Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Batajnica 28.11.2012.

img1024.jpg


img1025.jpg


img1026.jpg


img1027.jpg


img1029.jpg


Buduca petlja
img1028.jpg


img1030.jpg


img1031.jpg


img1032.jpg


silazna rampa iz pravca Dobanovaca
img1033.jpg


img1034.jpg


silazna rampa iz pravca NS
img1035.jpg


ulazna rampa ka Dobanovcima
img1036.jpg


img1037.jpg


img1038.jpg


img1039.jpg


img1040.jpg


img1041.jpg


img1042.jpg
 
тоо Jankauskas + као и увек...

ево предлога за ову али и све инфраструктурне теме...било би супер да се зафарба докле се стигло са изградњом, мислим да је много прегледније и лакше да се види докле је стигао пројекат поготово код великих пројеката који не могу да стану у један кадар.

био бих веома захвалан...

capture.jpg


едит:

и да буде у бојама нпр
наранџасто - готово
жуто - изводе се финални радови
зелено - изливен бетон
светло зелено - лије се бетон
плаво - армирање
љубичасто - постављање оплате
браон - земљани радови

имали бисмо комплетну слику! мада и само готово није готово би било сјајно
 
Ima li nekih novosti sa petlje Orlovača? ..Jesu li puštena uključenja-isključenja na Ibarsku magistralu?
 
Na fotografiji se lepo vidi uz južnu petlju i napušten kop gline ispunjen vodom
Prilikom ranijih obilazaka bio sam i do tog ,,jezerecta,, koje je bilo gotovo suvo
jeste te površine ali je dubina je problematična, skoro 10 metara
čak ima u sebi i jedno poprilično visoko stablo bas me zanima da li će ga nasuti ili premostiti stubovima
ako se nasipa to ce uraditi gradskim šutom koga i nema za brzo nasipanje
a za stubove treba prilaz za spuštanje mehanizacije
jer po planu saobracajnica ide po sredini
 
Odlične slike Jankauskas. Danas sam prošao starim nadvožnjakom prema NS. Videh da asfaltiraju desnu stranu (3 trake) od batajničkih nadvožnjaka prema NS. Ne znam kako će konačno rešenje tu da bude. Da li će da stavljaju metalne bankine sa zemljanom bašticom ili ćemo i dalje imati one betonsku ogradu između traka. Valjda kad urade tu stranu oda prelaze na levu (kojom se sad vozi) da retrasiraju i rade 3 trake.
 
SRBIJA | SUBOTA 8.12.2012 | 11:15
Još 109 miliona za obilaznicu
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Vlada je za ovu godinu obezbedila još 109 miliona dinara namenjenih eksproprijaciji zemljišta na obilaznici oko Beograda.

124634286850c319dcec42c219097128_orig.jpg


Taj novac biće isplaćen do kraja decembra, izjavio je direktor preduzeća "Koridori Srbije" Dmitar Đurović.

Ta finansijka sredstva biće uplaćena vlasnicima čiji su predmeti rešeni na deonici B6 od Straževice do Bubanj Potoka, gde će biti gradjena obilaznica.


Gradnju autoputeva u Srbiji su, prema direktoru Đuroviću, u prethodnom periodu najviše kočili problemi oko eksproprijacije, arheološka nalazišta i projektovanje.

"Rešavanje problema eksproprijacije zavisi od redovnog priliva finansijskih sredstava za tu namenu", naglasio je Đuroviću dodajući da je rešavanje imovinsko- pravnih odnosa preduslov za početak svih radova, povlačenje odobrenih kredita, ali i poštovanje predviđenih rokova.

Đurović je napomenuo da eksproprijacija podrazumeva složenu pravu proceduru i da je na svim deonicama izvršeno cepanje katastarskih parcela, a postupak žalbi građana sveden na pet odsto.

Direktor "Koridora Srbije" je rekao da je zanemarljiv broj predmeta u sudskom postupku i da je ostvarena korektna saradnja sa lokalim samoupravama.

Đurović je rekao da će izgradnja K-10 i K-11 u Srbiji biti ubrzana i da su formirani posebna komisija i radne grupe za rešavanje svih problema na terenu, u čiji će rad biti uključeni predstavnici Vlade Srbije i izvođača radova.

Direktor je ukazao da će veoma brzo biti doneta odluka i oko uključivanja firmi iz Narodne Republike Kine u izgradnju deonica K-11, jer su pregovori pri kraju, a da su Vlada i "Koridori Srbije" insistirali da cene budu fiksne.

Đurović je rekao da će posle pregovora sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) početi i izgradnja paralelnog puta između Bele Palanke i Pirota, na kome se neće plaćati putarina.

Na trasi budućeg K-11, od Beograda do granice sa Crnom Gorom, na deonici Ub - Lajkovac, radove izvode domaće firme Putevi Užice i Planum, a od polovine ove godine gradi se i deonica Ljig-Preljina, gde je glavni izvođač azerbejdžanska firma "Azvirt".

Na deonici Ub-Lajkovac na 4,5 km je završen prvi sloj asfalta, a od ukupno 13 mostova izgrađeno je pet.

Po Direktoru "Koridora Srbije" na obilaznici oko Beograda, u toku je izgradnja petlje Batajnica, a u martu 2013. bi trebalo da počnu radovi na izgradnji druge trake autoputa Dobanovci-Ostružnica.

U toku su razgovori sa Evropskom investicionom bankom oko finansiranja izgradnje preostalih deonica na obilaznici oko Beograda, zaključio je direktor.

Izvor: B92.biz
 
izmireni su dugovi putarskim preduzecima, mozda ovo bude uvod u intenzivnije radove na ovom i jos nekim projektima
 
динкић је платио паре директно банакама. заправо пребио је дугове предузећа, а нисам сигуран да су они добили ефективу.

нек ме неко исправи ако грешим.
 
Lakrdija !!!
lepo je sto su izmireni dugovi perma bankama, tako one sad na kraju godine imaju lepo sredjene bilanse i sve je super...
Sta da radimo sa dugovima dobavljacima, sa podizvodjacima, sa gomilom malih firmi koji su zahvaljujuci neplacanju propali ili na ivici propadanja????

I Sta je sad tu epohalno sto su platili deo necega sto su trebali da plate jos pre nekoliko godina????
 
Ko god da je usao u deal sa drzavom a nije imao debelu pozadinu je pukao ko zvecka.
 
Na ovoj prvoj raskrsnici iz video klipa već je bilo nesreća sa ljudskim žrtvama.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":yp2zqtc6 je napisao(la):
Na ovoj prvoj raskrsnici iz video klipa već je bilo nesreća sa ljudskim žrtvama.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2


upravo o tome govorim jos od pustanja tog POLU-resenja pre nekoliko godina.
Najtuznije je sto rasveta na tom delu postoji ali nije u funkciji.
Bas pre 15 dana sam prijavio to preko neta (neko je ostavio link na nekoj drugoj temi vezano za rasvetu) i nikakvu povratnu informaciju nisam dobio. Pored rasvete koja nije u funkciji horizontalna signalizacija i saobracajni znaci koji bi mogli bar donekle da poprave ovako losu situaciju, nedostaju.
Ja se samo iskreno nadam da ce nam do proleca odobriti transu kredita EBRD iz koje bi izmedju ostalo trebala i da se zavrsi ova petlja.
 
Izvinjavam se na losem kvalitetu slika , slikao sam sa mobilnim koji ima divca kameru a posto sam bio u prolazu nisam mogao a da na ovekovecim trenutno stanja na Batajnickoj petlji.

fotografija-0013.jpg


fotografija-0014.jpg


fotografija-0015.jpg


fotografija-0016.jpg


fotografija-0017.jpg
 
Tesko je reci tacno jer su angazovani na vise mesta ali recimo izmedju 20-30 ne vise.
 
laki72":2ac6t5ek je napisao(la):
MilisaV":2ac6t5ek je napisao(la):
Na ovoj prvoj raskrsnici iz video klipa već je bilo nesreća sa ljudskim žrtvama.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2


upravo o tome govorim jos od pustanja tog POLU-resenja pre nekoliko godina.
Najtuznije je sto rasveta na tom delu postoji ali nije u funkciji.
Bas pre 15 dana sam prijavio to preko neta (neko je ostavio link na nekoj drugoj temi vezano za rasvetu) i nikakvu povratnu informaciju nisam dobio. Pored rasvete koja nije u funkciji horizontalna signalizacija i saobracajni znaci koji bi mogli bar donekle da poprave ovako losu situaciju, nedostaju.
Ja se samo iskreno nadam da ce nam do proleca odobriti transu kredita EBRD iz koje bi izmedju ostalo trebala i da se zavrsi ova petlja.


He, he, he... prate nas :D
I dobro je to. prethodnih dana je malo poradjeno na vertikalnoj i horizontalnoj signalizaciji, a konacno je ponovo ukljucena i rasveta na ovom najopasnijem delu (s krivina i rasrsnica ka Rakovici).
 
Javno preduzeće Putevi Srbije objavilo je danas poziv za dostavljanje ponuda za izgradnju dve petlje - "Petlovo brdo" i "Orlovača" - u okviru projekta obilaznice oko Beograda, koju finansira Evropska investiciona banka. Rok za završetak radova je 270 dana, a ponudjač kao glavni izvođač radova, mora da ima godišnji obrt od najmanje 12,5 miliona evra, u toku poslednjih pet godina.



Ponuđač mora da poseduje i uspešno iskustvo na realizaciji projekata izgradnje, rekonstrukciji autoputeva, poluautoputeva i puteva sa razdvojenim kolovozima i asfalt betonskim kolovozima ili na izgradnji i rehabilitaciji petlji na autoputevima, koji su završeni posle 1. januara 2008. godine.

Ukupna vrednost tih radova u poslednjih pet godina treba da bude najmanje 9,5 miliona evra. Ponudjač mora da poseduje kvalifikovanu radnu snagu u odgovarajuću ključnu opremu. U slučaju da je u pitanju grupa ponudjača, ili konzorcijum, najmanje jedan član mora da ima godišnji obrt za poslednjih pet godina u iznosu od najmanje četiri miliona evra.

Vodeći član mora da ima uspešno iskustvo na izgradnji i rehabilitaciji puteva i petlji, koji su završeni, nakon 1. januara 2008. godine, čija je ukupna vrednost u poslednjih pet godina iznosila 6,5 miliona evra. Podnošenje ponuda otvoreno je za ponudjače iz svih zemalja, a zainteresovana preduzeća iz Srbije, mogu da preuzmu konkursnu dokumentaciju od danas, uz uplatu od 25.000 dinara.

Ponude moraju da imaju bankarsku garanciju u iznosu od 125.000 evra, ili 14 miliona dolara. Rok za prijavu je 26. mart.
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 3744.phtml
 
Vrh