Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

2024. otprilike ako nastave ovim tempom, a i do Straževice fali ceo poluprofil sa 7-8 žešćih mostova, počev od Ostružničkog.
 
Ostruznicki most ce biti laganica. Stubovi su vec uradjeni. Veca komplikacija je most Vinca - Pancevo a za njega su dali rok 3 godine. Ako uzmu neke stvari da rade paralelno + neka objektivna kasnjenja to mu dodje oko 4 godine od starta radova. Vrlo realno moze da bude i pre 2020-te
 
Ne treba zaboraviti na obilaznici sektorima 4 i 5 tri velika "betonska mosta" valja malo da gradimo da stignemo nase komsije koji imaju 10 takvih :p
 
Nase komsije imaju mozda 10 takvih ali su zato 10 puta vise u frci sa finansijama nego mi.
 
Da da 10 mostova ali ovakvih imaju Hrvati - Vukelic most u Karlovcu.

Bolje da je došao možda bi mu Kinezi premostili domovinu do Pelješca kad već neće Merkelova ali je odbio da se ne bi uvredila a Šeki im je izgovor samo. Za kineze je mačiji kašalj dobaciti do Pelješca. Oni grade po 30km na moru.
 
Ako se ne varam, na Ostružničkom 2 su završeni stubovi samo u vodi, nisam primetio da su urađeni sa obe strane obale, a ima ih mali milion. Jeste to lakši posao, ali je ipak posao.
 
Ау Власто, рекох раније да си "чисти геније" и сад се извињавам што сам те подценио :kk: :kk: Ово сада је за титулу "Врховни Генијалисимус", апсолутна Јанкаускас класа!! Шта рећи, него наклон до земље :kk: :mrgreen: :gobb: :vops: :kum:
 
caribrod":37tbztmh je napisao(la):
Ako se ne varam, na Ostružničkom 2 su završeni stubovi samo u vodi, nisam primetio da su urađeni sa obe strane obale, a ima ih mali milion

dali su dobri ti subovi, nije ih naceo zub vremena?
 
caribrod":28m3tbkx je napisao(la):
Ako se ne varam, na Ostružničkom 2 su završeni stubovi samo u vodi, nisam primetio da su urađeni sa obe strane obale, a ima ih mali milion. Jeste to lakši posao, ali je ipak posao.

ay4sas.jpg
 
Наравно био је то Начелник Генијалштаба Маршалускас Јанко незаменљиви и неуморни :kk: :kk:
 
Prešao Janko 2000+ lajkova.

Do završetka deonice Ostružnica-Batajnica će stići stf-ovih 2500+ :D

pohvale i za vlastu, sjajna reportaža i dugo čekana!
 
Janko je očigledno uspeo da svojim radom i svakodnevnim obilascima zadobije poverenje običnih radnika a to je ogromna stvar, njih je teško prevariti. Sa druge strane ovom slikom dva buduća penzionera uneo je neku ljudsku toplinu u svoje izveštaje.
Janko care naklon do poda!
 
Svaka čast Jankauskasu, koji je za samo par meseci svojim predanim radom...
 
nensav":1yzlcg11 je napisao(la):
caribrod":1yzlcg11 je napisao(la):
Ako se ne varam, na Ostružničkom 2 su završeni stubovi samo u vodi, nisam primetio da su urađeni sa obe strane obale, a ima ih mali milion

dali su dobri ti subovi, nije ih naceo zub vremena?

Naravno da jesu, proveravani su i remontovani su pre rekonstrukcije ostružničkog 1, delimično srušenog u bombardovanju. Ako ih je načeo zub vremena, to bi značilo da su i ovi što prolaze aktuelnim mostom u veelikoj opasnosti, jer su stubovi zajednički!

@stf
Deder ti to malo uvećaj, slikom si potvrdio to što sam rekao, samo da se uverimo koliko još stubova leve trake nedostaju, posebno na šumadijskoj strani.
 
Ma i da nema nijednog stuba nema veze .Pa ako ne mozemo da izlijemo stubove na suvom ,onda stvarno ...
Na Jankauskasovom "pravcu" to dosta dobro funkcionise :D
Dubok naklon,njemu i Vlasti.
 
Kartograf":3ryvr7hw je napisao(la):
Jersey barijere su zakon, staviti ih sa jedne od strana ili čak po sredini puta od Dobanovaca do Resnika.

Ništa drugo ne pomaže osim fizičkih prepreka.
Itekako.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
stf":1w14k1nq je napisao(la):
caribrod":1w14k1nq je napisao(la):
Ako se ne varam, na Ostružničkom 2 su završeni stubovi samo u vodi, nisam primetio da su urađeni sa obe strane obale, a ima ih mali milion. Jeste to lakši posao, ali je ipak posao.

ay4sas.jpg



Са ове исте теме, једна моја краћа репортажа из јула 2011. баш код Остружничког моста, док сам још возио бицикл насипом. Ту сам тачно написао колико још треба да се изгради стубова са једне и друге стране обале Саве:

Гага":1w14k1nq je napisao(la):
Стубови за сам мост су изграђени кад и за овај садашњи, ево пар слика из јула 2011.године, а снимио сам код насипа "Галовица":

-правац према самом Остружничком мосту односно према Остружничкој петљи




Стубове за другу траку прилаза мосту и од моста треба још да се изграде, сликано у правцу аутопута Београд-Шид. Мислим, колико сам бројао, да треба да се изгради по 16 стубова пре и после моста, а који треба још да се гради:
 
Хвала Гага.

Значи, мост може релативно брзо да се комплетира јер би се паралелно радили стубови надвожњака на тлу и сам мост.
 
Taj most moze za manje od godinu dana da se uradi, ali aj da kazemo da se sve radi lagano, onda je godina sasvim ok.
 
mogao bi...

i on i komplet sve do tunela strazevica, kada bi bilo novca...

Ma i ono malo tunela kroz strazevicu... To se nam cini ogromnim, a u stvari je omanje brdasce...

samo fali novac...
 
stf":109l5jzh je napisao(la):
Хвала Гага.

Значи, мост може релативно брзо да се комплетира јер би се паралелно радили стубови надвожњака на тлу и сам мост.

Молим и други пут, за Беобилд увек на дужности :wink:
 
laki72":lp7q9401 je napisao(la):
mogao bi...

i on i komplet sve do tunela strazevica, kada bi bilo novca...

Ma i ono malo tunela kroz strazevicu... To se nam cini ogromnim, a u stvari je omanje brdasce...

samo fali novac...

Za ovaj deo od Ostruž.mosta do Ibarske mi izgleda da ne bi trebalo mnogo novca za drugu traku. Koliko se sećam iz 2007-8 to su bili nekoliko desetina miliona eura za prvu traku sa tunelima. Uradjena je priprema za vecinu druge trake. Dve mostovske konstrukcije kod Kijevskog potoka i 2 strana Ostr.most su najskuplji objekti. Ost. most ne bi trebalo da košta više od 30-35 mil.eura.

edit. nije Kijevski potok već nadvožnaci u Železniku
 
Vrh