[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503634#p503634:1f7ha18m je napisao(la):dragan » 26 Dec 2017 07:38 pm[/url]":1f7ha18m]Izgradnja ovog mosta je uslov da se raspiše tender za projektovanje, finansiranje
i izgradnju tunela kod Ekonomskog fakulteta izmedju Save i Dunava, . . .
dragan":2b92ti2y je napisao(la):Ne znam kakav će biti tada saobraćaj, ali i neću unapred da paničim, a[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503941#p503941 je napisao(la):Zuma » 27 Dec 2017 06:02 pm[/url]":2b92ti2y]Kako neće biti problema? Pa jel znaš na šta će ličiti saobraćaj . . .
znam da će Novi most biti 2 puta većeg kapaciteta za putni saobraćaj.
On je upotrebio taj termin, pa mi se učinilo da je sasvim prigodan. Zato što se promene koje idu nasuprot privatnim interesima mogu desiti samo ako se dovoljno rano proširi svest da su one potrebne, pre nego što se počnu donositi odluke koje se onda sve teže i teže mogu menjati. Jer posle kažu: budi realan, sad je kasno, čemu priča? A kako nam ide sa promenama, ča i onim koje su od životne važnosti, na promene smo spremni samo u stanju opšte panike. Par inteligentnijih ljudi od kojih ništa ne zavisi se ne računa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503946#p503946:2h3pt07q je napisao(la):Igor » 27 Dec 2017 06:30 pm[/url]":2h3pt07q]A koji je tacno razlog panici?
Svakog nervira "loše rešenje", evo mene nervira asimetrija lukova na ovom mostu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503968#p503968:1lj8boft je napisao(la):laki72 » 27 Dec 2017 08:08 pm[/url]":1lj8boft]
. . vec me pomalo nervira taj stav "samo nek se gradi bilo sta" pa bilo i nefunkcionalno i lose resenje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503968#p503968:sqi6irtc je napisao(la):laki72 » 27 Dec 2017, 20:08[/url]":sqi6irtc]
Sa druge strane, vec me pomalo nervira taj stav "samo nek se gradi bilo sta" pa bilo i nefunkcionalno i lose resenje
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Sa nekim navodima u ovom postu, koji ima malo politički ton, mogu da se složim.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504028#p504028:pmvdrk27 je napisao(la):Kokos » 28 Dec 2017 12:34 am[/url]"mvdrk27] . . zbog toga imamo dva (jedan uskoro) mosta koja zavise od kilometarskih tunela, . . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503861#p503861:ir4axvzf je napisao(la):Zuma » 27 Дец 2017 12:22 pm[/url]":ir4axvzf]Tako bi umesto jedne ulazne tačke u stari deo grada imali dve, pa bi se kapaciteti za ulazak u stari grad povećali. Tj donekle bi razbili usko grlo, iako ulice u nastavku jesu uske, ali ih zato ima nekoliko.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504061#p504061:1d5z3yx3 je napisao(la):dragan » 28 Dec 2017, 03:21[/url]":1d5z3yx3]Sa nekim navodima u ovom postu, koji ima malo politički ton, mogu da se složim.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504028#p504028:1d5z3yx3 je napisao(la):Kokos » 28 Dec 2017 12:34 am[/url]":1d5z3yx3] . . zbog toga imamo dva (jedan uskoro) mosta koja zavise od kilometarskih tunela, . . .
Naprimer što se tiče ugovora i izbora objekata za BnV, ali da je Pupinov most napravio
"haos na putu" (?!) prvi put čujem i nije bilo nikakvog haosa kada sam tamo prolazio.
A, tvrdnja da dva mosta "zavise od tunela" prosto nije tačna, da ne kažem nešto drugo.
Novi savski most će imati pristupne saobraćajnice povezane sa dve kružne raskrsnice
na N. Beogradu i u Karadjordjevoj ulici i jedino bi se moglo reći da most od njih "zavisi" :
Grešiš, napojne ulice mosta sa obe strane reke imaju 3+3 trake, a ne 2+2 kao što kažeš, pa čepa ne bi bilo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504065#p504065:1qo4zbnl je napisao(la):stf » 28 Dec 2017 08:08 am[/url]":1qo4zbnl]
Трећом траком на мосту који се са обе стране надовезује на саобраћајнице 2+2 би се заправо направио чеп. Свуда по граду се чепови праве баш на таквим местима (где се већи број трака улива у мањи).
Погрешно је мислити да би трећа трака само на мосту помогла саобраћају јер би једна служила "само за БнВ". Зашто? Зато што та додатна трећа трака опет се са обе стране моста улива у кружни ток који је 2+2. Значи чеп.
А зашто би се додатном траком на мосту стварао чеп? Зато што би та трећа трака служила само да се мост брже пређе од једне обале до друге. Дакле, саобраћај са кружног тока излази на мост, а мост пошто је за траку ширег капацитета има више места, сви ударе ногу на гас, прелете мост и онда се заглаве на кружном току са друге стране.
Дакле, трећа трака на мосту би правила проблем у смислу бржег пуњења кружних токова саобраћајем који они нису у стању да истом брзином прерасподеле на матрице са обе стране реке. Имаш савршен пример на Славији. Славија прави чеп јер се у њу уливају улице 2+2 а један од главних излива је Макензијева која је 1+1. Ако ти је излив са кружног тока мањи од улива, ствара се чеп.
Nema od toga ništa. Provo zato što Abar i njegovi naslednici to neće dozvoliti sledećih 99+ godina, a mi smo ugovorom izgubili zakonsko pravo da ih prisilimo. A ni posle 100 godina opet neće moći jer daleko najveći deo zemljišta i trga oko kule postaje privatno vlasništvo (vidi granice bloka 19). Preostali uski pojas uz okolne zgrade nije dovoljno širok za tako važnu i prometnu saobraćajnicu, a još bi zaista užasno izgledalo i bitno degradiralo vrednost svih okolnih zgrada. Dok ozbiljno ne počne gradnja kule ima neke mizerne nade, a posle ... šta od mostova imamo, to nam je (ima da se pobiju za ekskluzivno pravo na gondole).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504101#p504101:ycj8mppc je napisao(la):dragan » 28 Dec 2017 11:44 am[/url]":ycj8mppc]Ovde je ta kružna raskrsnica, a ako bude gužve na Novim mostu onda ćemo da izgradimo još jedan umesto pešačkog iz bul. Z. Đ.
Nisam detaljno čitao taj Ugovor sa arapima, čim sam video rok izgradnje, ali ulice i trgovi[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504110#p504110:r60n9n83 je napisao(la):Zuma » 28 Dec 2017 12:44 pm[/url]":r60n9n83]. . ni posle 100 godina opet neće moći jer daleko najveći deo zemljišta i trga oko kule postaje[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504101#p504101:r60n9n83 je napisao(la):dragan » 28 Dec 2017 11:44 am[/url]":r60n9n83] . . ako bude gužve na Novim mostu onda ćemo da izgradimo još jedan umesto pešačkog iz bul. Z. Đ.
privatno vlasništvo (vidi granice bloka19). Preostali uski pojas uz okolne zgrade nije dovoljno širok
za tako važnu i prometnu saobraćajnicu, . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504091#p504091:2f0i3nh7 je napisao(la):Zuma » 28 Дец 2017 11:10 am[/url]":2f0i3nh7]
Grešiš, napojne ulice mosta sa obe strane reke imaju 3+3 trake, a ne 2+2 kao što kažeš, pa čepa ne bi bilo.
Zagušenje i čepovi će ustvari nastati u situaciji kakva je sad, sa mostom 2+2, upravo iz razloga koje si opisao, samo obrnuto. 3+3 trake SA OBE STRANE REKE snabdevaju saobraćajem most i ulicu koja vodi preko njega koji su samo 2+2. Ko je to smislio i zašto?
De bre 1+1 to je haos u najavi, bez 2-2 minimum nema od toga nikakve koristi, samo vece stete. Uostalom da su to hteli imali su do sad vremena koliko hoces da urade manju reviziju tog dela projekta dok ne krenu sa gradnjom kule. Most tu nije u planu i to je kraj price.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504112#p504112:29vcnwna je napisao(la):dragan » 28 Dec 2017 12:58 pm[/url]":29vcnwna]Sa strane NBgd u Bloku18 je ostavljen koridor za pešački most.
Mogao bi da se iskoristi bar za 1+1, tj. po jednu traku u pravcu, a
Most tu jeste u planu, nakad je bio putni, a sada je pešački.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504311#p504311:3tfi7ujo je napisao(la):Nebojsa » 29 Dec 2017 04:56 pm[/url]":3tfi7ujo]Most tu nije u planu i to je kraj price.