Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

boca-ica":1j0j43w7 je napisao(la):
@Гага
Eto čekao sam više od 15 postova da bi pročitao deo pitanog , pa ,,fala,, na trudu :kk:
i naravno +1 :)

Veliko je pitanje da li mi možemo nekih 10-15 km auto-puta da prekrštavamo u drugačije nazive
a još manje da pretvaramo u ulice sobzirom da se auto-put reguliše međunarodnim aktima, a ne lokalnim željama
Povezano je i sa mapama i satelitkom navigacijom a jako bitno za EU i ,,ostatku,, sveta.
Mislim da jedno drvo zaklanja šumu , a to si i nagovestio između redova u svom postu. ;)

Боцо, хвала на укњиженом плусићћћу. Драго ми је да си задовољан одговором, а да исти допуним, а везано за твоје питање (од пре 15 постова) које ми је промакло: "Preko Gazele ide E-75 da li se ta oznaka seli na most preko Ade ili ostaje, a može da se produži М-22"

Преко моста "Газела" још увек иду ознаке Е70 (са запада) и Е75 (са севера), као и М22. Кад се уради обилазница у пуном профилу, ознаке Е75 и М22 ће се "преселити" на њу јер ће то бити сасвим разумљиви (нормални) ток те саобраћајнице. Ознака (саобраћајница) Е70 ће остати до садашње петље "Змај", а требало би по завршетку "кинеског моста" и приступних саобраћајница (лакат кривина-мост-Борча-па све трасом где треба да се споји са магистралним путем Београд-Панчево), да се Е70 "пресели" на ту саобраћајницу. Код "спајања" те нове саобраћајнице и садашњег магистралног пута Београд-Панчево, саобраћајница Е70 наставља даље својом садашњом трасом према Вршцу и даље према Румунији. Кад се једног лепог дана изгради аутопут Панчево-Вршац, онда ће ознака Е70 са садашњег магистралног пута да се пресели на тај аутопут.

На УМП и "мост изнад Аде" не може да се пренесе ознака Е јер ће та будућа саобраћајница бити локалног, а не међународног карактера.

Значи и садашњи "аутопут" кроз Београд, како га од миље још увек сви зовемо, губи карактер међународне саобраћајнице, кад се буде сав међународни саобраћај "пребацио" на обилазницу.

Колико ми се чини, али нисам баш сигуран јер нисам одавно прошао обилазницом, мислим да су наши већ поставили на неким местима на обилазници табле са ознаком Е75. На то имају право, као и све земље Европе, да изградњом нових аутопутева, обилазница и сличног, а где пролазе ти међународни коридори, да на њима постављају Е ознаке или да "прекрштавамо" у другачије називе (аутопут у улици/булевар). Наравно као што си и сам рекао самом регулацијом међународних аката, а то је пријавом том европском телу "европских аутопутева".
 
Arnorian":gkafj8c2 je napisao(la):
Гага":gkafj8c2 je napisao(la):
Не планира се никакво наплаћивање коришћења обилазнице око Београда !
A како онда објашњаваш ово, бенингна хипертрофија аутопута?

Па, то сам објаснио још 10. фебруара на истој овој теми, а на топику "Бубањ поток-померити наплату".

Од тога нема ништа, мада је било дато такво решење, али је срећом одбијено од надлежних. Значи, садашња наплатна рампа "Бубањ поток" у правцу „јужне пруге“ се сели иза Врчина, односно биће негде између Врчина и Бегаљичког брда. Како ће се та нова наплатна рампа звати, да ли „Врчин“ или већ, сад није ни битно.

Имаш на том топику и твоје постове од 8. и 9. фебруара где смо о томе исто расправљали.
 
Gaga je rekao najverovatnije rešenje, prepravka rešenja petlje Bubanj potok je u toku kao i sektora 6 , mada u ostatku šestice ne znam šta bi mogli prepraviti.
 
@Гага
Сећам се раније расправе, али нисам знао да су званично одустали од тога.
 
Па чим граде петљу у Батајници без оних прикључака са наплатом, значи да јесу.

Сад кад знамо како ће изгледати петља у Батајници, остаје питање од милион долара: како ће изледати петља у Бубањ потоку?

Него, пар ствари ми је ту пало на памет.

Како су замишљали да буду постављене наплатне рампе у Добановцима? Та је петља поодавно кренута да се ради. Такође, где би на Орловачи биле наплатне рампе?
 
@Гага
još jednom +1 :) za konkretno pojašnjavanje. Verujem da nisam jedini kome je bilo potrebno pojasniti pa h v a l a
na vrlo jasnom postu :)

@Wile E. Coyote
Ima li neka slićica petlje Orlovače, davno nisam bio tom kraju.
Postavljeno pitanje je vrlo dobro, jer pozicija naplatne rampe utiče posredno i na druge stavke ( cene placeva i sl ). :)
 
Боцо, хвала за плусићћћ, а ево две слике петља "Орловача" и једног цртежа:





Мада ти је Вучко послао сателитски снимак петље ево још једног, али "залеђеног". Од вишка не боли глава.
 
Напла на Орловачи може овако да се организује, зелено су улазне, а наранџасто силазне наплатне рампе.

naplatanaorlovaci.jpg
 
shumar":2ec3qllr je napisao(la):
Gaga je rekao najverovatnije rešenje, prepravka rešenja petlje Bubanj potok je u toku kao i sektora 6 , mada u ostatku šestice ne znam šta bi mogli prepraviti.
Само још да у овом сектору 6 додају петљу код Авалског пута и биће идаелно !
 
Гага":11z8tvbt je napisao(la):
Само још да у овом сектору 6 додају петљу код Авалског пута и биће идаелно !
:kk:
 
Drustvo, hvala vam puno, :) :) :) stvarno davno nisam ni prošao tim krajem
obična ,,leptir,, petlja meni je ne samo OK nego lepa i praktična i vrlo jasna .
Ta jednostavnost i jasnoća je jako bitna u saobracaju

Kada je otvorena ne završena Dobanovačka petlja , vozeci od naplatne rampe u smeru ka Bgdu
nisam odmah ukapirao (,,isključenje,, desno za pravo - nastavak u pravcu Bgda :rolleyes: )
prvi put sam omašio i imao sam dve opcije ili da pravim dodatne km a (nisam dobro stajao sa gorivom) ili da nekih 200-250 met. vozim unazad, što je suludo i jako opasno . . .
Naravno ko i svaki naš čovek vozio sam unazad, time ugrožavajuči i sebe i druge ljude :bash:

Kada je Wile E. Coyote okačio sličicu izmenjene Batajničke petlje :) jako sam se obradovao što će raditi mnogo jednostavniju petlju nego što je bila planirana. :kk:
U saobracaju treba se držati principa što jednostavnije to prostije, on skupo naplacuje greške a posedice ne trpe samo učesnici :( nego i drugi iz njihove okoline.

@Wile E. Coyote & @vucko & @Гага
:) +1 & +1 & +1 :)
 
Данас је на обилазници од будуће батајничке петље до Остружнице био потпуни распад система. Створила се гужва и возило се благо речено ненормално. Зауставну траку су неки користили да би обилазили колону са десне стране, претицало се преко пуне а најлуђи су били они који су користили зауставну траку из супротног смера да би претицали ове који и сами нерегуларно претичу. Најгоре што су све возила са страним таблицама и сигурно су сви били преуморни и претоварени. Најгори су било они који возе кола са швајцарским таблицама и увек се сморим кад видим да смо полигон за иживљавање оних којима не би пало на памет да тако возе мало северније и мало западније :violina:
 
Bio je prilog na studiu b.sve koji idu autoputem salju na obilaznicu i onu nesrecu od kruznog autoputa.

Cujem da na onim pamfletima koje dele na rampama pise-Dear Sirs :)
 
Presretači krstare autoputevima/obilaznicom/ibarskom (autoputevi su ipak primarni) i raspadaju se od posla/lovine... Lokalna policija (na čijoj teritoriji je uhvaćen prekršilac) se ubija od sprovođenja prekršilaca do sudija, koji (otakako je počela letnja sezona) dežuraju 24h dnevno zbog kažnjavanja (uglavnom) stranih vozača.
Neki (meni se čini većina) se provuku, ali ima i dosta onih koji plate poprilično lepu svoticu...

P.S. Presretač "ne napada" automobile koji se kreću brže od 20ak km/h od ograničenja.

P.P.S. I da se podsetimo flote presretača: VW Passat 3.2FSI (prethodna generacija) - srebrni; Peugeot 607 3.0 - crni; Volvo S60 T5 AWD - crni; BMW 530 (prethodna generacija) - crni & Audi A6 (prethodna generacija) - srebrni. :)
 
vucko":3jthyoeb je napisao(la):
Cujem da na onim pamfletima koje dele na rampama pise-Dear Sirs :)

Oчекивати од њих "Dear drivers" је превише.
 
nenad78":39xraoh2 je napisao(la):
Lokalna policija (na čijoj teritoriji je uhvaćen prekršilac) se ubija od sprovođenja prekršilaca do sudija

ма какав судија, за овакве прекпшаје које сам навео би требало звати хитну помоћ и полицију и лепо послати на психијатријско испитивање свакога коме падне на памет тако нешто. Тако то раде на западу, наравно трошкове испитивања дебело плати а са дозволом се поздрави.
 
Прошао сам по подне туда, јер сам ишао од границе. Деле папире на којима је са једне стране мапа обилазнице, а са друге упутство да због радова на Е-75 кроз Београд и радова на мосту Газела користе обилазницу и прате ознаку транзит. Исписано на српском, енглеском, немачком, француском и турском.

Иначе са аутопута може да се иде само на обилазницу, никако право ка Београду јер је затворен тај правац за све. Полиција је свуда на обилазници. Искључење на петљи Сурчин, а и још се ради један део у Сурчину код цркве (ваљда се асфалт отворио и пропао, слично као код Белвила).

С обзиром да су још јутрос радили увелико на обилазници и спремили све да постављају другу траку преко аутопута, то је и због тога.
 
nenad78":3nzlqecj je napisao(la):
Presretači krstare autoputevima/obilaznicom/ibarskom (autoputevi su ipak primarni) i raspadaju se od posla/lovine... Lokalna policija (na čijoj teritoriji je uhvaćen prekršilac) se ubija od sprovođenja prekršilaca do sudija, koji (otakako je počela letnja sezona) dežuraju 24h dnevno zbog kažnjavanja (uglavnom) stranih vozača.
Neki (meni se čini većina) se provuku, ali ima i dosta onih koji plate poprilično lepu svoticu...

P.S. Presretač "ne napada" automobile koji se kreću brže od 20ak km/h od ograničenja.

P.P.S. I da se podsetimo flote presretača: VW Passat 3.2FSI (prethodna generacija) - srebrni; Peugeot 607 3.0 - crni; Volvo S60 T5 AWD - crni; BMW 530 (prethodna generacija) - crni & Audi A6 (prethodna generacija) - srebrni. :)
И плус још Сузуку мотоцикли пресретачи. Овај црни Пежо 607 је иначе и "глумио" у серији "Бела лађа".
 
Рокер, хвала за плусићћћ, али где бре човече спомену пихтије, "мрзим те због тога" ;) ! Сад ми бре иде вода из уста, обожавам их. А да споменем жени да их прави, сад на овој врућини, има да ме убије !
 
Vrh