Šta je novo?

Novi savski most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513962#p513962:350jql36 je napisao(la):
tzoran1 » 05 Feb 2018 01:13 pm[/url]":350jql36] . Infatlno konstatujemo da je mali i dotrajao i u ime toga resimo da napravimo noviji... lepsi...veci...
Infantilno je čuvati stari dotrajali most malog kapaciteta u centru prestonice.

Sve ima svoj rok trajanja, a pogotovu taj metalni most sklon rđanju iznad reke.

Tek kada se konstrukcija mosta bude demotirala i sekla, videćemo koliko je trula.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513961#p513961:2x1qp9ph je napisao(la):
mradulovic » 05 Feb 2018 01:10 pm[/url]":2x1qp9ph] . . tada je ostavljen prostor za 2+2 trake , bez sredisnjeg ostrva, izmedju hotela i geneks apartmana . .
Taj prostor 2+2 trake, a ipak sa ostrvom, sada će se korostiti za

povezivanje bulevara sa raskrsnicom i dalje sa Novim mostom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513929#p513929:reya5qth je napisao(la):
roland » 05 Феб 2018 10:59 am[/url]":reya5qth]Najbolje je ono što je Zuma predlagao, da se napravi novi most u nastavku bul. Zorana Đinđića kako je i planirano odavno
Када је то одавно и по ком ГУП-у планирано када се пре 50 година од тога одустало? Кад је онда планирано? у 17 веку?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513971#p513971:13vyj9kw je napisao(la):
stf » Mon Feb 05, 2018 2:56 pm[/url]":13vyj9kw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513929#p513929:13vyj9kw je napisao(la):
roland » 05 Феб 2018 10:59 am[/url]":13vyj9kw]Najbolje je ono što je Zuma predlagao, da se napravi novi most u nastavku bul. Zorana Đinđića kako je i planirano odavno
Када је то одавно и по ком ГУП-у планирано када се пре 50 година од тога одустало? Кад је онда планирано? у 17 веку?
Po GUP-u koji je važio do 2016. godine bio je predviđen most između Nemanjine i Bulevara Zorana Đinđića. Odustalo se pre 2 godine, zašto?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513965#p513965:h6211z87 je napisao(la):
dragan » Mon Feb 05, 2018 1:24 pm[/url]":h6211z87]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513962#p513962:h6211z87 je napisao(la):
tzoran1 » 05 Feb 2018 01:13 pm[/url]":h6211z87] . Infatlno konstatujemo da je mali i dotrajao i u ime toga resimo da napravimo noviji... lepsi...veci...
Infantilno je čuvati stari dotrajali most malog kapaciteta u centru prestonice.

Sve ima svoj rok trajanja, a pogotovu taj metalni most sklon rđanju iznad reke.

Tek kada se konstrukcija mosta bude demotirala i sekla, videćemo koliko je trula.
Da je srece da postoji jos pet dvokolovoznih mostova preko Save, koliko god bili stari, na potezu Gazela - Usce, ne bi bili visak.

Mostovi se ne prave kao brodovi cija oplata ima svoj vek trajanja i posle 50 godina ekspoloatacije idu na rezanje.
Vek trajanja metalnog mosta je mnogo vise od 70 godina (pogledaj malo literaturu) a pogotovo ovog koji su pravili Nemci, a ne danasnja preduzimacko-fuserajska ekipa sa ovog podnevlja.
Provera stanja konstrukcije mosta se radi uzorkovanjem sa odredjenih elemenata konstrukcije i nije neophodno da se kompletna isece i demontira.(sve pod uslovom da analizu ne rade neki "strucnjaci" poput onih sto su procenili da se ne isplati popravljanje bivse CK - dok nije prodata, a onda se zgrada naprasno samoobnovila)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513935#p513935:1es6vjii je napisao(la):
dragan » Mon Feb 05, 2018 11:42 am[/url]":1es6vjii]
i zato mora prvo da se ukloni Stari most jer je planiran na istoj lokaciji Novi most.

Znaci, pre 75 godina je taj most namerno stavljen gde treba da bude novi most, pomocu kristalne kugle i baba vracara, i zato sad treba da se rusi... :lool:
 
Novi Savski most koj bi mogao da zameni stari stari Zaricev sa prihvatanjem i (Kameničkog) tunelskog saobracaja
morao bi da bude širi nego što je duži , :shock:
kao da Savu u tom delu sprovodimo kroz kanalizacionu cev :(

Takavom monstrumu od mosta, ne samo što nije tu mesto, vec bi kao takav i jako naružio i smetao samom BnVu
te je imperativ
na što manjoj razboritoj udaljenosti od Zaricevog napraviti i drugi most

Nuzda je nuzda a znamo šta se dešava ako joj ne udovoljimo :lol:

Ako vec ne moze i most u pravcu Nemanjine
ništa dr. ne preostaje, nego nova tačka prlaza, evo ne sretnog kandidata:

Kako je Stari Zaricev mali i uzan
mozda bi bio dobar da se pomeri samo na nove stubove
tako da ,,gadja, ,izlazak na Savsk trg u pravcu malene ulice Milovana Milovanovica :roll:
to je otprilike svega 500 metara pomeranje
a Zaricev izgled mozda i malo ,,friziran,, te bi puržio poseban šarm i pečat BnVu

Što bi značilo da NEmoramo praviti monstruma, nego novi Savski most sa prihvatljivim dimenzijama
na Zriževom mestu zbog tunela iz Kameničke
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513967#p513967:krkkz8nt je napisao(la):
dragan » 05 Feb 2018 01:28 pm[/url]":krkkz8nt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513961#p513961:krkkz8nt je napisao(la):
mradulovic » 05 Feb 2018 01:10 pm[/url]":krkkz8nt] . . tada je ostavljen prostor za 2+2 trake , bez sredisnjeg ostrva, izmedju hotela i geneks apartmana . .
Taj prostor 2+2 trake, a ipak sa ostrvom, sada će se korostiti za

povezivanje bulevara sa raskrsnicom i dalje sa Novim mostom.
file.php

dobro, ali to ne govori da se odustalo od mosta zbog hotela pre 40 ili 50 godina, nego verovatnije mnogo kasnije ako ne i zbog BNV. jednostavno taj most ne moze vishe da postoji na tom mestu (produzetak avnoj-a_ ako imamo onakav gust i "elitni" front objekata na samoj obali reke, kao u BNV. i mostovi u beogradu koji ne spajaju dve razlicite kote, na suprotnim stranama reke, kao brankov, uvek se spustaju na nivo tla nekih 50-70m )minimum) od obale jer je sredisnji raspon dosta visok zbog nesmetane plovidbe savom. Gde, bilo ko, moze u urbanistickom planu BNV da pokaze prostor na obali za takvu rampu, uz ocuvanje price o nevidjenoj promenadi, atrakciji za turiste i celokupno elitnom karakteru tog naselja. Alternativa je, kao u mnogim gradovima jesu pokretni mostovi (vertikalno ili horizontalno) ako hocesh da pravish nesto bez rampe u koti obale, ali to niko ne pominje niti bi trebalo (jer bi nas tek to kostalo).

meni je predlozeno resenje mosta ok, lepshe je od sadasnjeg, ali me cela pricha zestoko iritira jer je deo promovisanja BNV zbog kojeg smo zauvek zavrshili sa pricom o spajanju bulevara AVNOJA (osim tunelom a taj tunel ce biti uradjen, mozda krajem ovog veka) i starog dela grada. Dodatno cemo se zaduziti za ovaj most a prica o mostu na Adi Huji stoji, kod vinche isto, most na Adi je polufunkcionalan....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514000#p514000:206xcyxx je napisao(la):
boca-ica » 05 Feb 2018 03:59 pm[/url]":206xcyxx]Novi Savski most koj bi mogao da zameni stari stari Zaricev sa prihvatanjem i (Kameničkog) tunelskog saobracaja
morao bi da bude širi nego što je duži , :shock:
kao da Savu u tom delu sprovodimo kroz kanalizacionu cev :(

Takavom monstrumu od mosta, ne samo što nije tu mesto, vec bi kao takav i jako naružio i smetao samom BnVu
te je imperativ
na što manjoj razboritoj udaljenosti od Zaricevog napraviti i drugi most

Nuzda je nuzda a znamo šta se dešava ako joj ne udovoljimo :lol:

Ako vec ne moze i most u pravcu Nemanjine
ništa dr. ne preostaje, nego nova tačka prlaza, evo ne sretnog kandidata:

Kako je Stari Zaricev mali i uzan
mozda bi bio dobar da se pomeri samo na nove stubove
tako da ,,gadja, ,izlazak na Savsk trg u pravcu malene ulice Milovana Milovanovica :roll:
to je otprilike svega 500 metara pomeranje
a Zaricev izgled mozda i malo ,,friziran,, te bi puržio poseban šarm i pečat BnVu

Što bi značilo da NEmoramo praviti monstruma, nego novi Savski most sa prihvatljivim dimenzijama
na Zriževom mestu zbog tunela iz Kameničke
:sesir:
file.php

koliko vidim, na relativno maloj slici, ovaj most bi prolazio kroz treci sprat severne lamele BW Residences....
zaboravite na dodatne mostove. ljudi ne kupuju stanove za 3,4k da im dnevno prodje 30-40 hiljada vozila ispod prozora.
 
"Zaboravite na dodatne mostove" znači "očekujte da saobraćaj u Beogradu za 15 godina bude na nivou Istanbula ili Kalkute". Da li će tada ti stanovi od 3,4k dobiti ili izgubiti na vrednosti?

Zaboravite na dodatne mostove je bukvalno, zaboravite na Beograd.
 
....koliko vidim, na relativno maloj slici, ovaj most bi prolazio kroz treci sprat severne lamele BW Residences....
zaboravite na dodatne mostove. ljudi ne kupuju stanove za 3,4k da im dnevno prodje 30-40 hiljada vozila ispod prozora....
Dobro i veslo zapažanje :lol: :kk: :lol:

Pa kao što napisah
Nuzda je nuzda a znamo šta se dešava ako joj ne udovoljimo :lol:

Onda jedino što preostaje to je Nemanjina
jer definitivno ako pravimo novi Savski most na Zaricevom mestu on mora da prihvati
pored postojeceg i tunelski saobracaj iz Kameničke

A ako imamo para onda mozda ,,ultara moderan ,. neki most na ,,sprat,, - Dabl-deker - bi rešio taj problem :D
što baš i nije neka novotarija u svetu,
na primer na ovoj sličici
 
ako ne napravimo metro ( ne laki ili izvikani tramvaj), ako ne reshimo pitanje/problem to sto su dva najaktivnija mosta (brankov i gazela) na ivici maksimalnog kapaciteta - da, bicemo kao Kalkuta... Metro je mogao da reshi problem mostova sa nekadasnjim predlogom linije preko Save - sada to vishe nije slucaj jer cemo metro da usmerimo ka poklonu za Karicevu lojalnost u Makishu, a ovamo se prave planovi za kule i gradove na NBG...Pancevacki most je pomalo spashen Pupinovim mostom ali se i dalje radi o mostu koji je izgradjen posle rata sa rokom upotrebe od 20 godina dok je i dalje jedina veza izmedju pancheva i starog dela grada (nece ljudi iz panceva da idu na posao u stari deo grada preko zemuna). Most na Adi je doneo minimalne promene sto se tiche javnog saobracaja jer shine ne postoje koliko vec godina, plus saobracajnice na juznom kraju su nezavrshene.
Nove mostove u prostoru savskog amfiteatra treba definitivno da zaboravimo. Zbog projekta BNV smo urnisali resenje za metro, zar misliste da ce dozvoliti da im saobracajnice velikog kapaciteta pokvare sansu da ukradu maksimalno para na kvadratima tu. Ovde ljudi ne kupuju kvadrate za 3,4 hiljade u takvoj sredini osim ako nije sami centar ili neka mega-giga arhitektura (sto nista osim kule u BNV nije). jednostavno urbanizam i kultura investitora tog projekta nece dozvoliti prljanje imidza, pogotovo sto ce se graditi josh 10-15 godina barem....
A Beograd jeste zaboravljen i to onog trenutka kada su nam nametnuli u gradu sa brdom problema i potreba, da gradimo "profitabilne" stambenjake ( josh uvek ne znamo ko ce tu tachno da profitira kada mi ulazemo u svu infrastrukturu) i josh jedan trzni centar
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514012#p514012:bs5zbsky je napisao(la):
boca-ica » 05 Feb 2018 04:54 pm[/url]":bs5zbsky]
....koliko vidim, na relativno maloj slici, ovaj most bi prolazio kroz treci sprat severne lamele BW Residences....
zaboravite na dodatne mostove. ljudi ne kupuju stanove za 3,4k da im dnevno prodje 30-40 hiljada vozila ispod prozora....
Dobro i veslo zapažanje :lol: :kk: :lol:

Pa kao što napisah
Nuzda je nuzda a znamo šta se dešava ako joj ne udovoljimo :lol:

Onda jedino što preostaje to je Nemanjina
jer definitivno ako pravimo novi Savski most na Zaricevom mestu on mora da prihvati
pored postojeceg i tunelski saobracaj iz Kameničke

A ako imamo para onda mozda ,,ultara moderan ,. neki most na ,,sprat,, - Dabl-deker - bi rešio taj problem :D
što baš i nije neka novotarija u svetu,
na primer na ovoj sličici
file.php

super, ali ovo u Srbiji trenutna garnitura nece graditi jer bi im procenat kradje bio minimalan. dakle sve je ovo lepo, ali ovde se ne gradi tako nesto - kako ocekujete da se ovako nesto napravi u gradu i od ljudi koji nam prodaju Vistu i Parkview kao nesto svetski i nevidjeno, a radi se o zgradama iz bloka 45 presvucenim u stilu Bloka A?...
U svetu postoji mnogo lepih mostova, ali to jednostavno nece biti izgradjeno nigde u savskom amfiteatru. Sredice Savski most, da bi isforsirali pricu BNV-a i to je to. A taj most nece mnogo, ako i uopste popraviti prichu sa saobracajem u centru. A onda zamislite, 2028mu sa lakim metroom u Savskoj koji preseca ide jednom stranom saobracajnice (Savska) kojom ljudi idu u najveci trzni centar u gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513990#p513990:1nq4k3ck je napisao(la):
roland » 05 Феб 2018 02:45 pm[/url]":1nq4k3ck]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513971#p513971:1nq4k3ck je napisao(la):
stf » Mon Feb 05, 2018 2:56 pm[/url]":1nq4k3ck]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513929#p513929:1nq4k3ck je napisao(la):
roland » 05 Феб 2018 10:59 am[/url]":1nq4k3ck]Najbolje je ono što je Zuma predlagao, da se napravi novi most u nastavku bul. Zorana Đinđića kako je i planirano odavno
Када је то одавно и по ком ГУП-у планирано када се пре 50 година од тога одустало? Кад је онда планирано? у 17 веку?
Po GUP-u koji je važio do 2016. godine bio je predviđen most između Nemanjine i Bulevara Zorana Đinđića. Odustalo se pre 2 godine, zašto?

file.php
Нетачно. Не читаш прецизно овај цртеж. Управо се на њега и ја позивам.

Овај цртеж приказује нови метро-друмски мост уместо Зарића (Зарић је уклоњен) и налази се само педесетак метара од садашње позиције Зарића.

Овај мост по сред Амфитеатра је пешачко - бициклистички.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513993#p513993:33c1vwrt je napisao(la):
tzoran1 » Pon Feb 05, 2018 3:02 pm[/url]":33c1vwrt]Da je srece da postoji jos pet dvokolovoznih mostova preko Save, koliko god bili stari, na potezu Gazela - Usce, ne bi bili visak.
Tako je, covek je potpuno u pravu. Sa naglaskom na ovo 'ne bi bili visak'.

Jedina dva mosta, funkcionalna u smislu glavnih saob tokova, su brankov i gazela, a mali zaric im najvise pomaze u tome. A sada bi neki genije da ga ukloni pre pustanja novog, pri cemu ce eventualna tramvajska alternativa preko harfe biti potpuno neupotrebljiva i niko je nece ni koristiti.

I stvarno mi nije jasna ta pesacko-biciklisticka opsesija nekakvom novom lokacijom zarica, kada se taj most daleko korisnije moze premestiti kao drumsko-tramvajski u produzetak pariske, cime bi rasteretio brankov taman onoliko koliko je potrebno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514442#p514442:3h44y3om je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 07 Feb 2018 10:27 am[/url]":3h44y3om] . . taj most daleko korisnije moze premestiti kao drumsko-tramvajski u produzetak pariske, . .
Ako se na toj lokaciji bude nekad i gradio most onda samo nov, jer
kada se bude demontirala, sekla i rašrafila stara i dotrajala konstrukcija
Starog mosta, videće se koliko je to trulo i oštećeno zamorom metala, a
pogotovu što je trpio i 33god tutnjanje tramvaja za koje nije namenjen.

Kada se sav taj materijal negde deponuje, videće se samo gomila nekog
lima i profila, koje bi trebalo očistiti od rdje i stare farbe, peskirati, . . itd.
što nije jeftino da bi se dobio izmoreni metal za ponovno sklapanje mosta.
To je totalno neisplativo i bolje sve pretopiti, pa naručiti novo od kineza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514439#p514439:m2muby9m je napisao(la):
astrodule » 07 Феб 2018 09:46 am[/url]":m2muby9m]Pa eto, trebalo je da prave taj most na 50m udaljenosti od sadašnjeg i da sklone Zarićev kada završe taj novi.
А шта би се тиме добило?
 
https://imgur.com/a/o1JUJ

nije mi jasno kako bi se taj most, u produzetku Francuske, kachio na NBG strani - da li nekako na bulevar Nikole Tesle ili sta? Tesko da ce taj most praviti kada se prica o ideji za gondolu. Most u produzetku francuske bi doveo do vishe problema - sta cemo da radimo sa turistickom lukom (koja je da je bilo pameti trebala da bude na mestu BNV-a jer je bilo mesta da se napravi nesto vishe od montaznog kioska koji sada imamo)ako most ide preko nje, da li ideja Kosancicevog venca moze da postoji uz most tu, da li ima smisla gurati saobracaj kroz francusku koju u nivou preseca najznacajniji pesacki koridor Trg- Kalemegdan ( ok, ovo moze da se reshi podvoznjakom na kraju kneza), sta cemo sa beton halom ako most ide tik uz nju ili preko nje a ovamo pricamo o pasareli, skulpturi, sta cemo sa velikim stepenicama kojim bi turisti isli nakon sto se iskrcaju u luci itd...

Tesko da mozemo da pricamo o tom mostu tu realno.
Mi smo imali sansu da dobijemo novi most jedino u reonu BNV, ali posto se taj projekat radi samo da bi se ukralo a ne za dugorochne potrebe grad, nece biti nista. Mozete samo da zamislite haos, jednog dana u Savskoj....na jednoj strani ulice metro, ukrstanje sa saobracajnicama u BNV i josh najveci trzni centar tu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514478#p514478:2olyt7i9 je napisao(la):
stf » 10 minutes ago[/url]":2olyt7i9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514439#p514439:2olyt7i9 je napisao(la):
astrodule » 07 Феб 2018 09:46 am[/url]":2olyt7i9]Pa eto, trebalo je da prave taj most na 50m udaljenosti od sadašnjeg i da sklone Zarićev kada završe taj novi.
А шта би се тиме добило?

Smanjenje gužvi u periodu dok se most ne izgradi. Ne može da škodi, a ne vidim kako bi smetalo.

Neprekidanje tramvajskog saobraćaja (obilazak tramvajima preko mosta na Adi mi je nebulozno).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514479#p514479:2sb13avz je napisao(la):
mradulovic » Sre Feb 07, 2018 1:16 pm[/url]":2sb13avz]https://imgur.com/a/o1JUJ

nije mi jasno kako bi se taj most, u produzetku Francuske, kachio na NBG strani - da li nekako na bulevar Nikole Tesle ili sta?
Ne tako dijagonalno, stavi ga paralelno sa brankovim, da spaja parisku i na drugoj strani raskrsnicu usce/teslin bul. Isao bi putanjom velikih stepenica i prolazio izmedju kapetanije i beton hale. Ne vidim nikakav funkcionalni problem u svemu tome, pa ni za uklapanje sa lukom.
Po kapacitetu bi taman bio dovoljan da preuzme putnike sa brankovog koji svakako tuda vec idu na dorcol. Linija 11 bi imala daleko smisleniju trasu i bila bi prava veza za knez i kalemegdan.
 
To je ta putanja.
Kao most iz proslih vremena, bolje bi se uklopio sa tvrdjavom nego neki novi, a ova gondola je ionako samo jos jedna maketarska fatamorgana i jos diletanti hoce da buse brdo ispod tvrdjave i da onako strci.
Most je daleko funkcionalnija opcija za sve, fale nam, a bas i nemamo mnogo mogucih lokacija, ova je dobra jer ima logican nastavak sa obe strane. Ako nekad bude ozbiljnije gradnje na levoj obali dunava, svakako ce faliti na toj lokaciji.
A beton hala sa tunelom bas i ne bi trebalo da bude neka trajna kategorija tamo.
 
I onda dodjemo do jednostavnog zakljucka da je pravo mesto za novi most u produzetku Teslinog bulevara do Pariske (lep most na lepom mestu. Zaricev ostaviti gde je kao drumsko pesacki. Uraditi tunel ispod raskrsnice Pariske i Knez Mihajlove da se dobije pesacka komunikacija Kalemegdan- Knez Mihajlova :)
Svi srecni... naprednjaci napravili most koji se bas vidi... stari ne tandrce.... bolja trasa tranvaja i jos deo preuzima Most na Adi... radovi krace traju i nema novog saobracajnog haosa...pare za demontazu SSM upotrebiti da se ojacaju noseci stubovi.
 
Vrh