Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Vesti

Šest godina gradili 5 km puta
Izvor: Dnevni avaz

Sarajevo -- Prva deonica sarajevske zaobilaznice, dužine pet kilometara, biće konačno završena 22. maja, šest godina nakon početka radova.
Činjenica da je u proseku građeno manje od kilometar autoputa godišnje govori da je reč o najsporije realiziranom projektu u regionu, a verovatno i u Evropi, piše Dnevni avaz.

"Projekt izgradnje sarajevske obilaznice, denice Jošanica - Butila, s uključenom petljom Butila, prema potpisanom ugovoru s izvođačem radova "Strabag" i "HP Investing", trebao je biti završen 26. aprila. Zbog loših vremenskih uslova izvođač nije mogao vršiti završne radove, nakon čega je usledio zahtev za produženje ugovora do 22. maja", kažu u "Cestama Federacije", u čijoj je nadležnosti ova denica.

Dodaje se da će, prema trenutnom stanju na terenu, taj rok će biti ispoštovan.

Ovaj projekt najprije je dodijeljen slovenačkom SCT-u, koji je bankrotirao. Nakon pauze, posao na nastavku izgradnje deonice dobili su "Strabag" i "HP Investing", koji su trebali radove okončati još jesenas, ali im je rok nekoliko puta produžavan.

Gradnja druge deonice, od Butila prema Stupa, takođe još nije završena. Izgradnju treće deonice preuzele su "Autoceste FBiH", koje s kreditorima pregovaraju o načinu izbora izvođača radova da bi se na tome izgubilo što manje vremena.

Prema našim informacijama, radovi su ovaj put zaista okončani, tako da više neće biti produženja roka.

Izvor: B92
http://www.b92.net/biz/vesti/region.php ... _id=713128
 
Treba pokrenuti i inicijativu da se petlja u Bataji nazove "Jankauskasova petlja". :kk:
 
MOJA petlja :p , 16.05.

p5160060.jpg


p5160061.jpg


p5160062.jpg


p5160063.jpg


p5160064.jpg


p5160065.jpg


p5160066.jpg


p5160067.jpg


p5160068.jpg


p5160069.jpg


p5160070.jpg


p5160071.jpg


p5160072.jpg


p5160073.jpg


p5160074.jpg


p5160075.jpg


p5160076.jpg


p5160077.jpg


p5160078.jpg


p5160079.jpg


p5160080.jpg


p5160081.jpg
 
Odlična fotoreportaža. Imaš :kk: od mene. Sad sam tek primetio da ovaj nadvožnjak ima kontra nagib u delu koji ide od pruge. Nagnut je na spolja a ne na unutra. Videćemo da li će ostati tako i u drugom delu. U renderu su slike koje pokazuju da i daj nadvožnjak u krivini ima nagib ka unutra tj. ka banderama ali ima i slika koje pokazuju upravo ovakav nagib na verovatno ravnim delovima. Mislim pomalo mi deluje opasno da se vozi u brzoj trazi koja je uzdignuta i još ima krivinu ulevo jer se povećava opasnost od izletanja pa mi je prirodnije da na tom delu bude nagib ka unutra.
 
Deonica je u pravoj liniji
tako da je opasnost od izletanja zbog samog nagiba zanemarljiva
u odnosu na nagib koj jest jako bitan kada put izlazi iz okvira prave linije
 
Jel su poceli radovi na izgradnji druge trake obilaznice dobanovci - ostruznica? Jel ima neko neki info??
 
Nema naznaka za skoriji početak radova, ali zato ima zainteresovanih za 5 obilaznica.



Italijani hoće da grade obilaznicu
Izvor: Beta

Beograd -- Ministarstvo saobraćaja Srbije saopštilo je da je italijanska kompanija Mondelo zainteresovana za gradnju beogradske obilaznice, na Koridoru 10.

Kako se navodi u saopštenju, kompanija sa Sicilije dobila je rojektnu dokumentaciju na osnovu koje bi trebalo da odluči da li će konkurisati za dobijanje posla na završetku beogradske obilaznice, jedine deonice na Koridoru 10 koja nije finansijski pokrivena.

Vrednost posla je 300 miliona evra, a Italijani bi mogli da finasiraju polovinu koliko je potrebno da se kompletna saobraćajnica opremi sa najsavremenijom saobraćajnom opremom, navodi se u saopšatenju.

Predstavnici italijanske građevinske kompanije i ministar saobraćaja Srbije Milutin Mirkonjić dogovorili su današnjem sastanku eventualne modelea finansiranja te saobraćajnice čije će završetak u potpunosti rasteretiti saobraćaj u Beogradu.

Pogodnost za uključenje italijanske kompanije u posao predstavlja i to što Srbija i Italija imaju izvanredne privredne odnose i , te da međudržavni sporazum koji nudi različite mogućnosti obezbeđivanja novca, od dogovora između Vlada do povlačenja komercijalnih kredita.

Polovina novca od 300 miliona evra za završetak radova na beogradskoj obilaznici biće uložena na obezbeđivanje najmodernije opreme.

Dogovoreno je da se tehnička procedura završi za dve nedelje, kada će predstavnici pomenute kompanije ponovo posetiti resorno ministarstvo i eventualno u ceo projekat uključiti i još neke firme sa Sicilije koji imaju dobre reference.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=714815
 
Eh posle "demokratskih promena" kilometar autoputa je kostao 2-3 miliona... A danas 3 milke za "opremu"...
 
Desni tunel "Žarkovo" (u smeru ka Bubanj potoku) je zatvoren i saobraćaj preusmeren kroz levi tunel. Izgleda da započinju sanaciju desnog (osvetljenje i signalizacija).
 
Tunel Zeleznik

Obaveštavamo Vas da će od 15.05.2013.g. u 16.00h, zbog izvođenja elektroenergetskih radova na sanaciji tunela Železnik, na državnom putu I A reda broj 1 i broj 3, deonica Dobanovci- Bubanj potok, sektor 4 Ostružnica-Orlovača od km 581+400 do km 582+902 doći do izmene režima saobraćaja.

U toku izvođenja radova, saobraćaj će biti preusmeren iz desne u levu tunelsku cev tunela Železnik. Za saobraćaj će biti zatvorena tunelska cev Železnik 1, dok se saobraćaj od petlje Orlovača ka Ostružničkoj petlji i saobraćaj iz suprotnog smera preusmerava u levu tunelsku cev – Železnik 2.

Predviđeni period izvođenja radova je 4 meseca.

Investitor projekta sanacije tunela Lipak i Železnik su Koridori Srbije, a izvođač radova domaći konzorcijum na čelu sa Institutom "Mihajlo Pupin-automatika".

Molimo sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju i prilagode brzinu kretanja postojećim uslovima na putu.

izvor: http://www.putevi-srbije.rs/index.p...sanacija-i-rekonstrukcija&Itemid=2078&lang=sr
 
Kako bih ja to voleo, da posao koji nije mogao da se završi 25 godina (a pola od toga je bilo posle ukudanja sankcija) bude kompletiran za godinu i po dana, sve sa proširenjem Ostružničkog mosta, i da vidim rad u tri smene...

Šta li ćemo čitati u novinama za 5 godina?
 
Čitaćemo isto ovo, samo će imena i datumi biti drugi.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Vucko,da li mozes da mi kazes odakle si skinuo plan detaljne regulacije intermodalnog cvora u Batajnici.Pozdrav Zoran iz Batajnice
 
relja":21drf70g je napisao(la):
Kako bih ja to voleo, da posao koji nije mogao da se završi 25 godina (a pola od toga je bilo posle ukudanja sankcija) bude kompletiran za godinu i po dana, sve sa proširenjem Ostružničkog mosta, i da vidim rad u tri smene...

Šta li ćemo čitati u novinama za 5 godina?

Nije nemoguce, cela trasa je nasuta od DOB-OST, svi propusti uradjeni, stubovi u Savi zavrseni.

Tu bi trebalo* da ide najbrze.

Najteze ce ici od tunela Strazevica do Bubanj potoka, nije uradjena ni eksproprijacija, a tek spoj sa postojecim autoputem ce biti muka...


*ipak uzeti sa rezervom obzirom na zemlju u kojoj se put gradi
 
Jankauskas, veliki plus!

Cini se da ce stara rampa uskoro da se rusi, stigli su na par metara od nje. Ili se ceka bas poslednji trenutak, kad sve ostalo bude gotovo?
 
Vrh