Šta je novo?

Novi savski most

Da, Karadjordjeva će biti prometna ulica, a pošto je i ona u planu BnV

verovatno će biti adekvatno izgradjena. . . Videćemo kako će to da bude.
 
Tu pomaže samo proširivanje. Lepo što se uklanja autobuska stanica, pa sa te strane ima mesta za širenje. Ali kod železničke stanice nema. Sem ako se sruše neke zgrade sa druge strane ulice.
 
Зашто би се ширила Карађорђева?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:3nunjh3a je napisao(la):
stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":3nunjh3a]Зашто би се ширила Карађорђева?
Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.

 
Са рушењем БАС добија се услов за прављење саобраћајнице која иде право са моста на ГЖС. Кад се већ чупају шине скроз онда стварно могу велики кружни ток око ГЖС у који би се сливали Савска, Немањина, Карађорђева (са проширеним тротоароми помереним коловозом ка простору садашњег БАС), саобраћајница из правца новог моста као и нови главни булевар у БнВ, као и мање улице око Савског трга (Милована Миловановића, Михаила Богићевића). Губе се два семафора која успоравају трамваје, трамвајска траса независна по ободу кружног тока, директна веза мост-кружни ток-Немањина, једино се губи права веза мост-тунел, али се из Карађорђеве лако може скренути директно десно на тунел.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510482#p510482:2zudz2w8 je napisao(la):
Zuma » 22 Јан 2018 01:14 pm[/url]":2zudz2w8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:2zudz2w8 je napisao(la):
stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":2zudz2w8]Зашто би се ширила Карађорђева?
Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.
Сад сам гледао план. На том месту ће бити четворокрака раскрсница са профилима 2+2 у сва четири смера. Нема већег или мањег капацитета, сви капацитети биће подједнаки. Чак се и Савска улица сужава са 2+3 на 2+2 у делу пред Савским тргом.
 
Lazno ponovno predizborno predstavljanje Novog savskog mosta u reziji Malog, Folica...

Foto: Mondo.rs

Organizatori sarade
sinis-a-mali-savski-most-stefan-stojanovic-2.jpg

milutin-folic-stefan-stojanovic-16.jpg


Most koji smo vec imali prilike da vidimo i koji je davno predstavljen
novi-savski-most-stefan-stojanovic-2.jpg

novi-savski-most-stefan-stojanovic-1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510757#p510757:1s7y1d0i je napisao(la):
Zvezdarac » 23 Jan 2018 03:23 pm[/url]":1s7y1d0i]Lazno ponovno predizborno predstavljanje Novog savskog mosta u reziji Malog, Folica...
Ako je sve to "lažno", zašto si Ti postavio ovde te slike?!

Tako ih samo reklamiraš, jedino ako to nisi namerno uradio.
 
Treca slika po redu "Da li je ovde bezbedno da se gazi, da ne propadnem?" :lool:
 
Verujem da pola grada jos ne zna da ce se izgraditi novi most umesto postojeceg.
Tako da nama mozda ovo deluje kao repriza neceg sa cim smo vec upoznati a neko ce tek sad otkriti nov projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510701#p510701:1amsesnj je napisao(la):
stf » Tue Jan 23, 2018 12:18 pm[/url]":1amsesnj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510482#p510482:1amsesnj je napisao(la):
Zuma » 22 Јан 2018 01:14 pm[/url]":1amsesnj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:1amsesnj je napisao(la):
stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":1amsesnj]Зашто би се ширила Карађорђева?
Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.
Сад сам гледао план. На том месту ће бити четворокрака раскрсница са профилима 2+2 у сва четири смера. Нема већег или мањег капацитета, сви капацитети биће подједнаки. Чак се и Савска улица сужава са 2+3 на 2+2 у делу пред Савским тргом.

+ trokraka tramvajska rasksnica

"Raskpetlja" na steroidima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510763#p510763:2dvw4ahl je napisao(la):
roger34 » Tue Jan 23, 2018 3:50 pm[/url]":2dvw4ahl]Treca slika po redu "Da li je ovde bezbedno da se gazi, da ne propadnem?" :lool:

"Cek malo prvo da cuknem petom..."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510793#p510793:2v1dlu91 je napisao(la):
spatiotecte » 23 Jan 2018 06:15 pm[/url]":2v1dlu91]Verujem da pola grada jos ne zna da ce se izgraditi novi most umesto postojeceg.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503193#p503193:2v1dlu91 je napisao(la):
direktor » 25 Dec 2017 01:27 am[/url]":2v1dlu91]Tema o zaricevom mostu postoji nevidim razlog za novom temom i jos cudnijim nazivom
Nisu znali ni u gradskoj vlasti, dok nisam ovde otvorio temu. :)

A, u dokumentima Direkcije se i dalje vodi rekostrukcija SSM.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510701#p510701:llmth7z9 je napisao(la):
stf » 23 Jan 2018 12:18 pm[/url]":llmth7z9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510482#p510482:llmth7z9 je napisao(la):
Zuma » 22 Јан 2018 01:14 pm[/url]":llmth7z9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:llmth7z9 je napisao(la):
stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":llmth7z9]Зашто би се ширила Карађорђева?
Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.
Сад сам гледао план. На том месту ће бити четворокрака раскрсница са профилима 2+2 у сва четири смера. Нема већег или мањег капацитета, сви капацитети биће подједнаки. Чак се и Савска улица сужава са 2+3 на 2+2 у делу пред Савским тргом.
Na Gulu izgleda da Savska ima 3 trake, a SAO1 ima 9 metara, pa bi možda i tu mogli spakovati tri trake. Ali to nije bitno pošto samo brojanje traka ovde isuviše pojednostavljuje situaciju. Jednaki broj ulaznih i izlaznih traka ne pravi gužvu samo ako su sve ulice u raskrsnici jednako opterećene, a to je retko gde slučaj. Ako se u jednu ulicu skreće više od ostalih, moguće je da se na njenom ulazu napravi zagušenje iako ga nema na ulicama sa kojih saobraćaj u nju ulazi, bez obzira što sve imaju isti broj traka (zbog asimetričnog sabiranja saobraćaja). Dakle bitna je još i neravnomernost u stepenu korišćenja raznih putanja kroz raskrsnicu, i intenzitet saobraćaja po svakoj od njih.

Ovde imamo baš takvu situaciju jer kritičan segment Karađorđeve vrlo popularan kao izbor. Na jednom kraju će imati dve magistralne ulice, Savsku i Nemanjinu, a na drugom kraju budući tunel, ostatak Karađorđeve i kraj SAO1 (koji sam za sebe nosi dobar deo zbira saobraćaja sa novog mosta, ostatka SAO1, i još dve BNV ulice). Ustvari u ovaj deo Karađođeve se uliva čak 7 ulica (ili 6 pošto su dve za po jedan smer). Jedina veza toliko važnih ulica sa velikim prometom će očigledno biti veoma korišćena, i to u većem stepenu od nekih drugih ulica iz tih raskrsnica (recimo sa mosta se često ide baš ka žel. stanici), pa dakle "jedina vezna ulica" mora biti šira od njih, proporcionalno oprerećenju, tj budućoj raspodeli prometa po svim tim ulicama.
 
Evo te raskrsnice sa kojom je povezana i ul. Karadjordjeva.
Slika je velikog formata, pa može da se poveća radi detalja.
 
Sad tu treba ucrtati još i 2+2 trake iz tunela. A jednog dana još i DVE nadzemne linije metroa, pa ogromnu, takođe nadzemnu stanicu gde se preseda sa jedne linije na drugu. Pri čemu tramvaj NEĆE nestati, jer mora da ide Karađorđevom, a još će doći i neke autobuske linija da opslužuju veliko metro čvorište. Plus pešaci i turisti sa Terazijske terase. I oni sa mosta. I biciklisti sa mosta. I verovatno javna podzemna garaža ispod parka za celu tu gomilu naroda i dodatni saobraćaj koji će ona da generiše. Pa će biti baš veselo.
 
Cena mosta je ažurirana, a raspon stubova će biti značajno veći, skoro 50%.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510798#p510798:ly5csc78 je napisao(la):
Aleksandar1 » 23 Јан 2018 06:22 pm[/url]":ly5csc78]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510701#p510701:ly5csc78 je napisao(la):
stf » Tue Jan 23, 2018 12:18 pm[/url]":ly5csc78]
+ trokraka tramvajska rasksnica

"Raskpetlja" na steroidima...

Пре личи на најобичнију раскрсницу Београдске и Булевара ..
 
silazimo lagano na 5+1 sprat :) ...bitno je da svaka zgrada ostane razlicita.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510962#p510962:3eyqd5ng je napisao(la):
neven_k » Sre Jan 24, 2018 5:57 am[/url]":3eyqd5ng]silazimo lagano na 5+1 sprat :) ...bitno je da svaka zgrada ostane razlicita.
Malo podseca na jeftiniji Oslo, zar ne?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510962#p510962:3riz2wxk je napisao(la):
neven_k » 24 Jan 2018 10:57 am[/url]":3riz2wxk]silazimo lagano na 5+1 sprat :) ...bitno je da svaka zgrada ostane razlicita.

To je optimalna visina za BG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510864#p510864:2giysk5d je napisao(la):
Zuma » Tue Jan 23, 2018 11:17 pm[/url]":2giysk5d]Sad tu treba ucrtati još i 2+2 trake iz tunela. A jednog dana još i DVE nadzemne linije metroa, pa ogromnu, takođe nadzemnu stanicu gde se preseda sa jedne linije na drugu. Pri čemu tramvaj NEĆE nestati, jer mora da ide Karađorđevom, a još će doći i neke autobuske linija da opslužuju veliko metro čvorište. Plus pešaci i turisti sa Terazijske terase. I oni sa mosta. I biciklisti sa mosta. I verovatno javna podzemna garaža ispod parka za celu tu gomilu naroda i dodatni saobraćaj koji će ona da generiše. Pa će biti baš veselo.

Ono sto mene brine je upravo ta buduca raskrsnica saobracajnice koja ide iz tunela prema mostu i Karadjordjeve. Ako obe ulice ostanu u profilu 2+2 onaj kruzni tok ispred mosta ce u spicu da bude potpuno zacepljen. Pogotovo kad se razvije BNV.

Jedino rjesenje je da jedna od te dve ulice bude u profilu 1+1. Ili most-tunel ili Karadjordjeva
Ili da se gradi jos jedan most BNV-NBG
 
Зато је боље саобраћај са моста усмерити право на ГЖС и кружни ток око ње, и да из тог истог КТ крећу Савска, Немањина, нови булевар и Карађорђева ка тунелу.
 
Vrh