Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

JohnnyLee":2lah0qvs je napisao(la):
наплатне рампе остају ту где јесу, шта се ложите да ће наплаћивати обилазницу. па и у Мађарској је М0 ван система вињета
Није баш да се ложимо. Стари план за петљу Батајница је имао наплатне рампе, а има их и план петље Бубањ Поток (измештање постојеће према центру).
 
MilisaV":1a2an3ge je napisao(la):
izgradnje kineskog mosta i obilaznice teški kamioni nema šta da traže u centru.
Тачно, али ипак треба још једном напоменути да ће изградњом кинеског моста да се транзит пресели у Земун.
MilisaV":1a2an3ge je napisao(la):
oni bi bili 3+3 sa skroz denivelisani i sa trakama za uključenje/isključenje. ove sadašnje dve trake plus jedna je bacanje prostora u vetar. znači skratiti ove dve trake na veličinu ove zaustavne i ima još mesta i za drvored ili malo da se proširi i da se stvore isključenja-uključenja.
Већ неколико пута је напоменуто да је то неизводљиво јер надвожњаци нису довољно широки.
 
Ja bih ovaj gradski autoput ostavio bas ovakav kakav jeste (po zavrsetku obilaznice, ofc).
 
Koji nadvoznjaci? Zar ne postoji zaustavna traka celom duzinom puta?

Takodje, cak i da nema mesta skroz, zaustavna traka moze da se pretvori u 3. traku tamo gde bi koristila tj. gde ima "cepova", kod najzagusenijih izlaza/ulaza na autoput, jer se tu i onako neformalno koristi kao 3. traka
 
Милисав је помињао 3+3. Онда би на местима петљи морала да постоји четврта трака за убрзавање и успоравање, али за то нема места, јер надвожњаци су таман широки за 3+3. Ако би се зауставна трака претворила у саобраћајну, била би иста ситуација као на укључењима на Газелу.
 
ја би зауставну траку ставио да буде жута трака у деловима где се не користи за укључење/искључење
 
Wile E. Coyote":1lubez86 je napisao(la):
Милисав је помињао 3+3. Онда би на местима петљи морала да постоји четврта трака за убрзавање и успоравање, али за то нема места, јер надвожњаци су таман широки за 3+3. Ако би се зауставна трака претворила у саобраћајну, била би иста ситуација као на укључењима на Газелу.
pošto to više neće biti auto put traka za isključenje neće biti preko potrebna. mislim da će svuda biti više nego dovoljno mesta. plus ove sad trake su rađene za širinu auto puta za bulevar mogu da idu uže trake. reci na kom tačno nadvožnjaku misliš da bi bio problem.
 
На сваком од Студењака до Коњарника. Сви су ширине таман толико да прође садашњи аутопут испод.
 
Ne bih rekao da ima potrebe za prosirivanjem. 2+ zaustavna traka su sasvim dovoljne, a i ta zaustavna je i sada de facto zuta traka jer njome saobracaju samo autobusi javnog sabracaja.

Mislim da je samo potrebno bolje urediti uljucenja i iskljucenja, nesto slicno onome sto je prelagao Njile za Gazelu.
 
Takodje mislim da samo treba srediti ukljucenja u Njile stajlu i srediti da nema semafora ispod gazele.

Zaboravljamo da ce most preko ade kolko tolko rasteretiti gazelu.
 
To je vrlo zanimljivo pitanje. Koliko ce most preko Ade rasteretiti Gazelu u ovoj prvoj etapi UMP-a?
Kompletiranje obilaznice ce biti mnogo znacjanije za Gazelu nego ova prva etapa( bez tunela) .
 
Interesuje me koju ce međunarodnu oznaku imati obilaznica i status . . .
nisam video da se sem auto puta i jedan drugi put naplacuje . . .
Preko Gazele ide E-75 da li se ta oznaka seli na most preko Ade ili ostaje
a može da se produži М-22
Da skratim , nemam prestavu kako su to zamislili sa međunarodnim statusima i oznakama . . . .
ovako je bilo davno na početku dragan wrote 03.01.2007.g
,,......Glavni pravac pružanja koridora broj X je: Salcburg-Ljubljana-Zagreb-Niš-Skopje-Veles-Solun, sa 4 kraka:
krak A: Grac - Maribor - Zagreb
krak B: Budimpešta - Novi Sad - Beograd
krak C: Niš-Sofija (Dimitrovgrad-Istambul-veza preko koridora IV
krak D: Bitolj - Florina- Via Egnacija - Igumenica

Deonica obilaznog autoputa Batajnica - Dobanovci je deo Koridora X-krak B, a deonica Dobanovci - Bubanj Potok je deo osnovnog koridora X kroz Jugoslaviju..... ,,
 
djordje*******g":2589hda8 je napisao(la):
To je vrlo zanimljivo pitanje. Koliko ce most preko Ade rasteretiti Gazelu u ovoj prvoj etapi UMP-a?
Kompletiranje obilaznice ce biti mnogo znacjanije za Gazelu nego ova prva etapa( bez tunela) .

Govorise o cifri od 40% ali to je moguce tek kada se zavrsi taj deo UMP-a na NBG.

Mada,recimo ides preko mosta preko ade,pa sidjes sa UMP-a kod Buvljaka pa do Arene na kruzni tok,moze se reci da je precica u odnosu da ides na gazelu.
 
Pa to jeste precica, samo za koga? U ovoj etapi funkcionalnost mosta preko Ade je nedovoljna.
Ja prvi redovno prelazim Gazelu ali ne verujem da cu cesto prelaziti Adu.Prosto bez nastavka UMP-a ovaj most nema opsti gradski znacaj.
poboljsanje oko 10-15% je moguce, mada najvece poboljsanje ce osetiti Bulvar Vojvode Misica.

Dakle, u ovoj saobracajnoj situaciji otvaranje mosta je dobrodoslo, ali bez nastavka projekta UMP-a ovolika ulaganja su obesmisljena.
 
Pa najveću korist će imati Banovo Brdo,em ljudi ne moraju da kruže preko Gazele,em će se pustiti tramvaji do izgradnje Metro linje,naravno probijanje tunela do Autokomande će biti još jedna pogodnost za Brđane ali ipak bi se ljudi sa Brda ,Ceraka,Vidikovca najviše obradovali Metrou..
 
Ко год да иде са Новог Београда ка Чукарици имаће најбољу ситуацију у односу на садашње стање. Док се не заврше обе петље, наравно.
 
Wile E. Coyote":oxdgkuta je napisao(la):
На сваком од Студењака до Коњарника. Сви су ширине таман толико да прође садашњи аутопут испод.


Na novom beogradu sam uočio tri potencijalna mesta gde bi mogao da bude problem. i mislim da se sva tri mesta mogu rešiti skraćivanjem trake za uključenje i proširenjem puta. ipak to ne bi bio put nego bulevar. i na auto komandu se saobraćaj uključuje bez trake za uključenje nego direkt na put.


elem prvo mesto je uključenje sa bežanije ka nišu.
1.jpg


drugo mesto je uključenje iz pravca opštine ka šidu.

2.jpg


i treće je uključenje kod sava centra ka šidu. ovo treće isključenje bi moglo da se uradi na skroz drugi način jer nema potrebe da postoji uključenje na auto put za vozila iz sava centra beć da služi samo za uključenje vozila iz milentija popovića.

3.jpg




ovo sam ja nacrtao u paintu. kad bi se to uradilo sa sužavanjem voznih traka i eventualnim nekim proširenjima na račun trotoara koji idu ispod nadvožnjaka možda bi moglo čak da trake za uključenje idu i ispod nadvožnjaka...
 
Džaba nama sva ova rešenja, kad će uvek da se nađe neka frustrirana bu**** koja će namerno da oteža uključivanje. :bash: Ne znam zašto neki ljudi misle da će im otpasti ona stvar ako nekog propuste ispred sebe. :/

Umalo da zaboravim! Plus za MilisaVa. :)
 
Ovakve verzuje usporavaju ukljucenja na bulevar.
Osim toga, zaustavna traka treba da postane zuta traka, sto znaci da ionako nece biti korisna automobilistima. Takodje, zutu traku bi koristila vozila hitnih intervencija.

Znaci, preraspodela sadasnje sirine 2+zaustavna u 3 trake jednake sirine, od koje je ta treca zuta.
 
sto znaci da bi se u zutu (to jest kroz zutu) lakse ukljucivalo. takodje moze da se smanji razdelno ostrvo na nekim mestima.
 
MilisaV":229oocc1 je napisao(la):
i na auto komandu se saobraćaj uključuje bez trake za uključenje nego direkt na put.
Где? :/

А иначе, проширење на рачун тротоара је идеја која ми није пала на памет (под условом да надвожњаци нису конструисани тако да конструкција укључује и тротоар). +1 за идеју. Ово што си нацртао, нисам сигуран колико је добро, обзиром да би трака за укључење била јако кратка.
azbuki":229oocc1 je napisao(la):
sto znaci da bi se u zutu (to jest kroz zutu) lakse ukljucivalo. takodje moze da se smanji razdelno ostrvo na nekim mestima.
Ово није лоша идеја. Проблем је што би се тако добила једна, а не две траке. Мада, у комбинација са лаганим ширењем са стране, можда би се и накупило за 4+4 са простом оградом између.
 
Да, али то је искључење на правац где је ограничење 50.
 
Da, to nije uključenje na autoput već na gradsku ulicu pa poređenje nije adekvatno.
 
Vrh