dragan
Professional
Da, Karadjordjeva će biti prometna ulica, a pošto je i ona u planu BnV
verovatno će biti adekvatno izgradjena. . . Videćemo kako će to da bude.
verovatno će biti adekvatno izgradjena. . . Videćemo kako će to da bude.
Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:3nunjh3a je napisao(la):stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":3nunjh3a]Зашто би се ширила Карађорђева?
Сад сам гледао план. На том месту ће бити четворокрака раскрсница са профилима 2+2 у сва четири смера. Нема већег или мањег капацитета, сви капацитети биће подједнаки. Чак се и Савска улица сужава са 2+3 на 2+2 у делу пред Савским тргом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510482#p510482:2zudz2w8 je napisao(la):Zuma » 22 Јан 2018 01:14 pm[/url]":2zudz2w8]Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:2zudz2w8 je napisao(la):stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":2zudz2w8]Зашто би се ширила Карађорђева?
Ako je sve to "lažno", zašto si Ti postavio ovde te slike?![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510757#p510757:1s7y1d0i je napisao(la):Zvezdarac » 23 Jan 2018 03:23 pm[/url]":1s7y1d0i]Lazno ponovno predizborno predstavljanje Novog savskog mosta u reziji Malog, Folica...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510701#p510701:1amsesnj je napisao(la):stf » Tue Jan 23, 2018 12:18 pm[/url]":1amsesnj]Сад сам гледао план. На том месту ће бити четворокрака раскрсница са профилима 2+2 у сва четири смера. Нема већег или мањег капацитета, сви капацитети биће подједнаки. Чак се и Савска улица сужава са 2+3 на 2+2 у делу пред Савским тргом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510482#p510482:1amsesnj je napisao(la):Zuma » 22 Јан 2018 01:14 pm[/url]":1amsesnj]Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:1amsesnj je napisao(la):stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":1amsesnj]Зашто би се ширила Карађорђева?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510763#p510763:2dvw4ahl je napisao(la):roger34 » Tue Jan 23, 2018 3:50 pm[/url]":2dvw4ahl]Treca slika po redu "Da li je ovde bezbedno da se gazi, da ne propadnem?" :lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510793#p510793:2v1dlu91 je napisao(la):spatiotecte » 23 Jan 2018 06:15 pm[/url]":2v1dlu91]Verujem da pola grada jos ne zna da ce se izgraditi novi most umesto postojeceg.
Nisu znali ni u gradskoj vlasti, dok nisam ovde otvorio temu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503193#p503193:2v1dlu91 je napisao(la):direktor » 25 Dec 2017 01:27 am[/url]":2v1dlu91]Tema o zaricevom mostu postoji nevidim razlog za novom temom i jos cudnijim nazivom
Na Gulu izgleda da Savska ima 3 trake, a SAO1 ima 9 metara, pa bi možda i tu mogli spakovati tri trake. Ali to nije bitno pošto samo brojanje traka ovde isuviše pojednostavljuje situaciju. Jednaki broj ulaznih i izlaznih traka ne pravi gužvu samo ako su sve ulice u raskrsnici jednako opterećene, a to je retko gde slučaj. Ako se u jednu ulicu skreće više od ostalih, moguće je da se na njenom ulazu napravi zagušenje iako ga nema na ulicama sa kojih saobraćaj u nju ulazi, bez obzira što sve imaju isti broj traka (zbog asimetričnog sabiranja saobraćaja). Dakle bitna je još i neravnomernost u stepenu korišćenja raznih putanja kroz raskrsnicu, i intenzitet saobraćaja po svakoj od njih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510701#p510701:llmth7z9 je napisao(la):stf » 23 Jan 2018 12:18 pm[/url]":llmth7z9]Сад сам гледао план. На том месту ће бити четворокрака раскрсница са профилима 2+2 у сва четири смера. Нема већег или мањег капацитета, сви капацитети биће подједнаки. Чак се и Савска улица сужава са 2+3 на 2+2 у делу пред Савским тргом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510482#p510482:llmth7z9 je napisao(la):Zuma » 22 Јан 2018 01:14 pm[/url]":llmth7z9]Naprimer zato da se ne bi stvarale kolone od onih koji se spuštaju niz Nemanjinu ili dolaze Savskom, a žele u tunel ili na most. Pošto na početku Karađorđeve, kod železničke stanice, imamo maksimalni ulazni kapacitet raskrsnice od 5 traka, a maksimalni izlazni samo 2. Isto i na suprotnom kraju Krađorđeve. Ulaz 5 traka (3 iz BNVa i 2 iz tunela), a izlaz u Karađorđevu 2. Sve to sa već vrlo velikim intenzitom saobraćaja po svakoj traci. Pa će se možda dešavati da kolona iz tunela koja čeka da skrene levo u Karađorđevu stoji čak i u tunelu. Da je Karađorđeva u ovom kratkom delu šira, bilo bi lakše. Crveno označeni segment je usko grlo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510460#p510460:llmth7z9 je napisao(la):stf » 22 Jan 2018 12:23 pm[/url]":llmth7z9]Зашто би се ширила Карађорђева?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510798#p510798:ly5csc78 je napisao(la):Aleksandar1 » 23 Јан 2018 06:22 pm[/url]":ly5csc78][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510701#p510701:ly5csc78 je napisao(la):stf » Tue Jan 23, 2018 12:18 pm[/url]":ly5csc78]+ trokraka tramvajska rasksnica
"Raskpetlja" na steroidima...
Пре личи на најобичнију раскрсницу Београдске и Булевара ..
Malo podseca na jeftiniji Oslo, zar ne?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510962#p510962:3eyqd5ng je napisao(la):neven_k » Sre Jan 24, 2018 5:57 am[/url]":3eyqd5ng]silazimo lagano na 5+1 sprat...bitno je da svaka zgrada ostane razlicita.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510962#p510962:3riz2wxk je napisao(la):neven_k » 24 Jan 2018 10:57 am[/url]":3riz2wxk]silazimo lagano na 5+1 sprat...bitno je da svaka zgrada ostane razlicita.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510864#p510864:2giysk5d je napisao(la):Zuma » Tue Jan 23, 2018 11:17 pm[/url]":2giysk5d]Sad tu treba ucrtati još i 2+2 trake iz tunela. A jednog dana još i DVE nadzemne linije metroa, pa ogromnu, takođe nadzemnu stanicu gde se preseda sa jedne linije na drugu. Pri čemu tramvaj NEĆE nestati, jer mora da ide Karađorđevom, a još će doći i neke autobuske linija da opslužuju veliko metro čvorište. Plus pešaci i turisti sa Terazijske terase. I oni sa mosta. I biciklisti sa mosta. I verovatno javna podzemna garaža ispod parka za celu tu gomilu naroda i dodatni saobraćaj koji će ona da generiše. Pa će biti baš veselo.