laki72":2z83cliz je napisao(la):Majke ti?
I kakve veze ima sve ovo sto si napisao - la (nick u zenskom, pises u muskom rodu) sa pricom o ventualnoj korupciji i namestanju tendera?
;-)
stf":yqsui41n je napisao(la):...
Sa Špancima je napravljen dil, oni su podržali srpski sta o Kosovu, mi njima kupili tramvaje. E, sad, glupost je praviti takav reciprocitet političko-ekonomski, ali je reciprocitet. Sa Hrvatima ne bi bilo nikakvog reciprociteta jer nijedan prevoznik tamo ne bi kupio Ikarbusa jer bi ih ustaše polupale prvi dan.
U kuci mi je koncarov sporet vec 30 godina koji je i dalje u upotrebi. Spavao sam i sedeo 20 godina na trosedu koji je bio deo garniture proizvedene u Hrvatskoj. U cemu bi bio problem da voze Hrvatski tramvaji po Beogradu ako bi bili dobri? Eto ja bi bas zbog toga sto su iz Hrvatske bio vise za to da ih Bg kupi. Bas zbog orijentacije ka buducnosti a ne proslosti. Ne pricam sad o kvalitetu tramvaja koji je ocigledno upitan vec se samo osvrcem na pricu odakle dolaze tramvaji.Пантограф":2eswfapt je napisao(la):Лаки,
Када је о Кончару реч, то је трећеразредни произвођач, који је нудио потпуно непроверен производ. И који има силне кварове по Загребу. И - још нешто - да ли баш нема никакве везе што је тај производ из Хрватске? Мени има, и ја га макар и због тога - не бих купио. Чоколадицу "Животињско царство" у "Идеи" да, али нешто што ће да вози центром Београда наредних пола века - е то не бих. Па како ко схвати.
Sedista su takva jer su nasi genijalci trazili da tako bude i sta je tu losa izrada caf-a? Oni su mogli da naprave i drugaciji raspored sedista ali nasa porudzbina je bila takva, isto kao i za broj i polozaj rukohvata kao i za dizajn sedista.MilisaV":1d2awl82 je napisao(la):не бих се сложио да су ЦАФ-ови комфорнији од катица.
ЦАФ је у предности у две ствари, клима и нископоднодност.
али то што је нископодан је уједно и огромна мана. много је скучен. седишта у ЦАФ-у нису прављена за људе. ту двоје људи стандардних димензија не могу да седе комотно. избегавам да седнем поред неког у ЦАФ-у зато што могу да седим само једним гузом на седиште.
Даље, ако имамо ред од 4 седишта која су попуњена, ЦАФ је претесан за комотно кретање путника. то у катицама није случај. у катицама флуктација путника се одвија без икаквих проблема чак и у пуном трамвају.
ЦАФ такође има катастрофалан систем за отварање врата. а поред тог система и сама брзина отварања и затварања врата је недопустиво спора.
даље, превише је свилен за наше услове.
А по том резону, како Бртитанци не виде сепаратизам? И они имају више сепаратистичких држава а имају и терористичку организацију па су најгласнији заговорници независности Косова. Сепаратизам је разлог званичне Шпаније, а у ствари је економска прича.laki72":30hu8p9x je napisao(la):stf":30hu8p9x je napisao(la):...
Sa Špancima je napravljen dil, oni su podržali srpski sta o Kosovu, mi njima kupili tramvaje. E, sad, glupost je praviti takav reciprocitet političko-ekonomski, ali je reciprocitet. Sa Hrvatima ne bi bilo nikakvog reciprociteta jer nijedan prevoznik tamo ne bi kupio Ikarbusa jer bi ih ustaše polupale prvi dan.
u ovome silno gresis. Nikakav dil oko Kosova nije postugnut, vec Spanci vide paralelu izmedju separatizma kod nas i separatizma kod njih.
To sa CAF-om nema nikakve veze.
Признаћеш да шпорет и трамвај није баш исто, а и квалитет југословенских производа са квалитетом транзиционалних такође нема много везе.angry bird":30hu8p9x je napisao(la):U kuci mi je koncarov sporet vec 30 godina koji je i dalje u upotrebi. Spavao sam i sedeo 20 godina na trosedu koji je bio deo garniture proizvedene u Hrvatskoj. U cemu bi bio problem da voze Hrvatski tramvaji po Beogradu ako bi bili dobri?
Чеси су толико задовољни Шкодом да је (их, 59 комада) продају због пуцања шасије :lol:Dorcolski44":1vqpippq je napisao(la):У БГ су кафоње пресвилене,катице дотрајале,а дивази имају по 50 година(такође су дотрајали).Треба узети Алстом или Шкоду уместо Каф срања.
CKD-KT4":1vqpippq je napisao(la):Прага, 25 сентября: Компания-перевозчик DPHM выставила на продажу 59 низкопольных 5-секционных вагонов Škoda 14T производства 2006-2009 гг. с внешним дизайном фирмы Порше. Вагоны имеют неповоротные тележки. Вагоны были отстранены от эксплуатации 05.08.2014 по причине массового образования трещин в конструкции тележек. Средний пробег у вагонов 315000 км. Отстранение от работы Škoda 14T означает продление службы старым вагонам Татра Т3.
http://transphoto.ru/
Jeste, a tek kad ispravi post i usudi se da me citira onda cu moci ja njemu da odgovorim citatom. :mrgreen: On to mene izgleda nesto zaobilazi, ignorise?laki72":4fl8ygaq je napisao(la):@Stf
Citirao si post koji nisam ja napisao. Molim ispravi to da se ne stekne pogresna slika.
Samo ovaj model 14T je bio najlošiji Škodin model. Ovi ostali i nisu bili tako loši.Somi303":wshcri01 je napisao(la):Чеси су толико задовољни Шкодом да је (их, 59 комада) продају због пуцања шасије :lol:
CKD-KT4":wshcri01 je napisao(la):Прага, 25 сентября: Компания-перевозчик DPHM выставила на продажу 59 низкопольных 5-секционных вагонов Škoda 14T производства 2006-2009 гг. с внешним дизайном фирмы Порше. Вагоны имеют неповоротные тележки. Вагоны были отстранены от эксплуатации 05.08.2014 по причине массового образования трещин в конструкции тележек. Средний пробег у вагонов 315000 км. Отстранение от работы Škoda 14T означает продление службы старым вагонам Татра Т3.
http://transphoto.ru/
Ovde prvo kazes ako bi bili dobri a onda ne pricas o upitnom kvalitetu?U cemu bi bio problem da voze Hrvatski tramvaji po Beogradu ako bi bili dobri? Eto ja bi bas zbog toga sto su iz Hrvatske bio vise za to da ih Bg kupi. Bas zbog orijentacije ka buducnosti a ne proslosti. Ne pricam sad o kvalitetu tramvaja koji je ocigledno upitan vec se samo osvrcem na pricu odakle dolaze tramvaji.