Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Rok je ako se ne varam istekao u subotu, a pustiće za koji dan glavni pravac (nadvožnjak) i pravac ZE-NS. Jankauskas je to više puta detaljno objasnio. Ostatak će pokušati da završe do nove godine, kada će ga i pustiti. Sve osim Novog batajničkog bulevara.
 
Ura.
Taman da legne penzija, da sipnem malko goriva u rezervoar i da čekam svečano otvaranje. :grand:
 
Cekamo na Janka k'o "ozeblo sunce"... he,he, da mogu, placao bih mu za to sto slika i sto se muci !!
 
19.11. oko 14h, 5.80km

Evo i mene, ozebao bez sunca,
1.jedan demanti,naime od zavrsetka i pustanja u rad ostalih rampi do nove godine NEMA NISTA, u razloge necu da zalazim bar ne javno, imam svoje misljenje koje bih ipak zadrzao za sebe ,jer svako ima pristup ovome sta pisem a trebacu jos koju godinu da izvestavam sa ovog gradilista.

Radovi na postavljanju bankine prema NS idu dosta brzo,
pb170001.jpg


pb170002.jpg


pb170003.jpg


pb170004.jpg


rampa ka Ns je kompletirana sa asfaltom,
pb170005.jpg


pb170006.jpg


pb170007.jpg


pb170008.jpg


zajedno sa pristupnim putem,
pb170009.jpg


pb170010.jpg


pb170011.jpg


pb170012.jpg


pb170013.jpg


pb170014.jpg


pb170015.jpg


bandere su dovedene pod konac,
pb170016.jpg


pb170017.jpg


pb170018.jpg


pb170019.jpg


pb170020.jpg


pb170021.jpg


pb170022.jpg


pb170023.jpg


ovde ima malih popravki,
pb170024.jpg


pb170025.jpg


pb170026.jpg


pb170027.jpg


kao sto rekoh bandere su pod konac, ali samo one,
pb170028.jpg


u medjuvremenu kompletiran je ovaj deo, da pojasnim u pitanju je mesto gde se racvaju putevi za NS (desno)i i Dob.(levo),
pb170029.jpg


pb170030.jpg


pb170031.jpg


na rampama koje su u izgdradnji izlivaju se ploce( rampa ka Dobanovcima),
pb170032.jpg


pb170033.jpg


pb170034.jpg


pb170035.jpg


pod Milutinovim budnim okom,
pb170036.jpg


pb170037.jpg


pb170038.jpg


pb170039.jpg


pb170040.jpg


Zeleo bih da se zahvalim novom sefu gradilista Petrovic Milosu na saradnji i razumevanju za moja cesta ,,uznemiravanja" radnika.
 
Čuvaj zdravlje!
Možda da obilaziš svaki drugi dan kao što sam ja počeo vezano za China most.
Mada, svaki dan očekujem da vidim novosti :)

Procenjivao sam, u sebi, da sve ovo ne može da bude gotovo do Nove Godine.
Nadam se da će ipak i dalje da se radi, da ne opusti gradilište.
Valjda je neki sledeći prioritet silazak iz pravca NS?
 
Odlicna reportaza , pa ima tu dosta posla mora nesto da se ostavi i za sledecu godinu ! Pretpostavljamo sta je problem kod petlji al nema veze snaci cemo se ! Ko hoce da ide iz Zemuna ka Dobanovcima , neka se ukljuci za Ns pa kod petlje za N.banovci okret pa preko petlje nazad i eto resenja !!!
 
Delim misljenje sa Vlastom da nema potrebe da se izlazes losem vremenu bas svaki dan. Ovo za pustanje ostalih rampi je bilo jasno i ocigledno. Sa druge strane mislim da nema potrebe da se forisa i siluje na ustrb kvaliteta vec kada su nastavili sa radovima na one dve rampe. Takodje eto krenuli su i sa radovima na mosticu preko pruge pa nadamo se i novim bat. bulevarom.
 
vlasta":2n801y9g je napisao(la):
Čuvaj zdravlje!
Možda da obilaziš svaki drugi dan kao što sam ja počeo vezano za China most.
Mada, svaki dan očekujem da vidim novosti :)

Procenjivao sam, u sebi, da sve ovo ne može da bude gotovo do Nove Godine.
Nadam se da će ipak i dalje da se radi, da ne opusti gradilište.
Valjda je neki sledeći prioritet silazak iz pravca NS?

U suštini, najbrže bi završili uključenje od gotove rampe, preko gotovog mostića i dalje do pumpe i ukljućenja na staru trasu ka ZP i LK. To je pravac Dobanovci - Zemun. Na osnovu Jankauskasovih slika, za to im ne treba više od 10-ak udarničkih radnih dana! Time bi sa "tvojim" mostom na Dunavu napravili ozbiljan koridor iz Srema ka Banatu i na primer momentalno sklonili tranzit sa Pančevca van šireg centra. (Ne kažem da biste se vi koji tamo živite tome puno radovali :) - al to vam sleduje pre ili kasnije). Ovako će rampa do proleća služiti kao egzotika za one koji prolaze pored...
Inače, naklon do poda za vas obojicu, ja sam se navukao na vaše reportaže, pratio bih pomno i da idu dva puta dnevno, Naročito kada su radovi ovako intenzivni i kada se priča bliži kraju. Nisam prolazio tuda par meseci, a kao da sam tamo. Evo, već se nerviram što neću videti šta se danas dešava kod LK!
 
Janauskas, pohvalim svaku tvoju reportažu ali po prvi put moram da izdvojim ovu poslednju. Poenta je u tvojim komentarima. Bukvalno po jedna prosta ili prosto-proširena rečenica i sve postane potpuno jasno. Veliko hvala za ovo što radiš.
 
caribrod":175kqw9k je napisao(la):
Time bi sa "tvojim" mostom na Dunavu napravili ozbiljan koridor iz Srema ka Banatu i na primer momentalno sklonili tranzit sa Pančevca van šireg centra. (Ne kažem da biste se vi koji tamo živite tome puno radovali :) - al to vam sleduje pre ili kasnije).

Teško da će se šleperi skloniti iz šireg centra uskoro. A ni iz užeg. Nije toliko šlepera u tranzitu koliko vozi robu u skladišta i na Carinske ispostave na Železničkoj stanici, Sajmu i Luci Beograd. Valjda bi pre nego što se ukinu te CI, trebali na drugom mestu nove da naprave. Intermodalni CT baš ovde kod Bat. petlje i robno-kontenejrski u Makišu. Bilo bi baš čudno da odmah uvedu zabranu za šlepere u gradu. Mislim da bi nastao mali haos u transportu roba kao i na CI Terminal kod kvantaša. Pitanje je da li ima dovoljno skladišta oko Beograda da nadomeste ona u gradu. Pretpostavljam da je Bgd. obilaznica i SMT sa Pupinovim mostom neka buduća granica za sve kamione preko 3,5T.
 
Zvezdara64":3ghet7x2 je napisao(la):
Teško da će se šleperi skloniti iz šireg centra uskoro. A ni iz užeg. Nije toliko šlepera u tranzitu koliko vozi robu u skladišta i na Carinske ispostave na Železničkoj stanici, Sajmu i Luci Beograd. Valjda bi pre nego što se ukinu te CI, trebali na drugom mestu nove da naprave. Intermodalni CT baš ovde kod Bat. petlje i robno-kontenejrski u Makišu. Bilo bi baš čudno da odmah uvedu zabranu za šlepere u gradu. Mislim da bi nastao mali haos u transportu roba kao i na CI Terminal kod kvantaša. Pitanje je da li ima dovoljno skladišta oko Beograda da nadomeste ona u gradu. Pretpostavljam da je Bgd. obilaznica i SMT sa Pupinovim mostom neka buduća granica za sve kamione preko 3,5T.

Nisam ni mislio na kompletan tranzit na nivou Beograda, posebno ne na najveći broj kamiona, koji završava u samom gradu, već na deo koji ide od Srema ka Banatu i obrnuto. Sve to ide sada na "obilaznicu" i Pančevac. Nije to neki ogroman procenat od onoga što se trenutno kreće gradom, ali nije ni baš toliko zanemarljiv. Rešiti problem svakako neće i u pravu si sve to što pišeš, ali rasteretiti bar malo - sigurno hoće.
 
"Obilaznica i SMT sa Pupinovim mostom neka buduca granica za sve kamione preko 3,5T"

Ni u snu! I hvala bogu da je tako.
Zaboga ljudi, pa razmislite malo. Treba li makar supermarkete snadbevati robom? Da ne idemo dalje u sitna crevca kolike su potrebe za teretnim drumskim prevozom u svakom gradu, ali makar te prodavnice i supermarkete svi koristite, pa valjda uvidjate potrebe...
 
laki72":17f4dtky je napisao(la):
"Obilaznica i SMT sa Pupinovim mostom neka buduca granica za sve kamione preko 3,5T"

Ni u snu! I hvala bogu da je tako.
Zaboga ljudi, pa razmislite malo. Treba li makar supermarkete snadbevati robom? Da ne idemo dalje u sitna crevca kolike su potrebe za teretnim drumskim prevozom u svakom gradu, ali makar te prodavnice i supermarkete svi koristite, pa valjda uvidjate potrebe...

Pa prodavnice po gradu se snabdevaju vozilima do 3.5t nosivosti. Taman posla da veća vozila snabdevaju markete. Veća vozila potrebna su isključivo za snabdevanje distributivnih centara, logističkih kompanija i prevoz robe do carinskih ispostava i drugih vidiva transporta (luke, aerodromi, kontejner terminali....).

Rešenje je zapravo jako jednostavno. Izmeštanje svih navedenih sadržaja van predviđenih koridora za saobraćaj vozila preko 3.5t, ali i vremenska ograničenja za dostavna vozila koja ulaze u centar grada.
 
Meni je logično da hipermarketi, kojima šleperi dovoze robu, tipa Tempo, Metro, Idea extra, Vero budu oko obilaznice. Ne vidim razlog da hipermarketi sa velikim skladistima i ogromnim parkinzima budu u širem centru grada. Za normalno snabdevanje su dovoljni supermarketi i marketi u koje se roba dovozi kamionima do 3,5 t nosivosti. Ti hipermarketi trenutno jesu na koridorima za teške kamione. Ali ne vidim zašto bi u nekoj budućnosti npr. Tempo na Vilinim Vodama bio povlašćen da ima dozvolu da se šleperima snabdeva. To bi bila dozvola da uništavaju gradske saobraćajnice na teret svih gradjana kako bi privatna firma uštedela na transportu?

@caribrod u pravu si, sigurno će se rasteretiti širi centar. U gradu postoje vremenska ograničenja za kamione, tako da svi prevoznici koji mogu da izbegnu centar, koristiće Pupinov most i Batajničku petlju
 
Jedno pitanje. Kako to da odmah nisu napravili betonske stope gdje ce da stave stubove sa putokazima? Mozda ce i tu staviti one niske gdje ce se klinci izivljavati sa grafitima ,ako budu iznad bilo bi mnogo ljepse. Bas me zanima kakvi ce natpisi biti i dali ce biti Zrenjanin, pancevo, vrsac na lakat krivini.
 
Zvezdara64":yiddjzh6 je napisao(la):
caribrod":yiddjzh6 je napisao(la):
Time bi sa "tvojim" mostom na Dunavu napravili ozbiljan koridor iz Srema ka Banatu i na primer momentalno sklonili tranzit sa Pančevca van šireg centra. (Ne kažem da biste se vi koji tamo živite tome puno radovali :) - al to vam sleduje pre ili kasnije).

Teško da će se šleperi skloniti iz šireg centra uskoro. A ni iz užeg. Nije toliko šlepera u tranzitu koliko vozi robu u skladišta i na Carinske ispostave na Železničkoj stanici, Sajmu i Luci Beograd. Valjda bi pre nego što se ukinu te CI, trebali na drugom mestu nove da naprave. Intermodalni CT baš ovde kod Bat. petlje i robno-kontenejrski u Makišu. Bilo bi baš čudno da odmah uvedu zabranu za šlepere u gradu. Mislim da bi nastao mali haos u transportu roba kao i na CI Terminal kod kvantaša. Pitanje je da li ima dovoljno skladišta oko Beograda da nadomeste ona u gradu. Pretpostavljam da je Bgd. obilaznica i SMT sa Pupinovim mostom neka buduća granica za sve kamione preko 3,5T.

Već sada sve veće špediterske kuće rade carinjenja " in house" što će se sve više povećavati ogromnom brzinom. Delhaize logistički centar se otvara za par dana što bi oni radili bilo šta van svog dvorišta, na primer?
 
Hvala Gago! Mislio sam da je 24.11. oni poranili a mene niko nije izvestio :)

Ovo je najvaznije:

• Novi distributivni centar će omogućiti veću centralizaciju i manji broj isporuka prema radnjama.
 
Delhaize centar je gigantskih razmera za naša dosadašnja iskustva, a otvaranje je bilo formalno 18.11. mada centar već nekoliko meseci radi. Najveći problem je što nije izgrađena rampa za pristup autoputu (Nova Pazova), tako da svi šleperi tutnje kroz Banovce.

Pored Delhaize centra, Delta gradi svoj centar koji bi trebalo da otvore u januaru.
 
Tako je, a pored njih je Eyemaxx logisticki centar. Problem je sto opstina nema novca da izgradi obecene petlje i pristupne puteve.
 
Hvala.
Znači Delhaize nije u Staroj Pazovi nego Novoj.
Zaista bi korisna bila petlja na tom mestu, ne samo za DHZ nego i za građane Pazove i Banovaca
 
Vrh