Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

@Jankauskas
Procitao sam sve postove i procitao sam i tu informaciju, svakako. Moj post je vise nacin na koj bih ja razmisljao bez nekih elementarnih informacija, ili sa vrlo oskudnim i neprofesionalnim informacijama koje se daju sabrati u nesim medijim. Ustvari to je trebao da bude moj odgovor na komentare sa B92, ali se nisam usudio tamo da ga postavim, da ne bih doveo sebe u opasnost da me podivljala masa neistomisljenika lincuje. Mada iskreno cak i informacije sa ovog foruma ( iako znam da su medju nama i ljudi upuceni u neke stvari ) uzimam sa rezervom.
U svakom slucaju gos'n Radisi zelim ono sto je zasluzio, ali s odredjenom dozom tolerancije, jer nazalost svi gresimo i svi se nadamo da ce nam u nasim greskama biti progledano kroz prste. Bar donekle.

UPS...!
Potkarala mi se greska u oba posta! Nije B92 u pitanju vec BLIC!
 
Jankauskas":2k5lefhz je napisao(la):
Jutros uz asistenciju policije iskljucena struja i pocelo iseljavanje kao i rusenje kuce pored .
Jutros tj. danas sam prošao tuda i obe kuće su potpuno srušene, ostalo je samo da se raščisti šut.

Prvu kuću na tom ćošku (oko koje čini mi se nije bilo nikakvih nesporazuma) rušili su danima, malte ne zid po zid. Sada deluje da ne gube ni sekund vremena.

Pre nekoliko dana je nastavljeno sa stubovima za desni krak nadvožnjaka, nakon što je oko nove godine levi krak zastao ispred ove dve kuće.
 
dsc0000023.jpg


dsc0000024.jpg


rusenje.jpg


Slikano sa mob. 2 mp , iz auta u pokretu :p
 
Batajnica 1- ulica m.Z.Radosavljevica -katastar nepokretnosti-svo zemljiste obuhvaceno planom gradsko.gradj.zemljiste.Batajnica 3 katastar nepokretnosti zemljiste poljoprivredno!Vise nije nadlezna zemljisna knjiga vec KATASTAR NEPOKRETNOSTI!Eksproprijacija uradjena po zemljisnoj knjizi!
 
Nov sam na forumu, pa sam sigurno propustio neke informacije.
Interesuje me da li ce do izbora biti gotova sekcija od Batajnice do Dobanovaca? Iz stampe se culo da ce od Dobanovaca do Strazevice da zavrse poluautoput do Maja 2012.
 
OBILAZNICOM OKO BEOGRADA OD MAJA

21. Januar, 2012.| Autor: Agencija TANJUG

Ministar Mrkonjić kazao da će Beograđani imati ogromnu korist od obilaznice, jer će veliki deo saobraćaja biti preusmeren na nju
136970.jpg


BEOGRAD - Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić obišao je danas radove na trenutno najvažnijem gradilištu na Koridoru 10 - obilaznici oko Beograda, a građevinari su najavili da će ona biti završena do maja, što je za više od pola godine pre roka.

Mrkonjić je prilikom obilaska trase obilaznice, dugačke nešto više od 40 kilometara, izjavio da je na petlji Batajnica ovih dana rešen imovinsko-pravni problem u vezi sa jednim objektom, da radovi odlično napreduju i da će rok za obilaznicu biti dosta skraćen.

Ministar je rekao da je na obilaznici angažovano dosta domaćih preduzeća i izrazio očekivanje da će 1. maja biti otvorena za saobraćaj kompletirana obilaznica od Batajnice do Bubanj Potoka.

On je kazao da će Beograđani imati ogromnu korist od obilaznice, jer će veliki deo saobraćaja biti preusmeren na nju.

Mrkonjić je pohvalio graditelje, koji su ga dočekali sa puno optimizma, s obzirom na intenzivne radove na velikim objektima u zimskom periodu.

Direktor firme "MBA Miljković", koja izvodi radove na petlji kod Batajnice i od Orlovače do tunela Straževica, Branko Miljković je rekao da će radovi na obilaznici biti završeni do kraja aprila, a da je predviđeni rok za završetak radova krajem ove godine.

On je kazao da se to odnosi na petlju Batajnica, trasu od Batajnice do Dobanovaca i deo od petlje Orlovača do tunela Straževica, tako da će Kružnim putem obilaznica biti spojena sa Bubanj Potokom.

Radove na izgradnji trase od Batajnice do Dobanovaca u dužini od devet kilometara izvodi preduzeće "Štrabag".

U okviru petlje Batajnica planirana je izgradnja dva vijadukta od po jedan i po kilometar, kao produžetak autoputa od Novog Sada prema Dobanovcima.

Konstrukcija se sastoji od levog i desnog mosta sa po dve prilazne rampe, a svaki od mostova se sastoji od četiri razdvojene konstrukcije.

Na petlji Batajnica se trenutno izvode radovi na izgradnji desnog mosta koji je sada već izgrađen u dužini oko 800 metara.

Na trasi od Ibarske magistrale do Straževice u toku su radovi na izgradnji tri velika mosta - most br. 13 preko Kijevskog potoka dužine 555 metara, most br. 14 dužine 73 metra i most 15 preko Topčiderske doline u dužini od 661 metar, kao i trasa između mostova u dužini od 3,8 kilometara.

Tehnički direktor firme "Ratko Mitrović-Niskogradnja", koja je angažovana na tom delu obilaznice, Predrag Vuković kazao je da se radovi dobro odvijaju i bez ikakvih teškoća, kao i da ih za sada vreme dobro služi.

Mrka is back

izvor: kurir-info.rs
 
^^ Opet Mrka lupa gluposti:

Ministar je rekao da je na obilaznici angažovano dosta domaćih preduzeća i izrazio očekivanje da će 1. maja biti otvorena za saobraćaj kompletirana obilaznica od Batajnice do Bubanj Potoka.

Od Strazevice do BP ce se i dalje ici kroz semaforizovane raskrsnice, to znamo.

Uz to, nigde nije rekao da se radi o samo jednoj traci autoputa.

Ipak, kod nas bi trebalo organizovati izbore na svakih 6 meseci, sta kosta da kosta. Nije realno, tehnoloski skoro neizvodljivo, ali ako je do izbora, e onda moze sve.
 
Acika":20o6rjaz je napisao(la):
Nov sam na forumu, pa sam sigurno propustio neke informacije.
Interesuje me da li ce do izbora biti gotova sekcija od Batajnice do Dobanovaca? Iz stampe se culo da ce od Dobanovaca do Strazevice da zavrse poluautoput do Maja 2012.

Trebala bi biti zavrsena deonica i to u punom profilu,pogledaj prosle strane i videces slike sa te deonice.

I dobrodosao :)
 
svaka čast za MBA Miljković.


uskoro prva vožnja PRAVIM auto putem Beograd-Novi Sad, a ne kao do sada Batajnica - Novi Sad.
 
Jel može neko da sazna kada će početi da se radi ostatak magistrale kroz Batajnicu. Sada je magistralni put Batajnički drum i glavna ulica u Batajnici, ali kada se izgradi petlja magistrala postaje ono što smo zvali Autoput Batajnica - Beograd i nova saobraćajnica na koju se on nastavlja kroz naselje. Ako se ona ne izgradi, imaćemo situaciju da magistralni put bude: desno pa levo, preko ležećih policajaca
 
извињавам се ако сам нешто пропустио, у којој је фази сектор 6 (стражевица-б. поток)?
 
Hvala Vucku na dobrodoslici, a i Boca-Icine fotografije su cini se obecavajuce. :)
Koliko sam cuo iz stampe Strazevica -Bubanj Potok ce izgleda cekati nakon izbora :(
Poydrav svima
 
Tunel strazevica sa jednom tunelskom cevi ce biti gotov ali nece biti sektor 6 koji nije ni zapocet ka bubanj potoku.Stoga obilaznica nece biti gotova vec ce se posle tunela ici na kruzni put pa nekako do bubanj potoka.
 
хвала ацика. је л постоји пројекат, али се чека тендер или тачно у којој смо ту фази? за то им треба око годину дана за полупрофил?

што се тиче пуног профила (од добановаца до бубањ потока) где смо ту, осим што је у плану да се некада ради? да ли постоји конкретни временски план, пројекат, претпостављам да постоји и где смо са експропријацијом, да ли зна неко? Колико сам схватио сви тунели се и сада граде за пун профил?

xвала велико
 
zelja87":25hme6ai je napisao(la):
извињавам се ако сам нешто пропустио, у којој је фази сектор 6 (стражевица-б. поток)?

колико ја знам, још увек се ништа не ради. вероватно крећу са изградњом када се заврши тунел. ај да видим и то чудо да од маја крене комплетан ауто-пут до Новог Сада
 
ajde da ne bude da samo mračim, ipak će značajno pomoći bržem protoku saobraćaja i to otvaranje dela poluobilaznice Orlovača-Straževica, nastavak ka BP nije tako loš, dobro je trasiran, na većini mesta može 80kmh bez problema.

Ali ostaje taj nesrećni semafor kod skretanja za Resnik, (jedini semafor na trasi Horgoš-Niš od maja meseca) da tu bar naprave kružni tok...
 
Srecom zavrsavaju najbitniji deo koji nam je falio a to je batajnica-dobanovci i to u punom profilu tako da ce sada obilaznica dobiti svoj smisao a ne da se ide preko zmaja pa nazad sto je bilo gubljenje vremena goriva ali i ne teretni saobracaj u obilasku sigruno je razmisljao kad sam vec dosao do zmaja sto bih se vracao desno na obilaznicu kad mogu preko grada.

Ostaje naravno pre svega pitanje bezbednosti a ne kapaciteta sadasnje obilaznice vecinom u polu profilu te pre svega zbog toga treba krenuti u izgradnju druge polovine tamo gde nedostaje i naravno nastavak sektora 6
 
Ako je verovati Putevima Srbije sektor 6 se ne gradi jer se čeka odluka Vlade Srbije tj. ministarstvo finansija treba da odobri kredit sa EIB-om i takav status quo je već godinu i po dana.
Meni je sve to čudno jer je apsurdno, imamo Vladu koja se zalaže za gradnju obilaznice, a sa druge strane ista ta Vlada neće da potpiše kredit sa EIB-om za sektor 6.
 
^^ jeste, jedino ne znam u kakvom je stanju tunel, da li je njega moguce potpuno privesti kraju za upotrebu do maja.
 
Pa pošto se kod nas računa da je tunel zaršen i bez ventilacije i osvetljenja a verovatno i bez asfalta, možemo da računamo da će biti gotov :D
 
Šta je ovo? Na 0:09 kažu: "Treći i poslednji tunel na obilaznici oko Beograda"
Je li se to odustalo od tunela Beli Potok ili su opet naši novinari loše informisani?
 
@shumar
Pretpostavljam da je odgovor na pitanje zasto se ceka na uzimanje kredita opsti nedostatak para, i predazuzenost na granici moguceg. Bojim se da cemo nakon izbora usporiti sa gradnjom :(
Nadam se da ce nam barem ove izgradjene puteve dobro odrzavati. :| :|
PS da li neko zna kakav je to novi sistem odrzavanja puteva i krpljenja rupa sto su Bugari preuzeli(lepljenje?)
 
Vrh