Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

vucko":1qgomf7k je napisao(la):
Strazevica izgleda kao svemirski brod u odnosu na tunele,pogotovu na one nesretne ka orlovaci koji nemanju ni osvetljenje.


Ostaje nam samo da se nadamo da će tako i ostati, pošto su i ona dva tunela, Lipak i železnik, bili na početku povremeno osvetljeni, a ada ni o od opeme u njima nema :(
 
I sta bi sa tim. Jel bio tender. Jel potpisan ugovor sa izvodjacem opreme.

Al uporedo s' tm treba da se vidi ko je odgovoran za 1 500 000 eura stete. Ej bre kompjuteri, oprema za video nadzor, delovi ventilacionih sistema, klima-uredjaji i bakarni kablovi koji se prostiru duz oba tunela na 1.400 metara.
 
Eeee,to bi morali da pitamo gospodu Drobnjaka i (konjica) Mrkonjica,ministra nam naseg dragog.
1,5 miliona evra tek tako da nestane,pa za to u jednoj normalnoj drzavi MORA neko da odgovara,ali posto je i ministar iz policije njihov dugogodisnji pajtos,eto nama neprilike... Ostadosmo u mraku.
Ima li neko uticaja da se ta tema pokrene i dodje do usiju odgovornih,pa ovog leta ce cela evropa da prolazi kroz ta dva tunela,katastrofa :bash:
 
Zasta je ovaj nadvoznjak?

14o7yr.jpg
 
@MarcusWulffings

Bravo za upload i isto plus za uplodere kod mosta i bataji!!!:), nije mi jasno sta je ovaj nadvoznjak posle tunela strazevica, jer ima neko neki plan? Vozila sam se pored i nije mi jasno kako se nastavlja obilaznica posle tog tunela?

Nek mi neko objasni molim vas!! :)
 
Na nadvožnjak će se prebaciti Kružni put, obilaznica će zauzeti trasu sadašnjeg kružnog puta odprilike do posle semafora za Resnik a tada će se odvojiti levo preko pruge i novom trasom ići do Bubanj potoka.
 
finadama":3rn0dxh1 je napisao(la):
@MarcusWulffings

Bravo za upload i isto plus za uplodere kod mosta i bataji!!!:), nije mi jasno sta je ovaj nadvoznjak posle tunela strazevica, jer ima neko neki plan? Vozila sam se pored i nije mi jasno kako se nastavlja obilaznica posle tog tunela?

Nek mi neko objasni molim vas!! :)


Nadvožnjak je za buduću trasu postojećeg kružnog puta na tom mestu, pošto obilaznica sada tuda ide. Uradjena je sada da ne bi naknadno njenom izgradnjom bio usporavan saobraćaj na ovom važnom putnom pravcu.

Inače ovih dana, sam u kontaktu sa korisnicima obilaznice (rodjaci - gastarbajteri) cuo da ih na naplatnim rampama savetuju, usmeravaju na obilaznicu, kao i to da su utisci o obilaznici pozitivni.
Svima je takodje jako pozitivno mišljenje o tunelu Straževica :D
 
Kada se dolazi iz pravca Bubanj potoka ne postoji jasna siganlizacija koja upucuje na obilaznicu i desno na kruzni put.
Jasno mi je da je ovo svojevrsno poluresenje ali i kao takvo ipak treba propisno obeleziti.
 
Google treba da zabrani srbima mapmaker... :rolleyes:

http://www.dodaj.rs/t/2K/gQ/1huFmcss/id***.jpg
 
Није проблем у томе већ у оном ко одобри измене. Све што се уради не може да се постави без њиховог одобрења.
 
sam2704n.jpg


sam2707f.jpg


sam2708p.jpg


sam2710.jpg


sam2711f.jpg


sam2712.jpg


sam2714.jpg



Pa evo, posle nedovrshenih nadvozhnjaka i nastavak resnichkih mostova. Tu se vidi koliko je kamiondzijama laknulo jer vishe ne moraju da se vrte kao majmuni po onim kruzhnim tokovima posle starog tunela. Gradi se paralelno druga traka, ali i ovako dosta dobro funkcionIRA.........

http://www.clubbingunlimited.com
 
Da li neko zna kakav je plan za završetak petlje Orlovača?
Koliko sam video još uvek ne postoje rampe kojima iz pravca Bubanj Potoka može da se skrene prema Trgovačkoj i iz pravca Trgovačke prema Bubanj Potoku?

..Iz pravca Bubanj Potoka sam vozio skroz do petlje Ostružnica, kako bih došao do Žarkova. :bash:
 
laki72":32oqvpry je napisao(la):
vucko":32oqvpry je napisao(la):
Strazevica izgleda kao svemirski brod u odnosu na tunele,pogotovu na one nesretne ka orlovaci koji nemanju ni osvetljenje.

Ostaje nam samo da se nadamo da će tako i ostati, pošto su i ona dva tunela, Lipak i železnik, bili na početku povremeno osvetljeni, a ada ni o od opeme u njima nema :(

Pre nekoliko dana sam prošao kroz Lipak i Železnik i mogu samo da kažem da tamo neka ozbiljna nesreća samo čeka da se dogodi. Unutra nema bilo kakvog osvetljenja ili signalizacije, mračno je kao u tunelima koji su pre 40 godina probijani kroz planine na putu ka primorju. Razumem da je skupa oprema ukradena i da se čeka postavljanje nove ali mogli bi makar na bokove tunela da postave neke mačije oči ili fluorescentne stubiće. To nije veliki trošak.
 
Да ли би неко могао да ми уцрта на сателитском снимку на који начин су нови део обилазнице и стари део аутопута према НС повезани у овом тренутку у Батајници, да би средио Google Maps.
 
Ево ја ћу да ти опишем, и да нацртам:
- из смера Новог Сада (црна линија) може да се иде само обилазницом ка Добановцима. Непосредно пред Батајницу се пун профил сужава на једну траку и саобраћај се одвија двосмерно, нешто пре,а затим и целим новим надвожњаком, односно десном траком из правца Новог Сада. Дакле, нема никаквих искључења и одвајања.
- Од петље Добановци ка Батајници (црвена линија), је пун профил све до новог надвожњака, када трака за смер према Батајници престаје да постоји, и саобраћај прелази у леву траку, односно, нови надвожњак који ће касније бити коришћен за супротан смер (Батајница-Добановци). После надвожњака, саобраћај се враћа у десну траку, где се стапа са саобраћајем који долази са старог надвожњака и наставља даље у пуном профилу. Такође нема нигде искључења, може само право према новом саду.
- са старог "аутопута за Нови Сад" (плава линија) саобраћај води преко старог надвожњака и после неког времена се спаја са горе наведеним саобраћајем из правца Добановаца.

Дакле, црвена и црна иду новим надвожњаком двосмерно, а плава иде старим надвожњаком.

Што се тиче батајничког пута, претпостављам да на њега и даље може да се укључи са старог новосадског и обрнуто, али нисам сигуран.

obil.png
 
Хвала ти, средио сам колико сам могао. Једнио не знам до које тачке је М22 двосмеран, а где постаје једносмеран према Батајничкој петљи. Претопстављам до последње раскрснице на којој може да се скрене према Старом батајничком путу.
 
Ul-Iz iz Batajnce ka Bgd na novom NSputu radi i u obrnutom smeru
a ka i iz NS -ne-
Za taj pravac uglavnom se koristi Banovačka petlja
:)

Edit
Ispred Banovačke petlje (otprilike gde je administrativna linija) gledano iz pravaca Bgda
sa obe strane NS puta-Obilaznice ,,rastu,, neki novi visoki stubovi :rolleyes:
 
сад сам прошао тим путем, и право да вам кажем задовољан сам изгледом. јесте да је остало да се уради цела друга трака преко пруге, али је остатак одличан. обилазница ми је сада скратила пут за целих 20 минута, ако не и пола сата
 
boca-ica":2l4gi8cy je napisao(la):
Ispred Banovačke petlje (otprilike gde je administrativna linija) gledano iz pravaca Bgda
sa obe strane NS puta-Obilaznice ,,rastu,, neki novi visoki stubovi :rolleyes:


Ti stubovi stoje tu odavno. Kad su ih kopali mislili smo da traže naftu.
Po širini tog nekog nadvožnjaka koji bi išao preko autoputa rekao bih da je za 1+1 odvojene trake tj. 2 odvojena mostica jedan pored drugog. Kao na ostružničkoj petlji što su napravili preko obilaznice i obrenovačkog puta.

E sad da li su mislili na zatvoren sistem i naplatu putarine ne bih znao. Uglavnom stubovi stoje.
Znači nova petlja koja bi se napravila tu a stara ukinula. Nova bi imala kucice za naplatu putarine u redu za oba smera dok stara petlja izuskuje odvojene kucice uz nedovoljno mesta ako se stvori kolona na izlazu i ulazu na autoput.

Za sada od toga nema ništa još uvek sve dok ne presele naplatnu rampu iz St.Pazove između Banovaca i Batajnice što sumljam da će se dogoditi uskoro s obzirom da su lokalni putevi loši a Batajnica ima usko grlo. Onda bi autoput bio naka vrsta luksuza je bi se plaćala putarina za tih 3-5km do glavne naplatne rampe na autoputu ko uđe na Banovačkoj petlji ili St. Pazovačkoj nešto bi bilo duže a i skuplje.

Može ali nek urade prvo Banovci-Batajnica kako treba i obilznicu oko ili kroz Batajnicu i eventualno vezu Banovci-13.maj. aka Dunavsku gazelu.

U HR na njihovom primorju postoji A1 pa lokalnci uglavnom idu magistralama i lokalnim putevima jer su kvalitetni pogotovo ako su relacije kraće izuzev npr. kad su geografske prepreke bolje rešene na autoputu a nekom se žuri. Npr. Skradin-Šibenik gde je autoputem brže nekih 15-20 minuta nego serpetinama jer lučni most na Krka reci mnogo znači.
 
Provezoh se danas konačno autoputem celom dužinom od NS do aerodroma. Ovaj deo od Batajnice do Dobanovaca je spas. Sad konačno ima smisla ne ići preko F. Gore.
 
BG: Sedmoro povređenih u sudaru
Izvor: Beta
Beograd -- Sedam osoba je povređeno u sudaru dva vozila na novom putu između Batajnice i Dobanovaca nešto posle 11 časova, rečeno je agenciji Beta u Hitnoj pomoći.

Vozača starog oko 60 godina ekipa Hitne pomoći izvukla je iz vozila i on je u besvesnom stanju prebačen na reanimaciju Urgentnog centra.

Prema rečima predstavnika Hitne pomoći Mirka Lutovca, još dve povređene osobe, muškarci od 52 i 34 godine, su zbrinuti na licu mesta i prebačeni na Vojnomedicinsku akademiju (VMA), a na mestu događaja su još dve ekipe Hitne pomoći.
 
Diletantski pristup i polu resenja uzimaju danak u krvi.
Ali ko da se neko potresa zbog toga, imaju oni vaznijeg posla :notok:
 
LJudi budimo realni, nesreće se dešavaju i na najsavremenijim putevima
u zemljama koje imaju mnogo veću opštu i saobraćajnu kulturu...

Neka se ovi ljudi što pre i bolje oporave...

Ma koliko i meni kao vozaču smetala ona "prilagoditi brzinu uslovima puta
" jer to u 90% slučajeva znači značajno usporiti,
upravo je to najčešće uzročnik saobraćajnih nezgoda.
 
Vrh