Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Treba da se gradi 3+3 (tj. 2+2 sa zaustavnim trakama). Mora da se gradi tako. Zasto? To je obilaznica, autoput, a autoput mora imati zaustavne trake. I zasto sto mora da se misli na buducnost. Jer ako bude izgradjen kao 2+2, znate kada ce biti prosiren na 3+3, ako zatreba? Pa, ono, nikad. Kamo srece da je autoput kroz grad izgradjen svojevremeno kao 4+4 (tj. 3+3 sa zaustavnim trakama), sada bi se lakse disalo.
 
Autoput kroz Beograd kad je rekonstruisan pre par godina je trebao da bude 3+3 sa zaustavnim trakama ali se odustalo zbog nekih uskih grla poput podvoznjaka autokomande I slicno.
Zar nije bila zatvorena financijska konstukcija jos prosle godine za deonicu Dobanovci-Ostruznica ? Jos u martu prosle godine su najavili da pocinju radovi ili su te pare otisle u razne dzepove.
 
Poceli su pripremni radovi za rusenje starog nadvoznjaka,

p2220142.jpg


p2220143.jpg


prvo se rusi ovaj deo,od spojnice do bedema,

p2220150.jpg


p2220153.jpg


posto ispod prolazi ulica,potrebno je izgraditi alternativni pravac

p2220140.jpg


p2220141.jpg


p2220152.jpg


takodje je i uradjeno trasiranje ulice koja ce ici desno pre nadvoznjaka za potrebe tog dela batajnice

p2220149.jpg


p2220144.jpg


p2220145.jpg


p2220146.jpg


p2220147.jpg


p2220148.jpg
 
Juce prodjoh deonicom Dobanovci - Ostruznica. Nesto mere, premeravaju, valjda ce se pokrene sa mrtve tacke

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Bilo bi dobro kad bi otvorili ovaj izlaz sa poslednje Jankauskasove slike (staru rampu) na autoput u tako spreče zagušenje u Batajnici.
Pošto će zbog rušenja najverovatnije biti zatvorena slazna rapa iz pravca Zemuna, bar privremeno ako ne i na duže, sva vozila koja dolaze drumom iz pravaca Zemuna bi mogla preko ove rampe desnim skretanjem opet izaći na autoput.

Skretanjem desno kod elektronske na drum ili semafor kasnije pa izbijanje kod 13. maja. Mada postoje i kasnija skretanja kod ciglane i ekonomije ali nije baš urađeno to kako treba i nije ni bezbedno.

Ne znam koliko bi ovo smetalo gradilištu ali bi olakšalo saobraćaj kroz Batajnicu. Već je ionako za osudu što nisu napravljene rampe za slaz u Batajnicu sa AP-a iz pravca NS-a a ako bar ovo ne puste onda će biti haos.

Evo neke moje aprokimacije privremenog rešenja (zeleno) i buduće ulice za naselje(naradžasta) uz izlaz na autoput ka NS. (ukoliko ga ne zatvore u konačnoj varijanti).

Privremeni put ne samo što može da bude od koristi prilikom rušenja starog već i kad se bude radio novi nadvožnjak može opet da se upotrebi i tako se pojednostavi potpora za taj segmet koji može da se izlije kao i da nema puta ispod tj. bez metalnih greda i saobraćaja ispod.Naravno ovo ako ne remeti neki način izgradnje isl.

Ovde dodatno komplikuje to što će tu negde gde je sada spojnica starog da bude proširenje za ulaznu rampu. Da li je po projektu da i ulazna rampa prelazi put (kao stari nadvožnjak) ili da se spoji pre videćemo već. Nekako je logičnije da rampa bude kraća pa da spoj bude pre tj. sa ove druge strane u nivo sadašnjeg skretanja desno za Zemun ali videćemo već.

bataja.png
 
Tihi_SRB":2modg40z je napisao(la):
Autoput kroz Beograd kad je rekonstruisan pre par godina je trebao da bude 3+3 sa zaustavnim trakama ali se odustalo zbog nekih uskih grla poput podvoznjaka autokomande I slicno.
Zar nije bila zatvorena financijska konstukcija jos prosle godine za deonicu Dobanovci-Ostruznica ? Jos u martu prosle godine su najavili da pocinju radovi ili su te pare otisle u razne dzepove.
Опа! Одакле ти та инфо? То би подрзумевало да зауставне не буду и код аутопутских надвожњака изнад тошиног и т6 нпр. Зар је такав план заиста постојао, ако јесте хнали су за уска грла . . . Сумњам да то може тек тако да сд догради, ту би било бога оца за експропријцију
 
Tihi_SRB":amza2gv4 je napisao(la):
Zar nije bila zatvorena financijska konstukcija jos prosle godine za deonicu Dobanovci-Ostruznica ? Jos u martu prosle godine su najavili da pocinju radovi ili su te pare otisle u razne dzepove.

U zadnje 2-3 godine Putevi Srbije više puta su rekli da pregovaraju sa bankama i da za taj deo planiraju iskoristiti sredstva od viskova kredita Sektora A i sektora B5. Gde je zapelo i zašto nema radova stvarno ne znam.
 
Izmene u saobraćaju od ponedeljka zbog radova na petlji "Batajnica"
M.T. | 26. 02. 2014. - 17:05h | Komentara: 0
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/445764 ... -Batajnica

Zbog izvođenja radova na uklanjanju nadvožnjaka „Batajnica“ i izgradnje pristupnih saobraćajnica u okviru druge faze izgradnje obilaznice oko Beograda na petlji Batajnica doći će od ponedeljka do potpune obustave saobraćaja na pravcu Beograd – Novi Sad u oba smera u zoni ovog nadvožnjaka.

Radovi će biti obezbeđeni saobraćajnom opremom i signalizacijom.

- Molimo sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju i prilagode brzinu kretanja postojećim uslovima, kao i da povedu računa o bezbednosti radnika na putu - kažu u JP “Putevi Srbije” koji je investitor radova.
U ovom preduzeću ističu da će vozačima na raspolaganju biti dva alternativna pravca.

- Moći će da idu Obilaznicom oko Beograda preko petlje „Dobanovci“ i petlje „Novi Banovci“ u smeru ka Novom Sadu, odnosno Beogradu ili Batajničkim drumom preko petlje “Novi Banovci” do uključenja na auto-put Beograd – Novi Sad. Oba alternativni pravca važe za saobraćaj u oba smera - naglašavaju u JP “Putevi Srbije”.
 
@mile +

bice to jednog dana lepa petlja.
Samo se bojim da cemo se nacekati do tog dana....
 
Izvor: Beobuild.rs

Kreće druga faza petlje "Batajnica"

bgob.jpg


Nakon dugog odlaganja, radovi na Batajničkoj petlji biće nastavljeni u martu. Putevi Srbije najavljuju početak rušenja starog nadvožnjaka sledeće nedelje.

Iako je rušenje starog nadvožnjaka u Batajnici trebalo biti završeno još prošlog leta, radovi će posle dugog iščekivanja početi ovog marta. Radi se o drugoj fazi izgradnje petlja “Batajnica” u okviru obilaznice oko Beograda, koji se nastavljaju od 03.03.2014, odnosno od sledećeg ponedeljka.

U prvoj fazi izgrađena je kolovozna konstrukcija preko koje se već pristupa gradskoj obilaznici iz pravca novog sada, dok je povezivanje strane koja vodi ka novom sadu uslovljeno rušenjem postojećeg nadvožnjaka. Na trasi desnog kolovoza izgrađeni su svi stubovi i kada se završi rušenje starog, počeće izgradnja novog vijadukta. Završetkom desnog kolovoza, Novosadski autoput biće povezan sa Obilaznicom u punom profilu autputa, čime će biti ispunjeni uslovi za novu regulaciju saobracaja na ovom čvorištu. Završetkom petlje “Batajnica” sva vozila u tranzitu biće preusmerena na Obilaznicu, dok Novi novosadski put postaje gradska saobraćajnica.

Sa početkom radova svi vozači se obaveštavaju o potpunom obustavljanju saobraćaja na pravcu Beograd-Novi Sad u zoni starog nadvožnjaka od 03.03.2014.(ponedeljak). Vozači treba da obrate pažnju na signalizaciju i prilagode brzinu kretanja postojećim uslovima, kao i da povedu računa o bezbednosti radnika na putu.

Takodje se predlazu i alternativni pravci (vidi mapu):

- Obilaznica oko Beograda preko petlje „Dobanovci“ i petlje „Novi Banovci“ u smeru ka Novom Sadu, odnosno Beogradu

- Zemun - Batajnički drum - naselje Batajnica - petlja „Novi Banovci“ do uključenja na auto-put Beograd – Novi Sad

Izgradnja petlje “Batajnica” finansira se iz kredita Evropske investicione banke, a vrednost radova je procenjena na skoro 40 miliona evra. Realizacija ovog projekta je doživela višestruko probijanje rokova, a prvo otvaranje najavljeno je još 2012. Pored petlje “Batajnica”, za neometano funkcionisanje ovog dela Obilaznice neophodno je završiti još i deonicu između Batajnice i Dobanovaca, kao i sektor B6 između Straževice i Bubanj Potoka.

batajnicaradovi2014.jpg
 
Kasne sa zatvranjem. Prođoh danas oko 16:30h preko starog nadvožnjaka, ali sam video da je neko krenuo da uklanja jedan od češljeva na nadvožnjaku sa one strane gde se ne vozi. Ali moguće je da će do večeras ili do sutra ujutru već zavrotiti sve za saobraćaj.
 
04.03.

KRENULO JE !!

Samo mala ispravka ,prvo se rusi desni deo pa tek onda ide alternativni put pa tek onda se rusi onaj 2. deo koji sam ranije najavio.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


ovde vise nema prolaska,

6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


a sad u Batajnici sledi saobracajni kolaps,

12.jpg


13.jpg


14.jpg
 
Jankauskas pohvale za fotke. Već vidim da će se ovde pratiti progres dešavanja prilikom rušenja starog nadvožnjaka. Logičnije je da krenu da ruše ovu stranu prvo. Kad počiste ovde teren vrlo brzo se može očekivati da krene mašina sa pobijanjem šipova za nove stubove. Naravno ovde će možda iskoristiti postojeći oslonac i moguće je i šipove i naglavice od nekih postojećih stubova (uz korekcije). Videćemo da li će da im se uklopi (po projektu) ili je projekat uklopljen po njima tako da mašina koja pobija šipove ima što manje posla.

Blokada. Kako su se neki NS-ovci danas prevarili kad su hteli na kvarno da skrenu desno na ovu staru rampu.
6.jpg


Nadam se da će ovo privremeno pustiti kad se steknu kakavi takvi uslovi (poruši nadvožnjak), makar i uz privremenu korekciju (spoj ovde gde je sad branik sa donjim putem). Mnogo bi značilo da se ne stvaraju gužve kroz Batajnicu. Saobraćaj na izlaznoj rampi nije bio prekidan sa suprotne strane kad se radio postojeći novi nadvožnjak.
 
Treći dan od početka radova ne primećujem neke veće probleme (vreme oko 8.00 i oko 17.00). Prvi dan je bila veća gužva, juče ujutro i danas je prilično redovno stanje. Postoje i neke prečice za koje mnogi "lokalci" znaju, pa verovatno i to pomaže ;)
 
Veoma zanimljivo,onda ja verovatno zivim u Mladenovcu i dolazim da slikam radove u Bataji,kako bre nema guzve ,po ceo dan su kolone po par kilometara,ja kada idem na posao kolona je od ekonomije pa sve do 13.maja a u povratku zna da bude od ekonomije pa sve do pumpe.Voleo bih da mi kazes gde su te precice pa da i ja kao vecina lokalaca koristim te blagodeti umesto sto idem po pola sata do Elektronske.

17.jpg


16.jpg


POCELO JE I RUSENJE,

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


sinut je asvalt sa 2.dela nadvoznjaka koji se kasnije rusi

7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg



11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg
 
Verovatno idemo u različito vreme, uglavnom jutros i juče ujutro oko 8 sati (možda 8.10) nije bilo ništa većih gužvi od onih pre radova...juče sam se vraćao oko 17 h, ništa posebno, kolona na ulazu u Bataju ista kao i pre radova.
Ja sam prvog dana išao do onog semafora kod 13. maja, što je bilo jako kilavo, pa sam se odlučio da tražim alternativu.

Prečice:
precice.jpg


Ovaj prolaz posle Ekonomije ima bolji put (asfalt), a kada izađeš na autoput desno, na nekih 100 metara imaš onu novoizgrađenu vezu za polukružno (dalje i nećeš moći) - i eto te u pravcu ka gradu.
Ovo kod ciglane je put pun rupa, ne preporučujem, jedino što tačno izbijaš na vezu gde možeš da skreneš levo prema gradu.
 
Jesu postavili novi putokaz za Novi Sad na izlazu BG posle zmaja da se ide pravo prema aerodromu za NS?
 
Jankauskas
+ 1 :) nije lako po kiši i blatu

listajuci stare postove utvrdio sam da su u velikom broju tvoje ,,stare,, sličice nestale . . . :(
 
Vrh