R
Mislim da je profesionalni upravnik na zahtev stanara podneo zahtev za smenu firme za odrzavanje jer su se stanari zalili ( sto su i sami rekli na sastanku) . Licno, kada smo prisustvovali sastanku ( oko 25 stanara za D1 i D2 lamelu) bili smo iznenadjeni koliko su stanari nezadovoljni svim i svacim . Mi ponavljam nemamo neke vece zamerke jer nismo useljeni pa nismo u toku sa svim tim. Koliko se secam na sastanku je upravnik rekao da mu se posalju preporuke za firme za odrzavanje kako bi imali vise izbora za odabir.
Sad , da li je i upravnik tu malo umesao prste i zeli da pogura nekog drugog zbog svog interesa, to takodje nije iskljuceno, ali samo prenosim koliko su ljudi na sastanku bili nezadovoljni radom firme za odrzavanje.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Razumem Vas, takodje sam nepristrasna i nemam nikakv problem da sve sto nam ne odgovara i smatramo da moze bolje promenimo.
Ipak, trudim se da razmisljam kriticki i da se ne vodim 'mentalitetom stada' (nadam se da me necete pogresno razumeti).
Skupstina stanara u mojoj lameli je zapocela tako sto su nam rekli da su sve lamele vecinski glasale da se smeni kompanija za odrzavanje (ne znam kada su stigli da obrade podatke, ako su nam u skoro isto vreme bile odrzane skupstine stanara). Mene zanima koja je to vecina, ako je otprilike po lameli 10 stanara prisustvovalo skupstini.
Ne vidim propuste kompanije za odrzavanje kao neku katastrofalnu gresku, ali zamerke mozemo traziti i naci uvek. Zameniti ih, takodje, mozemo uvek.
U mojoj lameli je cisto, recepcija je korektna (ne znam sta da ocekujemo od zena koje tu sede), liftovi su oblozeni stirporom (jos uvek traju usleljenja), unutrasnjost kompleksa je takodje uredno odrzavana...Moze bolje, uvek, ali ja bih prvo da ih obavestimo sta zelimo i ocekujemo od njih, a u skladu sa nasim pravima i njihovim obavezama i da vidimo ima li promena.
Sta to nudi neka druga kompanija (nisam dobila odgovor od profesionalnog upravnika)?
Hajde da prvo analiziramo sta nude (nizu cenu, bolju uslugu?), pa da onda odlucimo. Kako da glasamo za nekog cija usluga i cena nam nije prezentovana?
I neka nam posalju spisak tih kompanija koje predlazu, uslove angazovanja i da javno glasamo, a ne da uticu na oblikovanje misljenja kod stanara koji nemaju dovoljno informacija, tako sto ponavljaju kako je vecina nezadovoljna. Ja nisam stekla takav utisak (eto mozda sa izuzetkom lamela D1/D2).