Šta je novo?

Novi savski most

Došljak, mani se "ćorava posla", lokacija je definitivno odredjena i nema više izmena.

IMG_20230704_121325.png
 
Мислим да су сви планови подложни изменама, па и тај. Ево лепо се види ова трећа друга саобраћајница од моста узводно, као створена да се на њу надовеже мост који би био у продужетку булевара Зорана Ђинђића. Таман да се одради експропријација дијагонално кроз блок 18 и начне се и тај део града за реурбанизацију.
 
Ono što znam je da most bez podužnog pravca u oba smera je maksimalno degradiran po pitanju kapaciteta. Sve do jedan imaju u produžetku pravo saobračajnice. Evo i Most na Adi ima i u planu je izgradnja produžetka kod Topčidera. Na ovom mostu sa NBG strane će biti da će najveći deo saobraćaja morati da se kanališe u kružnim tokovima na druge ulice. Postoji mogućnost da će u Vladimira Popovića morati 2 velika kružna da se rade kako bi saobraćaj otišao na most. Jedan sa bul. Z. Đinđica a drugi gde se sad ono čitsti za spoj sa N. Teslom i bul. M.Pupina. Mislim da nemaju neki izbor sem da most grade koso preko Save što nema ni u krstu sveta.
 
Баш из тог разлога би најрационалније било да се направи нови мост на позицији продужетка булевара Зорана Ђинђића. Тако би се решило више проблема - започела би се експропријација спорног блока 18, уштедело би се на времену и новцу које би се потрошили на самој демонтажи постојећег моста, избегло би се смањење укупног капацитета преласка Саве у току трајања радова, укупно би се добио већи капацитет преласак реке на крају свих радова, имали би смо подужни правац са обе стране, са блажим скретањем на страни Београда на води али са бољом даљом дистрибуцијом саобраћаја - Вудро булевар, Савска, Карађорђева, Савски трг, плус омогућили би се практичнији преласци реке за бициклисте и пешаке.
Зато сматрам да би ваљало да се коригују постојећи планови и крене у реализацију новог моста преко Саве узводно од старог.
 
Došljak, mani se "ćorava posla", lokacija je definitivno odredjena i nema više izmena.

Pogledajte prilog 166560

Ovakva idiotska cik-cak projektovanja samo ovoj raspaloj vlasti mogu da padnu na pamet.

Neka buduća vlast čim ode SNS će upravo tu pored kule da progura novi most jer je prosto najlogičnije.
 
Пошто је већ кула ту где јесте, можда је логичније размишљати о тунелу из правца З. Ђинђића, па да изађу смерови негде испред куле, или у крајњем да тунел изађе на зеленој површини испред Скале/Либере. Још увек има места за такву егзибицију…. али лове нема вероватно, а ни интереса….
 
Najbolje da ne gubimo vreme na to, jer nijedna vlast neće gurati Arapima most po prozorom minareta. Ne budite deca.
 
Gde ima? Skiciraj molim te.
Низводно од куле.
Najbolje da ne gubimo vreme na to, jer nijedna vlast neće gurati Arapima most po prozorom minareta. Ne budite deca.
Па оно није да су саобраћајнице по БнВ пешачка зона или зона успореног саобраћаја па да би им сметала још једна улица са две траке по смеру. У свету је сасвим нормално да широке саобраћајнице пролазе тик поред високих објеката.
 
Колко је сада стари мост удаљен од BW Metropolitan, толико би мост БЗЂ-Кравцова улица био удаљен од BW The Kula Belgrade.
 
Зашто се то повезивање толико дуго чекало?
 
Мислим конкретно овде, цео овај мали метро пројекат је почео са идејом продужићемо булевар од Милентија до Владимира. И то је технички смешан посао.
 
Čekalo se uskladjivanje sa izgradnjom mosta i tunela, jer je ovo pristupna saobraćajnica.
Па какве везе имају мост и тунел, давно су почели ови радови а реално су смешан подухват, уклонити паркинг и направити пар саобраћајних трака са тротоаром.
 
Ovih dana je počelo uklanjanje Starog savskog mosta i pošto će biti neisplativo njegovo postavljanje na drugu lokaciju, predlažem da se Stari most ugradi u Novi savski most.

Biće potrebna velika količina razne armature, a pogotovo za nove stubove mosta, pa bi delovi SSM mogli da se prevezu Savom do Sremske Mitrovice gde postoje dve firme koje proizvode armaturu.(Metalfer i Belt)

Tada bi oni koji su emotivno vezani za Stari most mogli da kažu kako je on i dalje na toj lokaciji, ali ugradjen u Novi savski most. Tako bi bilo i neke koristi za izgradnju NSM, a SSM ne bi završio u HBIS Smederevo.
 
Poslednja izmena:
Па какве везе имају мост и тунел, давно су почели ови радови а реално су смешан подухват, уклонити паркинг и направити пар саобраћајних трака са тротоаром.

Ostalo je još objekata da se ukloni, verovatno su pravni problemi. Imamo sve mane diktature, ali kad se radi o jednoj prednosti - brzoj eksproprijaciji, tu smo veći Evropljani od Evropljana. Ili su toliko nesposobni da ne znaju da sprovedu eksproprijaciju ili nekom nameštaju da od njega otkupe.
 
Vrh