Ево ја ћу да ти опишем, и да нацртам:
- из смера Новог Сада (црна линија) може да се иде само обилазницом ка Добановцима. Непосредно пред Батајницу се пун профил сужава на једну траку и саобраћај се одвија двосмерно, нешто пре,а затим и целим новим надвожњаком, односно десном траком из правца Новог Сада. Дакле, нема никаквих искључења и одвајања.
- Од петље Добановци ка Батајници (црвена линија), је пун профил све до новог надвожњака, када трака за смер према Батајници престаје да постоји, и саобраћај прелази у леву траку, односно, нови надвожњак који ће касније бити коришћен за супротан смер (Батајница-Добановци). После надвожњака, саобраћај се враћа у десну траку, где се стапа са саобраћајем који долази са старог надвожњака и наставља даље у пуном профилу. Такође нема нигде искључења, може само право према новом саду.
- са старог "аутопута за Нови Сад" (плава линија) саобраћај води преко старог надвожњака и после неког времена се спаја са горе наведеним саобраћајем из правца Добановаца.
Дакле, црвена и црна иду новим надвожњаком двосмерно, а плава иде старим надвожњаком.
Што се тиче батајничког пута, претпостављам да на њега и даље може да се укључи са старог новосадског и обрнуто, али нисам сигуран.