Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

^^ nezvanično, ja sam od lokalnog podavalskog stanovništva čuo da će se praviti neki usek umesto tunela kod Belog potoka. Info su bile površne i nisam se preterano udubljivao u priču.

Obzirom da salvet-projektovanje uveliko živi, ne bi me čudilo da su odustali od tunela i smislili novo rešenje. A možda misle i da je to treći i poslednji tunel od maja meseca. Ko će ga znati.
 
Acika":16vnqpmy je napisao(la):
@shumar
Pretpostavljam da je odgovor na pitanje zasto se ceka na uzimanje kredita opsti nedostatak para, i predazuzenost na granici moguceg. Bojim se da cemo nakon izbora usporiti sa gradnjom :(
Nažalost to je najrealnija opcija.
 
Pretpostavljam da sektor 6 kasni bas zbog menjanja projekta a ne neposobnosti administracije da se odobri kredit sto je banalna stvar.

Nego je problem sto prvo mora biti gotov projekat pa se onda odobrava kredit,ako se secam to su uslovi svetske banke koja kreditira obilaznicu.
 
@Kartograf, pa tu useci treba da idu i do 25 metara.

@Vučko, sumnjam da zbog izmena u projektu naši nisu potpisali kredit, pa potpisali smo kredite za maltene ceo koridor 10 a da smo imali samo idejno a ne i glavno rešenje, a inače Svetska banka do sad nije kreditirala obilaznicu oko BG već EIB i EBRD.
 
завршавање пар месеци пре рока су познате слобине пароле. потпуно бесмислено да не кажем непрофесионално ако не и штетно по квалитет радова. или је неко радове отаљао или је погрешно израчунао колико им треба, а мислим да је прво реалније. не знам какве су конкретне појединости у вези доб-бат, али на сајту коридора пише да ће све бити готово 29.дец 2012. како је могуће да буде готово у мају??? једино ако мисле да пусте полупрофил пред изборе??
 
Pa pustiće nam nekog bogalja pred izbore sigurno, samo da molimo boga da nastave radove i posle toga....
 
Kartograf":24mpezse je napisao(la):
^^ nezvanično, ja sam od lokalnog podavalskog stanovništva čuo da će se praviti neki usek umesto tunela kod Belog potoka. Info su bile površne i nisam se preterano udubljivao u priču.

Obzirom da salvet-projektovanje uveliko živi, ne bi me čudilo da su odustali od tunela i smislili novo rešenje. A možda misle i da je to treći i poslednji tunel od maja meseca. Ko će ga znati.

sticajem okolnosti pre nedelju dana sam se nasao bas na tom mestu gde ce buduca obilaznica da se uksrti sa avalskim i kruznim putem. steta sto nisam imao aparat sa sobom pa da ilustrujem ali cini mi se da je ukop optimalno resenje jer je visinska razlika jako mala a konfiguracija terena takva da trasa obilaznice ide jarugom, barem sa ove zapadne strane. da napomenem da na samoj trasi obilaznice postoji par objekata koji su sruseni a od lokalaca sam cuo da je zemljiste otkupljeno
 
razgradjevinar":70v0drut je napisao(la):
Kartograf":70v0drut je napisao(la):
^^ nezvanično, ja sam od lokalnog podavalskog stanovništva čuo da će se praviti neki usek umesto tunela kod Belog potoka. Info su bile površne i nisam se preterano udubljivao u priču.

Obzirom da salvet-projektovanje uveliko živi, ne bi me čudilo da su odustali od tunela i smislili novo rešenje. A možda misle i da je to treći i poslednji tunel od maja meseca. Ko će ga znati.

sticajem okolnosti pre nedelju dana sam se nasao bas na tom mestu gde ce buduca obilaznica da se uksrti sa avalskim i kruznim putem. steta sto nisam imao aparat sa sobom pa da ilustrujem ali cini mi se da je ukop optimalno resenje jer je visinska razlika jako mala a konfiguracija terena takva da trasa obilaznice ide jarugom, barem sa ove zapadne strane. da napomenem da na samoj trasi obilaznice postoji par objekata koji su sruseni a od lokalaca sam cuo da je zemljiste otkupljeno

Da bi održali manji uzdužni nagib po meni bi tu trebao biti baš veliki usek. Videćemo, nadam se uskoro kakve će biti prepravke u tom delu.
 
Ipak je ono sto pominjah,menjaju projekat:

Gradski menadžer ističe da se u narednih nekoliko nedelja očekuje pokretanje tenderske procedure od strane "Koridora Srbije" za levu tunelsku cev.
- Za deo između tunela "Straževica" i auto-puta Bubanj potok rade se projekti - kaže Bjelić. - Tek po usaglašavanju, odnosno njihovoj reviziji, izradiće se plan investicija i spajanje sa Bubanj potokom. Procenjena vrednost je oko 80 miliona evra.

Postoji zainteresovanost Evropske investicione banke da kreditira taj deo projekta i u gradu očekuju da će u toku ove godine i taj kredit biti dogovoren, a da će do kraja 2012. biti raspisan tender za izvođača trase od Kružnog puta do Bubanj potoka. Do kraja 2014. trebalo bi da auto-put, odnosno obilaznica, od Batajnice do Bubanj potoka, bude spojena.
TRI MOSTA - 1.289 METARA
Sektor "pet", od Orlovače do Avalskog puta, prostire se u dužini od 5,4 kilometra. Za radove na ovom potezu "Putevi Srbije" su obezbedili kredit od 40 miliona evra, a sa kompanijama "Primorje" i "Ratko Mitrović - Niskogradnja" potpisali su ugovor za projektovanje i izgradnju mostova "13", "14" i "15" na trasi od Ibarske magistrale do Avalskog puta. Prvi most, preko Kijevskog potoka, biće izgrađen u dužini od 555 metara, sledeći je dugačak 73 metra, a treći, od 661 metar, premostiće Topčidersku dolinu. Ukupna dužina mostova iznosi 1.289 metara.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:363270-Cela-obilaznica-2014-godine
 
Aha, dobro si procenio to Vucko :kk: , menja se ocigledno "koncept" za sektor 6.

Najinteresantnije mi je ipak to, da kako su vishe njih ovde vec naslutili, a sad je i Grdski menadzer potvrdio, da se zapravo radi "revizija projekta na potezu izmedju tunela Strazevica i Bubanj Potoka",(sektor 6), sto prakticno znaci da tunela "Beli Potok od 370metara" nece ni biti, i da ce se iznaci neka druga, mozda brza i jednostavnija solucija. Ili sam mozda ja to nesto prevideo !!
 
Sve su to stare informacije. Potencijalni kredit od 80 miliona evra od EIB-a se pominjao još u leto 2010 godine, a revizija projekta sektora 6 još 2009. godine. Pa koliko im GODINA treba da naprave reviziju projekta? Ja stvarno ne znam da li je moguće da smo toliko nesposobni ili nas toliko boli briga ili je nešto sasvim treće.
 
A niko ne kaze ko radi projekat.Aj u 100 maraka da je u pitanju CIPiripi koji se vec proslavio na prokopu i ostalim projektima koje je toliko zamrsio da su prakticno propali.
 
Za naslutiti je, po izjavi ovoga Bjelica , da oni imaju zavrsen ili "gotovo" zavrsen novi projekat( pazi- ne idejni vishe ;) ), i tacnu rutu ostatka obilaznice, tj sektora 6, jer su vec procenili da im treba oko 80 milki od EIB-a.
Citat: - "Za deo između tunela "Straževica" i auto-puta Bubanj potok rade se projekti - kaže Bjelić. - Tek po usaglašavanju, odnosno njihovoj reviziji, izradiće se plan investicija i spajanje sa Bubanj potokom. Procenjena vrednost je oko 80 miliona evra.
 
Takodje, tu ce mo imati , moguce, promenu za postojece mostove 16 (432m) i 17 (od 23m), i mozda ce se dodati jos neki zbog izmene plana....ali, verovatnoto ce se to tek saznati kada se obelodani taj revidirani Projekat.
 
Vučko, čuo sam ko radi projekat ali verovao ili ne zaboravih, uglavnom nije CIPiripi tako da mi dođeš neke marke :)

Magelano, procena i priča o 80 milki EIB-a je još iz 2010 godine.
 
I sto kaze Shumar, koliko godina ce da prave "Reviziju "...nego nije to izgleda, nego se gospoda "UGRADJUJU" i tale medjusobno, odlazu i razvlace, dok im ne bude zgodno da uskoce u dobar "TAL", da politicki bude bezopasno da mogu da kraduckaju i dele plen medjusobno CIP-ovi MIP-ovi i ostala püoliticka grdoba zemlje Srbije.....a ljudi ginu, i ginu jer je poluautoput i sabracajna nekultura velika...to je to po meni.
 
Magelano":kzn7hi12 je napisao(la):
i sabracajna nekultura velika...
Gine i dosta stranaca cija je saobracajna kultura ok, ali nisu navikli da koriste ovaj nas mutirani izum - poluautoput.
 
zelja87":1ir9uiuq je napisao(la):
завршавање пар месеци пре рока су познате слобине пароле. потпуно бесмислено да не кажем непрофесионално ако не и штетно по квалитет радова. или је неко радове отаљао или је погрешно израчунао колико им треба, а мислим да је прво реалније. не знам какве су конкретне појединости у вези доб-бат, али на сајту коридора пише да ће све бити готово 29.дец 2012. како је могуће да буде готово у мају??? једино ако мисле да пусте полупрофил пред изборе??

Apsolutno je moguće da se kompletna petlja Dobanovci i deonica do Batajnice u punom profilu puste u saobraćaj u maju, a petlja Batajnica do kraja godine (ovo poslednje je i Mrka potvrdio). Rešenje dok se ne izgradi kompletna petlja Batajnica sigurno neće biti prijatno po tamošnji saobraćaj, ali će definitivno rasteretiti Zmaj i saobraćajnicu T6.
 
хвала ГОЈЕ.

обзиром да ће сав саобраћај из НС за БГ да пређе на аутопут бг-зг, да ли мислите да је паметно да укину зауставне траке од бубањ потока до батајнице? мислим да би то било супер за саобраћај београда, а пошто то више неће бити аутопут бар не међуградски, већ међуопштински ( :p ) не видим препреке за то? можда неко стручнији ко зна више да каже своје мишљење?
 
Мрка је јутрос на јутарњем програму потврдио да је Маја предивна жена.
 
zelja87":2mfy21w4 je napisao(la):
хвала ГОЈЕ.

обзиром да ће сав саобраћај из НС за БГ да пређе на аутопут бг-зг, да ли мислите да је паметно да укину зауставне траке од бубањ потока до батајнице? мислим да би то било супер за саобраћај београда, а пошто то више неће бити аутопут бар не међуградски, већ међуопштински ( :p ) не видим препреке за то? можда неко стручнији ко зна више да каже своје мишљење?

Mislim da bi se time neminovno smanjila ili
a) brzina, jer zaustavne trake su istovremenom trake za uključenje/isključenje, ili
b) bezbednost, jer zaustavne trake su istovremenom trake za uključenje/isključenje :)
 
@mekbejn

хм, тачно...добро запажање.. међутим зауст. трака може да буде код тих укључења нпр? дакле 150-200 метара пре укључења и искључења? да буде ограђена оним омиљеном црвеним пластичним стубићима?

edit: пошто је то реално тешко извидљиво и вероватно потпуно небезбедно, можда да три траке иду од добановаца до змаја, нпр...мада питање се поставља колико онда то помаже саобраћају...мислио сам као што је нпр од бубањ потока данас до м.м.л.? можда је то везано само за висок нагиб у том делу..

једносатвно мислим да треба повећати улазне капацитете у и из града. а да де факто измештање аутопута из града ствара такву могућност.
 
Имало би смисла да зауставне траке буду жуте од аеродрома до пумпе Змај. Највеће успоравање саобраћаја је због градскох аутобуса који возе 60 а са друге стране ни тим аутобусима није лако да се укључе у спору траку
 
Magelano":2ofzhkqo je napisao(la):
Takodje, tu ce mo imati , moguce, promenu za postojece mostove 16 (432m) i 17 (od 23m), i mozda ce se dodati jos neki zbog izmene plana....ali, verovatnoto ce se to tek saznati kada se obelodani taj revidirani Projekat.

Pa zar nije most broj 16 u sektoru 5?
 
Vrh