Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jankauskas svaka cast! Meni lici kao da ce biti sve gotovo za 10 dana
 
@dziggy

Cini mi se da je po zakonu da svaki iskop preko 2m mora da ima obezbedjenje jame. Tako da bi shefu gradilista trebalo odmah oduzeti rakiju.
 
Sta ga briga to su geodete u nutra nisu njegovi radnici inace vidm sljemovi se nose .Pozicjoniranje rupe uz sokiju nista lakse :) + za slike i trud nadam se da nisi ulazio u gradiliste i da MBa nece imati problema
 
U pitanju je rupa za kanalizaciju i firma Planum , naravno da nisam ulazio na gradiliste. :rolleyes:
 
Bilo je pre nekog vremena diskusije o tome kakva se petlja radi u Batajnici,evo definitivnog plana od strane urbanisitckog zavoda

batajnica.jpg
 
Plus za fotke. Preko pruge je ostalo još samo 1 polje i možemo očekivati da mehanizacija krene na nadvožnjak uskoro od strane Dobanovaca. Počeće uskoro da rade hidroizolaciju na nekim delovima ako je to moguće. Ne znamo kako je stanje sa delom gde nadvožnjak prelazi preko pruge? Tamo je radjeno sa prefabrikovanim gredama. Dosta skela još uvek stoji u tom delu pa se lepo i ne vidi. Tu imaju isto da rade krajeve i ogradu ali to moraju noću kad ugase struju.

@Marcus: Više je ta kanalizacija za kišnicu nego za ostalo. Ako se ne odvede kišnica kako treba može nasip da odnese voda u okolne njive. Batajnica je podložna plavljenju, a podzemne vode su jako plitko tako da tu nema šale. Nasip ne sme da upija vodu.

Na 2,10 i 11 slici se vidi kako je jednom od onih betonskih trouglova polomljen kraj. Neko je obesio kecu tu. Mislim da šteta nije velika i verovatno će to sanirati kad budu nalivali na gore. Ovo im inače služi kao neka vrsta kalupa za nasip sa gonje strane gde će biti možda neka mini "ploča" pred dilataciju.

Logika je obrnuta od starog nadvožnjaka gde su ti "štitnici" okrenuti ka nadvožnjaku i nasuti spolja zemljom, a samo korito nadvožnjaka upada unutra kao u sedlo. Post 3758 (str. 151) poslednje 2 fotke.
 
Juče su premeravali prvu ,, T,, raskrsnicu kada se iz pravca BG prođe nadvožnjak
uređaje sam prvi put video
jedan je na vrhu štapa kao elektronska kupa i drugi je u obliku elektronske table za očitavanje. Neki G4,5,6 jeste ;)

Izgleda biće i tu radova,
jer koliko se sećam, sa starog NSputa to je jedini pristup petlji , samo da ga ne zbrljaju
jer ne samo da je koristan obilaznici
nego i naselju kao i ne malom delu same Bataje ,a da ne pominjem buducem terminalu
Sve to je lepo vidljivo na predhodno Vučkovoj mapi

Već sada na istoj toj raskrsnici u jutarnjim špicevima je veliko zagušenje i kretanje mic po mic mic . . . . :rant:
tako se zbog nje sada na posao mora krenuti i po 20-30 minuta ranije.
Vecina misli da je to samo zbog radova na nadvožnjaku ,
ne shvataju da taj problem može ostati i po završetku ako je zbrljjaju

@Jankauskas
+ 1 :)
i ako često tu prolazimm nemam tako dobar uvid a koj pružaju tvoje sličice :kk:
 
Јанкаускас, укњижен плусићћћ у дневник. Примећујем на сликама да све већи број радника не носи шлемове, посебно је то видљиво на сликама 14. и 15. !!!

Едгемане, прекрстио си Милисава у Маркоса :D
 
А ја ћу морати да скокнем до Моста Чака Нориса, да видим како напредују радови :D
 
Гага":tgg7mbr0 je napisao(la):
Едгемане, прекрстио си Милисава у Маркоса :D


Mislis Markus-a. Dok sam ja kucao post Milisav me pretekao.

Problem sa gužvama u Batajnici je što nemamo 2+2 kao u Cara Dušana u Zemunu a postoje uslovi da se uradi to.

U prvoj fazi bar do npr. Komecijalne banke ili mesare Matijevic bar, a kasnije da se uradi do benzinske pumpe. Izlaz iz ul. Kralja Milana Zetkog kod Metroa da se ima uključnu traku u glavnoj (M-22.1) ka Zemunu. Taj deo bi onda imao 3 trake ka Zemunu i 2 ka Batajnici. Naravno da će jedna otpasti na prestrojavanje ulevo ali ako mogu da se nategnu mogli bi i 3+3 da izvuku kad se računaju trake za prestrojavanje. To ne da će biti potrebno odraditi nego ta T raskrsnica jednostavno mora da se odradi tako kao jedan priključak za autoput i novi batajnički bulevar tj. M-22
Kao što se sad da primetiti nadvožnjak ne pravi problem nego upravo ta T raskrsnica.

Ujutru je najgadnije i ovo mora pod hitno da se reši jer jedini trenutni ulaz i izlaz iz Batajnice (od Zemuna) je preko M-22.1 i naravno da se stvara čep.

Pošto ćemo čekati još na izgradnju veze tog novog batajničkog bulevara onda T kod Metroa mora da se sređuje zato su je i merili. Da ljudi mogu pravo na M-22 od centra Batajnice kad izađu na postojećih 2+2 ne bi se stvarala gužva. Ovako svi moraju tu pa onda kroz par metara desno na M-22. A kako sam video semafor kod nadvožnjaka još više koči stvar tu jer je to ustvari još jedan T.

Tako lepo imamo 2 T na kratkom rastojanju a to je TT. Kad spoje M-22 sa novim batajničim imačemo T i to sa mnogo više traka, jer se ukida T kod nadvožnjaka i semafor.

Obilaznica Batajnice će kad tad morati da se uradi a veza će morati ići preko Šangaj naselja verovatno uz prugu pa kod intermodalnog da izlazi na M-22 ali to je tek priča za sebe. Najveći je problem ekspropriacija tu ja msilim a ne nadvožnjaci koji bi išli preko pruga. Ona onaj pružni prelaz ka Ugrinovcima će biti neponošljiv kad naprave intermodalni terminal. Generalno bez 3-4 nadvožnjaka preko pruge nema rešenja za to.
 
samo da tu ,,T,, raskrsnicu ne z b r lj a j u , đaba in onda sve . . . .
 
PGR Batajnice je trenutno na izlaganju u Palmoticevoj.Onaj koji ima vremena moze da pogleda i da nam nesto malo objasni!Traje do 19.aprila i zove se PGR VIII celine
 
09.04.2012.

p4090429.jpg


p4090430.jpg


p4090431.jpg


Za ljubitelja cevki
p4090432.jpg


Ka N.Sadu ,
p4090433.jpg


p4090434.jpg


p4090435.jpg


p4090436.jpg


p4090437.jpg


p4090438.jpg


p4090439.jpg


p4090440.jpg


p4090441.jpg


p4090442.jpg


p4090443.jpg


Neko je pitao za deo nad prugom,
p4090444.jpg


Ka Dobanovcima
p4090445.jpg


p4090446.jpg


p4090447.jpg


p4090448.jpg


p4090449.jpg


p4090450.jpg


p4090451.jpg


p4090452.jpg


p4090453.jpg


p4090454.jpg
 
Bravo, svaka cast za slike!

Ako je ovo desna traka , koju koliko vidim ce prvu da puste u poluprofilu dok ne zavrse i levu, da li ce se ovaj stari tobogan levo rusiti i graditi leva traka, pa praviti novi za ulaz za pravac ka NS?

p4090434.jpg
 
dziggy":1zk1umr9 je napisao(la):
Bravo, svaka cast za slike!

Ako je ovo desna traka , koju koliko vidim ce prvu da puste u poluprofilu dok ne zavrse i levu, da li ce se ovaj stari tobogan levo rusiti i graditi leva traka, pa praviti novi za ulaz za pravac ka NS?

Poluprofil do završetka drugog nadvožnjaka se podrazumeva na tih ~1,5km. Ogradu postavljaju samo sa desne strane gledano iz NS-a. Sa leve strane ide samo bankina i betonski nosači za bandere.

E sad pošto nema ograde sa leve strane verovatno će onu betonsku pregradu što ide od nadvožnjaka ka NS što sad stoji da premeštaju na novi nadvožnjak a ima i od Gazele kad se radila toga je ostalo. Nju su stavljali jer je na Gazeli bila propala. Ona bi mogla da posluži umeto ograde. Uostalom možda i ostave tako bez ograde samo na bankine mada ne verujem. Moraće nešto da stave, dal tako ili nešto lakše videćemo.

Koliko sam ja čuo na StudioB jedan neko je u intervjuu rekao da će se stari nadvožnjak rušiti.
E sad nisam siguran da li će ga celog rušiti ili će biti delimično srušen tj. da deo koji im ne smeta i koji ide iz Zemuna da rekonstruišu i utegnu i iskoriste ga kao rampu. Doduše te 3 trake bi morali malo da suz jer je potrebna samo 1 traka za rampu.. Opet ne verujem da im se ta krpačina isplati.

U kakvom je stanju taj nadvožnjak i treba da ga sruše. Kao prvo ima kontra nagib u odnosu na budući nadvožnjak i plus, gledajući iz pravca NS-a, ide ulevo a budući bi trebao udesno da ima nagib i blago skretanje. Uz sve to dotični nadvožnjak je poprilično propao jer mu popušta gornji sloj a iznutra ko zna kako je. Jedino mu sanduci deluju čitavi spolja ali ako su mu popustile natege unutra nije ni čudo što propada gornji sloj. Loša hidroizolacija (i nema je) i kvalitet betona i vremenom dolazi do rupa. Da nisu kuće blizu miniranjem ga treba rušiti. Koliko sam puta udario na kraterčine na njemu. Od njega jedino što mogu da iskoriste su ograda, bankine i ako izvade armaturu iz njega nekim drobilicama isl. Pobijeni šipovi za nove stubove ako mogu da se iskoriste, tj ako im se poklapaju i to je to. Drobljeni beton moze negde za neku podlogu da se iskoristi isl.
 
Vrh