Lucifer":1fg0snbn je napisao(la):
Kredit koji je dobijen nije vezan za nabavku tramvaja vec za "revitalizaciju" tramvajske mreze. Deo ce biti utrtosen na zamenu sina i ostla ulaganja u infrastrukturu, a deo grad zeli da ujedini sa budzetskim sredstvima i nabavi tramvaje. To je bezrboj puta receno.
Budi barem toliko posten, pa samo razmisli kako kupujes auto ili sporet.
Nijedna vlast na ovom svetu nikada nikome nece moci, cak ni u hipnozi, da objasni da je za Grad i gradjane bolje da budu kupljeni skuplji i losiji tramvaji nego jevtiniji i bolji.
Веома хвала Луциферу на овом врло корисном штиву на почетку теме, нарочито за саобраћајне инжењере. Овај тендер је прошао као пораз саобраћајне струке, али и машинске, електротехничке... Најпре распишемо лош тендер, па онда одаберемо понуду која је гора по самим условима тендера. Нисам ни наслућивао да ћу користити овај смајли
По техничким критеријумима, решења са нископодним погонским постољима би јако губила бодове, док естетика ту неби могла пуно да извуче. Осим Чешких произвођача, Сименс има јако добру понуду делимично нископодних возила (потпуно нископодна су му
). Имамо и Јапанске, и Корејанске произвођаче, које никако не треба занемарити. Замислите Јапанца, кога би скупо платили, али би трајао 50 година уз минимално одржавање.
Ово што сад имамо од нових трамваја, ајде, родило се, треба га љуљати, али убудуће, што се каже, пазити где га мећеш.