Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Neverovatno je kakvom mi brzinom gradimo ! Batajnicka petlja je trebala bili gotova za dve godine a oni je grade skoro 5 god ! Jeste obimna ali ... ugovor je ugovor !!! Neko nije dobio posao zato sto je dao rok 3 god .
Jedina nada je pouzdanost Kineza ali tu je i problematicna trasa od B.Potoka do Vince gde ima dosta da se rusi !
Pocinjem da sumljam da ce to kompletirati skoro !
 
Pa da bi bili posteni, ugovor je ugovor, a novac je novac.
Koliko para, toliko i muzike.
A i nije bas da se petlja pravi 5 godina, ako znam da brojim.
Budimo realni pa izracunajmo koliki su dugovi drzave ka nasim gradjevinskim preduzecima?!
Obaska, vrlo bitna stvar da drzava uporno na svim projektima 'debelo kasni' sa projektima, eksproprijacijom i raseljavanjem...
 
Koliko mene drzi pamcenje zvanicni radovi zapoceti su Decembra 2010 ! Sad su usli u 5.godinu ! A to za protekte i ostalo to je kriva drzava sto nekaznjava zabusante !
A bulevar nece biti uradjen ove godine !
 
Bolje drzava da placa izvodjace a ne da izvodjaci kreditiraju svoje radove a drzava je vec podigla kredit za iste te radove
 
E to je ono Igore, sto ljudi ne znaju. Ogromna dugovanja drzave prema izvodjacima. Visegodisnja dugovanja.
I zbog te cinjenice koja se u medijima ne pominje, krivac se u javnosti trazi na pogresnoj strani.
Ja mogu da garantujem da bi se i kvalitet izvedenih radova poboljsao bar za 50% ako ne i vise, kada bi finansije pratile dinamiku radova i onu koja je ugovorena.
Ovako, se cesto ogresimo o nase neimare.
 
Slazem se,ali Batajnicka petlja kao i ostatak sektora A po mojim saznanjima nije imao nikakav problem oko naplate izvedenih radova do sada.
Mislim da ste nasli pogresan primer.
 
Obisli smo radove na Batajnickoj petlji

Vise fotogradija pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/731.html
150303-PBAT-02.jpg

150303-PBAT-04.jpg

150303-PBAT-07.jpg

150303-PBAT-14.jpg

150303-PBAT-31.jpg

Vise fotogradija pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/731.html
 
04.03.
Da li je moguce da smo se mimoisli, a bio je dogovor da mi se javite pa da zajedno prosetamo.

HVALA !!

p3010001.jpg


p3010002.jpg


p3010003.jpg


p3010004.jpg


p3010005.jpg


p3010006.jpg


p3010007.jpg


p3010008.jpg


p3010009.jpg


p3010010.jpg


p3010011.jpg


p3010012.jpg


p3010013.jpg


p3010014.jpg


p3010015.jpg


p3010016.jpg


p3010017.jpg


p3010018.jpg


p3010019.jpg


p3010020.jpg


p3010021.jpg


p3010022.jpg


p3010023.jpg


p3010024.jpg


p3010025.jpg


p3010026.jpg


p3010027.jpg


p3010028.jpg


p3010029.jpg


p3010030.jpg


p3010031.jpg
 
@Janko
Kasno smo krenuli tj nismo znali ni da li cemo krenuti cak su se i radnici povukli sa gradilista i iz kucica. Par radnika koji su upravo kretali kuci sa rampi sam pitao jesi li dolazio kazu nisi danas :) tj juce
 
Važno je da su reportaže određene, Nego mi krivo jer smo mogli da sednemo na čašicu razgovora.
 
Slazem se ali takve su okolnosti bile juce da nije opcija bila da sednemo posle kako je red.

Bice jednog dana kazu sredina maja otvaranje pa mozemo i po lepsem vremenu nadam se prosetati verovatno nece biti nista svecano kao i kada si ti sa njima otvarao desni vijadukt i rampu iz bga :D
 
Ne razumem zasto uopste grade obilaznicu ako jos ni most koji ce ih spojiti ne planiraju?? Ili izgleda oni vole da placaju obrzavanje bez sustine ... SRPSKI EKSPERTI U IZGRADNJI uvek pocnu da grade kuce od krova!Zar smo tako zakrzljali?

na-vodi_most-vinca.jpg

Most preko save
 
simba222":26cikr5u je napisao(la):
Ne razumem zasto uopste grade obilaznicu ako jos ni most koji ce ih spojiti ne planiraju?? Ili izgleda oni vole da placaju obrzavanje bez sustine ... SRPSKI EKSPERTI U IZGRADNJI uvek pocnu da grade kuce od krova!Zar smo tako zakrzljali?

na-vodi_most-vinca.jpg

Most preko save

Da nisi malkice pobrkao lončiće? Odnosno ovaj genijalni autor teksta/slike.
Most preko Save kod Ostružnice postoji itekako i odvija se saobraćaj preko njega - poluautoput, tj 1 traka AP. To mogu lično da ti potvrdim - prolazio istim!
Ne postoji 2. traka da bi bio autoput (leva), a nije da sam čuo da to planiraju u bližoj budućnosti, iako stubovi u vodi postoje za obe trake.
Uostalom, evo ti SW iz pravca Ostružnice, ovo je traka koja postoji (desna po projektu, a na ovom SW je leva), a desno od nje su stubovi:

https://www.google.com/maps/@44.740...m4!1e1!3m2!1sEZRN6ukvt3Kf2Ep93MYCtg!2e0?hl=en
 
Ovo je SW pogled sa surčinske strane mosta ka Ostružnici - desna traka postoji kao autoput, leva ima samo stubove u vodi:

https://www.google.com/maps/@44.74393,2 ... !2e0?hl=en

Nekih 500-600m u pravcu Surčina i Dobanovaca počinje deonica od 10-ak km (do Dobanovaca), koja bi trebalo da do leta bude završena /2. traka/ i da to bude autoput u punom profilu - ovde sa desne strane se vidi sam početak te deonice nakon spouštanja sa mosta:

https://www.google.com/maps/@44.747527, ... !2e0?hl=en

Biće da je autor teksta/slike permutovao most na Savi na obilaznici kod Ostružnice sa budućim mostom na Savi kod Obrenovca surčinske varijante početka autoputa A2 ka Preljini (izmišljeni "koridor 11"). Taj most ne postoji.
Što se tiče deonice Straževica - Bubanj potok, to jeste tačno. Ništa se ne radi na izgradnji obilaznice, a umesto nje teški kamioni u tranzitu koriste Kružni put, koji skoro svakog meseca odnese neki život, po pravilu mlad...
 
I još jedan dodatak, neka me neko ispravi ako grešim, mislim da nema radova od Ostružnice do tunela Straževica....
 
markomarkovic":pdhhx5ow je napisao(la):
I još jedan dodatak, neka me neko ispravi ako grešim, mislim da nema radova od Ostružnice do tunela Straževica....

Pa tamo se kao radi jedino "istorijska" petlja Orlovača sa takođe "istorijskom" petljom Petlovo brdo na Ibarskoj. Deo istog projekta, izvođač Strabag, nemam pojma dokle su stigli, probelem je sa petljom na ibarskoj - petlovo brdo, menjali su projekat zbog očuvanja šumice.
 
Nisu stigli nigde.
Nesto su proslog leta radili po glavnom pravcu obilaznice u zoni petlje, jer se godinama koristi traka za iskljucenje i ukljucenje.
I to je sve 'idi mi, dodji mi'...
A sumicu zaista vide ne bih komentarisao, imamo temu o njuj gde sam ukazao i na zloupotrebe, kao i moguca resenja.
 
laki72":3bw9ah7g je napisao(la):
Nisu stigli nigde.
Nesto su proslog leta radili po glavnom pravcu obilaznice u zoni petlje, jer se godinama koristi traka za iskljucenje i ukljucenje.
I to je sve 'idi mi, dodji mi'...
A sumicu zaista vide ne bih komentarisao, imamo temu o njuj gde sam ukazao i na zloupotrebe, kao i moguca resenja.

Pa to su ti naše "mudre glave"...
Za svako rešenje nađu problem!
:bash:
 
Batajnička petlja - u današnjim Novostima piše da će preostale tri rampe biti gotove do leta a za B.bulevar nezna se kad.
 
Nemam.

Novosti 6-mart-2015, strana 26, kaže:
Naslov: Još tri rampe do obilaznice.
Podnaslov: Ovog LETA trebalo bi da budu završena sva preostala uključenja i isključenja sa Batajničke petlje.
"Bolja povezanost Batajnice sa Obilaznicom oko Beograda očekuje se ovog leta, kada treba da budu završene preostale tri rampe. ..."
Tekst u kućici: BULEVAR U MAGLI. Još se nezna kada će biti izgradjen najvažniji element - Batajnički bulevar, bez kojeg je funkcionisanje lokalnog saobraćaja ograničeno.
 
Ok hvala, u sustini to je to
 
Vrh