Šta je novo?

Novi savski most

Kratkorocno je novi most sasvim dovoljan. Problem nastaje kad se tramvaj skolini sa njega da bi prosao metro. (+ obzirom na trenutne guzve i rast broja automobila jedan ipo nova traka tesko da ce biti dovoljna)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508947#p508947:21otr6ua je napisao(la):
roger34 » 16 Jan 2018 02:52 pm[/url]":21otr6ua] . . Problem nastaje kad se tramvaj skolini sa njega da bi prosao metro. . .
Pitanje je kakav će to da bude "metro", više će to da liči na "teški tramvaj".

Preko ovog mosta je planirana Druga linija, pa da sačekamo Prvu do Makiša.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/prva- ... ri/tqcewh2
 
Kad kazes teski tramvaj, sta to tacno znaci? Nesto sa pantografom i deljenjem trase sa tramvajem?
U neku ruku, jeste tacno da je pola trase vec prokriveno tramvajima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508963#p508963:3sf44s8n je napisao(la):
roger34 » 16 Jan 2018 03:40 pm[/url]":3sf44s8n]Kad kazes teski tramvaj, sta to tacno znaci? . . .
Nešto kao LRT, laki šinski transport ili slično, a tačno niko ne zna. :)
 
Nije baš "običan", malo je duži . . . i obavlja posao.

Ima raznih sistema, lakših i težih, može da se bira. :)
 
Bitno je da " naš metro" obavlja posao, a videćemo koji će sistem

biti odabran u odnosu na teren i većim delom nadzemne pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508761#p508761:7jtdywjd je napisao(la):
Zuma » Pon Jan 15, 2018 4:18 pm[/url]":7jtdywjd]
Sa druge strane, ako bi se most malo podigao i prešao preko starog sajmišta na stubovima, što da ne? I preko novog sajmišta prelazi most, pa se na nivou zemlje ne bi degradiralo ništa sem malo zemljišta oko samog stuba.

Samo što Novo sajmište nije konc logor i samim tim kulturno-istorijski spomenik na čijem mestu su stradali nevini ljudi.
 
Onda mogu samo da ponovim raniji spisak mogućnosti unutar glavnog dela BNV-a, pošto most nizvodno od Brankovog ne bi bio dobro povezan sa ulicama veće propusnosti, a ionako je previše daleko. Izbor nije veliki, a vremena za rezervaciju ima još manje.

file.php
 
Zumo kajo mozes da predlozis takvu S krivinu kao da se radi o nekom brdskom putu u Crnoj Gori?
 
Niko normalan ne bi smeo ni da pomisli da zaricev most stavi van funkcije pre pustanja u rad nekog novog.
Most u osi nemanjine je jedino racionalno i ispravno resenje, cak i u tom bnv planu postoji koridor koji samo treba prosiriti. A posle toga zarica preseliti nizvodno u nastavak pariske, sa svim funkcijama koje ima. U tom slucaju, sa sacuvanim starim mostom, novi ne bi ni morao da bude lucni, a posebno ne ovo asimetricno djubre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509027#p509027:pxnx59qy je napisao(la):
spatiotecte » 16 Jan 2018 10:22 pm[/url]":pxnx59qy]Zumo kajo mozes da predlozis takvu S krivinu kao da se radi o nekom brdskom putu u Crnoj Gori?
Pa ne dopada se ni meni, bolja je opcija 2, ali nije preostalo puno izbora, zar ne? Postoje tri, pa bar da navedem svaku koja ipak jeste moguća. Deo sa S krivinom u opciji 3 ne treba shvatiti tako da trasa baš bukvalno ima tu krivinu. Ona zavisi od minimalnog dozvoljneog poluprečnika krivine za izabranu maksimalnu brzinu. Pa kad se izabere brzina i izračuna minimalni poluprečnik onda se dve krivine u "S" mogu ublažiti ili zakošenim položajem mosta ili time da druga krivina ulazi u blok 18. Nema smisla da ja za ovako grubu skicu gubim vreme pogađujući može li most biti zakošen, koliko se može ući u blok 18 i za koliku brzinu to sve treba računati. Glavno je da je, iako izrazito ružna, moguća i ta opcija, pa sam je zato i uneo.
 
Biciklisticka staza bi mogla da bude u "kosturu" mosta, ispod tramvajskih/metro traka.
 
Da li ovo znači da će uskoro da krenu sa postavljanjem šina preko Mosta na ADI , obzirom da se uveliko radi na izmeštanju stajališta "Gospodarska mehana" bliže Sajmu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509719#p509719:1seuw281 je napisao(la):
dragan » 19 Jan 2018 03:04 am[/url]":1seuw281]Pre 2 nadelje sam pisao o rokovima i cenama : dragan » 06 Jan 2018 10:16 am

A, taj sumanuti naslov o "novom starom mostu" govori o "novinarstvu".
Novi Stari most, hahahahahaha. Genijalno.
 
Da Most ka Nemanjinoj pa svi na Slaviju i zurka moze da pocne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510240#p510240:2ov43dm5 je napisao(la):
neven_k » 21 Jan 2018 11:35 am[/url]":2ov43dm5] . . Most ka Nemanjinoj pa svi na Slaviju i zurka moze da pocne.
Kakva bi to bila neopisiva "žurka" na Slaviji, kad je

iovako kolaps u saobraćaju uvek kad padne 2 litra kiše.
 
Gradski menadžer Goran Vesić najavio je da će u utorak, 23. januara biti potpisan ugovor sa Saobraćajnim institutom CIP za izradu projekta novog mosta, koji treba da bude izgrađen na mestu Starog savskog mosta.

Vrednost projekta je 58 miliona dinara, a rok za njegov završetak je 10 meseci kada će biti raspisan tender za izvođača radova, dok se početak radova očekuje u prvoj polovini 2019. godine, precizirao je Vesić, saopštila je gradska uprava.
http://rs.n1info.com/a358112/Biznis/Ves ... torak.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510240#p510240:1d4y128h je napisao(la):
neven_k » Ned Jan 21, 2018 11:35 am[/url]":1d4y128h]Da Most ka Nemanjinoj pa svi na Slaviju i zurka moze da pocne.
To je zamisao nekih daaaleko pametnijih i strucnijih ljudi nego sto su ovi danasnji singiduduci.

Zurka je svakako negde, most ka nemanjinoj bi daleko ravnomernije rasteretio i brankov i gazelu nego most na istom mestu i nekakav trokilometarski tunel od kojih gazela nece imati bas nikakve koristi. Pri cemu ce mnogi biti primorani da koriste tunel pa da se vracaju unazad po izlasku iz njega (gledajuci pravac iz kog dolaze), stvarajuci nove zurke i neprirodne saob putanje u okolini dunavskog portala.

Zurka na slaviji nema nikakve veze sa ulivnim faktorom kojeg po prirodi KT-a regulise trougao, vec sa naprdnim singiduduk sminkanjem umesto ozbiljne saob rekonstrukcije.
 
Novi most će biti direktno povezan sa kružnom raskrsnicom u BnV

i moći će da se bira najpovoljniji pravac, pa i za Slaviju preko Nemanjine.
 
Sem što čitav novi saobraćaj iz Novog Beograda (oni privučeni širim mostom i tunelom), plus deo saobraćaja iz BNV-a, plus saobraćaj u ovom smeru iz tunela (čitava Dunavska strana BGD-a) da bi došao do Nemanjine MORA da prođe kroz Karađorđevu ulicu i da se doda na saobraćaj koji u njoj VEĆ postoji, a koji je i sada dovoljan da se tuda jedva prolazi. pa će se tu stvoriti potpuni haos.

namena.jpg
 
Vrh