Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Valjalo bi uraditi statisticku analizu vaznijih pravaca, siguran sam da bi dobili signifikantnu razliku u bezbednosti izmedju drugih pravaca i obilaznice.

Put koji je gradjen po standardima autoputa, a na njemu se odvija dvosmeran saobracaj je jako lose resenje.
Daje osecaj lazne sigurnosti, a i najmanja greska je dovoljna da se zabodete u sleper iz suprtonog pravca.
A tek sto se posle x kilometara pravog autoputa putnik u tranzitu najednom nadje na ovoj tvorevini je problem za sebe.
 
Једноставно не треба никоме дати шансу да изиграва лудило, ја сам доживео да ме на обилазници претиче шлепер док возим у колони која се кретала око 80 км/х свесно рачунајући да ће му се склонити из супротног правца јер да би шлепер убрзао довољно да обави ову егзибицију треба му толико растојање да и не види аутомобил који му иде у сусрет.
 
laki72":36q3jm8s je napisao(la):
LJudi budimo realni, nesreće se dešavaju i na najsavremenijim putevima
u zemljama koje imaju mnogo veću opštu i saobraćajnu kulturu...

Neka se ovi ljudi što pre i bolje oporave...

Ma koliko i meni kao vozaču smetala ona "prilagoditi brzinu uslovima puta
" jer to u 90% slučajeva znači značajno usporiti,
upravo je to najčešće uzročnik saobraćajnih nezgoda.

Upravo tako, nesrece nisu posledice poluresenja, vec bu**** koje ne znaju da voze. barrem kod nas, sve je fino oznaceno, i horizontalno i vertikalno, lepo pise ogranicenje. poluresenja su tu jer se nema para, a signalizacija ti sve lepo govori.
 
Sve je fino oznaceno...toliko da i saobracajna policija nije mogla da pronajde nesrecnike!

Prema priči očevidaca, vozač kombija je pokušao da napravi polukružno skretanje, kada je na njih naletelo vozilo tipa "škoda oktavija“ . Od siline udarca , jedan od radnika u kombiju je izleteo kroz prozor , a vozač i još jedan radnik ostali su zaglavljeni u vozilu. Oni su izvučeni tek uz pomoć vatrogasno-spasilačke ekipe.

Inače , ova saobraćajna nesreća izazvala je veliku zbrku, jer nekoliko ekipa Hitne pomoći, kao i vatrogasci nisu mogli da pronađu mesto nesreće, koje se nalazi na novootvorenoj obilaznici oko Beograda, koja nije dobro obeležena putokazima. Probleme u pronalaženju imale su čak i patrole saobraćajne policije.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=16&nav_category=16&nav_id=609767
 
Strašno.
Gradili je pa sad imali udes na njoj.
Jasno se vidi na kombiju zalepljen papir na šoferci sa natpisom - Koridor 10.

Lepo sam rekao da treba one betonske Jersey barijere da se postave.
Samo jedna bankina i obična ograda nas deli od sletanja na šine ili na stari batajnički drum daleko bilo.

Autom se probija a kamoli kamionima. Bar na tom pojasu bi trebali da stave one betonske pregrade i ograde. U tom pogledu stari nadvožnjak je činimi se bezbedniji jer on ima uzidanu armiranu nisku ogradu i još one debele šipke ko sad na Gazeli ili oni nadvožnjaci u sektoru B4 i B5 koji upravo imaju Jersey barijere kao ogradu. Pogledajte slike i snimke finedame pa uporeditie razliku. Ivičnjak ne može da zadrži kamion, može samo još bolje da ga lansira. Doduše ovako je i po planu ali stvarno je opasno bilo kakvo izletanje sa nadvožnjaka.

Ovaj udes se nije desio na nadvožnjaku ali ako se neki desi gore može da bude opasno i za one koji se voze ispod njega bilo šinama ili putem.
 
Можемо да распредамо шта треба да се уради до сутра, али ако учесници у саобраћају не знају правила или да схвате шта значе обавештења и знаци, неће нам помоћи ни дупла бетонска баријера. Сви мисле да знају да возе.
 
To je glavni razlog. Dok kazne ne budu surove a edukacija bolja, bice mnogo nesreca. Bez obzira na stanje saobracajnica i infrastrukture
Banalan primer: u zadnjih mesec dana sam se nagledao motociklista koji na sve moguce nacine krse pravila. Od provlacenja kroz guzvu, preticanja sa desne strane, pa do ludackih trka onih sa vecom kubikazom. Sve u centru Beograda..
 
Ја мислим да приоритет треба да буде заштита учесника у саобраћају који поштују прописе. Због тога треба мислили прво како онемогућити да глупост доминира а потом је и кажњавати.
Лако је рећи да треба пратити сигнализацију јер десетине људи који овде дискутиују знају напамет све трасе и садашње и будуће али шта ћемо са оним неинформисаним а при томе и несавсеним који су навикли да се искључе код Батајнице и у једном тренутку сконтају да их пут води тамо где је некад била њива. Овде једино помаже бетонска ограда иначе ће се сваки слободан простор користити за полукружно.
 
Sve si u pravu, ali mislim da bas tu gde se dogodila nesreca postoji betonska ograda

edit. sad sam pogledao snimak, ne postoji ograda...
 
Ja sam svojevremeno rekao da kad budu retrasirali autoput od nadvožnjaka ka NS one betonske barijere treba da prebace na nadvožnjak i poboljšaju bezbednost. Kao što se vidi problem je nedostatak rampi pa se ljudi snalaze tako što rade polukružno i silaze pored autoputa i to na 2 mesta. Tamo gde se dogodila nesreća i kod Ivana Milutinovića. E sad kod IM-a sam imao auto ispred sebe koje je usporilo i stalo da se rasčisti suprotan pravac, koji ide iz NS, pa presekao ga i sišlo kod IM-a pored bankine.

Retrasiranje mogu da odrade relativno brzo ali nešto nisam video mašine na tom potezu danas kad sam prošao. Nekako kao da je sve utihnulo. Treba da urade normalno levu i desnu stranu u punom profilu ka NS od nadvožnjaka sa sve bankinama i travantim ostrvcem izmedju traka i a one Jersey barijere premeste na deo koji ide poluprofilom preko nadvožnjaka. Tako bi se sprečila polukružna okretanja i presecanja suprotnih pravaca. Stave malo trake. Znači gledano iz pravca NS ka dobanovcima barijere stavljaju tako da bela linja ostane sone strane barijere jer iz pravca NS-a imamo zaustavnu traku od koje može malo da se ukrade.
 
Stvar je krajnje jasna!!!
Uzrok udesa nije ni brzina, ni neobeleženost, ni stanje puta, ni bilo šta drugo...
Uzrok ove saobraćajne nesreće je bahatost vozača kombija koji radi polukružno ne poštujući prvenstvo prolaza.
Ja mu lično želim brz oporavak, ali je činjenica da je njegov propust izazvao saobraćajnu nezgodu.

vidim da ovde ima komentara da je trebalo postaviti ovo ili ono.
Ja vam odgovorno tvrdim da za bahatost, nema leka osim rigorozne kazne.
Imao sam nekoliko puta slučaj da na autoputu ljudi voze u kontra smeru, a imate i snimke toga na YOUTUBE
http://www.youtube.com/watch?v=gRkzjOKBgv0
ovo je sa Beograd - Šid deonice koridora 10, i meni je svojevremeno u susret dolazio trakom za preticanje kod EKO pumpe Vrčin na niškom autoputu, pri tom blicajući mi da se ja sklonim!!!
Eto , tu ije bilo ni radova, nit je nova deonica ni nista slično.
Jednostavno, verovatno je promašio izlaz i dao sebi za pravo da se vrati par kilometara, ne hajući za tuđu niti svoju bezbednost.

Samo adekvatna kazna !!! "Batina je iz raja izašla" ;)
 
Ajde nadam se da će svi proći bez trajnih posledica. Mada nije mi jasno jedino mesto gde je postojala verovatnoća da se sudare je na nadvožnjaku u Batajnici i na potezu gde su radovi. ALi moram priznati da su tamo zaista postavili jako puno signalizacije i da su ljudi zaista vozili sporije.
Ovaj deo je dobro urađen, ali deo od nadvožnjaka za Nove Banovce pa sve skoro do OMV pumpe kod mosta na Beški je sad već katastrofa. Truckanje, krpanje i sve tako u nedogled. Mislim da ima malo rezona, i da naši žele da anteraju Puteve Srbije da održavaju kako treba, trebalo bi im zabraniti naplatu dok je put u takvom stanju. Stvarno je sramota u kakvom je stanju. Posle mosta, kad se spusti u Bačku, put je OK. Za cenu koju uzimaju za deonicu Beograd - Novi Sad ovakvo stanje je nedopustivo.
Baš me zanima da li bi da ih neki EU građanin tuži za naplaćenu, a neisporučenu kvalitetnu uslugu izgubili na sudu. A to bi trebalo da im se desi pa da ih neko odere od odštete. Nažalost kod nas su poslednjim intervencijama pre samog usvajanja Zakonu o bezbednosti u saobraćaju upravo uklonili odredbe koje bi putare "drale" od kazni za oštećenja automobila zbog neodržavanja puteva.
 
@laki72
Лоша ти је логика удес се десио због тога што након стотина полукружних окретања статистички посматрано мора да се деси неко зло. Ови лудаци који возе супротном траком су ретки (а сигурно не би били да не постоји заштитна ограда између) и збоз тога статистика ради у корист њихове глупости. Ја иако сам прешао шестоцифрен број километара нисам видео да неко вози супротном траком по аутопуту осим оних што залутају па са 4 жмигавца иду у рикверц зауставном траком а на овом делу обилазнице сам видео више полукружних окретања.

Ја се само плашим да је разлог непостављања ограде тај што је овако лакше онима који учествију у радовима да буду мобилнији користећи овакве маневре :violina:
 
Osnovni problem je što su "radovi završeni 8 meseci pre roka". Dakle, krivi su radnici. Šta oni, dođavola, traže na završenom putu? :notok:
 
orion":1r0gjpbc je napisao(la):
@laki72
Ја се само плашим да је разлог непостављања ограде тај што је овако лакше онима који учествију у радовима да буду мобилнији користећи овакве маневре :violina:

Ta im je mobilnost umalo došla glave. Ako su već tako mislili mogli su da naprave privremenu rampu udesno kad se prodje nadvožnjak sa ove strane što je uradjena a ne ovako da rade polukružno.
 
Ako rasclanimo ovaj udes on ima dve komponente:
1- veliki saobracajni prekrsaj vozaca kombija
2- Radovi na tek otvorenoj obilaznici u poluprofilu?

Imamo dakle nemar neposrednog ucesnika u saobracaju i nemar drzave.
Otvorena je deonica u poluprofilu i cak i ona je nekompletna.

Da li je benefit od otvaranja ove deonice veci nego rizik od nesrecnih slujaceva, naravno da nije! Jasan je jedino benefit vlasti. Sram ih bilo!

Novac za ovu deonicu je obezbedjen, zavrsetak celog projekta( Bat-Dob) je izvestan i stoga se treba ponasati odgovorno i pustati u promet samo potpuno funkcionalnu saobracajnicu i ovakvih problema nece biti.

http://www.dodaj.rs/f/z/tj/1VoNkjlx/p5030443.jpg

Sve je njima jasno...verovatno su oni iz kombija na ovoj slici...

Jankauskas, je pred izvrsnog izvestavanja napravio fotograiju koja izvandredno vredna!
 
blagoje":1r3c1mqz je napisao(la):
Osnovni problem je što su "radovi završeni 8 meseci pre roka". Dakle, krivi su radnici. Šta oni, dođavola, traže na završenom putu? :notok:

Наравно да нису криви они, напротив мене ужасава ситауација у коју су стављени. Имао сам прилике у ХР да видим како се блокира брза трака приликом кошења траве иако постоји заштитна ограда а код нас сам имао прилике да видим како се врше радови на огради док аутомобили тутње поред радника.
 
laki72":riuuicyl je napisao(la):
Stvar je krajnje jasna!!!
Uzrok udesa nije ni brzina, ni neobeleženost, ni stanje puta, ni bilo šta drugo...
Uzrok ove saobraćajne nesreće je bahatost vozača kombija koji radi polukružno ne poštujući prvenstvo prolaza.
Ja mu lično želim brz oporavak, ali je činjenica da je njegov propust izazvao saobraćajnu nezgodu.

vidim da ovde ima komentara da je trebalo postaviti ovo ili ono.
Ja vam odgovorno tvrdim da za bahatost, nema leka osim rigorozne kazne.
;)

Ne mozes bas tako , sigurno da vozac nije hteo da izazove udes. Istraga ce da utvrdi sta se deslio, licno mislim da mu je taj auto, Skoda je li , bio u mrtvom uglu , da se takve stvari jednostavno dogadjaju. Takodje , ne znam koliko je ogranicenje na tom delu puta, ali mi se ova nesreca cini kao veoma nesrecan slucaj vrste u pogresno vreme na pogresnom mestu. steta, samo da se svi oporave.
 
Polukružno na sred autoputa (i baš zato što je poluprofil), nije nešto što se jednostavno događa!!!
 
Прошао јуче обилазницом.
Радови су на првом надвожњаку после петље Добановци. И до Батајнице су радови и на огради поред пута, а и у току је постављање сталних саобраћајних знакова.
 
Evo i ja da podelim sa vama jednu od većih ispala u poslednje vreme. Onog vikenda kada je otvorena deonica Batajnica-Dobanovci, moj otac i ja bili u Surčinu i trebalo je da odemo na Altinu. I ja ga naložim: "Hajde da idemo do Batajnice pa ćemo odatle na Altinu".

Možete zamisliti šta se desilo. Idemo mi do Batajnice, tamo nema isključenja ka Zemunu...odem do Banovačke petlje i vratim se na auto-put misleći da mogu da se isključim u Batajnicu sa te strane. Ne lezi vraže...vratili smo se do Dobanovaca. I tako...jedini ko je profitirao u ovoj priči je MBG pumpa :)

Inače, jedno vreme sam radio u firmi u Dobanovcima i svakodnevno koristio obilaznicu. To je ogromna crna tačka....ma crna linija. Ne mogu da shvatim ulogu zaustavne linije, ili šta je već ono, ne mogu da shvatim zašto nisu umesto zaustavnih linija sa obe strane napravili naizmenične deonice 2+1 traka gde bi bilo bezbedno preticanje... Ja u inat nisam hteo da vozim tom zaustavnom trakom, a vozio sam 80-100 koliko je dozvoljeno. Nije za ovaj pristojan forum kakve sam pohvale dobijao.

O smenjivanju dozvoljene brzine 60-80-60-80 u rasponu od nepun kilometar da ne govorim.
 
Danas sam obisao radove na izgradnji rampi i mogu vam reci da na gradilistu ima jedva 20-ak radnika.Kako rekose posle svecanog otvaranja poslati su kucama i gro njih se nije vracao dok ovi koji su ovde zavrsavaju samo sitne poslove na ciscenju gradilista.A od rampi nema nista jer se vlasnik parcele na koju se rampe spustaju jos uvek nije dogovorio sa drzavom i kako rekose radnici njima je receno, ako se vlasnik zemlje pojavi,vi bezite .Isto tako i za ovo sta je odradjeno nisu placeni i kako rekose receno im je ako pobedi BoTa radovi se nastavljaju od ponedeljka dok ako pobedi Toma od radova nema nista i idu svi kucama jer kao tek nova vlada treba da odobri sredstva za dalje radove.Evo malo slika tek da se nisam uludo setao.
p5190001.jpg


p5190002.jpg


Na ovom se mestu svako jutro stvara neopisiv kolaps u saobracaju,
p5190003.jpg


p5190004.jpg


p5190005.jpg


p5190006.jpg


p5190007.jpg


Trudbenici ''insajderi''
p5190008.jpg


p5190009.jpg


dalje neces moci
p5190010.jpg


p5190011.jpg
 
I da, to je ta čuvena zaobilaznica kod Dobanovaca, za Srbe očigledno još uvek nedokučiva misterija, gde se gine na širokom putu.

Gine se na potezu Surčin- most preko Save, a već je bio i jedan udes kod Batajnice jer ne postoje izlazne rampe, pa ljudi rade polukružno okretanje.

Inače, potez od Soko salaša ( skretanja za aerodrom ) do Dobanovaca je, čini mi se, najmaglovitiji deo Beograda. U poznu jesen i zimi, tamo je haos od magle. Može samo da se meri sa potezom Progar-Kupinovo-Obrež i Stepojevac- Lazarevac.
 
Vrh