@Drakche
Mislim da gresis.
Interes madjara da ulazu u M9 je gotovo nikakav.
Ono sto im je bilo bitno, drumska veza preko Dunava koja vezuje magistralni put 51 i M6 je napravljena. Izgradnja dalje ka Segedinu... (?)
Ne u neko skorije vreme.
Ekonomska opravdanost to ne dozvoljava. Sam si rekao da je vazdusnom linijom koju si povukao u pitanju 70km.
Da procenimo da je cena kostanja 7 miliona po km, dolazimo do cifre od skoro pola milijarde EUR!!!
Tome bi trebalo dodati i izgradnju potpuno novog granicnog prelaza. I veci deo toga bi trebo da izgrade i finansiraju Madjari!?
Pozabavimo se onda koji interes bi oni imali za to?
Ja ne vidim ni jedan. Jer njima je potpuno isto dal ce neko platiti vinjetu za upotrebu autoputa po postojecem autoputu (koji jos godinama treba da se otplacuje), ili po novom u koji bi tek trebali da ulazu.
Sam M9 je uradjen u profilu magistralnog puta, sto dokazuje da Madjarska ima veceh prioriteta po pitanju puteva.
A zavrsetak istog na istocnoj obali Dunava i veza sa putem 51 izgleda ovako
Inace, po toj logici, pravac Beograd - Zrenjanin - Senta - HU (horgos), jos znacajnije skracuje razdaljinu od Beograda do Budimpeste, ali pri planiranju puteva se gleda jos dosta parametara osim pravolinijske razdaljine izmedju polazne tacke i odredista
P.S.
Kada ne postoji interes susedne zemlje dodje se u situaciju poput one sa mostom preko save kod Gradiske i vezom auto puta Banjaluka - Gradiska sa hrvatskom A3