Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Na slici se vidi koliko je to zapravo veliki objekat. Deltin se gradi otprilike na lokaciji slova ZE (od Delhaize). Ja sam i napisao da je u Novoj PAzovi. NApravljen je mali kružni tok koji vodi u tu novu zonu.

Petlja je i predviđena i bila je i obećana za ovu godinu, ali zna se čemu služe obećanja ovde. Zapravo i ne radi se o petlji nego o rampama sa postojećeg nadvožnjaka.
 
21.11.
6.90km

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


braca tuku udarnicki,
13.jpg


i ovo parce je asfaltirano,
14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


rampe mozda i budu gotove do nove godine ali problem je lepo vreme i susenje betona pre hidro izolacije i asfaltiranja,
19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


rampa ka Dobanovcima,

23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


rampa iz pravca Novog sada,
31.jpg


32.jpg


33.jpg


34.jpg


35.jpg


36.jpg


37.jpg


38.jpg
 
Janko imam jedno pitanje za tebe! Sta se desava sa trasom od iskljucenja pravac Dobanovci = Zemun onaj deo sto je od tucanika do malog mosta i od tog mosta ka zemunu ??? Tu nije puno ostalo posla ali se stalooo!!! Jel to onaj problem sto si mislio preneki dan !
Mislio sam da ce to da udare udarnicki pre n.g. al sudeci po tvojim fotkama nema nikakvih aktivnosti.
Pozdrav i hvala unapred
 
Na slici ste pogresno obelezili lokaciju kompanije Eyemaxx, njihvo zemljiste se nalazi pored petlje Novi Banovci i prostire se sve do ograde aerodroma Batajnica (obuhvata prostor od oko 60 hektara). Trenutno se gradi prva hala ciji ce zakupac biti nemacka kompanija Senken, a na ovom prostoru ce se izgraditi takvih sedam hala, outelt centar sa 120 prodavinca i hipermarket. Odlicna lokacija izmedju Banovaca i Batajnice. Preko puta Eyemaxxa, odnosno sa druge starne puta za Batajnicu se nalazi Volvo truck Srbija, a do njega kompanija Ikea poseduje 17,5 hektara zemljista.
Kompanija Deleze je od ove lokacije na nekih 6 km prema Novom Sadu, tu gradi i Delta a zemljiste je zakupio i Lidl. Ova industrijska zona bi trebala dobiti novi put koji bi isao paralelno sa autoputem, od petlje Novi Banovci, kroz posed kompanije Eyemaxx pa do kompanije Deleze i na kraju bi izlazio na put Banovci - Stara Pazova kod kompanije Nestle.
 
To je po prvom planu nadam se i sadasnjem trebalo kompletno da bude gotovo kao na mapi

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/6/batrad.jpg

Ja sam i onda tvrdio da je rok za sredinu novembra nategnut. takodje moj stav je i da ne treba juriti na ustrb kvaliteta radova pogotovo na objektu koji se vec tako dugo gradi pa mesec dana gore dole ne cini razliku.
 
Igor":43axtz80 je napisao(la):
To je po prvom planu nadam se i sadasnjem trebalo kompletno da bude gotovo kao na mapi

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/6/batrad.jpg

Ja sam i onda tvrdio da je rok za sredinu novembra nategnut. takodje moj stav je i da ne treba juriti na ustrb kvaliteta radova pogotovo na objektu koji se vec tako dugo gradi pa mesec dana gore dole ne cini razliku.

Problem je što na osnovu slika uopšte ne pipaju smer Dobanovci - Zemun (deo od rampe do mostića i krivinu od mostića do pumpe na staroj trasi). Teško će i tu 1. fazu do NG.
 
Ja sam pogresio u brzini Eyemaxx je par kilometara pre Delhaiza odmah do Volvo placa. Izvinjavam se mnogo se izvinjavam.
 
savagt":1ddhb5ky je napisao(la):
Izgleda sad iskljucivo gadjaju zemun-NS, ostalo nije toliko prioritet.

Pitam se da li je moguće da puste tranzit od Banata ka Sremu da neko vreme ide na petlju Zmaj ka LK i dalje ka mostu? Nije valjda da su to smislili...
 
Аааууууу, значи ограда нам стиже из "њихове лепе".
А код нас имамо изузетно квалитетног произвођача ове врсте производа, Унипромет из Чачка http://www.unipromet.co.rs/, имају импресивну референцу

13.jpg
 
Samo se iskreno nadam da ne prepolove tempo radova kad puste zemun - ns, kao kad su to uradili nakon pustanja jedne strane vijadukta ranije.

Sent from LG G2
 
mekbejn":1r65jij8 je napisao(la):
može li neko da obeleži na mapi lokaciju ovog centra?
Kako kroz Banovce kad su oni s druge strane autoputa?

Očito je da će jednog dana, kada se malo popravi privredno stanje, linija Pančevo-Beograd-Stara Pazova-Inđija-Novi Sad predstavljati motor razvoja države. Tome će dosta doprineti izgradnja drugog kolosek, kao i modernizacija prvog (za veće brzine) pruge Stara Pazova - Novi Sad
Nadam se da nisam pogrešio Deltinu lokaciju.
2prhcnt.jpg
 
23.11. pre podne, 5,20km

Nazalost pustanje rampe ka NS i vijadukta je pomereno za 29-30.11.

pb210001.jpg


pb210003.jpg


pb210002.jpg


pb210004.jpg


pb210005.jpg


pb210006.jpg


pb210007.jpg


pb210008.jpg


pb210009.jpg


pb210010.jpg


pb210011.jpg


pb210014.jpg


pb210015.jpg


pb210013.jpg


pb210012.jpg


pb210016.jpg


pb210017.jpg


pb210018.jpg
 
vlasta":z3tdewkw je napisao(la):
vlasta":z3tdewkw je napisao(la):
Bio sam danas oko 14h. Rampa iz Zemuna nema šanse da bude gotova do 15 Novembra.
Daj bože do Nove Godine:
Nisam se precizno izrazio, umesto "gotova" trebalo je "puštena u saobraćaj".

Ipak sam bio u pravu :(
Ajde strpiće se narod još jednu nedelju.
Samo da se nadamo da nastave ovim tempom na ostalim rampama.
 
Rampa je bila gotova pre 7 dana, sada je u toku šminkanje, obeležavanje i postavljanje zaštitne ograde. Znaš kako se kaže, koliko para toliko muzike. Ljudima 5 meseci ni dinar nije uplaćen.
 
Jankauskas":26x1zhoa je napisao(la):
23.11. pre podne, 5,20km

Nazalost pustanje rampe ka NS i vijadukta je pomereno za 29-30.11.

Emocije na prvu domovinu nikad ne slabe.
Nek bude i taj 29-ti .
Jankauskas , nadam se da nema više kaljanja patika. Naravno za trud i praćenje :kk:
 
Jankauskas":2ttr36fl je napisao(la):
Rampa je bila gotova pre 7 dana, sada je u toku šminkanje, obeležavanje i postavljanje zaštitne ograde. Znaš kako se kaže, koliko para toliko muzike. Ljudima 5 meseci ni dinar nije uplaćen.

Razlog svih razloga!!!
Ocekujemo dinamiku radova i kvalitet, a firme same finansiraju radove i cekaju neretko i godinama za naplatu.
Ova drzava je svojim ne placanjem upropastila mnoge firme. Gore od 'zle macehe'
 
Tako je firme kreditiraju drzavu koja je vec uzela kredite za te projekte pa imamo duplo zaduzivanje da bi se kakva takva dinamika odrzala. Dok se zadovolje svi apetiti i svi dodju na red radnicima se duguju plate itd.
 
Као и увек укњижени плусићћћи за фоторепортаже

Jankauskas":dkcm1gzj je napisao(la):
Čačani rade ogradu na vijaduktu.

Наравно да ми је драго да Чачани раде заштитне ограде. Реаговао сам кад сам видео регистрацију на "пауку" из Ријеке ! Хм, онда сигурно Унипромет има запосленог из иностранства :p како би тај могао да вози овај камиончић по Србији са страном таблицом.

Jankauskas":dkcm1gzj je napisao(la):
23.11. pre podne, 5,20km
pb210010.jpg

pb210011.jpg
 
Upravo tako. Evo moram da kažem jedan info samo. Planumu nisu još isplaćene dividende svim akcinarima(ako je nekom nešto uopšte i uplaćeno) iako je za isplatu naveden datum 28.08.2014.(dokument javno dostupan). Ta su sredstva izgleda preusmerena na nešto drugo a najverovatnije su završila na ovom i sličnim gradilištima po Srbiji (mislim Koridor 11 isl.).

Ja ne znam kako se povlače sredstva iz tih Evropskh fondova ali nama bi trebalo stranci direktno da uplaćuju onom ko radi i to po učinku i roku da ne bude ovakvih kreditiranja države od strane firmi i da država nema ništa s tim, a sa druge strane da ne bude probijanja rokova i fuša.

Državi ostaje ono što je napravljeno a to je javno dobro koje svima štedi vreme i novac. Ispada ovako da nam pare od kredita krpe rupe u budžetu a put se gradi brzinom rasta BDP-a tj ono malo što se preliva dok se ne razgrabi ili drugom vrstom krede, tj. ide se metodom - nema veze važno je da imamo zarađeno pa kad plate jer bolje i tako nego da nema ni toga. Ovom kaskadnom metodom se prebacuje loptica sve do najnemoćnijih a to tu oni koji direktno rade da se napravi to što je traženo.

Država treba da odradi eksproprijaciju i sredi dokumentacijiju, prati dinamiku radova i rokove, i kasnije na osnovu provere kaže da je to legalno i pusti u upotrebu a u sve ostalo ne treba da se petlja pogotovo ne u finansije.
 
Гага":oc25u5e0 je napisao(la):
Наравно да ми је драго да Чачани раде заштитне ограде. Реаговао сам кад сам видео регистрацију на "пауку" из Ријеке !

Hmm, i meni tu baš nije bilo sve jasno.
Ispada da su Čačani podizvođači na tom delu?
 
Žika":3o3sphhy je napisao(la):
Jankauskas":3o3sphhy je napisao(la):
23.11. pre podne, 5,20km

Nazalost pustanje rampe ka NS i vijadukta je pomereno za 29-30.11.

Emocije na prvu domovinu nikad ne slabe.
Nek bude i taj 29-ti .
Jankauskas , nadam se da nema više kaljanja patika. Naravno za trud i praćenje :kk:

Pusti čoveka da odradi završnu foto-storiju i zabeleži početak vožnje po novom asfaltu :vops:
Jankauskas, samo nastavi, očekujemo završetak ostale 3 rampe i naravno Novi batajnički bulevar! Očekujemo još reportaža, tvoje će fotke ostati generacijama! :kk:
 
Ajde ovako redom,
Patike - 3 para uništene i bačene,
Cipele - 1 par pri kraju, čekam proleće pa da i njih bacim,
Fotoaparat pokvaren, trenutno koristim neki rezervni kome je baterija na izdisaju.
Što se tiče ograde, ako je proizvođač iz Čačka onda bi trebalo da su Istrani podizvođači a ne obratno. Inače svi imaju reči hvale za njih, kako za rad tako i za saradnju.
 
edgeman":2d5q23jw je napisao(la):
Ja ne znam kako se povlače sredstva iz tih Evropskh fondova ali nama bi trebalo stranci direktno da uplaćuju onom ko radi i to po učinku i roku da ne bude ovakvih kreditiranja države od strane firmi i da država nema ništa s tim,

A ko bi onda garantovao za takve kredite i vraćao ih? I koliko je realno da male građevinske firme dobiju kredite iz državnih budžeta EU. Krediti se daju državama, pošto je najveće osiguranje da će biti i vraćeni. Država je najsigurniji dužnik.
 
Vrh