Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Izvor: Beobuild.rs

Pregled stanja petlje "Batajnica"

140315-BGOB-07.jpg


Trećeg marta počela je druga faza izgradnje petlje "Batajnica" koja podrazumeva rušenje starog nadvožnjaka u Batajnici.

Tokom prošle nedelje srušeno je približno 200 metara konstrukcije starog nadvožnjaka od nasipa do batajničkog puta, čime je završena prva faza rušenja. U drugoj fazi zadatak građevinaca je da uklone deo konstrukcije koja premošćava Batajnički put. Pošto će ta faza rušenja iziskivati prekid u saobraćaju na glavnom drumu, izgrađena je specijalna saobrajaćajna devijacija koja će nositi saobraćaj tokom radova.

Rušenje će se izvoditi u dužini od 200 metara ukjlučujući i uklanjanje postojećeg nasipa koji će biti izmešten. Saobraćaj na Batajničkom putu biće preusmeren na pomoćnu saobracajnicu od 15.03.2014, dok će samo rušenje preostale konstrukcije početi u ponedeljak 17.03.2014.

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/639.html
 
Dobra reportaža od Igora.

@boca-ica : Ali si napravio pometlnju sa objašnjenjem. Evo moje verzije
ukljucenje-na-obilaznicu.png

Crvena linija označava razdelu pravaca i biće urađeno odvajanje sa bankinama tako da ne može da se tu radi polukružno isl. ipak su to 2+2 na nekih ~250-300m dužine gde će moći da se radi prestrojavanje za željeni pravac.
Bankine će isto odvajati i same rampe gde je 1+1 da ne bi nekom palo napamet da uđe na AP u kontra smeru.(npr. prelaskom preko pune linije da je urađena jednostavnija varijanta). Ovako je i ostužnička petlja odvojena.

ukljucenje-petlje20-nadv.png

s-druge-strane.png
 
edgeman
hvala na korekciji. :)
ovaj važan nadvožnjak za samu petlju je bio malo zapostavljen u slikovanju
Inace nije bio jednostavan za rad
iz razloga sto su nj. stubovi na mestu vrlo duboke i prostrane rupe-iskopine gline
a ostao je i jedan nj. ćošak ne nasut
 
Lepo se vidi na google earthu gde su bile rupe. Na osnovu toga označio sam kritična mesta.
Nadvožnjak ne verujem da može da ima oštećenja jer se šipovi pobadaju duboko u zemlju, ali nasipi i sam put bi mogli vremenom da se slegnu i naprave problem, pogotovo onaj južni nasip gde je izlazna-ulazna rampa sa nadvožnjaka.

E sad to je godinama zatrpavano po malo tako da ne verujem da može da pravi problem sem ako nije rađeno progrešno. Poznato je da glina ne propušta vodu tako lako ali ako su zatrpavali rupe sa pogrešnim materijalom može doći do saturacije tog zemljišta vodom, a taj deo atra je poznat po poplavama, što može izazvati urušavanje. Zato Batajnica i ima visok nivo podzemnih voda jer stoji na glini a ona baš i ne upija vodu tako lako. Možda grešim i nadam se da neće biti nekih problema sa naznačenim lokacijama ali vremenom ćemo videti.


rizicnetacke.jpg
 
Batajnica 17.03. oko 13 h

pripremni radovi za rusenje su u toku,kao i pripreme za busenje rupa za stubove,

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


ganci opet oterani,
10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg
 
Gledam sve ovo, naravno oduševljen što ćemo jednog dana imati odličnu i modernu petlju, a sa druge strane nekako mi teško kada vidim da nestaje matori nadvožnjak, ta "batajnička kapija" :(
 
Hehe razumem sta si hteo da kazes :) ali ako cemo pravo nije to bila nikakva kapija vec obican tesnac polu autoputa koji nam je ostavljen kao zaostavstina.
 
Јаооо бре куме колко гвожђурија и каблићћћи, а нам не дају да крадуцкамо !
Само бре мора се дају неки плусићћћи на овај Јанка..., тешко бре се каже.
 
18.03.

Elita Cop rusi za medalju,bice gotovo pre roka , nista manje ne zaostaju ni MBA ni Planum ,

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg
 
Radovi su baš ubrzani. Da li bog izbora ili je stigla lova, nije ni bitno. Bitno je da kvalitetno odrade, na prvom nadvoznjaku su se već pojavili mali "talasi" na asfaltu
 
Pa ma sta mislio o aktuelnoj vlasti, cinjenica je da su ovde radovi poceli intezivnije da se odvijaju upravo u vreme izborne tisine i u postizbornom periodu, slikanja gotovo i nema, a kamoli `prevremenih` otvaranja (parcenceta) deonice.

Bilo kako bilo, lepo je da je ovo gradiliste ponovo aktivno.

Neko je pomenuo da su od Dobanovaca ka mostu na Savi poceli zemljani radovi. Ima li kakvih novih informacija ili fotki?
 
Obustava saobracaja bi trebalo da traje nekih dve nedelje okvirno zbog rusenja a posle lagano izgradnja polje po polje pod saobracajem bez klasicnih obustava.
 
Vrh