliku
http://www4.slikomat.com/13/0219/xfq-Screen.jpg

Naravno da na to treba da pristanu Madjari, ne samo da pristanu vec i da ucestvuju u izgradnji.
Postoje nacini kako bi se to postiglo, ako postoji odlucnost.

@caribrod Ne smemo racunati na to da ce se koridor kroz Rumuniju desiti na Sv. Nikad. Takva strategija je, blago receno, vrlo losa. Bitno da je to nama od izuzetnog znacaja, i da ubedimo druge da je i od njihovog.
Ako si se malo pozabavio planovima za buduce evropske / balkanske koridore - svuda stoji plan za rumunsko-bugarski, a nas nidje na mapi. To mora sto pre da se promeni!
 
@Drakche
Mislim da gresis.
Interes madjara da ulazu u M9 je gotovo nikakav.
Ono sto im je bilo bitno, drumska veza preko Dunava koja vezuje magistralni put 51 i M6 je napravljena. Izgradnja dalje ka Segedinu... (?)
Ne u neko skorije vreme.
Ekonomska opravdanost to ne dozvoljava. Sam si rekao da je vazdusnom linijom koju si povukao u pitanju 70km.
Da procenimo da je cena kostanja 7 miliona po km, dolazimo do cifre od skoro pola milijarde EUR!!!
Tome bi trebalo dodati i izgradnju potpuno novog granicnog prelaza. I veci deo toga bi trebo da izgrade i finansiraju Madjari!?
Pozabavimo se onda koji interes bi oni imali za to?
Ja ne vidim ni jedan. Jer njima je potpuno isto dal ce neko platiti vinjetu za upotrebu autoputa po postojecem autoputu (koji jos godinama treba da se otplacuje), ili po novom u koji bi tek trebali da ulazu.

Sam M9 je uradjen u profilu magistralnog puta, sto dokazuje da Madjarska ima veceh prioriteta po pitanju puteva.
47a9c1bfd78142dd8231e6ac6d7e2555.jpg


A zavrsetak istog na istocnoj obali Dunava i veza sa putem 51 izgleda ovako

8c7375b7c1ce6418fa06f97256e50ef1.jpg


Inace, po toj logici, pravac Beograd - Zrenjanin - Senta - HU (horgos), jos znacajnije skracuje razdaljinu od Beograda do Budimpeste, ali pri planiranju puteva se gleda jos dosta parametara osim pravolinijske razdaljine izmedju polazne tacke i odredista :)

P.S.
Kada ne postoji interes susedne zemlje dodje se u situaciju poput one sa mostom preko save kod Gradiske i vezom auto puta Banjaluka - Gradiska sa hrvatskom A3
 
Vrh