Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

vlasta":270mr4yl je napisao(la):
Da ali onaj ko hoce kraci put ka Bgd i dalje ima da tutnji kroz Bataju.
Sve u svemu hrkljuz.

Dočekaćemo i to nadam se. I meni se smučilo. Troši se ovako više goriva i vremena.
Nadam se da će i Batajnicu da spasu sa bulevarom uskoro inače sama petlja nije potpuna ako to bude stajalo nedovršeno.
 
Ma naravno da ćemo dočekati :D
Kad smo dočekali Vojvodu biće i to 8)
 
pa da je suzbijana divlja gradnja na trasi gde bi na severu taj bulevar trebao da izadje na stari novosadski put, vi bi lako dobili vin bulevar koji bi sluzio kao obilaznica. Ovako kada pogledam mapu nema neke sanse da se protera bulevar bez velikih rusenja.
Ali vratimo se Obilaznici i Batajnickoj Petlji.
Ono sto meni pada u oci je da su u zoni prikljucenja od zemuna ka novom sadu trebali odraditi vecu sirinu puta da bi se moglo formirati ukljucenje od 2 trake.
mozda nam danas izgleda da nema potrebe za tim, ali imajuci u vidu sadasnju ekonomsku situaciju i potencijalni rast saobracaja sa porastom ekonomske moci drzave i gradjana, to bi svakako bilo dobro.
 
Nije to nikakav optimizam dragi prijatelju, vec upravo realno sagledavanje danasnje situacije. Upravo zato, sto danasnje stanje u saobracaju nije odraz potreba, vec odraz slabih mogucnosti, e upravo zato i ukazujem na ovaj u buducnosti potencijalan problem.
Kao paralelu slobodno uzmi nekadasnji nadvoznjak i podvaznjak u radnickoj. U vreme kada su pravljeni njihov kapacitet je ozbiljno prevazilazio potrebe saobracaja na tom potezu, ali vec 25 godina kasnije je postao usko grlo. Ovakvi objekti , posebno ako su na prilazu velikim gradovima kao sto ova petlja jeste, treba da se projektuju da mogu da prime i saobracaj koji ce biti za 20-30 godina.
 
Ovo je projektovano pre 25 godina za manji intezitet saobracaja. Sa izgradnjom kombinovanog terminala i dolaskom spediterskih firmi u okolinu nastace ozbiljne guzve na tom ukljucenju
 
@laki
ne kazem da nisu u pravu, nego samo sam samo bio malo cinican u vezi rasta ekonomske moci drzave i gradjana.
U svakom slucaju slazem se sa time da Beogradski reon moze da ocekuje buduci pojacan saobracaj, a za ostatak zemlje bas i nisam siguran.
 
Ова верзија петље пројектована је непосредно пред почетак радова, пре пар година тако да ту ништа није застарело што се тиче норматива.
А непосредно укључење на аутопут се колико је мени познато и ради једном траком, а не са две, због безбедности и простора за убрзавање и укључење у десну траку самог аутопута. Укључење са двотрачном рампом би изискивало постојање бар 5 трака на самом аутопуту у добром делу саме петље, а то је поготову овде на надвожњацима потпуно нерационално. Мени је ово уреду, једнотрачна деоница је кратка, смањеном брзином се треба безбедно укључити и онда терај 120 км/ч! :kk:
 
Hvala na pojasnjenju oko projektovanja @Veliki Vracar. I dalje mislim da jedna traka i direktno ukljucenje na vijadukt ubrzo nece biti dovoljni za saobracaj iz Zemuna i Batajnice. Prvenstveno mislim na slepere. Njima treba vise vremena da su ukljuce na ovakvom ukrstanju. Mozda gresim, videcemo
 
14.11.
5,91 km

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


batajnicka svakodnevnica

31.jpg


32.jpg
 
jadni stanovnici Batajnice. Sva sreca moja firma je premestila sediste iz tog dela, pa nisam neposredno ugrozen, ali znam kako je to...
 
Zvezdara64":2ltfoqco je napisao(la):
Hvala na pojasnjenju oko projektovanja @Veliki Vracar. I dalje mislim da jedna traka i direktno ukljucenje na vijadukt ubrzo nece biti dovoljni za saobracaj iz Zemuna i Batajnice. Prvenstveno mislim na slepere. Njima treba vise vremena da su ukljuce na ovakvom ukrstanju. Mozda gresim, videcemo

Prethodni projekat petlje je podrazumevao nezavisno uključenje na auto-put iz Zemuna ka Novom Sadu većeg kapaciteta, dok je to sada sve integrisano u okviru postojeće petlje. Interesantno je da su preme starom planu bile predviđene i dve naplatne rampe. Ako je u dogledno vreme u planu postavljanje naplatne rampe (prema novom planu je potrebna samo jedna), u svakom slučaju bi ona pre bila usko grlo nego samo uključenje na auto-put. Naravno, pod uslovom da Zorana ne uvede vinjete. :p

unled1xys.jpg



Interesantno je da pred samu petlju put iz Beograda proširuju na tri trake na račun zelenog ostrva, što možda ukazuje da im je u planu da u dogledno vreme to urade čitavom dužinom. Ako su prepoznali potrebu za povećanjem kapacitata ove saobraćajnice (usled otvaranja mosta Zemun-Borča), čudi da su uključenje na auto-put prema Novom Sadu sveli na rampu koja je po prvobitnom projektu bila lokalnog karaktera.

17.jpg
 
pa dobro bre blagoje - nema te sto godina. Nemoj više tako da nas ostavljaš.
 
Zvezdara64":302s7jff je napisao(la):
Hvala na pojasnjenju oko projektovanja @Veliki Vracar. I dalje mislim da jedna traka i direktno ukljucenje na vijadukt ubrzo nece biti dovoljni za saobracaj iz Zemuna i Batajnice. Prvenstveno mislim na slepere. Njima treba vise vremena da su ukljuce na ovakvom ukrstanju. Mozda gresim, videcemo

Neka uključenja na Gazelu imaju dve trake, ali su sva na završetku sužena na jednu pomoću barijere.
Zašto - bilo je dosta udesa. Zaista potencijalna opasnost.
 
vlasta":yl4c7n7m je napisao(la):
Zvezdara64":yl4c7n7m je napisao(la):
Hvala na pojasnjenju oko projektovanja @Veliki Vracar. I dalje mislim da jedna traka i direktno ukljucenje na vijadukt ubrzo nece biti dovoljni za saobracaj iz Zemuna i Batajnice. Prvenstveno mislim na slepere. Njima treba vise vremena da su ukljuce na ovakvom ukrstanju. Mozda gresim, videcemo

Neka uključenja na Gazelu imaju dve trake, ali su sva na završetku sužena na jednu pomoću barijere.
Zašto - bilo je dosta udesa. Zaista potencijalna opasnost.

Svakako u jednom trenutku mora doći suženje kad već Gazela tu nema 4 trake. Gazela je tako projektovana a dobro se zna da je njena treća taka bila nekad zaustavna i nije se koristila.

Videćemo da li će jedna traka biti dovoljna s obzorm da će saobraćaj biti povećan otvaranjem Pupinovog mosta. Jedino što su mogli eventulano da urade je da naprave rampu ka NS sa 2 trake i gore nadvožnjak u širini 4 trake u dužini od ~150m.

Veći je po meni problem trenutno rampa u izgranji koja služi za silaz is NS-a ka Zemunu i Batajnici. Ova rampa će imati najoštriji luk od svih rampi i ne verujem da će moći njome da se vozi više od 40 max. 50 na sat. Ko ovde ne bude pazio samo će ga bankine spasavati od provalije a šleperi sa prikolicama takođe neće imati mnogo lufta za grešku. Ovde bi više odgovara rampa sa kontra lukom, tj. simetrija ulazne rampe ka NS ali onda su trebali barem još jednu kuću da isele a to im se nije radilo a i ovako je bilo ljudi koji su :rant: i a drugi su pokazivali :dil: za iselejenje isl.
 
GOJE":kuf21ozr je napisao(la):
pa dobro bre blagoje - nema te sto godina. Nemoj više tako da nas ostavljaš.

Tu sam GOJE ja sve vreme, pratim forum ali ne pišem u poslednje vreme. Dugo me je bilo i više no što treba. Ali ako krene neki novi projekat koji me posebno zainteresuje, eto mene u punom kapacitetu. Ovi veliki koji su pri kraju su bili odlično pokriveni i sa uživanjem sam ih pratio.
 
15.11. oko 11h, 7,41 km,

Danas je CIP vrsio proveru mosta,
pb130004.jpg


pb130005.jpg


pb130006.jpg


pb130008.jpg


pb130012.jpg


takodje se i bankine rade intezivno,iz pravca Dobanovaca,
pb130007.jpg


pb130009.jpg


pb130010.jpg


pb130016.jpg


pb130017.jpg


pb130018.jpg


pb130019.jpg


radovi na rampi ka Ns ,zure valjda zbog Vlaste :p,
pb130020.jpg


pb130021.jpg


pb130022.jpg


pb130023.jpg


izgleda da od privremenog iskljucenja nema nista,
pb130024.jpg


pb130025.jpg


takodje se i stubovi javne rasvete intezivno postavljaju,
pb130026.jpg


pb130027.jpg


pb130028.jpg


krenuo je i habajuci sloj asfalta iz pravca Zemuna,
pb130029.jpg


pb130030.jpg


pb130031.jpg


malo da pojasnim onima koji se slabije snalaze,desno je skretanje za NS i Dob. a levo 2 trake vode za bat.bulevar,
pb130032.jpg


pb130033.jpg


pb130034.jpg


pb130035.jpg


pb130037.jpg


malo mi je fus ovo spojeno (moje misljenje) :roll: ,
pb130038.jpg


pb130039.jpg


pb130040.jpg
 
17.11. oko 14h, 6,05 km,

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg


32.jpg


u povratku krenulo finisiranje i 2.trake,
33.jpg


34.jpg


35.jpg


36.jpg


37.jpg


38.jpg


onima koji i dalje nerazumeju situacuju na terenu stvarno nemogu pomoci.
 
Gotovo ni na jednoj slici svi stubovi osvetljenja nisu idealno vertikalni. Zar je to toliki problem? Možda nekome nije bitno, ali meni kvari utisak.
 
Jankauskas":s2jhq8x4 je napisao(la):
17.11. oko 14h, 6,05 km,
onima koji i dalje nerazumeju situacuju na terenu stvarno nemogu pomoci.

Oni na bus 706 / 73 pa neka malo prošetaju.

Jest, bandere su malo janpi. Naravno da tako ne može da ostane.
 
bandere ce naknadno biti dotegnute i nivelisane nije prvi put da se tim redosledom radi
 
Zna li se eventualno datum pustanja u saobracaj (otvaranje) nove deonice Batajnicke petlje u smeru ka Novom Sadu?
Ili se ceka da sve zapoceto bude gotovo, pa tek onda da je otvore?

Pozdrav
 
Vrh