Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Igor":3queehjn je napisao(la):
Zar bas niko nije primetio i procitao vest http://www.beobuild.rs/read.php/605.html i video da nam putari nisu placeni za radove na obilaznici i da nije zavrsena eksproprijacija na delu petlje? Ili smo mozda navikli na takve gluposti u planiranju finansiranju da nam i ne skrece paznju.


Mislim da mi nismo svesni svoje nesvesnosti. Ne da smo navikli nego je to postalo potpuno normalno. Pa nama je više puta Mrka izjavio da je eksproprijacija završena ili se privodi kraju iako smo znali da to nije tačno postalo nam normalno. Normalno nam je da plaćamo penale za podignute a ne realizovane kredite zbog te iste eksproprijacije.
Isto tako znamo da na deonicama koje se finansiraju iz budžeta domaće firme čekaju godinama na pare i to nam postade normalno.
Iako sam mislio da me ništa ne može iznenaditi, prevario sam se kad sam čuo vest da Azeri iznajmljuju zemljište trase seljacima da bi uopšte mogli da grade, e to mislim da nema ni u Ruandi. Tu bi najbolje bilo ni ne završavati eksproprijaciju već pustiti Azere da potroše kredit na rentu, a mi onda da nadjemo neke druge izvore finansiranja.
 
edgeman":e52eh6th je napisao(la):
Ako ovo ne odrade ovako kao na slici, tj. spoj sa postojećim delom bulevara, već samo do prve raskrsnice to bi bio veliki hendikep za taj bulevar.
Bilo bi potpuno imbecilno da to ne urade, pošto pretpostavljam da bi na toj prvoj raskrsnici nastao haos.
Osim toga, u tom slučaju priča o nekakvom bulevaru pada u vodu, jer bi taj nesuđeni bulevar i dalje ostala zabačena i neiskorišćena ulica koja sada služi trkačima/biciklistima rekreativcima, a po noći mladim parovima za "parkiranje" :)

Inace, čemu služe i kuda vode putevi koje sam označio žutom bojom? To sam video samo na jednoj mapi.
petlja_pitanje_b.jpg
 
To je lokalni put za radnike koji obradjuju okolnu zemlju. Obaveza je bilo obezbediti im nesmetan i bezbedan pristup obradivoj zemlji
 
Nije dobro ucrtano
ako proverite fotografije sa izgradnje nadvožnjaka preko pruge
lepo se vidi postavljenja ona nova žel. plavo bela rampa na lokalnom tik uz sam nadvožnjak

Ovaj drugi ucrtan prelaz lokalnog puta preko pruge
je za još toliko udaljeniji i vodi ka sportskom aerodromu (zmajevi i neke dr. ultra lake letelice) koj je tik uz prugu
pa dalje kroz njive . . . sve do Soko Salaša i onog aerodromskog podvožnjka na auto-putu
i kao kolski zemljani put (koj takodje ide ispod tog podvožnjaka) izbija na aerodromski muzej
a može se nastaviti kretanje u dva pravca ka Surčinu i Dobanovcima. . .
Tuda sam pre 20 godina uspeo da slomijem čauru u letvi volana od zastave

U suprutnom pravcu od pruge zemljani -makadamski put preseca Batajniči put i izlazi pravo na strmu i visoku Dunavsku obalu
duž koje od Kineskog mosta preko 13 maja sve do srerdine Banovaca se proteže takodjje poljski put mestimično sa makadamom - Postoji neki projekat (ima negde i na BBu )da se on pretvori u neki Dunavski put

Iz gore datog opisa jasno je
da mora se obezbedi nesmetan i bezbedan saobracaj postojecim ,,poljskim,, putevim
koji nisu samo za pristup obaradivoj zemlji. . .
 
Na sta mislis da nije dobro ucrtano?
 
Prelaz ,,poljskog,, puta preko pruge
nije jedan nego dva prelaza

I fali poljski put koj ide paralelno sa prugom al po sredini polja do Zemun Polja
(u visisni oner nacrtane trouglaste ,,šumice,,)
 
Na renderu je prikazano sta ce se graditi u sklopu projekta a ne da li postoji jos neki divlji prelaz.
 
U redu neka bude tako
ali na kom ,, divljem prelazu,, su ugradjene nove želesničke rampe
to divlje ne pije
za projekat je važno da to novo ne uništi - prekine postojecu saob. komunikaciju
pa da kombajne i traktore teraju duž žel. pruge
jer projektant se zabunio
 
Pa na koji prelaz ti mislis tj koju rampu. Predpostavljam da postoji vec neki raniji prelaz u nivou za mehanizaciju?
 





Ova je tik uz nadvožnjak i to sa strane Batajnice ka nadvožnjaku
a ona druga spomenuta u predh. postu je od nadvožnjaka ka Zemun polju

Znači postoje dva prelaza preko pruge kao sto sam i naveo
nije mi cilj da isterujem mak na konac
nego da na BBu budu istiniti podaci :)
 
Naravno slazem se. Ti govoris o postojecem stanju a ja sam govorio o tome sta ce se graditi tj sta je izvodjac duzan da izgradi. Sasvim je moguce da ce ovaj prelaz ostati i posle izgradnje denivelisanog prelaza stim sto mislim da ga je zbog sigurnosti bolje ukinuti mada tu je frekvencija saobracaja izuzetno mala. Ne vidim razlog ako se sve izvede prema planu da postoji problem sa pristupom njivama.
 
Jedino sto imam od poljoprivrednih mašina su grabuljice za cvece u žandinjeru

ti prelazi preko železničke pruge su jako bitni zbog
planirane izgradnje onog čvorišta koje se nalazi ,,isprod,,
pruge odakle bi kamioni trebali da se uključuju na tangentu
onda bolje da se ispravno naprave oba prelaza
nego posle da uzimamo ne male i ne jeftine kredite kako bismo ponovo pravili pristupnice

toliko . . . nadam se da nisam bas udavio :)
 
Taj denivelisani nadvožnjak preko pruge će biti potreban i za intermodalni terminal, samo pitanje je kad će to jer je bilo po štampi više najava a sve se više steže kaiš.

picture1.png
 
to i deluje logicno da spoje. samo i taj postojeci deo bulevara ima svega 500m. Ne znam da li bi trebao dalje negde da se nastavlja ali bez rusenja nema gde.
 
Igor":3j75jsmt je napisao(la):
Pa da mislim da smo se sada bolje razumeli :)

Sustina je da ce sadasnji glavni pravac doduse i nije vise toliko glavni od kada je uradjen deo do dobanovacke petlje od lakat krivine do batajnice postati samo lokalna saobracajnica a ne deo nekog autoputa kao dosada.

нисам сигуран да ће бити тако. доста возила у транзиту ће користити тај правац ка Кинеском мосту
 
Da imas pravo delom sam prevideo tu cinjenicu. Mislim da ce planirana konfiguracija saobracajnica zadovoljiti te potrebe
 
Google snimak sa kraja marta gde se jos bolje vidi dokle se stiglo okvirno stiglo

gmap.jpg
 
Od ovog snimaka do danas je uradjeno ~130m ka NS tj. do rasteretnog stuba (uduplani stubovi) i oko 140m ka Dobanovcima a skela i postavljanje armature ide skroz do ~165m tj. preko ukošenih stubova (iznad gasovoda) što se vidi po poslednjoj beobuild reportaži. Uz sve to uradjena je kompletno silazna rampa iz pravca Dobanovaca kao i nekolicina stubova u oba pravca. Očekujem pojačanje intenziteta radova u skorije vreme jer dolazi se do momena rušenja starog nadvožnjaka kao i premošćavanje pruge.

Evo jedna vrlo interesantna slika na kojoj se jasno vidi kako novi nadvožnjak menja nagib malo posle prelaska pruge.
Ovo naravno mora da isprate i adekvatno prebacivanje odvoda kišnice sa jedne na drugu stranu.
130615-BGOB-36.jpg
 
Uh kako fotke znaju da prevare u proceni. Ide 8 greda po jenom rasponu. Ovo praktično znači 80 greda za sve. Ja sam mislio da će ići 4-5 greda ali 8 nikako. :kk: za reportažicu.
 
Jankauskas":29bfaigf je napisao(la):
15.07.

Zbog ovoga nisam u mogucnosti da odradim detaljniju foto-reportazu
...

Samo ti nastavi i ovako sazeto je super :D `` uknjizen + ``
 
Јанкаускас, као и увек, укњижен плусићћћ.
А што се тиче табле, ти само кажи да не знаш шта пише на њој, јер не знаш гајеву латиницу и шта те брига.
 
bolje da se bave gradnjom puteva nego gradnjom promotivnih filmova
 
Vrh