Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Tihi_SRB":2ku0zcf9 je napisao(la):
Jesu postavili novi putokaz za Novi Sad na izlazu BG posle zmaja da se ide pravo prema aerodromu za NS?

Да ли су поставили..(или јесу ли).......... да би се могло ићи право.....
 
Dobro znas sta sam pitao, nismo ovdje na casu Srpskog jezika. Gospodine Rasho DALI SU POSTAVILI novi putokaz? Koliko im treba da poskidaju one silne table gdje stranci pa I nasi izlaze prije pumpe na onu staru oronulu zgradu I na pumpu I tek onda na stari put. Ja sam prvi izasao na onaj neki sljepi izlaz koji ne vodi nigdje jer je tesko primjetiti udaljenos izlaza na putokazu zbog zvrljotina I unistavanja samih.
 
rasho62":33k7l5cw je napisao(la):
Да ли су поставили..(или јесу ли).......... да би се могло ићи право.....

Grammar nazi :twisted:
 
@ boca-ica nemam pojma koji je razlog,jedino ako nije to sto sam pre par meseci ocistio moj abum na Dodaj rs. nalogu.

Batajnica 08.03. oko 13 h.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg
 
I od mene po 100-ti put, veliko Hvala za slike Jankauskas ... ( jos da je tu negde i nas clan Pipistrel sa njegovom letelicom i Fotoaparatom :) !!

Imam neki utisak, da ako nismo nesto posebno nadareni da gradimo, sa druge strane rusimo svetski brzo pa cak i "pre roka".
 
Odlične fotke. Prošao sam danas oko 14:30h i ova polovina sanduka izmedju 2 stuba je pala. Malo je promenjen pristup rušenja jer izgleda da pršti kamenje preko novog nadvožnjaka i može da ošteti neko od vozila. Stavili su oni kao neku ogradicu ali to je minimalno.

Sad ruše bočno i kad ostane ona parče do novog nadvožnjaka samo ga preseku do stuba i ono padne dole. Jasno sam video iz auta kako je deo segmeta slomljen između stubova i u celini je pao sa sve asfaltom. Ovako je smanjena opasnost da pršti kamenje ka novom nadvožnjaku kad se segmet drobi i usitnjava.
 
Magelano":1av7vzrz je napisao(la):
Imam neki utisak, da ako nismo nesto posebno nadareni da gradimo, sa druge strane rusimo svetski brzo pa cak i "pre roka".

Meni to liči na ne doraslost problematici i potrebama - primitivizam
Očekivao sam sečenje i selbibu nadvožnjaka
a veliku potrebu za takvim nadvožnjakom imaju na par km
na primer Zemun polje, Altina,...... a sa kojim kilometrom više ni nabrajanju ne bi bilo kraja ...

U svetu odavno sele daleko veće zgrade, mostove ....

Izračunati cenu selidbe u odnosu na cenu pravljenja novog na obližnjoj lokaciji
ovako jedan dobar nadvožnjak ode u šut. . . . ko da smo naj bogatiji rasipnici
 
Dal je ekonomski isplativo seljenje jednog ovakvog objekta?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ovaj nadvožnjak se ne seli on se RUŠI i tu je kraj. Da ne kažem koliko je propao od soli i nikad nedokrpljen. Šteta što nije mogao da se digne u vazduh. Mislim možda je moglo i to ali sa ovakvim tempom rušenja nema potrebe. Postoji i kod miniranja zaštita. Obmota se u neki plašt područje gde se nalazi eksploziv. Ovde bi bilo najbolje postaviti mine na stubovima i to bočno da padne suprotno od novog nadvožnjaka, tj. gde se nalaze sad nalaze bageri. Ali opet rizično je i verovatno i skupo a kao što se vidi i nepotrebno sa obvim tempom rušenja. Drugo i kad bi pao dole opet bi morali da ga razbijaju isto ovako.

A znamo mi itekako da gradimo. Sve ovo naši rade pa i dole po Srbiji. Kad EU da prare za nešto mora da ide preko stranih firmi jer ako bi išto direktno ne bi bilo kontrole i pare bi se isisale a i ovao kad se uhvati čovek za najeftinije - npr. Alpina slučaj. Onda posle na pola spašavaj. Negde država uskoči pa da našima da rade, negde se ide na tender opet.

Naše su firme radile i van zemlje pa i sad rade a nije dobro kad rade ovde. Jednostavno kad prelome ovaj sistem možda i bude nešto. Uradio sam - plati. Platio sam -> uradi , i kraj. A ne ovde evo ti radi pa kad bude gotovo onda se prave mutavi i bude - dođem ti, sistem.

Samo oštro treba sa stranim firmama - Alpini ne dati da pokupi ni svoju opremu u Srbiji - konfiskacija!

I ono malo što se napravi ovde ne može da se sačuva. Jel ima nade da se ikako popravi osvetljenje na obilaznici na pravcu Dobanovci-Batajnica?

Kamere i alarmi, zar je to toliko skupo a sigurno je jeftinije od kradene opreme i štete. Zato se to van i ne dešava jer postoji monitoring a ovde je to misaona imenica.

Pokrpili smo Železnik i Lipak a dobili smo novi takav slučaj sa druge strane.
 
edgeman wrote: Da ne kažem koliko je propao od soli i nikad nedokrpljen.
Kuku nama ostadosmo onda načisto bez svih Bg nadvožnjaka i mostova
Šteta što nije mogao da se digne u vazduh. Mislim možda je moglo....
Eksplozivom se odavno ne diže u vazduh .
Kontrolisanom eksplozijom presecaju se nosece konstrukcije
tako da se tačno i zna u milmetar tačke urušavanja materijala
edgeman wrote: Ali opet rizično je i verovatno i skupo
O preciznosti kontrole dovljno govori primer da je moguce i i expl.-tiskom praviti slike-umetnička dela
U odnosu na angažovanu snagu i vreme rušenje je jeftinije eksplozivom - al pare moraju da se ovako drpe.

Laki72 wrote: Dal je ekonomski isplativo seljenje jednog ovakvog objekta?
U odnosu na angažovanu snagu i vreme jednako novac ,
seliba je jeftinija od izgradnje novovog -a al pare moraju da se drpe


Bez velikih pisanija i prostom računicom svako može da me opovrgne ako grešim :vops:
 
Ако може стручан одговор? Да ли је изградња обилазнице и иначе ауто путева под концесијом боља од овога како се ради сада? Нисам стручан а лаички закључујем: ауто путеве концесионо а наша домаћа оператива да уради све недостајуће локалне путеве па до и најзабаченијег села.
 
boca-ica":1x34f3dh je napisao(la):
edgeman wrote: Da ne kažem koliko je propao od soli i nikad nedokrpljen.
Kuku nama ostadosmo onda načisto bez svih Bg nadvožnjaka i mostova
Šteta što nije mogao da se digne u vazduh. Mislim možda je moglo....
Eksplozivom se odavno ne diže u vazduh .
Kontrolisanom eksplozijom presecaju se nosece konstrukcije
tako da se tačno i zna u milmetar tačke urušavanja materijala
edgeman wrote: Ali opet rizično je i verovatno i skupo
O preciznosti kontrole dovljno govori primer da je moguce i i expl.-tiskom praviti slike-umetnička dela
U odnosu na angažovanu snagu i vreme rušenje je jeftinije eksplozivom - al pare moraju da se ovako drpe.

Laki72 wrote: Dal je ekonomski isplativo seljenje jednog ovakvog objekta?
U odnosu na angažovanu snagu i vreme jednako novac ,
seliba je jeftinija od izgradnje novovog -a al pare moraju da se drpe

Bez velikih pisanija i prostom računicom svako može da me opovrgne ako grešim :vops:

Znam ja odavno da postoje kontrolisane ekplozije isl. ali ovako(dizanjem u vazduh) sam izrazio protivljenje nečemu što nije vredno čuvanja a kamoli premeštanja.

Jeste jeftinije možda miniranjem ali bez dobrog proračuna nema ništa. I sami mineri uvek strepe kako će nešto da padne. Samo iskustvo i dobar proračun su tu najviše bitni da ne dođe do greške i poznavanje kako je objekat građen. Precizno tempirane ekplozije sa kašnjenima isl. Ko će da preuzme odgovornost ako se zabrlja nešto i ima štete na okolnim objektima isl?

I dobro kako si ti mislio da preseliš preko 200m zakrivljene prenapregnute betonske konstrukcije o kojoj je pitanje da li postoji dokumentaicja kako je građena. Gde je seći i kako spojiti na drugoj lokaciji. Uostalom nisu spasili stari "tobogan", kod Ade za koji su rekli da je bio u dobrom stanju kad su ga sekli.

Kakve će oni pare da drpe, kad i im iovako verovatno duguju za te radove.

Angažovana snega - 5 bagera, idi bre. Kopaju tunele mesecima bez TBM-a, a ovo će da izlome ko mače muškatlu za 10 dana (do bedema) ako i toliko bude bez da razbijaju mozak.

O beogradskim nadvožnjavima mogu samo toliko da kažem da ima onih koji nemaju propisanu visinu kako bi trebalo.
A jedan takav u blizini BG-a je već platio glavom (Petlja Tranšped) a i beše onaj kod Bežanijske Kose je nizak kao se sećam. Za ovaj se ne znam da li je bila neka dokumentacija i gde je. Da li je objekat imao upotrebnu dozvolu ili je bio privremeno rešenje isl. I sad se pitam kako su dali dozvolu za rušenje, proglasili ga nelegalnim možda? :mrgreen:

Nisi se ti dovoljno vozio očigledno preko njega i upadao u rupe i ti bi bio da se umrvi i ustitni do granulacije peska a armatura pretopi da bi se napravili štahtovi. Sve što je vredelo na njemu je skinuto sem eventualno asfalta i onih ivičnjaka (verovanto nisu stigli) da to pokupe ali ivičnjake mogu i dole da odvoje iz šuta.

Ako smo jadni kao država ne znači da trebamo da spašavamo nešto što toga nije vredno. Možemo samo da reciliramo.

Evo krenuše da sklanjaju šine pod Gazelom. Jeftinije su te šine za Smederevsku železaru kao sirovina nego da se kupuje ruda.
 
Da edgeman nelegalan je i prakticno kao takav se rusi :)
 
@edgeman
Uf covece, ti si bas imao problem sa tim nadvoznjakom, sudeci po komentaru. :-D

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Јанкаускас свака част на труду!
 
edgeman":3rekjbyy je napisao(la):
a i beše onaj kod Bežanijske Kose je nizak kao se sećam.

Да, нижи је за 10 цм од прописане висине. Зато су ивице надвожњака, у оба правца, онако искрзане. Уствари није надвожњак нижи, он је урађен по пропису, него је проблем код тога што није сам аутопут довољно укопан у земљу ! Ту код надвожњака је баш онај прелаз са равног на низбрдицу који није добро укопан !

То је уосталом и јавно речено на једном симпозијуму на коме сам био и као учесник. Ти је био "1. Сумпозијум о прометним и конструкторским аспектима Јадранске аутоцесте" који је био одржан од 13. до 15. новембра 1989. године у Дубровнику. То је наведено као пример на том симпозијуму као један од проблема на траси тадашњег аутопута "Братство и јединство".

Е сад не могу да тврдим, да ли су обновом самог аутопута кроз Београд овај проблем санирали ?!
 
Sve pohvale za Jankauskasa kao da imamo link uzivo sa gradilista !

Sad sam prosao autoputem od gazele prema altini , i video kod Zmaja da su najzad stavili dva nova znaka za Ns , a i ona dva stara su prepravili, tako da stoji Ns -vozi pravo- ! Tako da " JESU " odradil to kako valja ! Pozdrav
 
Posto sam sad stigao u bg , prosao sam i pored Zr petlje , cini mi se da ce to biti knap zavrseno , ima tu dosta da se radi i jos plus pod saobracajom ! Jos se rade stubovi, a pretpostavljam da ce uraditi i neku skretnicu kao kod bataje pa onda deo po deo betonske konstrukcije ! Al kad ga zavrse Kineza bice Extra !
 
10.03. oko 14 h
Verujte ovo mi dodje kao kardio trening, 2 km od stana do nadvoznjaka onda legane vezbe u vidu pentranja po rusevinama i drzanje foto-aparata i na kraju povratak u laganom ritmu jos 2 km .

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg
 
Korak ka obilaznici oko Beograda i mostu kod Vinče - Pančevo stavilo na javni uvid Nacrt plana detaljne regulacije
Utorak, 11. 03. 2014.|11:54 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... regulacije

Grad Pančevo stavio je na javni uvid Nacrt plana detaljne regulacije za deo autoputske i železničke obilaznice oko Beograda, sa drumsko-železničkim mostom preko Dunava.

obilaznicamostvinca10021.jpg


Na javnom uvidu je i Izveštaj o strateškoj proceni uticaja na životnu sredinu ovog plana. Dokumenti su na javni uvid (u zgradi gradske uprave u Pančevu) stavljeni juče (10. marta 2014.) i biće dostupni za javnost u narednih 30 dana. Javna prezentacija Narta plana biće organizovana 19. marta, a sednica Komisije za planove biće održana 18. aprila.

Kako je ranije za "eKapiju" kazao Miodrag Poledica, državni sekretar u Ministarstvu saobraćaja, nakon ovog koraka Pančeva, na redu je da se izda lokacijska dozvola, izvrši stručna kontrola idejnih projekata i sprovede procedura usvajanja studije uticaja na životnu sredinu. Zatim je potrebno da se urade glavni projekti, izvrši eksproprijacija i izda građevinska dozvola za izgradnju.

Poledica je tada kazao kako je procenjeno da bi sama izgradnja trajala oko 3 godine.

Prema njegovim rečima, izgradnja obilaznice sa mostom kod Vinče koštaće 470 mil EUR.

Pogledajte više detalja o budućoj autoputskoj i železničkoj obilaznici i mostu preko Dunava OVDE.
 
milos.tro":n4nq7cas je napisao(la):
Kako je ranije za "eKapiju" kazao Miodrag Poledica, državni sekretar u Ministarstvu saobraćaja, nakon ovog koraka Pančeva, na redu je da se izda lokacijska dozvola, izvrši stručna kontrola idejnih projekata i sprovede procedura usvajanja studije uticaja na životnu sredinu. Zatim je potrebno da se urade glavni projekti, izvrši eksproprijacija i izda građevinska dozvola za izgradnju.
Poledica je tada kazao kako je procenjeno da bi sama izgradnja trajala oko 3 godine.
Prema njegovim rečima, izgradnja obilaznice sa mostom kod Vinče koštaće 470 mil EUR.


Са завршетком обилазнице у пуном профилу биће укупно још милијардица. Почели смо да је градимо 1989, завршићемо...

Уместо обилазнице лондонско-московских пропорција, која саобраћај на Газели у шпицу смањује за око 3% и не утиче готово никако на живот у Београду, могли смо да направимо, нпр. мрежу метроа са три линије и тиме унапредимо град за неколико светлосних година (увећамо БДП за једно 50% и сл.). Одавно смо могли да завршимо и неки смисленији (краћи и саобраћајно оптерећенији) кружни прстен, а да ово оставимо за време када будемо баш богати (као што сви раде - граде најудаљенији прстен на крају, иако су веома богати, као рецимо Французи).

Србија са Поледицом и сличним капетанима = брод лудака. Нестаће без трага као онај "Боинг" у Јужном кинеском мору.
 
Vrh