Šta je novo?

Novi savski most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515066#p515066:1851dmdt je napisao(la):
dragan » Pet Feb 09, 2018 11:58 am[/url]":1851dmdt]Još jedna korekcija sudije "iz stolice" :) . . centralni deo BG nema ni jedan milion stanovnika.

Nesporno je da će biti veći promet na ostalim mostovima, ali samo za tu jednu traku po smeru

iliti 1/3 trake na Brankov most, 1/3 na Gazelu, 1/3 na most kod Ade, što i nije katastrofalno.
Svakodnevno iskustvo pokazuje da bi centralnom delu grada bilo dovoljno MINIMUM 10 traka (3×3, 1×1).
Ako to uzmemo u obzir, trogodisnje ukidanje jedne od postojecih 7 moze da se smatra kao tesko izivljavanje nad gradjanima, covek je lepo objasnio koliko ZIVOTNOG vremena ce svako od nas izgubiti zbog toga.

Ne postoji nijedan OPRAVDAN razlog da se radi na ovaj nacin, prvo rusenje pa novi, u pitanju je cista naprdno-arapska bahatost.

Ako uzmemo u obzir sve blagodeti koje smo kao gradjani doziveli tokom istovremene rekonstrukcije ruzveltove, slavije i bul oslobodjenja, nema sumnje da ce se kneza milosa raditi zajedno sa ovim mostom. A moze i jos nesto pride.
 
Sad ispade da je most koji koristi samo onaj ko mora od epohalne važnosti za funkcionisanje saobraćaja u gradu. Čak ispade važniji od gazele ... e svašta ...
 
Znaci i novi most, na istom mestu, ce koristiti samo onaj ko mora, jel tako? :bash:
Zasto ga onda uopste graditi? :lool:

Inace, clan stf je, na temi 'metro' 563. strana, od strane admina vec zamoljen da ne relativizuje stvari, jer se na taj nacin zloupotrebljava forum u politicke svrhe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515209#p515209:3iteir2g je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Feb 09, 2018 7:17 pm[/url]":3iteir2g]Znaci i novi most, na istom mestu, ce koristiti samo onaj ko mora, jel tako? :bash:
Zasto ga onda uopste graditi? :lool:
koristi se tako u trenutnoj formi. sa po dve trake po smeru, tramvajem i eventualnim tunelom u nastavku postace potpuno drugacija opcija za vozace i putnike.
ako ces nekoga konstanto da prozivas, minimum logike bio bi pozeljan.
e, da, da ne zaboravim:
:vops: :bash: :sesir: :lool: :gobb: :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515209#p515209:16apy0pu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 09 Феб 2018 06:17 pm[/url]":16apy0pu]Znaci i novi most, na istom mestu, ce koristiti samo onaj ko mora, jel tako? :bash:
Zasto ga onda uopste graditi? :lool:

Не манипулиши. Јесте изборна кампања, али си смешан агитатор.

Данас га користи онај ко мора, или онај ко се случајно ту задеси јер има само две бедне траке препуне кратера у комбинацији са трамвајима, аутобусима и са закржљалим везама на урбану матрицу са новобеоградске стране.

Када се изгради нови, онда ће постати саобраћајни фактор у граду јер ће имати нормалан капацитет и нормалне приступне путеве са обе стране.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515209#p515209:16apy0pu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 09 Феб 2018 06:17 pm[/url]":16apy0pu]Inace, clan stf je, na temi 'metro' 563. strana, od strane admina vec zamoljen da ne relativizuje stvari, jer se na taj nacin zloupotrebljava forum u politicke svrhe.

Види, политичко агитовање на форуму је забрањено а ти си једини форумаш који у свом потпису има политичку агитацију у сред изборне кампање. То је сасвим довољан разлог за трајно бановање са форума па те Игор толерише. :wink:
 
Moj prethodni post je bila ironija na tvoju manipulaciju i maliciozno relativizovanje u politicke svrhe koje je admin prinudjen da tolerise iako je to zapravo razlog za trajno banovanje, jer ti je ko zna koliko puta skrenuta paznja, kao sto vidimo i javno, a ti nastavljas po svome i to u sred izborne kampanje.

Niko ovde ne manipulise i ne agituje sem tebe, to je bar svima kristalno jasno, ja kritikujem sve sto smatram da je lose bez obzira na politicku opciju. Na politickim temama nemam bukvalno NIJEDAN komentar.
A svakako nisam prvi koji ima 'naprdDNO' u potpisu, pojedini clanovi to imaju vec dugo i daleko pre mene.

Svakako, na ovoj temi OGROMNA vecina se slaze da je rusenje starog mosta NEDOPUSTIVO pre pustanja u rad novog.
 
Чисто истине ради и нетачних теза како је "мост по сред Амфитеатра одувек планиран"....

Извод из планова које је окачио Вожд у некој од тема ... дакле, као што сам причао. Метро мост уместо Зарића, Бранков и Газела. И то је то. По сред Амфитеатра - пешачки мост. Идеја стара више од 50 година и никада није напуштана.

2remvc2.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524084#p524084:xsxp8fy4 je napisao(la):
stf » 12 Mar 2018 10:42 am[/url]":xsxp8fy4] . . . Идеја стара више од 50 година и никада није напуштана. . .
 
kada predsednika kriminalne organozacije nije sramota da sa mutavm maricem montira lazne snimke njegovog herojskog entera na happy tv sto bi clanovi nizih nivoa zaostajali, stf-ova tvrdnja da grad beograd nije ima revizije gup-ova jos od najezde mongola je pravi primer sta cemo sve morati da citamo i slusamo u narednom periodu.

obraza bez
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524084#p524084:320a6pc3 je napisao(la):
stf » 12 Mar 2018 09:42[/url]":320a6pc3]
Чисто истине ради .... По сред Амфитеатра - пешачки мост...

Dve su opcije za pešački most bila ovde na BBu i to
I
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=288742#p288742:320a6pc3 je napisao(la):
milos.tro » 06 Jul 2014 15:52[/url]":320a6pc3]Stari železnički most čeka pare i - kafiće
N. Vukić | 06. jul 2014. 07:30 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... i---kafice

Stara železnička saobraćajnica preko Save neće biti skoro rekonstruisana. Prema projektu „Beograd na vodi“, trebalo bi da postane pešačka zona
bg-zeleznicki-most-620x0.jpg


HITNA sanacija Starog železničkog mosta kaska zbog nedostatka novca. Ipak, u „Železnicama Srbije“ tvrde da je objekat bezbedan za saobraćaj, a s obzirom na to da će se ovaj objekat naći u zoni projekta „Beograd na vodi“ i da ga očekuje prenamena u pešački most na kojem će biti podignuti ugostiteljski objekti, veliko je pitanje i da li će pre toga dočekati ozbiljnu rekonstrukciju.

U „Železnici“ kažu da njihova Direkcija za infrastrukturu redovno predlaže objekte gornjeg i donjeg stroja za hitnu sanaciju u narednoj godini, a u okviru izrade plana poslovanja preduzeća. I dodaju da je u skladu sa tim potrebno da se sanira 11 čvornih limova i šest dijagonala sprega donjeg stroja na mostovskoj konstrukciji. Zatim treba izraditi pokretne skele za preglede mosta, kao i skele platforme za rad, a onda i da se pristupi zameni mostovskih pragova, šina i dilatacione sprave, kao i sigurnosnih šina i čeličnih i drvenih patosnica.

- Međutim, realizacija ovih poslova zavisi od obezbeđivanja potrebnih finansijskih sredstava i utvrđivanja prioriteta - ističu u ovom preduzeću. - Funkcionisanje saobraćaja preko mosta odvija se bezbedno i redovno, pa njegova rekonstrukcija ne predstavlja prioritetan zadatak. Tim pre što su prethodnih godina već urađeni neophodni radovi i rekonstruisani pojedini delovi mosta.

Iako nisu potvrdili, u „Železnicama“ nisu ni demantovali da će ova železnička trasa iznad Save u budućnosti biti u službi „Beograda na vodi“.

- U saradnji sa gradom Beogradom i Republikom Srbijom utvrdićemo buduću namenu mosta, posle izmeštanja glavne železničke stanice i realizacije projekta „Beograd na vodi“ - bili su kratki u ovom preduzeću.

I PUTNIČKI I TERETNI SAOBRAĆAJ PREKO mosta se trenutno obavlja putnički i teretni železnički saobraćaj, a kada za to dođe vreme, putnički će biti izmešten preko Železničke stanice Beograd centar u Prokop, a teretni preko pruge Batajnica - Beograd Ranžirna, i dalje prema planovima.

SVA RENOVIRANjA
TOKOM 1988. zamenjene su komplet vozne šine, svi mostovski pragovi i drvene patosnice. U prvoj polovini 90-ih izvršena je sanacija pomoćnog oslonca na levoj obali reke, a 2009. na početku mosta ugrađeno je 12 sintetičkih mostovskih pragova.

SAGRAĐEN 1884. I DVA PUTA RUŠEN
STARI železnički most je prvobitno izgrađen 1884. godine i dva puta je rušen - 1919. i 1941. godine. Konstrukcija je nakon Drugog svetskog rata sanirana i osposobljena za saobraćaj 1946. godine.

II

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=289532#p289532:320a6pc3 je napisao(la):
stf » 12 Jul 2014 22:44[/url]":320a6pc3]Pa nije kasno. U toku je javni uvid. Videćemo šta će biti sa predlozima. Al Abar je u intervjuu napomenuo da će se angažovati relevantni domaći stručnjaci koji će se baviti problemima kao što je vodotok Save, pomenuo je da nije nikakav problem da se kula pomeri iz Save ako ugrožava plovni put. To dalje znači da će se i pešački most podizati, da će se uzeti u obzir Terazijska terasa i štošta još.

Tako je barem čovek rekao i tako je barem logično. Videćemo.

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524166#p524166:20pon5dq je napisao(la):
razgradjevinar » 12 Мар 2018 03:38 pm[/url]":20pon5dq]stf-ova tvrdnja da grad beograd nije ima revizije gup-ova jos od najezde mongola je pravi primer sta cemo sve morati da citamo i slusamo u narednom periodu.
obraza bez
Пошто сам образа без, само за твоје очи још мало доказа, јер, историјски докази су образа без, али измишљена теза да је "одувек планиран мост по сред Амфитеатра" вероватно светли пример морала на форуму.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523546#p523546:20pon5dq je napisao(la):
Вожд » 10 Мар 2018 01:17 am[/url]":20pon5dq]
file.php

file.php

file.php

file.php

Јако је битно подсетити да су ови планови настали на међународном конкурсу без тог друмског моста по сред Амфитеатра прављени у доба аутомобилског урбанизма када је урбанизам подређиван аутомобилу. Ако у времену аутомобилског урбанизма није било оправдане урбанистичке потребе за њиме, тек данас нема када аутомобил више није број 1. фактор. Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.
 
Не бих се баш кладио да аутомобил више није фактор бр.1. Београд ускоро добија 4 аутомобилске траке преко Саве на мјесту гдје су сад 2 које дијели са трамвајима. Истовремено, од 3 железничка колосјека која прелазе Саву, укида један и на преостала два ставља све путничке возове које има (не рачунам Остружницу).

Другим ријечима, нови мост, поред скоро изграђеног моста на Ади, је велики допринос аутомобилском урбанизму који у Београду никад није завршио.
 
Рачуница је просто таква да постоји већа потреба за већим капацитетом преласка Саве у друмском него у железничком саобраћају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525367#p525367:3q8ghhl4 je napisao(la):
RioBL » 16 Мар 2018 06:36 pm[/url]":3q8ghhl4]Н
Другим ријечима, нови мост, поред скоро изграђеног моста на Ади, је велики допринос аутомобилском урбанизму који у Београду никад није завршио.

Аутомобилски урбанизам у Београду не постоји одавно. Београд нема изграђену ни минималну друмску инфраструктуру, једнако као што нема ни метро.

Уосталом, укључи улични преглед и баци поглед на магистралне градске правце у европским метрополама па се онда врати на Београд и баци поглед на наше магистралне 1+1 правце и онда ћеш схватити да у Београду нема аутомобилског урбанизма.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524939#p524939:1qzazw6i je napisao(la):
stf » 15 Mar 2018 08:38 am[/url]":1qzazw6i]
Јако је битно подсетити да су ови планови настали на међународном конкурсу без тог друмског моста по сред Амфитеатра прављени у доба аутомобилског урбанизма када је урбанизам подређиван аутомобилу. Ако у времену аутомобилског урбанизма није било оправдане урбанистичке потребе за њиме, тек данас нема када аутомобил више није број 1. фактор. Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.
I ponovo ista greška. Nekadašnja mreža saobraćajnica je odgovor na nekadašnju raspodelu urbanih koncentracija ili nečije buduće planove za nju. Kad se stanje ili zamisli o tome šta gde treba graditi promene, onda se mora menjati i mreža saobraćajnica koja to treba da opslužuje. Ne može nekdašnja saobraćajna mreža da bude argument za sadašnju, ako izvori i intenzitet saobraćaja nisu isti.

Pa je tako jasno i šta je ovde ranije uslovljavalo ideju o mostu na sredini SA. Svi koji su mislili da će ne mestu želelzničkog čvora biti veliko naselje, planirali su i most po sredini, pošto ono bez mosta nije moguće. U suprotnom most nije potreban pošto bi bilo apsurdno dovoditi automobile u sred stotina železničkih koloseka, ili u neki park pun niskih kulturnih i javnih sadržaja. U tom smislu je most zaista bio oduvek planiran kod svih koji su ovde planirali ozbiljnije sadržaje.

A ovo što se sada gradi ne da je "ozbiljnije", nego veće gustine i broja ljudi (rekreativaca, šetača, mušterija, zaposlenih i stanara) na jedinici površine nigde drugde u gradu neće ni biti. I još je ceo prostor svuda unaokolo zagrađen brdima i uskim starim ulicama. Pa vi vidite da li je to što nekad i kod nekoga nije bio planiran most po sred SA zaista ima veze sa bilo čim smislenim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525375#p525375:c0sfztbh je napisao(la):
Дошљак » Fri Mar 16, 2018 6:52 pm[/url]":c0sfztbh]Рачуница је просто таква да постоји већа потреба за већим капацитетом преласка Саве у друмском него у железничком саобраћају.

Dosljak, primjecujes li jednu nelogicnost u ovoj recenici? Kazes da je porasla potreba za kapacitetom u drumskom a nije u zeljeznickom saobracaju. Kako je to moguce?

Ako je porasla potreba za kapacitetom, a slazem se da jeste, onda se ta potreba rjesava zeljeznicom a ne automobilom.

Primjera radi, jedan putnicki voz moze da preveze 1000 putnika. Sa intervalom od 2 minute to je 30 vozova na sat, odnosno 30000 putnika po smjeru. Za prevoz istog broja putnika potrebno je u prosjeku 20000 automobila po smjeru za jedan sat. Gazela, kao najprometniji most u BG je projektovana za 40000 vozila za cijeli dan. Cak i da su na Gazeli sve sami autobusi, opet bi jedan metro ili zeljeznicki most sa dva kolosjeka imao veci kapacitet.

stf":c0sfztbh je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525367#p525367 je napisao(la):
Аутомобилски урбанизам у Београду не постоји одавно. Београд нема изграђену ни минималну друмску инфраструктуру, једнако као што нема ни метро.
Уосталом, укључи улични преглед и баци поглед на магистралне градске правце у европским метрополама па се онда врати на Београд и баци поглед на наше магистралне 1+1 правце и онда ћеш схватити да у Београду нема аутомобилског урбанизма.

Ne mogu se sloziti s tobom stf,

Uzmi na primjer London. Oni su od prstenastih drumskih saobracajnica, koje bi okruzivale grad i navodno rasteretili ga od automobila, odustali jos 60-tih a u strogom centru je mnogo ulica 1+1. Zasto? Zato sto konstantno grade podzemne i nadzemne zeljeznicke saobracajnice. Zato sto visoko naplacuju i parkiranje i koristenje automobila u centru i naravno, zato sto imaju hiljade dabldekera i taxi vozila.

U Beogradu od 70-tih godina nije izgradjen ni jedan metar zeljeznicke pruge a i ove sto postoje se kidaju i na njihovo mjesto razvlaci asfalt.
 
Просто је Рио, више људи користи аутомобиле и те кориснике аутомобила тешко можемо натерати да пређу на градску железницу пошто им вероватно није приступачна. Метро је друга прича и он треба да буде тако трасиран да буде приступачнији већини становника али питање је да ли ће он смањити гужву у думском саобраћају или гужву у градском аутобусу? Просто навике људи су такве, неко неће да се гура у пренатрпаном аутобусу до посла већ се вози својим колима, а неко неће да баца пасуљ да ли ће стићи до станице градске железнице на време да преседне на воз.
 
Nisam pristalica dosadašnjem podredjivanju svega i svačega auto saobracaju

al novo vreme podrazumeva daleko vecu individualnu slobodu
istina putnicki voz moze da preveze 1.000 putnika, a auto saobracaj u 1.000 pravaca , ko god moze da plati tu slobodu platice je
ko ne može ici ce na voz

Novi Savski most koj ulazi u naselje Bgd.na vodi teško da ce imati i tramvajske šine ,
šta ce im sirotinja sa železnice koja tamo ni kafu nece popiti
onaj koj dolazi kolima ima i za gorivo i za kafu .... novo vreme podrazmeva i sve vidljiviju kastnu selekciju
Bez obzira što ce novi most izgledati i pretstavljati se kao opšta saobracajnica , namenski prioritet joj je Bgd. na vodi

Mnogi se nece složiti al živi bili pa videli
:sesir:
 
Нови Савски мост треба да има и трамвајске шине према пројекту, и у реалности само тангентира БнВ, али реално је сам БнВ осмишљен тако да јавни превоз нема шта да тражи у њему, нажалост.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524939#p524939:3fza9vxs je napisao(la):
stf » 15 Mar 2018 08:38 am[/url]":3fza9vxs]Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.

interesantno je pogledati, kad vec mases, i namenu prostora, stepen izgradjenosti i tako te detalje

a mahati neusvojenim planovima kao nekakvim krunskim dokazima u korist trajnog sakacenja grada od strane priucenog polusveta, sjajno, zadivljujuce, ostavljajuce bez teksta i za dubok naklon
 
Da se malo podsetimo položaja mosta u saobraćajnom sistemu

gde on povezuje i budući tunel izmedju savske i dunsvske padine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525766#p525766:1sdwh4zb je napisao(la):
razgradjevinar » 18 Мар 2018 01:05 am[/url]":1sdwh4zb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524939#p524939:1sdwh4zb je napisao(la):
stf » 15 Mar 2018 08:38 am[/url]":1sdwh4zb]Интересантно је да ниједан конкурсни рад нема тај мост.

interesantno je pogledati, kad vec mases, i namenu prostora, stepen izgradjenosti i tako te detalje

a mahati neusvojenim planovima kao nekakvim krunskim dokazima u korist trajnog sakacenja grada od strane priucenog polusveta, sjajno, zadivljujuce, ostavljajuce bez teksta i za dubok naklon

Како мењамо одмах тему кад испадне да баш нисмо у праву а? То вам је већ виђен modus operandi .... Зар нисмо причали о измишљеној тези да "је одувек планиран мост по сред Амфитеатра" ? Базирали сте оштру критику на лажној тези коју сте свесно измислили. И ја сам само ту лаж раскринкао.

Пусти ти сад скретање дискусије на "намене простора", "степен изграђености" итд ...

Тачно је, ово горе су конкурсни радови за урбанистичко решење који нису усвојени. Али један од њих јесте усвојен и по њему се деценијама градило. Ни он нема мост по сред Амфитеатра.
 
Otkud se sad pojavila množina? Ja sam oduvek sasvim jasno tvrdio da je osnovni razlog za most objektivna potreba:

Prvo, da Beograd tek čeka veliki razvoj (pošto smo trenutno u mimimumu svega) i da bi nam u jednom trenutku bio potreban još jedan most na Savi (uz ovaj rekonstruisani) čak i nezavisno od BNV-a, zato što su ukupni kapaciteti prelaska Save tragično mali za grad ovakve površine i ambicija.

I drugo, da je ukidanjem ograničenja visina u starom delu grada, promenom namere da se u SA prave samo javni, adminstrativni, parkovski ili kulturni sadržaji male spratnosti, novi most postao potreban već i samo zbog toga.
 
Београду је потребан и овај и још неколико мостова, сасвим сигурно. Питања за дискусију могу бити само локације и намјене мостова.
 
Vrh