Ima gužvi u špicevima mada se polako već prebacuju oni koji idu iz grada preko AP-a na obilaznicu.
Srušeno je oko 206-208m nadvožnjaka ili ti 6 segmenata i isto toliko stubova nosača.
Ostalo je da se sruši oko 180-182m ili još 5 segmenata i toliko stubova.
Ovde nisam računao završne oslonce u stubove.
Raspon između stubova je nekih 35-37m kod starog nadvožnjaka što je dosta više nego kod novog gde je nekih ~28m max.
Po onome što se sada vidi po projektu, ako ne budu izmene, najverovatnije će uraditi novi zemljani oslonac na oko 25-30m od postojećeg novog za smer ka Dobanovcima.
Trenutna razdaljina između krajnjeg oslonca za smer ka dobanvcima i ovog od starog nadvožnjaka je ~80m pa ispada da bi morali da rade još 3 stuba i 3 segmenta samo da bi došli do postojećeg što deluje neisplativo. Jeftinje je da produže nasip i urade novi oslonac bliže ovom novom za drugi smer. Opet ne mora da znači pogotovo što stari oslonac bageri nisu srušili, mada za trenutnu gradnju im i ne smeta pa će se možda kasnije vratiti da i njega sruše i zatrpaju. Videćemo kad pobiju kočiće već što se očekuje vrlo brzo.
Prvi stub bi trebao biti na nekih ~21m od oslonca i opet se ne bi poravnao sa postojećim osloncem za pravac ka Dobanovcima.
Prosečan razmak između 2 stuba je oko ~28m ali je izgleda onaj poslednji segment do oslonca manji ~ 20-22m.
Evo slike