Inače, bila bi idealna za jednu "Slobodnu carinsku privrednu zonu" u Beogradu.
Za ne obaveštene
a posebno šarlatane , ko-urbaniste i kvazi-stručnjake -
Bgd ima odredjene DVE slobodne carinske zone
Beograd vec ima svoje slobodne carinske zone rešenjem Vlade Republike Srbije data je saglasnost za Slobodne zone „Beograd“ u Beogradu. Slobodna zona se prostire na površini od 98ha 31a 44m², obuhvata dve lokacije, i to: lokaciju
„Barič“, deo područja na kome će se odvijati proizvodne aktivnosti i lokaciju
„Reva“, deo područja namenjen logističkim aktivnostim
1 Lokacija Barič nalazi se na teritoriji gradske opštine Obrenovac, na prostoru Holding preduzeća „Prva Iskra“ a.d. Barič i obuhvata infrastrukturno opremljeno zemljište površine 41 ha 64a 40 m²,
2 Lokacija Reva nalazi se na teritoriji gradske opštine Palilula, i obuhvata infrastrukturno opremljeno zemljište površine 56 ha 67a 04m².
Izgraditi luku bez drumske i naročito
železničke infrastrukture je NEmoguce,
to dodatno veliko ulaganje sa naše strane se nigde ne pominje , a obavezuo je i bice ca naših ledja :!:
...A, ako oni jednog dana i odu, neće ništa odneti sa sobom, već ostaje nama.
Takva luka sa objektima će uvek biti interesantna stranom lučkom operatoru....
1. Nije pitanje dal ce , nego kad ce Kinezi da odu
a iza njih ce ostati izubijana betonska ploča i truli raspadnuti kontejneri i
zatrovano zemljište i vode
toliko da je nemoguce koristiti i TAJ i sve druge nizvodne Bg Dunavske vodozahvate pijace vode vekovovima
2. NE, nece biti ikom drugom interesantna kao što nije ni sada ( osim
daleko istočnim ekonomskim osvajačkim akterima )
jer udaljenost od Novosadske luke je skromih 60 km , udaljenost od Pančevačke luke je još skromnijihh
20-tak km
domet brodova je daleko veci, te lako se opredeljuju prema potrebama za neku od nj.
a
upravo ulažemo ogromna sredstva u rekonstrukciju železnice , za koju je ta daljina po pretovaru lakša i od mačijeg kašalja
tako da rentabilnost nece biti bitno poremecena i bez luke
al ajd
ako je vec bitno iz nekog razloga da učinimo ne našem, vec Kineskom zmaju , neka jei prave,
ali malo nizvodnije ,
kako bi Beograd saočuvao bar jedan veliki Dunavski vodozahvat pijace vode koje je nužan za dalji opstanak Beograda
A evo i pozicije propisane a postojece slobodne carinske zone Reva na Dunavu