Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Od Petlje Orlovaca prema tunelu.
dsc02590.jpg

dsc02592.jpg
 
Pred sami most i tunel !
dsc02594.jpg

dsc02595.jpg

dsc02598.jpg

dsc02599.jpg

Rekonstruisani deo prema gradu na E75
dsc02601.jpg
 
Kinezi zainteresovani za završetak obilaznice
AUTOR: D. BURLIĆ
Delegacija kineske kompanije „Mašinsko-inženjerska korporacija“ (CMEC) juče je u Vladi Srbije razgovarala sa ministrom saobraćaja, Milutinom Mrkonjićem, o eventualnom angažovanju ove kineske firme na završetku radova na dve preostale deonice beogradske obilaznice.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2003f_ocp_w380_h300.jpg


- Dokument o saradnji, koji bi bio osnova za buduće pregovore, trebalo bi da se potpiše za deset dana između CMEC-a, preduzeća „Koridori Srbije“ i Ministarstva saobraćaja - rekao je nakon sastanka državni sekretar Miodrag Poledica. On je dodao i da je sva projektna dokumentacija spremna, te da ukoliko svi prateći dokumenti budu potpisani u planiranom roku, radovi na obilaznici mogu da krenu već početkom sledeće godine.

Generalni direktor CMEC-a Vein Ksinđi kazao je da ta kineska kompanija ima više od 30 godina iskustva u ulaganju u inostranstvu u više od 150 zemalja sveta, a da je sada zainteresovana da učestvuje u završetku izgradnje obilaznice oko Beograda.

-U pregovorima smo oko tehničkih detalja ugovora. Nadam se da ćemo potpisati ugovor i obezbediti finansijska sredstva za ovaj projekat - rekao je Ksinđi.

Za kompletan završetak radova potrebno je 540 miliona evra. Državni sekretar Poledica kazao je da je CMEC zainteresovan da ta sredstva obezbedi iz kineskog razvojnog fonda vrednog oko deset milijardi dolara, koji je Vlada Kine prošle godine odobrila za investiranje u 16 zemalja istočne i jugoistočne Evrope.

Radovi u dve faze
Do sada je završeno dve trećine beogradske obilaznice. S obzirom na to da se još uvek radi na rešavanju pojedinih slučajeva koji se odnose na eksproprijaciju zemljišta, kinskim partnerima je ponuđena varijanta da radove izvode u dve faze. Trasa od Ostružnice do Bubanj potoka je u potpunosti tehnički definisana, dok je za deonicu između Bubanj potoka i Pančeva neophodno uraditi projektnu dokumentaciju i rešiti sve imovinsko - pravne poslove.

Izvor: Danas
 
Sličan tekst na RTS danas, ono što mi je zanimljivo je da se za sektor B obilaznice pregovara i sa kompanijama iz Azerbejdžana i Češke što je bar za mene novost. U svakom slučaju navijam za Kineze jer su izgleda oni jedini ponudili i sektor C u "paketu", u suprotnom sektor C postaje ili bolje reći ostaje daleka budućnost.




понедељак, 18. мар 2013, 14:39 -> 15:17
Кинези у игри и за обилазницу око Београда

Министар саобраћаја Србије Милутин Мркоњић и директор Коридора Србије Дмитар Ђуровић разговарали са представницима кинеске компаније "Синохидро" о завршетку обилазнице око Београда, на Европском коридору 10.

Обилазница око Београда била је тема разговора представника кинеске грађевинске компаније "Синохидро" са српским министром саобраћаја Милутином Мркоњићем и директором "Коридора Србије" Дмитром Ђуровићем.
mrkonjic obilaznica.jpg

Министарство саобраћаја је саопштило да је Ђуровић рекао да то јесу били завршни разговори о заврштеку изградње обилазнице, али да се преговара и с компанијама из Азербејџана и Чешке.

"Фирма која буде дала најповољнију понуду, добиће тај део посла који се мора урадити у најкраћем могућем року да би се растеретио саобраћај у Београду", рекао је Ђуровић.

Ђуровић сматра да би, ако се посао уговори за неколико месеци, изградња обилазнице око Београда могла бити завршена за годину и по.

Мркоњић је рекао да је завршетак изградње ауто-пута дуж Европског коридора 10 "приоритет свих приоритета''.

Министар је додао да је обезбеђен новац за преостале радове на том коридору. Од 330 километара завршено је 220, а ради се на преосталих 110 километра.

"Сви тендери су отворени и једина деоница коју до сада нисмо договорили, јесте обилазница око Београда", навео је Мркоњић, напомињући да је укупна вредност око 250 милона евра, а рок за завршетак радова годину и по.

http://www.rts.rs
 
Železničar":25xgz58p je napisao(la):
Zašto se radi po dogovoru a ne raspisuje se tender?
Zato što za tender ti moraš da imaš gotovu finasijsku konstrukciju, da ne kažem novac, koji obično daje neka evropska banka i postavlja vrlo jasne uslove garancija za posao, na kojima ne mogu da konkurišu naše firme. Kroz direktne pregovore ti imaš uključeno i finansiranje i izvođenje radova, a u principu možeš da dogovaraš koliki deo posla rade naše firme. Napominjem ovo "u principu"
 
Au jeste. Zaboravih na taj deo oko finansiranja. A Lepa Brena za četiri osobe i preduzeće, u omov slučaju, državu se podrazumeva.
 
B92":2xp0jr7n je napisao(la):
Ceo svet bi da gradi BG obilaznicu

Beograd -- Ministarstvo saobraćaja i preduzeće Koridori Srbije vode intenzivne pregovore s brojnim zainteresovanim kompanija za završetak obilaznice oko Beograda.

U Koridorima Srbije je agenciji Tanjug rečeno da se očekuje da uskoro bude izabran izvođač radova. Razgovori se vode s kompanijama iz Kine, Češke, Azerbejdžana i Italije, a zainteresovanost je pokazala i jedna palestinska građevinska firma.

Planirano je da obilaznica oko Beograda, koja je važan deo putnog Koridora 10, bude završena za godinu i po dana.

Posao će dobiti firma s najpovoljnijom ponudom, ali će morati da uradi posao u najkraćem mogućem roku.

"Iako će se ugovor sklopiti na dve godine, insistiraćemo da se radovi izvode u tri smene kako bi bili završeni u roku od godinu i po dana", ističu u Koridorima Srbije.

Završetkom radova na obilaznici, kao i na mostu preko Dunava Zemun - Borča, stvoriće se uslovi da se tranzitni saobraćaj izmesti iz Beograda.

Na obilaznici se trenutno radi gradnja punog profila autoputa - šest traka na deonici od Dobanovca do Batajnice u dužini oko tri kilometara, a radovi treba da počnu i na levoj traci od Batajnice do Ostružnice, odnosno mosta preko Save.

Radove finansira Evropska investiciona banka, a investitor je Javno preduzeće Putevi Srbije.

Takođe, Putevi Srbije su raspisali tender za drugu fazu petlje Orlovača i petlju Petlovo Brdo.

Preostala je izgradnja 20 kilometara polu-autoputa od mosta na Savi do tunela Straževica, i 10 kilometara punog profila autoputa sa šest traka, na deonici od tunela Straževica do petlje Bubanj potok.

Intenzivni pregovori se vode oko završetka deonica:

- Sektora 3 - koji obuhvata most preko Save i deo petlje Ostružnica u dužini oko tri kilometra

- Sektora 4 - od petlje Ostružnica do petlje Orlovača u dužini oko šest kilometra

- Sektora 5 od Orlovače do Straževice, koji čine 1,5 kilometar trase leve trake autoputa, tri mosta i leva cev tunela Straževica

- Sektora 6 - do Bubanj Potoka, gde će se u dužini oko sedam kilometara graditi pun profil autoputa.

Obilaznica oko Begrada biće dugačka oko 47 kilometara i imaće pun profil autoputa.

U budućnosti je predviđena izgradnja još jedne deonica od Bubanj Potoka do Pančeva u dužini oko 22 kilometra.

Izvor: B92

Datum objavljivanja vesti: ponedeljak 1.04.2013. :lool:
 
У овом тексту у другом делу следеће реченице има једна грешка:

"Na obilaznici se trenutno radi gradnja punog profila autoputa - šest traka na deonici od Dobanovca do Batajnice u dužini oko tri kilometara, a radovi treba da počnu i na levoj traci od Batajnice do Ostružnice, odnosno mosta preko Save."

Треба да пише: "..., а радови треба да почну и на левој траци од Добановаца до Остружнице, односно моста преко Саве."

Тачније речено од петље "Добановци" до Остружнице, односно моста преко Саве.
 
Brate kolko me secanje sluzi rok je bio 29.12.2012. a tokom leta prosle godine receno je najkasnije do proleca 2013. ili sam ja tu nesto pogresno razumeo?
 
+ Janauskas Vidi se napredak. Do kraja leta bi mozda moglo da bude zavrseno
 
Jankauskas
+ 1 :)
izuzetna hrabrost , obići i uslikati gradilište koje je okruženo živim blatom

S obzirom da si bio na licu mesta, pitanje:
Otpilike u visini gde si fotografisao radove( 5 fot.) na ,,brdu peska,, baš tu nalazila se ogromna rupčaga
- napušten stari kop gline, i to je izgledalo ovako


Malo pojašnjenja o veličini-dubini kopa za ostale čl :
Na dnu je prazno bure, okolo su stabla visine i do desetak metara čiji vrhovi izlaze iz ,,rupe,,
inače gde upravo na visinskoj liniji i vide se kukuruzna polja što jasno govori o veličini-dubini rupčage

Da li su ,,rupčagu,, popunili peskom za uzlaznu rampu ili su je jednostavno zaobišli
koliko se sečam nacrta put preseca je baš po sredini ,
a sve vreme proteklih sedam meseci su bile sa padavinama koje napuštene kopove pretvaraju u jezera-bare
sto nije baš lak izazov za gradjevinare

još jednom sve pohvale za foto reportažu :kk:
 
Vidi ovako u zurbi nisam obratio paznju na tu rupu ali cini mi se da nigde nikakvo jezero nisam video. Ajde gledacu ovih dana da ..skoknem'' ponovo do gradilista ,pa cu obratiti paznju na te detalje.

E da jedno pitanje , ne znam kako se daju plusevi , jbg nisam pazio na casu.
 
plusice dajes na dugmence pored citiraj u zaglavlju svakog posta
 
Na zalost nemoze se dati vise pluseva za isti prilog
Evo ruke Jankauskas
pa jest samo se pop udavio zbog nepoznavanja pojma daj pope ruku :lool: :laugh: :lool:
Salu na stranu
jako lepe foto reportze o izuzetno vaznom projektu :kk:
siguran sam da mnogi foto-reporteri zavide na BB ekskluzivi

Sto se tice rupe nije od presudnog znacaja da gacas po blatu
moze i kad se osusi teren ili pak cu pokusati i ja da postavim koju slicicu. . .
Pristup bilo kojm resenju u prevazilazenju
po kolicini peska za zatrpavanje , pribegavanju livenja viskoh stubova ili zaobilazenje trase (van projekta)
u svakom slucaju jeste jako interesanto
 
Чланак из Новости о изградњи обилазнице који ће се сутра (23. априла) појавити у штампаном издању:


Nema novih puteva bez dodatnih kredita
N. V. BRKOVIĆ | 22. april 2013. 20:46 | Komentara: 0
Na obilaznici oko Beograda u toku su radovi na petlji Batajnica i deonici od Dobanovaca do Ostružnice. Putari raštrkani duž koridora, završavaju poslove za koje je novac ranije obezbeđen

NA obilaznici oko Beograda urađen je veliki posao, ali radovi ne prestaju, a na deonicama prema Bubanj potoku i Pančevu tek predstoje. Ljudi i mehanizacija trenutno su raštrkani duž koridora, završavaju poslove za koje je novac ranije obezbeđen iz kredita evropskih banaka, dok nastavak izgradnje na sektorima gde bageri do sada nisu kročili, čeka nova zaduženja i tranše.

U preduzeću "Putevi Srbije" podsećaju da se obilaznica sastoji iz deonica A, B i C. Na prvoj, od Batajnice do Dobanovaca, završena je trasa i petlja Dobanovci, a u toku su radovi na petlji Batajnica, odnosno na drugom kraku vijadukta.
- Na deonici od Dobanovaca do Bubanj potoka, u toku su radovi na potezu od Dobanovaca do Ostružnice - dodaju u "Putevima Srbije". - Putari grade deonicu auto-puta E70 i E75, od petlje Dobanovci do mosta "broj 8" preko Save na sektorima B1, B2 i dela B3 obilaznice oko Beograda. To je druga faza radova koja podrazumeva izgradnju leve kolovozne trake posmatrano u pravcu rasta stacionaže, ukupne dužine oko deset kilometara. Ugovor za izvođenje radova je potpisan u junu 2012. sa združenim preduzećem: "Ratko Mitrović-Niskogradnja" - GP "Planum", a finansiraju se iz zajma EIB.
Sada se čeka nastavak druge faze radova na izgradnji petlji Petlovo brdo i Orlovača. Otvaranje ponuda završeno je 5. aprila, a u toku je procena tendera.
Putari će rukave tek da zasuču na delu od Avalskog puta do Bubanj potoka, kao i na deonici od Bubanj Potoka do Pančeva (E-70). U "Putevima Srbije" objašnjavaju da se nastavak radova na ovim delovima obilaznice mogu očekivati kada sredstva budu obezbeđena.

ZAVRŠENA TRI MOSTA OD 1.289 METARA
U SEKTORU B5, od Orlovače do Avalskog puta, izgrađena su tri mosta: "broj 13" preko Kijevskog potoka, "broj 14", koji je i najkraći, i "broj 15" preko Topčiderske doline. Ukupna dužina mostova iznosi 1.289 metara.
Oni povezuju deonicu obilaznice iz pravca Ostružnice i Ibarsku magistralu sa tunelom Straževica koji saobraćaj vodi prema Avalskom putu, odnosno dalje ka Bubanj potoku.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ih-kredita

Пошто се у чланку спомиње да су у току радови на делу обилазнице од петље "Добановци" до Остружнице (односно до Саве), можда не би било лоше, ако неко буде скоро пролазио обилазницом, да сними те радове са пар слика.
 
Гага":2byg2jxh je napisao(la):
Чланак из Новости о изградњи обилазнице који ће се сутра (23. априла) појавити у штампаном издању:


Nema novih puteva bez dodatnih kredita
N. V. BRKOVIĆ | 22. april 2013. 20:46 | Komentara: 0
Na obilaznici oko Beograda ...

...ZAVRŠENA TRI MOSTA OD 1.289 METARA
U SEKTORU B5, od Orlovače do Avalskog puta, izgrađena su tri mosta: "broj 13" preko Kijevskog potoka, "broj 14", koji je i najkraći, i "broj 15" preko Topčiderske doline. Ukupna dužina mostova iznosi 1.289 metara.
Oni povezuju deonicu obilaznice iz pravca Ostružnice i Ibarsku magistralu sa tunelom Straževica koji saobraćaj vodi prema Avalskom putu, odnosno dalje ka Bubanj potoku.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ih-kredita


Jesu izgradjena, ali pre vise od godinu dana... :shock:

Гага":2byg2jxh je napisao(la):
Пошто се у чланку спомиње да су у току радови на делу обилазнице од петље "Добановци" до Остружнице (односно до Саве), можда не би било лоше, ако неко буде скоро пролазио обилазницом, да сними те радове са пар слика.

Jos jedna novinarska laz! :evil:
Isao sam pre 5 dana tuda (Orlovaca - Dobanovci) i mogu da potvrdim da (nazalost) nema sta da se slika, osim velike guzve koja je nastala kao posledica radova na spojnicama na jednom malom nadvoznjaku preko kanala.

Jedine radove koje mogu da prijavim su ti da je na jednom delu petlje Orlovaca posadjeno zelenilo u zastitnom pojasu.
To me je prijatno iznenadilo, mada ima tu jos dosta posla.
Slikacu to narednih dana.
 
Vrh