dragan
Professional
Naravno da nije isto, ali nisu u špicu svi mostovi ravnlmerno zagušeni.
Svakodnevno iskustvo pokazuje da bi centralnom delu grada bilo dovoljno MINIMUM 10 traka (3×3, 1×1).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515066#p515066:1851dmdt je napisao(la):dragan » Pet Feb 09, 2018 11:58 am[/url]":1851dmdt]Još jedna korekcija sudije "iz stolice" . . centralni deo BG nema ni jedan milion stanovnika.
Nesporno je da će biti veći promet na ostalim mostovima, ali samo za tu jednu traku po smeru
iliti 1/3 trake na Brankov most, 1/3 na Gazelu, 1/3 na most kod Ade, što i nije katastrofalno.
koristi se tako u trenutnoj formi. sa po dve trake po smeru, tramvajem i eventualnim tunelom u nastavku postace potpuno drugacija opcija za vozace i putnike.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515209#p515209:3iteir2g je napisao(la):Bumbarevo brdo » Pet Feb 09, 2018 7:17 pm[/url]":3iteir2g]Znaci i novi most, na istom mestu, ce koristiti samo onaj ko mora, jel tako? :bash:
Zasto ga onda uopste graditi? :lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515209#p515209:16apy0pu je napisao(la):Bumbarevo brdo » 09 Феб 2018 06:17 pm[/url]":16apy0pu]Znaci i novi most, na istom mestu, ce koristiti samo onaj ko mora, jel tako? :bash:
Zasto ga onda uopste graditi? :lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515209#p515209:16apy0pu je napisao(la):Bumbarevo brdo » 09 Феб 2018 06:17 pm[/url]":16apy0pu]Inace, clan stf je, na temi 'metro' 563. strana, od strane admina vec zamoljen da ne relativizuje stvari, jer se na taj nacin zloupotrebljava forum u politicke svrhe.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524084#p524084:xsxp8fy4 je napisao(la):stf » 12 Mar 2018 10:42 am[/url]":xsxp8fy4] . . . Идеја стара више од 50 година и никада није напуштана. . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524084#p524084:320a6pc3 je napisao(la):stf » 12 Mar 2018 09:42[/url]":320a6pc3]
Чисто истине ради .... По сред Амфитеатра - пешачки мост...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=288742#p288742:320a6pc3 je napisao(la):milos.tro » 06 Jul 2014 15:52[/url]":320a6pc3]Stari železnički most čeka pare i - kafiće
N. Vukić | 06. jul 2014. 07:30 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... i---kafice
Stara železnička saobraćajnica preko Save neće biti skoro rekonstruisana. Prema projektu „Beograd na vodi“, trebalo bi da postane pešačka zona
HITNA sanacija Starog železničkog mosta kaska zbog nedostatka novca. Ipak, u „Železnicama Srbije“ tvrde da je objekat bezbedan za saobraćaj, a s obzirom na to da će se ovaj objekat naći u zoni projekta „Beograd na vodi“ i da ga očekuje prenamena u pešački most na kojem će biti podignuti ugostiteljski objekti, veliko je pitanje i da li će pre toga dočekati ozbiljnu rekonstrukciju.
U „Železnici“ kažu da njihova Direkcija za infrastrukturu redovno predlaže objekte gornjeg i donjeg stroja za hitnu sanaciju u narednoj godini, a u okviru izrade plana poslovanja preduzeća. I dodaju da je u skladu sa tim potrebno da se sanira 11 čvornih limova i šest dijagonala sprega donjeg stroja na mostovskoj konstrukciji. Zatim treba izraditi pokretne skele za preglede mosta, kao i skele platforme za rad, a onda i da se pristupi zameni mostovskih pragova, šina i dilatacione sprave, kao i sigurnosnih šina i čeličnih i drvenih patosnica.
- Međutim, realizacija ovih poslova zavisi od obezbeđivanja potrebnih finansijskih sredstava i utvrđivanja prioriteta - ističu u ovom preduzeću. - Funkcionisanje saobraćaja preko mosta odvija se bezbedno i redovno, pa njegova rekonstrukcija ne predstavlja prioritetan zadatak. Tim pre što su prethodnih godina već urađeni neophodni radovi i rekonstruisani pojedini delovi mosta.
Iako nisu potvrdili, u „Železnicama“ nisu ni demantovali da će ova železnička trasa iznad Save u budućnosti biti u službi „Beograda na vodi“.
- U saradnji sa gradom Beogradom i Republikom Srbijom utvrdićemo buduću namenu mosta, posle izmeštanja glavne železničke stanice i realizacije projekta „Beograd na vodi“ - bili su kratki u ovom preduzeću.
I PUTNIČKI I TERETNI SAOBRAĆAJ PREKO mosta se trenutno obavlja putnički i teretni železnički saobraćaj, a kada za to dođe vreme, putnički će biti izmešten preko Železničke stanice Beograd centar u Prokop, a teretni preko pruge Batajnica - Beograd Ranžirna, i dalje prema planovima.
SVA RENOVIRANjA
TOKOM 1988. zamenjene su komplet vozne šine, svi mostovski pragovi i drvene patosnice. U prvoj polovini 90-ih izvršena je sanacija pomoćnog oslonca na levoj obali reke, a 2009. na početku mosta ugrađeno je 12 sintetičkih mostovskih pragova.
SAGRAĐEN 1884. I DVA PUTA RUŠEN
STARI železnički most je prvobitno izgrađen 1884. godine i dva puta je rušen - 1919. i 1941. godine. Konstrukcija je nakon Drugog svetskog rata sanirana i osposobljena za saobraćaj 1946. godine.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=289532#p289532:320a6pc3 je napisao(la):stf » 12 Jul 2014 22:44[/url]":320a6pc3]Pa nije kasno. U toku je javni uvid. Videćemo šta će biti sa predlozima. Al Abar je u intervjuu napomenuo da će se angažovati relevantni domaći stručnjaci koji će se baviti problemima kao što je vodotok Save, pomenuo je da nije nikakav problem da se kula pomeri iz Save ako ugrožava plovni put. To dalje znači da će se i pešački most podizati, da će se uzeti u obzir Terazijska terasa i štošta još.
Tako je barem čovek rekao i tako je barem logično. Videćemo.
Пошто сам образа без, само за твоје очи још мало доказа, јер, историјски докази су образа без, али измишљена теза да је "одувек планиран мост по сред Амфитеатра" вероватно светли пример морала на форуму.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524166#p524166:20pon5dq je napisao(la):razgradjevinar » 12 Мар 2018 03:38 pm[/url]":20pon5dq]stf-ova tvrdnja da grad beograd nije ima revizije gup-ova jos od najezde mongola je pravi primer sta cemo sve morati da citamo i slusamo u narednom periodu.
obraza bez
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523546#p523546:20pon5dq je napisao(la):Вожд » 10 Мар 2018 01:17 am[/url]":20pon5dq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525367#p525367:3q8ghhl4 je napisao(la):RioBL » 16 Мар 2018 06:36 pm[/url]":3q8ghhl4]Н
Другим ријечима, нови мост, поред скоро изграђеног моста на Ади, је велики допринос аутомобилском урбанизму који у Београду никад није завршио.
I ponovo ista greška. Nekadašnja mreža saobraćajnica je odgovor na nekadašnju raspodelu urbanih koncentracija ili nečije buduće planove za nju. Kad se stanje ili zamisli o tome šta gde treba graditi promene, onda se mora menjati i mreža saobraćajnica koja to treba da opslužuje. Ne može nekdašnja saobraćajna mreža da bude argument za sadašnju, ako izvori i intenzitet saobraćaja nisu isti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524939#p524939:1qzazw6i je napisao(la):stf » 15 Mar 2018 08:38 am[/url]":1qzazw6i]
Јако је битно подсетити да су ови планови настали на међународном конкурсу без тог друмског моста по сред Амфитеатра прављени у доба аутомобилског урбанизма када је урбанизам подређиван аутомобилу. Ако у времену аутомобилског урбанизма није било оправдане урбанистичке потребе за њиме, тек данас нема када аутомобил више није број 1. фактор. Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525375#p525375:c0sfztbh je napisao(la):Дошљак » Fri Mar 16, 2018 6:52 pm[/url]":c0sfztbh]Рачуница је просто таква да постоји већа потреба за већим капацитетом преласка Саве у друмском него у железничком саобраћају.
stf":c0sfztbh je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525367#p525367 je napisao(la):Аутомобилски урбанизам у Београду не постоји одавно. Београд нема изграђену ни минималну друмску инфраструктуру, једнако као што нема ни метро.
Уосталом, укључи улични преглед и баци поглед на магистралне градске правце у европским метрополама па се онда врати на Београд и баци поглед на наше магистралне 1+1 правце и онда ћеш схватити да у Београду нема аутомобилског урбанизма.
Ne mogu se sloziti s tobom stf,
Uzmi na primjer London. Oni su od prstenastih drumskih saobracajnica, koje bi okruzivale grad i navodno rasteretili ga od automobila, odustali jos 60-tih a u strogom centru je mnogo ulica 1+1. Zasto? Zato sto konstantno grade podzemne i nadzemne zeljeznicke saobracajnice. Zato sto visoko naplacuju i parkiranje i koristenje automobila u centru i naravno, zato sto imaju hiljade dabldekera i taxi vozila.
U Beogradu od 70-tih godina nije izgradjen ni jedan metar zeljeznicke pruge a i ove sto postoje se kidaju i na njihovo mjesto razvlaci asfalt.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524939#p524939:3fza9vxs je napisao(la):stf » 15 Mar 2018 08:38 am[/url]":3fza9vxs]Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525766#p525766:1sdwh4zb je napisao(la):razgradjevinar » 18 Мар 2018 01:05 am[/url]":1sdwh4zb][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524939#p524939:1sdwh4zb je napisao(la):stf » 15 Mar 2018 08:38 am[/url]":1sdwh4zb]Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.
interesantno je pogledati, kad vec mases, i namenu prostora, stepen izgradjenosti i tako te detalje
a mahati neusvojenim planovima kao nekakvim krunskim dokazima u korist trajnog sakacenja grada od strane priucenog polusveta, sjajno, zadivljujuce, ostavljajuce bez teksta i za dubok naklon