Šta je novo?

Novi savski most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504315#p504315:1kfpwght je napisao(la):
Nebojsa » 29 Dec 2017 05:16 pm[/url]":1kfpwght] . . nigde nema naznake o mogucnosti da taj most bude drumsko pesacki.
Sada nema nekog nagoveštaja, ali kad pitanje tog mosta dodje u fokus

možda nadležni uvide da je bolje povezati BnV sa bul. Zorana Đinđića.

Planirane su ulice kroz Blok18 i Blok19, pa još da se planira i takav most.
 
Nastavak bul. Z. Djindjica kroz blok 18 pa preko Save u BNV je sasvim logican sa stanovista Novog Beograda a izuzetno potreban i koristan sto se tice Savskog amfiteatra. Sta ce biti videcemo ali opet, nisam optimista sto se izgradnje tog mosta tice. Ko zna verovatno ce biti moguce njegovo uklopljivanje i nakon izgradnje kule dok se ne pocne sa 2. fazom projekta.
 
U svim ranijim planovima tu je bio putni most, a sada je samo pešački.

Sada je prioritet gradnja Novog mosta umasto Zarićevog, pa i ne možemo

očekivati da se vlast bavi sa dva mosta istovremeno, ali jednog dana . . .
 
Brankov most trenutno ne zadovoljava saobraćajne potrebe. Gužva prema njemu počinje na NBG strani dugo dugo pre mosta. Gledam ove nove planove i ne vidim kako može most koji na NBG strani ima završetak u "kifli" ka blokovima, da odguši nešto što se prostire na drugu stranu. Denivelacija raskrsnice sa Mihajla Pupina je definitivno neophodna samo nju ne vidim nigde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504395#p504395:w3tp797b je napisao(la):
brdjanin » 30 Dec 2017 12:59 am[/url]":w3tp797b] . . ne vidim kako može most koji na NBG strani ima završetak u "kifli" ka blokovima, . .
Posle decenijskog čekanja, biće spojen bul. Z. Đinđića i ul. V. Popovića u sklopu
pristupnih saobraćajnica Novom savskom mostu, tako da će i sa te strane
biti usmeravan saobraćaj ka Novom mostu, a što će rasteretiti Brankov most.
 
Novi savski most ustvari spaja dve kružne raskrsnice, koje moraju da budu

baš na tim mestima, a irelevantno je da li je tok Save baš pod prvim uglom.
 
Koje kruzne raskrsnice? Pa nijedna ne postoji, postoje samo na papiru. Znaci, most mora da bude takav da bi spojio dve nepostojece raskrsnice. :)))))) lol lol lol
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503399#p503399:1b4jahvr je napisao(la):
dragan » 25 Dec 2017 08:45 pm[/url]":1b4jahvr]Do 4. januara 2018. je rok da pobednici na konkursu, CIP i DB Inžinjering, dostave ponude
za Idejni projekat za novi most i pristupne saobraćajnice, kao i za rušenje starog mosta. . .
Naravno ds je sve još uvek " na papiru", to valda nisam morao da naglasim, a

već sam pisao o tome dokle se stiglo sa dokumentacijom i šta se sada radi.
 
Nadam se da ce konacna dokumentacija pomeriti most na pravo mesto, ali ipak mislim da nece.

Gradimo potpuno novi most, ali on ce biti kriv u odnosu na reku, zbog toga sto je stari most, koji se potpuno rusi, bio kriv, i zato sto su dve samo zamisljene raskrsnice tako postavljene. :lool: :blah:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504457#p504457:lf0fv7b8 je napisao(la):
Aleksandar1 » 30 Dec 2017 12:07 pm[/url]":lf0fv7b8]Nadam se . . ., ali ipak mislim da nece. Gradimo potpuno novi most, ali on ce biti kriv u odnosu na reku, . . .
Sigurno se ništa tako bitno neće menjati, a pogotovu položaj kružnih raskrsnica, jer

jedna je na ukrštanju pruge sa V. Popovića, a druga praktično ispred planiranog tunela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504460#p504460:ty3s82am je napisao(la):
dragan » Sat Dec 30, 2017 12:21 pm[/url]":ty3s82am]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504457#p504457:ty3s82am je napisao(la):
Aleksandar1 » 30 Dec 2017 12:07 pm[/url]":ty3s82am]Nadam se . . ., ali ipak mislim da nece. Gradimo potpuno novi most, ali on ce biti kriv u odnosu na reku, . . .
Sigurno se ništa tako bitno neće menjati, a pogotovu položaj kružnih raskrsnica, jer jedna je na ukrštanju pruge sa V. Popovića, a druga praktično ispred planiranog tunela.
file.php

Ali, sadasnja pruga je oko metar ispod nivoa V. Popovica na ukrstanju, da li aludiras da ce tako i da ostane? Nadam se ne. Nova pruga ce morati biti izgradjena na toj deonici, skoro do 6 kaplara. Tako da argument sa gadjanjem sadasnje trase tramvaja nije validan.

Sto se tice tunela, na pravcu izlaska iz tunela moguce je postaviti kruzni tok na mnogo tacaka (ne samo na predlozenoj) i sve ce da budu tacno ispred tunela, tako da ni taj argument nije validan.

Dragane, ne zelim da se konfrontiram, samo zelim da dokucim koji bi bio pravi razlog za potpuno nov, a kriv u odnosu na reku most.

Usput me i zasmejavas sa razlozima. :)
 
Kad smo došli do "zasmejavanja", ništa nije smešnije o toga da ti misliš
da si pametniji i da znaš šta je bolje i kako treba da se gradi od CIP - a.

Baš me interesuje da uporedimo tvoje reference sa poznatim projektantom.
Stvarno treba biti "ludo hrabar", pa se porediti sa CIP-om i davati mu savete.
 
Dragane, crni Dragane, opet nevalidan argument! Ti si jako zabavan. Tema je pozicija mosta. Odakle je ko ili sta, kako se zove i kakva su reference je irelevantno. Ako je neko zaista strucan i vidi bolje nego ostali, lako ce pronaci dobar logicki argument za to sto je uradio, bez potezanja referenci, iskustva, rezultata testova inteligencije, diploma, i slicno. A ako poteze takve argumente, odmah je za mene jako sumnjiv, i mislim da skriva velike slabosti.

Ali, meni se cini da CIP i nema uticaja na ovo pitanje. Ovo je sve zamislio neko daleko, neko ko ne poznaje Beograd. CIP je samo izvrsitelj. Imam donekle razumevanja za CIP.
 
Crni Aco, ti nisi zabavan , već si dosadan. . . Nisam ja projektovao, već CIP.

Ako imaš neka bolja rešenja, obrati se njima, a nemoj ovde da pametuješ.
 
I ponovo nevalidan argument. Nikad nisam ni tvrdio da si ti autor projekta.

Nije ni CIP osmislio glavne elemente. Tako mu je zadato.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504477#p504477:1adpxfqv je napisao(la):
Aleksandar1 » Sub Dec 30, 2017 3:32 pm[/url]":1adpxfqv]

Ali, sadasnja pruga je oko metar ispod nivoa V. Popovica na ukrstanju, da li aludiras da ce tako i da ostane?

Kad je vec tako, to je mozda prilika da je pruga ostavi gde je a kolovoz podigne jos 2 metra i tramvaj denivelise...
 
CIP je morao da se prolagodi postojećem projektu BnV i budućem za tunel.

A, tek ćemo da vidimo u Idejnom projektu rešenje za prugu, kolovoz i ostalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504488#p504488:2aaqep0w je napisao(la):
dragan » Sub Dec 30, 2017 3:29 pm[/url]":2aaqep0w]...a nemoj ovde da pametuješ.
Druze dragane, koliko znam na forumu svako ima pravo da 'pametuje', bez da mu neko soli pamet o tome, a ti si svakako, bez svake sumnje, na ovoj temi UBEDLJIVO najveci pametnjakovic, iako ti se apsolutno svi komentari, od prvog do poslednjeg, svode na nekriticke-botovsko-afirmativne hvalospeve ovog nesrecnog mosta.

Most jeste KRIV u odnosu na reku, potpuno je ocigledno NEDOVOLJNOG kapaciteta i na pogresnom mestu i to su nepobitne cinjenice. Neki daleko pametniji ljudi su nekada davno utvrdili idealnu poziciju mosta, 50-100m uzvodno, i to kao direktan nastavak nemanjine. Preskupi kilometarski tunel kao autoput ispod grada, je tek posebna sprdnja.

Dakle, sve u vezi ovog mosta je potpuno pogresno, zajedno sa krajnje zalosnom asimetrijom, kakvu vec imamo na jednako zalosnoj harfi. Koja nas je kostala tricavih 200 milki.
 
Most je kriv za koji stepen, sta je tu toliko dramaticno sto je 86 stepeni umesto 90 u odnosu na Savu?
 
"Botovski hvalospevi" ?! . .znači sada ćete ovde da vodite političku kampanju.

Samo nastavite, ali bez mene, ja imam nameru samo da pratim izgradnju mosta.

PS : Do sada sam već dao dovoljno informacija o budućem Novom savskom mostu.
 
Da nema GZS (i delom BNV) razumeo bih pomeranje mosta, ali sta bi time danas dobili? Saobracaj bi morao da kruzi i da se "zavuce" iza GZS do tog mosta. Ili sa srusimo GZS, ili da kopamo tunel ispod...
 
Na ovoj lokaciji jedino ispravno je napraviti GRADSKI most koji ce se najbolje i najidealnije uklopiti u postojecu mrezu ulica, a ne praviti most u sklopu nekakvog besmislenog ump podzemnog autoputa.

Zasto bi u 21 veku bio problem srusiti objekat na trasi, i izgraditi ga ponovo na lokaciji one postanske rugobe koja je inace zauzela mesto prelepe zgrade porusene u drugom sv ratu.

Obe zgrade svakako zasluzuju da postoje (predratna posta i zgrada gžs), ali idealno uklapanje mosta u postojecu ulicnu mrezu nije smelo da se dovodi u pitanje.

Saobracajna resenja, zbog protocnosti, treba da budu sto jednostavnija, a ne da dodatno komplikuju vec komplikovanu situaciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504499#p504499:21h5j0bp je napisao(la):
dragan » Sub Dec 30, 2017 4:20 pm[/url]":21h5j0bp]"Botovski hvalospevi" ?! . .znači sada ćete ovde da vodite političku kampanju.
Svako moze da procita temu od pocetka i da zakljuci ko vodi polit kampanju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504498#p504498:3pp2jgm2 je napisao(la):
spatiotecte » Sub Dec 30, 2017 4:17 pm[/url]":3pp2jgm2]Most je kriv za koji stepen, sta je tu toliko dramaticno sto je 86 stepeni umesto 90 u odnosu na Savu?
Kapacitet je vise nego dramatican, lokacija losa - ne i dramaticna, a pozicija u odnosu na savu svakako da nije dramaticna.
 
Vrh