Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

slažem se da nije auto put i u tome je cela poenta. ni avaj auto put ne bi morao da bude auto put već magistrala.
 
Али се и та магистрала успорава. Комплетирањем обилазнице и изградњом моста на Ади оптерећење на аутопуту ће се смањити и онда је грех успоравати саобраћајницу укидајући траке за успоравање и убрзавање. Онда мора да се ограничење спусти са 80.
 
Гага":wngc3a62 je napisao(la):
MilisaV":wngc3a62 je napisao(la):
Gago jedna ispravka. ne mora da se gradi most blizanac na savi za ostružnicu. to je zapravo jedan most koji treba da nosi saobraćaj za oba smera. stubovi koji su napravljeni su za oba smera. ali ponton je postavljen samo za jedan smer. najbolje se to vidi na slici koju sam pozajmio od teče sa dunava
37021487.jpg
То је тачно Милисаве што кажеш. Знам и да су ту стубови већ урађени (нисам их споменуо у коментару), али опет и изградња, ајде да кажем, "друге траке моста" ће трајати бар годину, а можда и годину и по дана. Тешко да се може испоштовати термин до краја 2013. године, мада бих то и те како волео и желео, као у осталом и сви са форума.

Само да мало допуним одговор о изградњи "друге траке моста" на Сави код Остружнице.

За викенд сам возикао бицикл по Галовици до моста Остружница и снимих оно што још треба да се изгради за мост, односно "приступне саобраћајнице". Реч је о оваквим носећим стубовима за десну траку обилазнице.


На левој обали Саве треба да се изгради укупно 16 оваквих бетонских носећих стубова, од највећег (најближи Сави), до најмањег где се полако обилазница "спушта" на земљу.


На десној обали Саве има већи број ових бетонских стубова и да будем искрен нисам успео да их избројим, због даљине, а била је и велика тмина због врућине, а и мало су сметали они кранови и растиње. Прва слика је раздаљина 1:1 (!), а друга са истог места, али мало (максимално) зумБирана, 3х толико апарат може највише.


А где је још изградња бетонских греда између носећих стубова, асфалтирање,...Нисам грађевинац, али колоко знам, једно време би требало стубови да "одстоје" због слегања, а и кад се ураде бетонске греде између стубова и тада би требало да целокупна бетонска конструкција "одстоји".

У свему овоме пролази време, а они још не почињу да раде све ово !
 
Na sajtu kreditora stoji da ce pun profil od Batajnice do Bubanj Potoka biti zavrsen do kraja 2015. godine,a taj deo sa mostovima realno mogu da urade za 2 godine.Dakle kad zavrse ovu turu koda je sad aktuelna pred izbore,raspisu pun profil 2012-2013 i zavrse na vreme...
 
Не планира се никакво наплаћивање коришћења обилазнице око Београда !

Наплатна рампа у правцу Новог Сада ће или остати ту где је и сада или ће се преместити ближе Београду, негде између петљи за Нове и Старе Бановце или можда је поставе и испред петље Нови Бановци !

Наплатна рампа "Бубањ поток" у правцу Ниша се сигурно сели иза Врчина, а пре Бегаљичког брда (имамо посебан топик "Бубањ поток померити наплату" на овој теми.

Наплатна рампа "Шимановци" остаје ту где и јесте.

"Аутопут" који пролази кроз Београд, иако је он још увек део Коридора 10, није више аутопут, сад га сви још увек од милоште зовемо тако. Тај део саобраћајнице, од петље "Змај" до моста Газела се зове Булевар Арсенија Чарнојевића (некада је био Други Булевар), од моста Газела тј. петље "Мостар" до петље "Аутокоманда" се зове Булевар Франше д'Епереа, а од петље Аутокоманда" до петље "Ласта" је Булевар Стевана Првовенчаног и то је то.

Као што сви знамо ова саобраћајница има ограничење брзине од 80 км/час, од петље "Аеродром Никола Тесла" до наплатне рампе "Бубањ поток".

Део обилазница око Београда, кад се заврши пун профил деонице, петља "Батајница" до петље "Бубањ поток" ће "преузети" од садашњег "градског" аутопута име "Коридор 10".
 
@Гага
Eto čekao sam više od 15 postova da bi pročitao deo pitanog , pa ,,fala,, na trudu :kk:
i naravno +1 :)

Veliko je pitanje da li mi možemo nekih 10-15 km auto-puta da prekrštavamo u drugačije nazive
a još manje da pretvaramo u ulice sobzirom da se auto-put reguliše međunarodnim aktima, a ne lokalnim željama
Povezano je i sa mapama i satelitkom navigacijom a jako bitno za EU i ,,ostatku,, sveta.
Mislim da jedno drvo zaklanja šumu , a to si i nagovestio između redova u svom postu. ;)
 
Wile E. Coyote":2rnfcji4 je napisao(la):
Онда мора да се ограничење спусти са 80.

немој смањивање брзине молим те. ја би најрадије ставио ван шпица да буде ограничење 80 у десној и 100 у левој траци, а у шпицу 60
 
Гага":34rrn836 je napisao(la):
"Аутопут" који пролази кроз Београд, иако је он још увек део Коридора 10, није више аутопут, сад га сви још увек од милоште зовемо тако. Тај део саобраћајнице, од петље "Змај" до моста Газела се зове Булевар Арсенија Чарнојевића (некада је био Други Булевар), од моста Газела тј. петље "Мостар" до петље "Аутокоманда" се зове Булевар Франше д'Епереа, а од петље Аутокоманда" до петље "Ласта" је Булевар Стевана Првовенчаног и то је то.

To sto nesto ima ime Bulevara je nebitno. Da se putevi "preklapaju" sa ulicama po naseljenim mestima nije nista novo. Ta imena nisu tu da odrede da li je nesto autoput ili nije, vec da se lakse razdele adrese objektima uz put.

Da li je to autoput ili nije vidi se po tome ko je za taj put nadlezan - a to su Putevi Srbije, tj. drzava, a ne grad. Dakle to je autoput, jer bi inace grad bio zaduzen za odrzavanje i finansiranje i Gazele i svega ostalog - a nije.

Dakle nemam pojma sta ce biti jednog lepog dana kada se zavrsi obilaznica, ali sada su stvari takve kakve su. Uostalom na svim mogucim mapama taj put oznacen je kao autoput.

I ako mene pitate, ogranicenje od 80 km/h jer fikcija jer to van guzve niko ne postuje. Nakon sto rekonstruisu ceo pravac, treba lepo da stave ogranicenje od 100 km/h i gotovo.
 
Po zakonu u naseljenom mestu je ograničenje 50 km/h a samo u izuzetnim slučajevima (kada ne prelaze pešaci) može da bude 80 km/h. Dakle od povećanja brzine iznad tih 80 nema ni govora. Daj bože da ne smanje samo...
Zato ja i posle završetka obilaznice na "gradskom autoputu" ništa ne bi dirao, kad se rastereti (obilaznicom i Adom) funkcionisaće odlično!
 
Ideja je da bi se pretvaranjem u bulevar dobila još jedna traka(pa makar i žuta) i samim tim povećala brzina saobraćaja iako bi se ograničenje brzine smanjilo(ja bih stavio 60 po širokim bulevarima sa 3 trake a ne 50).
 
JohnnyLee":2n3s0mxd je napisao(la):
Wile E. Coyote":2n3s0mxd je napisao(la):
Онда мора да се ограничење спусти са 80.

немој смањивање брзине молим те. ја би најрадије ставио ван шпица да буде ограничење 80 у десној и 100 у левој траци, а у шпицу 60
Ако укинеш траке за убрзавање и успоравање и претвориш их у жуте траке, због безбедности саобраћаја мора да се смањи ограничење. Зато и нисам за претварање зауставне траке у жуту.
ftj":2n3s0mxd je napisao(la):
ja bih stavio 60 po širokim bulevarima sa 3 trake a ne 50
Као и на Бранковом мосту и још неким местима. На мосту на Ади, који ће бити денивелисан, могло би се ставити и ограничење од 80.
 
mekbejn":3tnhuifg je napisao(la):
Po zakonu u naseljenom mestu je ograničenje 50 km/h a samo u izuzetnim slučajevima (kada ne prelaze pešaci) može da bude 80 km/h. Dakle od povećanja brzine iznad tih 80 nema ni govora. Daj bože da ne smanje samo...
Zato ja i posle završetka obilaznice na "gradskom autoputu" ništa ne bi dirao, kad se rastereti (obilaznicom i Adom) funkcionisaće odlično!
Zakon ne poznaje naseljeno mesto, već naselje, a naselje se obeležava tamo gde počinje niz zgrada pored puta, i 80kmh bi moglo da se odredi kao maksimum isključivo od Tošinog Bunara do Medakovića, a inače bi maksimum morao da bude 120kmh jer se ne radi o naselju, a u pitanju je autoput.

Najrealnije je ograničenje od 120 do Zmaja, 100kmh na delu Zmaja do Tošinog Bunara, 80kmh od Tošinog Bunarado Medaka, i opet 120kmh do Bubanj potoka. U praksi ne postoje razlozi za smanjenje ovih brojki.
 
Елем, у Словачкој је за аутопутеве, који се налазе на територији града ограничење је тренутно 90км/ч. И код нас је била 80тка дуго време, али 2009 су то повећали и мислим да је ок, у шпицевима и гужвама је мање-више свеједно, али изван њих је комфор загарантован, а у сред ноћи се захваљујући оним дигиталним таблама са брзинским ограничењем оно може повећати у неко доба и на 100км/ч. А зими, када има много снега, се у неким случајевима максимална врзина спушта и на 60км/ч. Када би и на територији Београда прорадио систем сличан овоме, напредак, заједно са изграђеном обилазницом би био итекако видљив, то је моје мишљење.
 
jeste ali ovde to i nije toliki problem. Najveci krkljanci nastaju na Gazeli jer nasi ljudi prosto nepostuju jedni druge i onda je reseje u vidu barijera koje ce ih naterati da samostalno promene traku pre ukljucenja ono pravo i doprinece uvodjenju reda a i protocnosti saobracaja.
Svakako da je mnogo bolje da je svuda radjena traka za ulkjucivanje ali kako vec nije i kako je preskupo bar negde se moze resiti i na drugi nacin.
 
Гага":1l8jekm0 je napisao(la):
Не планира се никакво наплаћивање коришћења обилазнице око Београда !
A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?

petljabubanjpotok.jpg
 
Ta zadebljanje se ne nalazi na obilaznici već na delu auto puta kroz beograd negde na ovoj uzbrdici kod bubanj potoka. ako bi se kojim slučajem tu nalazila naplatna rampa onda bi obilaznica definitivno bila u sistemu naplate, što bi značilo da za par godina turčin koji se vraća u domovinu bi ušao na auto put kod horgoša ili šida i izašao kod dimitrovgrada i morao bi da plati samo jednom putarinu. njemu bi bilo super ali zato gomili "beograđana" iz prigradskih opština koji će svakodnevno koristiti obilaznicu njima će biti lošije. tako ćemo se deliti na beograđane prvog i drugog reda, odnosno na one unutar obilaznice i one van nje koji će morati da plaćaju ako oće u centar.
 
Arnorian":2jzga633 je napisao(la):
A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?
Тешко да ће се то градити. И петља Добановци је била друкчије замишљена и укључивала је наплату обилазнице, па се од тога одустало.
MilisaV":2jzga633 je napisao(la):
tako ćemo se deliti na beograđane prvog i drugog reda, odnosno na one unutar obilaznice i one van nje koji će morati da plaćaju ako oće u centar.
Да је то једина ствар по којој се људи са територије града Београда деле на грађане првог и другог реда, сви би то прогутали.
 
Wile E. Coyote":29jeyic5 je napisao(la):
Тешко да ће се то градити. И петља Добановци је била друкчије замишљена и укључивала је наплату обилазнице, па се од тога одустало.
Ово показује намеру да се обилазница наплаћује. Планерима и ове петље, и старе верзије оне код Батајнице, неко мора да је рекао да испланирају и наплатне рампе.

И ја мислим се да ће бити проблема са петљом Батајница, посебно на правцу НС-БГ.
 
MilisaV":iyd1zq8z je napisao(la):
... tako ćemo se deliti na beograđane prvog i drugog reda, odnosno na one unutar obilaznice i one van nje koji će morati da plaćaju ako oće u centar.

I danas se naplacuje putarina ako se ide npr do Vrcina autoputem, od Bubanj Potoka do Vrcina putarina staje 10 dinara. Tako da mu dodje na isto. Ako neko ide poslom od Bubanj Potoka do Zeleznika, odnosno ta trasa obilaznice mu najvise odgovara, verujem da putarina ni tad nece nesto vise stajati.
 
dziggy":4cfx5o70 je napisao(la):
I danas se naplacuje putarina ako se ide npr do Vrcina autoputem, od Bubanj Potoka do Vrcina putarina staje 10 dinara. Tako da mu dodje na isto. Ako neko ide poslom od Bubanj Potoka do Zeleznika, odnosno ta trasa obilaznice mu najvise odgovara, verujem da putarina ni tad nece nesto vise stajati.

...eto, do danas nisam znao da se u Srbiji moze kupiti nesto za 10 dinara :D
 
Arnorian":3dyquu1n je napisao(la):
A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?

petljabubanjpotok.jpg


мислим да од тога нема ништа. прво, ту већ почиње узбрдица. друго, баш и нешто нема простора за толико проширење ту. једино добро место за наплатну рампу је између Врчина и Бегаљичког брда

Kartograf":3dyquu1n je napisao(la):
dziggy":3dyquu1n je napisao(la):
I danas se naplacuje putarina ako se ide npr do Vrcina autoputem, od Bubanj Potoka do Vrcina putarina staje 10 dinara. Tako da mu dodje na isto. Ako neko ide poslom od Bubanj Potoka do Zeleznika, odnosno ta trasa obilaznice mu najvise odgovara, verujem da putarina ni tad nece nesto vise stajati.

...eto, do danas nisam znao da se u Srbiji moze kupiti nesto za 10 dinara :D

и ја сам се изненадио када сам једном ишао од Врчина до Бубањ потока
 
И ја се надам да од тога нема ништа, али јесу имали ту идеју.

Јбг кад о свему морамо да нагађамо, уместо да се зна унапред шта се гради. Понашају се као режисери који крију детаље филма, да би публика могла да се изненади када оде у биоскоп. Чак и из таквих филмских продукција процури више детаља него са наших градилишта.
 
MilisaV":248a3m8e je napisao(la):
Wile E. Coyote":248a3m8e je napisao(la):
MilisaV":248a3m8e je napisao(la):
i na auto komandu se saobraćaj uključuje bez trake za uključenje nego direkt na put.
Где? :/
evo ovde

1.png


isključenje sa autoputa iz smera šid-niš ka kružnom toku na autokomandi
То је јако лоше и непрегледно укључење. Уколико замислим тако нешто на трансверзали....не би то било добро.
 
Vrh