Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jankauskas":37z8vc6u je napisao(la):
15.01.2015.
Evo i mene sa prvim izvestajem u ovoj godinu, ali od pomaka nema nista jer su i radnici na gradilistu bili na odmoru
Јанкаускас по обичају укњижен плусићћћ.
Ма све до Светог Јована ће бити празно градилиште. Од суботе или недеље опет захлађење и суснежица :(
 
Ja sam danas video dva coveka u prslucima sa zastavicama za zaustavljanje saobracaja na batajnickom ispod nadvoznjaka.
 
Dragi prijatelji samo da vas obavestim da mi je fotoaparat definitivno crko a popravka istog je paprena. Tako da ako ima neko iz Bataje ili bliže okoline da ima volje i mogućnosti za fotografisanje neka preuzme ovaj moj reon.
 
Jankauskas":m6jygumh je napisao(la):
Dragi prijatelji samo da vas obavestim da mi je fotoaparat definitivno crko a popravka istog je paprena. Tako da ako ima neko iz Bataje ili bliže okoline da ima volje i mogućnosti za fotografisanje neka preuzme ovaj moj reon.

Ostavi račun pa ćemo ti skupiti pare za popravku! Nećemo ti dozvoliti da nas napustiš!!!
 
vlasta":2q42u7ub je napisao(la):
Ostružnica-Dobanovačka petlja, danas 13-14h.

dsc0440.jpg

Danas prođoh relacijom Surčin-Ostružnica. Ima nešto radnika i mehanizacije.
Koliko sam uspeo da primetim na svim mostićima su izlivene noseće betonske ploče, pogledati gornju sliku od ranije.
Ostaju da se urade spojevi mostića sa kolovozom.
 
Hvala na ponudi ali još uvek nisam u poziciji da tražim pomoć, bogu hvala. Samo sam hteo da napomenem da mi je fotoaparat riknuo i da mi je puno da dam skoro 5000 za popravku polovnog aparata. Pozdrav
 
E ja imam dva skoro nova koja i ne koristim. Aj ako neko bude isao za Srbiju pa cu ti poslati jedan tabi ce makar biti od koristi a i brate navikao si nas na reportaze ☺. Inace jesu li zavrsili betoniranje zadnjeg polja silazne rampe i dokle si stigli sa ivicnjacima? Pozdrav !!!
 
Postavljeni ivičnjaci za silaznu rampu iz pravca Dobanovaca. Uskoro bi trebalo asfaltiranje ali vreme ne dozvoljava to. Za sada jedino se vide ivičnjaci na delu trase od rampe do nadvožaka ali bi trebalo da se postavljaju polako i posle nadvožnjaka kad izlazu prema Zemunu. Sa druge strane kod nisam uspeo da vidim da li izliveno poslenje polje za rampu prema Dobanovcima. Ima tu još da se radi i teško da će biti gotovo brzo tj. dok se ne prolepša vreme.

Nego kao što je do sada ponovljeno više puta neophodno je završiti batajnički bulevar inače guzve u Batajnici neće stati. Evo juče ujutru je bio neki udes, mislim da je pešak udaren na drumu, i odmah kilometarske kolone. Haos. I kad budu rampe ništa neće mnogo promeniti sve dok se ne napravi još jedan ulaz/izlaz iz Batajnice prema Zemunu.
 
25.01.
Kum nije dugme :kum: , danas mi je kum pozajmio svoj fotoaparat da odradim obilazak, ali bolje da nije obzirom kako sam prosao, a o tome kasnije,

p1220001.jpg


p1220002.jpg


p1220003.jpg


p1220004.jpg


p1220005.jpg


pocelo je kopanje kanala za cevi kao i njihovo postavljanje,
p1220006.jpg


p1220007.jpg


p1220008.jpg


p1220009.jpg


p1220010.jpg


p1220011.jpg


p1220012.jpg


p1220013.jpg


p1220014.jpg


p1220015.jpg


p1220016.jpg


p1220017.jpg


p1220018.jpg


p1220019.jpg


p1220020.jpg


p1220021.jpg


p1220022.jpg


p1220023.jpg


p1220024.jpg


kod pruge nista novo , OSIM....

p1220025.jpg


p1220027.jpg


...STO SAM UPAO U MOCVARU I URNISAO CIPELE I POCEPAO TRENERKU....BRUKA,

p1220030.jpg


p1220031.jpg


p1220032.jpg


p1220034.jpg
 
Kuku Janko pa nije vredno stete i moguceg povredjivanja ici po ovom vremenu.
 
Jankauskas svaka cast i hvala puno za slike ali stvarno nisi morao! Ce si napravis belaj! :D
 
E sad cu ja da postavim jedno glupo pitanje. Mozda je i spominjano ranije i objasnjeno ali ne mogu da nadjem. Sta se to radi pored pruge? Prolazim vozom skoro svaki dan i gledam da buse sipove.
 
Gradi se nadvožnjak, koji je deo batajničkog bulevara. Imaš u Bulevarima temu Bat. Bulevar gde je. crtež kako bi trebalo da izgleda jednog dana.
 
Janko sve pohvale,odlično kao i uvek :) ,samo lagano i oprezno ipak je najvažnija bezbednost.
 
Odlične slike Janko. Moraš neke čizme da nabaviš da ne prođeš ko ministar Velja na jalovištu. Baš si utonuo u blato.
Taj teren nije baš pristupačan pogotovo tako natopljen. Moraš da pripaziš da se ne zakačiš na nešto jer je sve rđavo. Samo se pazi, i ne idi tamo gde nema ničeka značajnog. Pogotovo taj nadvožnjak kod pruge, ni puta tamo ni puta vamo. Biće lepših dana kad će se to slikati. Za sada ostani kod rampi gde je koliko toliko prohodno a i to je sada prioritet da završe.
 
Јанкаускас укњижен плусићћћ.
Сад ће жена да ти звоца пар дана, као и мени моја, кад ми се слично догодило као и теби, кад сам обилазио радове у Војвођанској.
Али шта да се ради, Беобилд је јачи :)
 
Jankauskas, opravdao si svoj avatar, zbilja si forumski Ilija Cvorovic!:)
Svaka cast.
 
29.01.

p1260001.jpg


p1260002.jpg


p1260003.jpg


p1260004.jpg


p1260005.jpg


p1260006.jpg


p1260007.jpg


p1260008.jpg


p1260009.jpg


p1260010.jpg


p1260011.jpg


p1260012.jpg


p1260013.jpg


p1260014.jpg


p1260015.jpg


p1260016.jpg


p1260017.jpg


p1260018.jpg


p1260019.jpg


administrativnom greskom nesudjeni penzioneri nastavljaju sa radom do daljeg,

p1260020.jpg


p1260021.jpg


p1260022.jpg


p1260023.jpg


p1260024.jpg


p1260025.jpg


p1260026.jpg


p1260027.jpg
 
Jankauskas":3pniayxo je napisao(la):
administrativnom greskom nesudjeni penzioneri nastavljaju sa radom do daljeg,

p1260020.jpg
bravo Janko!!

Ne znam da li je u njihovom slučaju to dobro ili loše, ali neizmerno mi je drago što ih opet vidim :gobb:
 
Janko sve pohvale,samo napred :kk:

PETAK 30.01.2015. | 11:25
"Nije auto-put biciklistička staza"
IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=952703

Beograd -- Direktor CIP Milutin Ignjatović tvrdi da će se zbog izgradnje obilaznice oko Beograda u Leštanima rušiti samo 60 kuća, a ostalo su - pomoćni objekti.

Obilaznica oko Beograda, trasa koja povezuje Bubanj potok i Vinču, neće se pomerati ni za jedan metar.

Oni koji imaju građevinsku dozvolu dobiće odgovarajuću naknadu, a oni koji su kuću zidali bez papira, dobiće po pet ari placa i građevinski materijal za novi dom, odgovor je nadležnih na inicijativu meštana Leštana, Ritopeka i Boleča, da budući auto-put ne ide preko njihovih kuća.

Obilaznica oko Beograda je planirani auto-put čija bi ukupna dužina trebalo da bude oko 69 kilometara, a koji bi omogućio izmeštanje teretnog saobraćaja iz prestonice. Projekat je podeljen u tri faze: deonicu A od Batajnice do Dobanovaca (9,7 kilometara), B od Dobanovaca do Bubanj potoka (37,3 km) i C od Bubanj potoka do Pančeva (22 kilometra). Trasa nove obilaznice u Leštanima planirano je da ide ulicama Živka Kazandžića, Kosmajskom, Avalskom, Ravan i Kremenje. Većina "spornih" kuća je podignuta 80-ih godina prošlog veka, mada ima i novijih objekata.

Na trasi obilaznice Sektora C, koja prolazi kroz naselje Leštane, biće srušeno 156 objekata (35 ima građevinsku dozvolu). Na zgradi mesne zajednice, okačen je spisak sa imenima i prezimenima glava porodica koje će morati da se odsele.

Iz Saobraćajnog instituta CIP, koji je radio projekat za ovu stratešku saobraćajnicu, tvrde da nisu sve navedene građevine stambeni objekti.

"Srušiće se oko 60 kuća, a ostalo su pomoćni objekti kao što su šupe, garaže i svinjci. Bio sam na svim razgovorima kojima su prisustvovali predstavnici grada, opštine, države i zabrinutih građana. Svakog puta je potvrđeno da niko neće ostati na ulici, bez krova nad glavom", kaže Milutin Ignjatović, generalni direktor ovog preduzeća.

Inicijativa građana da se put pomeri 100 metara, prema Ignjatovićevim rečima je - nemoguća. On kaže da auto-put nije biciklistička staza da može da se pomera. Ono što je rađeno godinama, što je prošlo svu zakonsku proceduru, veoma je skupo i praktično nemoguće da se pred izgradnju menja.

"Ovo je najoptimalnija trasa. I da hoću nešto da menjam, Republička reviziona komisija nam ne bi dozvolila. Na projektu je radilo oko 100 naših stručnjaka, projektanata, geologa, geometara, planera... Siguran sam da nema ni senke na tehničkoj ispravnosti projekta", kaže Ignjatović.

Ignjatović objašnjava da Sektor C ima tri vezivne tačke - petlju kod Bubanj potoka, ukrštanje sa Smederevskim putem i most u Vinči. Upravo u Vinči imali su obimna istraživanja zbog arheoloških nalazišta.
 
Sta reci ! O toj obilaznici se zna dugo ! Bilo je reci jos pre 10god da ce tuda prolaziti sektor C !
Zasto su gradili bez dozvola i papira ! Sad su se setili da traze da se pomeri trasa !
Meni to sve mirise da taj most nece skoro biti gotov ! Ipak ovo je bas zahtevan problem !
 
Vrh