Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.742
- Pohvaljen
- 25.869
@Bender Rodriguez
Ne znam zašto ti je njegova logika čudna:
- Ako se novi most napravi na mestu starog, na kraju ćemo imati jedan most.
- Ako se novi most napravi pored starog, na kraju ćemo imati dva mosta i još nećemo dati pare za demontiranje starog i nećemo biti par godina bez mosta, bez tramvaja i u saobraćajnom kolapsu.
Kakvo je tu razmišljanje uopšte potrebno? Za manje para više mostova i još nema kolapsa? Zašto recimo ne bi išli na opciju 2 pa bi most i dalje bio u nastavku tunela? Ustvari, tek tada bi bio u nastavku tunela.
A zašto je kriv BNV? Pa zato što bi se bez njega eventualno pravio novi most u nastavku Zorama Đinđića, ili bilo gde drugde. Jedino se NE BI prvo rušio ovaj. A kad se taj novi most napravi i pusti, tek ONDA bi se ovaj ili popravio ili srušio da bi se napravio sasvim novi. Sad to ne žele zato što su u cajtnotu i zato što Abar ne da novo zemljište za priliaze drugom mostu. Sve vrlo jednostavno.
Ne znam zašto ti je njegova logika čudna:
- Ako se novi most napravi na mestu starog, na kraju ćemo imati jedan most.
- Ako se novi most napravi pored starog, na kraju ćemo imati dva mosta i još nećemo dati pare za demontiranje starog i nećemo biti par godina bez mosta, bez tramvaja i u saobraćajnom kolapsu.
Kakvo je tu razmišljanje uopšte potrebno? Za manje para više mostova i još nema kolapsa? Zašto recimo ne bi išli na opciju 2 pa bi most i dalje bio u nastavku tunela? Ustvari, tek tada bi bio u nastavku tunela.
A zašto je kriv BNV? Pa zato što bi se bez njega eventualno pravio novi most u nastavku Zorama Đinđića, ili bilo gde drugde. Jedino se NE BI prvo rušio ovaj. A kad se taj novi most napravi i pusti, tek ONDA bi se ovaj ili popravio ili srušio da bi se napravio sasvim novi. Sad to ne žele zato što su u cajtnotu i zato što Abar ne da novo zemljište za priliaze drugom mostu. Sve vrlo jednostavno.