Гага":wngc3a62 je napisao(la):То је тачно Милисаве што кажеш. Знам и да су ту стубови већ урађени (нисам их споменуо у коментару), али опет и изградња, ајде да кажем, "друге траке моста" ће трајати бар годину, а можда и годину и по дана. Тешко да се може испоштовати термин до краја 2013. године, мада бих то и те како волео и желео, као у осталом и сви са форума.MilisaV":wngc3a62 je napisao(la):Gago jedna ispravka. ne mora da se gradi most blizanac na savi za ostružnicu. to je zapravo jedan most koji treba da nosi saobraćaj za oba smera. stubovi koji su napravljeni su za oba smera. ali ponton je postavljen samo za jedan smer. najbolje se to vidi na slici koju sam pozajmio od teče sa dunava
Wile E. Coyote":2rnfcji4 je napisao(la):Онда мора да се ограничење спусти са 80.
Гага":34rrn836 je napisao(la):"Аутопут" који пролази кроз Београд, иако је он још увек део Коридора 10, није више аутопут, сад га сви још увек од милоште зовемо тако. Тај део саобраћајнице, од петље "Змај" до моста Газела се зове Булевар Арсенија Чарнојевића (некада је био Други Булевар), од моста Газела тј. петље "Мостар" до петље "Аутокоманда" се зове Булевар Франше д'Епереа, а од петље Аутокоманда" до петље "Ласта" је Булевар Стевана Првовенчаног и то је то.
Ако укинеш траке за убрзавање и успоравање и претвориш их у жуте траке, због безбедности саобраћаја мора да се смањи ограничење. Зато и нисам за претварање зауставне траке у жуту.JohnnyLee":2n3s0mxd je napisao(la):Wile E. Coyote":2n3s0mxd je napisao(la):Онда мора да се ограничење спусти са 80.
немој смањивање брзине молим те. ја би најрадије ставио ван шпица да буде ограничење 80 у десној и 100 у левој траци, а у шпицу 60
Као и на Бранковом мосту и још неким местима. На мосту на Ади, који ће бити денивелисан, могло би се ставити и ограничење од 80.ftj":2n3s0mxd je napisao(la):ja bih stavio 60 po širokim bulevarima sa 3 trake a ne 50
Zakon ne poznaje naseljeno mesto, već naselje, a naselje se obeležava tamo gde počinje niz zgrada pored puta, i 80kmh bi moglo da se odredi kao maksimum isključivo od Tošinog Bunara do Medakovića, a inače bi maksimum morao da bude 120kmh jer se ne radi o naselju, a u pitanju je autoput.mekbejn":3tnhuifg je napisao(la):Po zakonu u naseljenom mestu je ograničenje 50 km/h a samo u izuzetnim slučajevima (kada ne prelaze pešaci) može da bude 80 km/h. Dakle od povećanja brzine iznad tih 80 nema ni govora. Daj bože da ne smanje samo...
Zato ja i posle završetka obilaznice na "gradskom autoputu" ništa ne bi dirao, kad se rastereti (obilaznicom i Adom) funkcionisaće odlično!
Arnorian":1ks68wjk je napisao(la):Аустријанцима је све једно, јер плате годишњу вињету 76,50€ и не мисле на то.
A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?Гага":1l8jekm0 je napisao(la):Не планира се никакво наплаћивање коришћења обилазнице око Београда !
Тешко да ће се то градити. И петља Добановци је била друкчије замишљена и укључивала је наплату обилазнице, па се од тога одустало.Arnorian":2jzga633 je napisao(la):A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?
Да је то једина ствар по којој се људи са територије града Београда деле на грађане првог и другог реда, сви би то прогутали.MilisaV":2jzga633 je napisao(la):tako ćemo se deliti na beograđane prvog i drugog reda, odnosno na one unutar obilaznice i one van nje koji će morati da plaćaju ako oće u centar.
Ово показује намеру да се обилазница наплаћује. Планерима и ове петље, и старе верзије оне код Батајнице, неко мора да је рекао да испланирају и наплатне рампе.Wile E. Coyote":29jeyic5 je napisao(la):Тешко да ће се то градити. И петља Добановци је била друкчије замишљена и укључивала је наплату обилазнице, па се од тога одустало.
MilisaV":iyd1zq8z je napisao(la):... tako ćemo se deliti na beograđane prvog i drugog reda, odnosno na one unutar obilaznice i one van nje koji će morati da plaćaju ako oće u centar.
dziggy":4cfx5o70 je napisao(la):I danas se naplacuje putarina ako se ide npr do Vrcina autoputem, od Bubanj Potoka do Vrcina putarina staje 10 dinara. Tako da mu dodje na isto. Ako neko ide poslom od Bubanj Potoka do Zeleznika, odnosno ta trasa obilaznice mu najvise odgovara, verujem da putarina ni tad nece nesto vise stajati.
Arnorian":3dyquu1n je napisao(la):A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?
Kartograf":3dyquu1n je napisao(la):dziggy":3dyquu1n je napisao(la):I danas se naplacuje putarina ako se ide npr do Vrcina autoputem, od Bubanj Potoka do Vrcina putarina staje 10 dinara. Tako da mu dodje na isto. Ako neko ide poslom od Bubanj Potoka do Zeleznika, odnosno ta trasa obilaznice mu najvise odgovara, verujem da putarina ni tad nece nesto vise stajati.
...eto, do danas nisam znao da se u Srbiji moze kupiti nesto za 10 dinara
То је јако лоше и непрегледно укључење. Уколико замислим тако нешто на трансверзали....не би то било добро.MilisaV":248a3m8e je napisao(la):evo ovdeWile E. Coyote":248a3m8e je napisao(la):Где? :/MilisaV":248a3m8e je napisao(la):i na auto komandu se saobraćaj uključuje bez trake za uključenje nego direkt na put.
isključenje sa autoputa iz smera šid-niš ka kružnom toku na autokomandi