Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.747
- Pohvaljen
- 25.874
Da popišemo sve REALNE mogućnosti. Recimo da je to nešto što bitno ne narušava objekte koji su već započeti. Od takvih mogućnosti imamo most, koji tek treba da se radi, i samo još DVA slobodna bloka uz obalu. Dakle ukupno svega tri mogućnosti, ali i to samo ako se odmah reaguje i obustave planovi za dalju gradnju u blokovima 13 i 17 dok se ne reši ovaj akutni problem. Mogućnosti su :
1. Na istom ovom mestu projektovati potpuno novi most, daleko širi i jači. Dakle 3+3 saobraćajne trake, sa biciklističkom i pešačkom stazom, sa mestom i za tramvaj i za metro, istovremeno.
2. Most na lokaciji označenoj brojem 2. Jedina promena bi bila dijagonalno deljenje bloka 12 na dva nova bloka. Oba bi i dalje bila dovoljno velika za gradnju. Prednost je što smo i dalje u osi tunela i što nam ostaje i Stari savski most. Nema prekida saobraćaja, a novi most može da bude skromniji i jeftiniji u odnosu na opciju 1.
3. Most na lokaciji označenoj brojem 3. Morao bi se malo iseći ćošak ionako dugačkog i nepravilnog bloka 17, ali ne naročito mnogo. I dalje bi ostao dovoljno veliki za ekskluzivnu gradnju na obali reke. Prednosti su kao i za opciju 2, sem što nismo u osi tunela. Međutim sada bi smo između PRIVATNOG zemljišta oko kule dobili veliki JAVNI trg u obliku trougla, i to na obali reke. A to je nešto što nam čitav BNV, sav u lažnom fazonu "siđimo na reku", uopšte ne nudi. Da pored obale Save imamo VEĆU površinu, čitav jedan trg u vlasništvu grada. Takođe, sada bi smo bili u nastavku Zorana Đinđića. A mogla bi da se izvede i direktna veza sa Nemanjinom.
1. Na istom ovom mestu projektovati potpuno novi most, daleko širi i jači. Dakle 3+3 saobraćajne trake, sa biciklističkom i pešačkom stazom, sa mestom i za tramvaj i za metro, istovremeno.
2. Most na lokaciji označenoj brojem 2. Jedina promena bi bila dijagonalno deljenje bloka 12 na dva nova bloka. Oba bi i dalje bila dovoljno velika za gradnju. Prednost je što smo i dalje u osi tunela i što nam ostaje i Stari savski most. Nema prekida saobraćaja, a novi most može da bude skromniji i jeftiniji u odnosu na opciju 1.
3. Most na lokaciji označenoj brojem 3. Morao bi se malo iseći ćošak ionako dugačkog i nepravilnog bloka 17, ali ne naročito mnogo. I dalje bi ostao dovoljno veliki za ekskluzivnu gradnju na obali reke. Prednosti su kao i za opciju 2, sem što nismo u osi tunela. Međutim sada bi smo između PRIVATNOG zemljišta oko kule dobili veliki JAVNI trg u obliku trougla, i to na obali reke. A to je nešto što nam čitav BNV, sav u lažnom fazonu "siđimo na reku", uopšte ne nudi. Da pored obale Save imamo VEĆU površinu, čitav jedan trg u vlasništvu grada. Takođe, sada bi smo bili u nastavku Zorana Đinđića. A mogla bi da se izvede i direktna veza sa Nemanjinom.