Tako je. Tuneli za drugu traku su probijeni i opremljeni. Postoji nekoliko mostovskih konstrukcija koje je potrebno uraditi, posebno iznad topciderske doline, koji je medju zahtevnijim.
I sam tunel Strazevica bi se mogao relativno brzo probiti, jer niti je u pitanju preterana duzina, prilaz vec postoji...
Problematika je najveca za preostalu deonicu, od Strazevice ka B.Potoku, jer na trasi kuda je planiran put danas se nalaze objekti. Neki od njih su legalizovani.
To je ono gde drzava mora da ima novca, jer i za koncesiju mora da ima 'otkupljenu' trasu.
Mislim da ce se narednih par meseci iskristalisati buducnost obilaznice.
Ili ce se davanjem koncesije radovi znacajno ubrzati, ili u protivnom obilaznica ceka bolja vremena, cak i ovaj deo do B. Potoka kao najprioritetniji, a o Vincanskom mostu i da ne govorimo.
Ja sam opet gotovo siguran da je davanje koncesije kinezima maltene gotova stvar.