Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551819#p551819:9cic0hok je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 15 Jul 2018 11:46 am[/url]":9cic0hok]
Пантограф":9cic0hok je napisao(la):
...само крајња бу**** би укидала и метар железничке пруге на Коњарнику или на Петловом брду, а камоли у центру Београда.
Ako uzmemo u obzir logicki zasnovane argumente da zeleznicu u centru niko nije ni ukinuo, vec da je zapravo samo premestena na saobracajno centralno mesto citavog grada, dolazimo do zakljucka da je celokupan tvoj post zamena teza. Bezobrazna ili ne, manje je bitno. Iako tada i ono kme-kme ne deluje nepristojno, ti si ipak (bar mi se cini) racionalniji i objektivniji od blizanca, pa je i kme-kme ovde suvisno i nepotrebno, a tamo je bilo selektivno i sa dobrim razlogom upotrebljeno.
Dobronameran savet: Braniti tudje argumente je skroz ok, a braniti tudju licnost, koja se na forumu sama kompromituje - to je vec malo degutantno. :wink: Makar to bio i blizanac. :D

Царе, ја брата немам, па тако ни близанца - имам само двојицу браће од тетке, и то не рођене.
Ако ме, међутим, питаш да ли поштујем инжењера Карла Полака - одговор је ДА, веома, јер је то, између осталог, човек који је сео на авион и довукао се из Холандије у Београд на дан, само да би протестовао за ствар у коју верује. А и због других ствари, укључујући комбинацију стручности, талента, способности логичког мишљења (човек је врхунски математичар), идеализма-срчаности и несклоности да се став и личност комформирају са одвратним и љигавим, што, у случају Србије, вреди више од милијарду долара.
А ставови по питању железнице у београдском метрополитену се нама двојици, у огромној мери, поклапају.

Чиме се инжењер Полак овде, како кажеш, "компромитовао" - не знам; питао сам у његовом крају, на Вождовцу, нису умели да ми кажу. Ако имаш неку информацију, подели је са нама.

Прва твоја реченица, оно што си болдовао ("zeleznicu u centru niko nije ni ukinuo, vec da je zapravo samo premestena na saobracajno centralno mesto citavog grada") представља потпуни сумрак логике, јер ја, наравно, нисам у претходном посту писао о Прокопу и Главној у односу "или-или", већ "и" ("и једно и друго"), сугерисавши да у актуелном саобраћајном и макроекономском тренутку онај ко укида пругу у центру јесте кр**** и магарац - макар постојало и сто Прокопа (тај Прокоп је, дабоме, рупетина какве нема, али да ја знам нема човека с пословном способношћу који предлаже да се она сада руши).
 
Care, vidim da smo se dobro razumeli za brata...
Samo da ne bude zabune, za razliku od istaknutih 'strucnih' pojedinaca koji se razumeju apsolutno u sve i svasta iako su im komentari poslovicno isprazno-siromasni po sadrzaju, blizancima strucnost nikada nije dolazila u pitanje, cak bi se moglo naslutiti da su i sa ljudske strane sasvim ok. Jedino im previse emotivan pristup ubija objektivnost, a mnogo strasti dovodi do pomenutog kompromitovanja koje je, vidi se po komentarima, primeceno i od drugih. Vec sam to pomenuo u jednom gornjem postu, ali nije problem, ponovicu: netolerancija svakog suprotnog stava u vidu prizivanja moderacije (cenzure) razlicitog misljenja, kao i etiketiranje da su svi ostali sa suprotnim misljenjem trolovi i botovi, 'stvaranje prijatne atmosfere' gde ce svi deliti njegovo misljenje. Ok zaneo se covek, tesko podnosi sve to, nema lose namere, bilo pa proslo, idemo dalje...

Ti prvo pricas 'nije ili-ili nego i jedno i drugo', a posle vices 'rupetina kakve nema'. I posle neko da poveruje kako si iskren i objektivan...
Prokop bas i nije 'rupetina kakve nema' (opet previse strasti), samo je previse izminiran od svih, sto ce sada ekspresno morati da se promeni. Svakako, daleko je manja rupetina nego sto je savski trg bio pre 150 god i daleko ce biti funkcionalniji nego sto je gzs ikada bila.

Diskusija da li je za obicnog putnika sa prtljagom bitnija blizina turisticko-pesackog centra ili blizina saobracajnog centra odakle se podjednako brzo stize u razlicite delove grada, ocigledno da nema previse efekta.

Takodje rekoh ranije da podzemne trase nikom normalnom ne mogu da smetaju, moglo je to i ovde da se ostavi, ali u tom slucaju plitak kop bi morao da ide sve do petlje radnicka (oslobadjanje obale), a vi to i niste bas tako predvideli. Plus, uvek ste insistirali na zadrzavanju onog jednokolosecnog raspada preko save kao i pruge oko kalemegdana koja je i urbanisticki neprihvatljiva i saobracajno-transportno potpuno nepotrebna.

Reklo bi se da vas, osim opsesivne fiksacije prevazidjenim starim cvorom, malo sta drugo zanima.
 
Ako smem da pojednostavim? Zbog razvoja grada, klimatskih promena i elementarne ekonomske logike, obale Save i Dunava od budućeg mosta na Adi Huji do Ade Ciganlije, će postati i glavni fokus i najvažnije deo grada, sa mnogo buduće gradnje i VEOMA mnogo što stalnih što povremenih posetioca i OGROMNOM ekonomskom, rekreativnom i turističkom aktivnošću. Međutim, to predstavlja rastojanje od čak 13 kilometara! Ova ogromna dužna prepuna privlačnih budućih sadržaja će predstavljati jedinstvenu (nedeljivu) ekonomsku i interesnu zonu pa se zato mora DIREKTNO povezati javnim saobraćejem velikog kapaciteta. Dakle DUŽ nje, a ne zaobilazno i preko drugih javnih linija, sa presedanjima (da bi bila moguća brza i laka unutrašnja pokretljivost jer samo to obogaćuje ponudu na tako drastično uskom i izduženom prostoru). Što znači da duž nje MORA postojati slobodna trasa za masovni javni saobraćaj (tj moramo sačuvati ovu trasu koju nam je čuvala pruga), a to za očekivano ogroman promet ljudi znači samo i isključivo neku vrstu šina. Nema se šta više reći.
 
Ma ne vrijedi njemu govoriti zuma on ne podnosi sine organski sad ce da vade sine poslije ce da iste uglavljuju za rad njihove linije metroa
A ti si veliki urbanisticki strucnjak pa ti ne tramvajske sine ne prihvatljive a da ti nevoles tramvaje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551984#p551984:ixg1yl0i je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 16 Jul 2018 12:34 am[/url]":ixg1yl0i]... Vec sam to pomenuo u jednom gornjem postu, ali nije problem, ponovicu: netolerancija svakog suprotnog stava u vidu prizivanja moderacije (cenzure) razlicitog misljenja, kao i etiketiranje da su svi ostali sa suprotnim misljenjem trolovi i botovi, 'stvaranje prijatne atmosfere' gde ce svi deliti njegovo misljenje. Ok zaneo se covek, tesko podnosi sve to, nema lose namere, bilo pa proslo, idemo dalje...
Замолио бих Вас да не изврћете моје изјаве, јер сам био више него прецизан: брисање директних злоупотреба које нису цео пост већ једна реченица у истом. Чак, делови реченице! Пре неколико дана сам захтевао да се из једног Вашег подугачког поста обрише тачно једна кратка и увредљива реченица, и администратор је прихватио. Пре тога, да се обрише једна очигледна злоупотреба неопростива за неког ко је дуже на форуму, такође у једној реченици. А то је да је иницијатива за укидање републичких железница на Железничкој станици Београд иницијатива Бранка Пешића, и да је била у било ком другом усвојеном ГУП-у од првог дана одобравања пројекта "Прокоп" до средине 2014. Можда је та нова иницијатива савршена, боља од свих, за шта свако може рећи своје, али злоупотреба да се тролује позивањем на наводну старост иницијативе, наводну вишедеценијску визију, иза које стоје стари и признати ауторитети! Након огромног броја доказа супротног јако велики број пута изнесених на овом форуму, а од стране чланова довољно вредних да огроман део слободног времена проведу на тражењу доказа из архивске грађе и њиховим објављивањем. Изношење нових, јавности непознатих материјала и мишљења је тежина и вредност оваквог медија, а иста опада затрпавањем провереним лажима. Стари чланови се онда исцрпљују да освежавају страну 112 дискусије нечим изнесеним већ на странама 12 и 92 са квалитетним доказима, а форум се затрпава и постаје непрегледан.

ШИНОФОБИЈА - То је кованица српског и латинског језика коју вероватно нећете наћи ни у једном речнику, као ни жаргонски израз возољубитељ. Ипак, оба појма су више него јасна ономе ко их први пут чује. Фобија представља ирационалан паничан страх од нечега, затвореног простора, лифтова... и није никаква срамота имати неки ирационалан страх у животу, али одговорност према околини је знати га и колико толико контролисати ситуацију. Рецимо, ја сам као дете имао паничан страх од паса, под утицајем моје мајке. Много касније сам добро упознао те животиње, и научио са којим псима треба да имам који ниво опрезности, и да одприлике разумем нарав тих животиња.

Рецимо, често оспораван израз хомофобија је у ствари сасвим прикладан. То није потпуно природан страх од непознатог уз дозу опреза (Поред мене је мушкарац који воли мушкарце, а ја сам до сада имао посла само са мушкарцима који воле жене. Нећу му окретати леђа, и само нек проба да ме пипне...). Та врста страха нестане када упознаш неколико особа које се изјасне као хомосексуалне, а према околини имају пристојно и уљудно понашање (ја другачије хомосексуалне особе нисам имао прилику да упознам). Са друге стране, прављење неке панике да такви изазивају белу кугу, содому и гомору, завера Запада, покајте се или ћете бити истребљени... богами опасни ирационални страхови! Треће, још је непризната, иако постоји хомофобофобија, а то је када хомосексуалне особе уместо опрезности према хомофобним особама пређу на неку своју панику.

У случају шинофобије, реалност је да железничка пруга у приобаљу представља мању опасност по безбедност, и једноставнију препреку од било које главне улице са 1+1 саобраћајном траком, чак и ван обезбеђених прелаза! Друга реалност је да нигде осим од трамвајског моста до пред само ушће пруга није близу обале. Изузеци су пред саме мостове, Стари железнички, Панчевачки и Мост на Ади. Чињеница је да за смањивање чак и толике евентуалне препреке постоје технички једноставна и економски исплатива решења, лако достижна чак и у слабој економији Србије! Али, окови па окови, шине у блендере, воз до Београда не сме доћи, воз навлачи наркомане, змије и пацове, може само у четири стране неке забачене рупе без целовитих планова повезивања...
 
Aha... zanimljivo.

Jel to znači da ja mogu da nazivam autofobima ili motofobima sve ljude koji u poslednje vreme krive automobile za sve loše na svetu i misle da će njihovim izbacivanjem (pardon... uvođenjem javnih autonomnih vozila...) rešiti današnje saobraćajne a i ostale društvene probleme?

Jer stvari koje ti ljudi (širom planete) govore,pišu i propagiraju, posebno u poslednjih par godina, su stotinu puta jače, ekstremnije, zatucanije i isključivije nego najtvrdokorniji kritički postovi prema železnici i šinskom saobraćaju koje možemo naći na Beobuildu.

Drugim rečima, kad se radi tepih bombardovanje fekalijama po automobilima i njihovim korisnicima, nikog ni palac da zasvrbi. Ali čim neko pomene šinska vozila i njihove nedostatke odma kreće opšta uzbuna i agonija...
 
Moramo li mi za svaki komentar na ovom forumu da dobijamo kominike od 2000 reči?
 
@Bender Rodriguez

То са шинофобијом ти је једноставно. Реч је о ирационалном страху од железничке инфраструктуре, о деривату менталитета који би читаву Азурну обалу сматрао "окованом", јер је од "остатка" Француске (дабоме, ружне и неуређене земље) дели двоколосечна железничка пруга, углавном стварајући релативно узан појас уз обалу - баш као што шине "окивају" Београд и одвајају Београђане од вољених река у које, иначе, отпуштају говна без прераде (поређења ради, на обали у Ници постоји постројење за прераду отпадних вода, а одмах иза њега је пруга).


Иначе, ово што пишеш за страх од аутомобила је тачно, али, узми у обзир да Карло има возачку дозволу и возачког искуства, а и да сам ја управо купио нов аутомобил. Мало ко "мрзи" аутомобиле - ја их, рецимо, може се казати, волим - али и много ко на свету је досад већ схватио да њихова ирационална употреба, посебно у градовима, ствара више штете него користи. Дакле, већ је то општеприхваћено међу упућенима, али и међу мислећим грађанством: на Теразије не треба ићи колима, осим ако се баш не мора.
 
Pa jasno je da postoje i zadrti ljudi kojima bi šine smetale sve i da ih vide kako stoje u Krnjači na obodu grada dok oni piju kafu na vrhu Beograđanke. (karikiram radi ilustracije) Ima toga. Ali problem je što ovde ima jako isključivih ljudi, koji u ''šinofobe'' svrstavaju čak i one koji imaju daleko blaže i razumnije stavove.

Eto primera radi moj stav po pitanju cele te situacije (BnV,GŽS, Prokop, Kalemegdan...) je sledeći:
- Kod BnV neke stvari podržavam, neke ne. S jedne strane, da nije bilo tog projekta, sav onaj pičvajz pored reke nikad ne bi bio sklonjen. Nego bi to stajalo tako i propadalo još narednih 50 godina. S druge strane, žao mi je što je taj projekat sa sobom povukao ne samo izmeštanje GŽS nego i pruge oko Kalemegdana. Zato što su bile ideje da se njome, uz relativno male troškove i kratko vreme, sprovede LRT od Pančevca (kasnije Višnjice) sve do Topčidera. Uz mogućnost da se ukopa na delu kroz BnV. Koja je odbačena delom iz tehničkih razloga ali više zbog izvoljevanja investitora i vlasti.
- Prokop smatram najvećim građevinskim, saobraćajnim i urbanističkim promašajem u celokupnoj našoj istoriji, najkraće rečeno
E sad... da li to znači da sam onda apsolutno za izmeštanje GŽS? Ne. Da li mislim da su neke stvari mogle da se reše drukčije i bolje? Da. Ali da li ću sad da ronim suze zbog te GŽS? Apsolutno ne.

Ako izuzmemo botove i politički ostrašćene, razlog što neki ljudi hoće da ''vide leđa'' šinama u SA je to što su decenijama gledali taj rusvaj kako stoji i ruži ostatak grada. Što nije šinofobija nego logična posledica.
Kao što nije šinofobija kad ja napišem da nisam za širenje tramvaja na jednim pravcima, a jesam za širenje na drugim. Ne zato što mrzim tramvaje nego što smatram iracionalnim neke predloge vezane za njih. A neki od tih planova i predloga nastanu baš tako što pojedini ljudi puste da ih povuku emocije pa ne razmišljaju glavom nego srcem. Eto i ja sam kao klinac voleo trolejbuse, pa čak ni tad nisam sanjao da se oni sprovedu kroz ceo grad. Niti sam se durio kad drugi kažu da ih ne vole zato što su se (tada) često kvarili i bili bučni. Što realno i jeste (bila) istina.
Иначе, ово што пишеш за страх од аутомобила је тачно, али, узми у обзир да Карло има возачку дозволу и возачког искуства, а и да сам ја управо купио нов аутомобил. Мало ко "мрзи" аутомобиле - ја их, рецимо, може се казати, волим - али и много ко на свету је досад већ схватио да њихова ирационална употреба, посебно у градовима, ствара више штете него користи. Дакле, већ је то општеприхваћено међу упућенима, али и међу мислећим грађанством: на Теразије не треба ићи колима, осим ако се баш не мора.
Netrepeljivost prema automobilima nisam spomenuo zbog tebe i Karla nego uopšteno gledano. Čak ni ne pamtim po imenima ko je tačno šta pisao na forumu o autima. Ali znam da se često ovde pišu takve stvari. I ja se baš zbog toga često i vraćam na tu temu. Elem, reko onda idući Karlovom logikom, ja mogu za njih da kažem da su motofobi. A nisam nikad koristio taj termin. Jer znam da ljudi nisu namerno usvojili takve stavove nego su im ih podmetnule struje raznih ''inovatora'' i ''prosvetitelja'' koji su u poslednjih 10 godina dobili previše vremena pred mikrofonima i kamerama.

Da automobili prouzrokuju probleme, u to nema nikakve sumnje. Al prouzrokuju ih još stotine drugih tehnologija (neke čak stare više milenijuma) pa to ne znači da treba da ih poizbacjemo ili prognamo iz šire upotrebe. Možemo da pričamo kako bi super bilo kad bi sva domaćinstva imala po jedna kola, kad bi ''carpool'' bio svuda, kad bi svi vozili i koristili auta odgovorno, kad bi ovo kad bi ono... ali kao i sa svim ostalim u nauci a i društvu, jedno je idealno a drugo je realno stanje. Na nama je da se prilagodimo ovom realnom. Naravno, uz eliminisanje loših strana. Ali razumno, uz meru. I bez uplitanja emocija i manija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552113#p552113:2nm6xvrv je napisao(la):
jer_petar » 16 Jul 2018, 16:31[/url]":2nm6xvrv]https://ibb.co/jNYQTd
Mapa gradske (regionalne) železnice koja jasno pokazuje značaj GŽS u sistemu prevoza :)
To je lepo, meni se dopada, ali ujedno nikada nije bilo ni blizu zvaničnog plana.
 
Већина форумаша пресликава свој микросвет у макросвет не схватајући да је тај микросвет заправо безначајно заступљен у том макросвету. Другим речима, губе осећај реалности, а појединци су у тој несвести огрезли позамашно.

Тако појединци не схватају да тај макросвет нема лепо мишљење о железници, нити о тој "главној" станици на Савском тргу и да то нема ама баш никакве везе са шинофобијом већ са свиме и свачиме.

Да железница није никакав оков, или урбанистичка препрека граду ако говоримо о 2 колосека који би се хипотетички оставили до "главне" макросвет не уме да појми. У макросвету железница је једно непрегледно гробље челика које деценијама гуши центар града. Железница - то је нешто заостало из прошлих времена које смета, смрди и пропада на очиглед свих и то на најлепшем простору града који преко века сања да сиђе на обалу.
ГЖС у макросвету није симпа жута зграда која само треба да се окречи и да буде бомбоница, да са ње иду брзи возови до Беча, Париза и Москве .... не ... ГЖС, то је сав онај пакао и депонија од Савског трга до Газеле. ГЖС - то су распали вагони, возови који касне, који путују читаву вечност ... ГЖС је појам свега најлошијег у овом граду,као портал према посебној врсти пакла...

.... нису против ње само полтрони и ботови, како то посетоци из микросвета покушавају да представе. Против ње је читав један макросвет. Јавност. У апсолутној мери ... једини разлог зашто може да се накрпи нека подршка очувању ГЖС-а је политизовани БнВ пројекат. Да је којим случајем урбаизација Амфитеатра започела неполитизованим пројектом, ГЖС би бранило пар фрикова и то је то.
 
Да, е, па, постоје људи који треба да утичу и да воде тај "макросвет" ка бољем и сврсисходнијем. Ти људи су политичка власт - откако се, пре 25 векова, одустало од непосредне демократије, та власт има обавезу да коригује незнање и заблуде "макросвета", тј. светине.

Политичка власт то, у овом случају, не чини, већ подстиче незнање и полу-знање "макросвета" (тј. полусвета који чита Информер, гледа Парове, верује Пинку и диви се Вучићу), зарад сопствених прљавих интереса - финансијске природе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552172#p552172:6iwlsyzo je napisao(la):
DzonTravolta » 16 Jul 2018 07:23 pm[/url]":6iwlsyzo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552113#p552113:6iwlsyzo je napisao(la):
jer_petar » 16 Jul 2018, 16:31[/url]":6iwlsyzo]https://ibb.co/jNYQTd
Mapa gradske (regionalne) železnice koja jasno pokazuje značaj GŽS u sistemu prevoza :)
To je lepo, meni se dopada, ali ujedno nikada nije bilo ni blizu zvaničnog plana.

Ova mapa prikazivala je trenutno stanje gradske železnice u januaru 2014. Malo toga je preživelo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552186#p552186:3g4cfrls je napisao(la):
stf » 16 Jul 2018 09:30 pm[/url]":3g4cfrls]
Да железница није никакав оков, или урбанистичка препрека граду ако говоримо о 2 колосека који би се хипотетички оставили до "главне" макросвет не уме да појми. У макросвету железница је једно непрегледно гробље челика које деценијама гуши центар града. Железница - то је нешто заостало из прошлих времена које смета, смрди и пропада на очиглед свих и то на најлепшем простору града који преко века сања да сиђе на обалу.
ГЖС у макросвету није симпа жута зграда која само треба да се окречи и да буде бомбоница, да са ње иду брзи возови до Беча, Париза и Москве .... не ... ГЖС, то је сав онај пакао и депонија од Савског трга до Газеле. ГЖС - то су распали вагони, возови који касне, који путују читаву вечност ... ГЖС је појам свега најлошијег у овом граду,као портал према посебној врсти пакла...

.... нису против ње само полтрони и ботови, како то посетоци из микросвета покушавају да представе. Против ње је читав један макросвет. Јавност. У апсолутној мери ... једини разлог зашто може да се накрпи нека подршка очувању ГЖС-а је политизовани БнВ пројекат. Да је којим случајем урбаизација Амфитеатра започела неполитизованим пројектом, ГЖС би бранило пар фрикова и то је то.
Zaista je krajnje vreme da najzad svi razumeju da ne postoji nikakav makrosvet, javnost ili nešto slično, a da "narod" nema nikakvo svoje mišljenje niti ozbiljan uticaj. Otkad postoji organizovano ljudsko društvo, masom upravljaju vrlo male grupe koje su prigrabile moć, a to rade preko nešto malo veće grupe posrednika. Nekada su poglavice plemena imale svoje ortake sa velikim toljagama, onda su posrednici u transmisiji moći bili feudalci, a danas mediji. Nema tu bilo kakvog samostalnog "mišljenja" koje bi tobože dolazilo iz baze. Sve što oni misle je nametnuto na razne načine. Što obrazovanjem, što medijima, pa je svaki pokušaj posrednika da opravdaju nosioce vlasti jednostavno netačan. Vučić vlada zato što je pročitao, razumeo i ume da primeni maltene sve što je ikada u akademskim krugovima napisano o propagandi, i tu niko ne može da mu se približi makar i izdaleka. To je sve. Ostalo je samo sejanje magle i zabluda koje nimalo ne pomažu. Čitava ta "kulturološka" i "narodska" lamentacija o tome kako MI kao kolektiv treba da postanemo bolji je obična glupost. Ne u smislu da tu ne postoji određeni trenutno nametnuti fond vrednosti i znanja, i da bi on trebao da bude kvalitetniji, nego da su politički odnosi u društvu i politička ideologija JEDINI metod da se to postigne, a ne neke nepostojeće apstrakcije o odgovornosti "naroda" i "javnosti" i njihovom niskom nivou. To je prebacivanje fokusa na nešto što nije osnovni izvor društvenih odnosa i što ne može da ih promeni. Izvor problema je ničim ograničena neoliberalistička sprega kapitala i političara koji su se nametnuli kao jedini upravljači zajedničkih resursa države, pa ih prodaju kapitalu koji ih za uzvrat održavaju na vlasti. To je onaj suštinski dil koji je izvor svih odluka i svih temeljnih principa na kojima se one zasnivaju, a sve dugo je na ovom nivou analize potpuno nebitno.
 
Mozda nije istinito ali sigurno je bilo slicnih prica.
Realno malo ljudi zna gde se uopste nalazi Prokop.
 
Ma ne kažem zbog toga nego zbog načina na koji je tekst napisan. Prvo što se Politika i ranije služila tim pisanjem gde kao reporteri pričaju sa građanima pa prenose šta oni kažu a u stvari se to ni ne desi, nego autori sami izmisle priču da bi upotpunili članak.
A drugo sam način na koje su konstruisane rečenice. Navedene konverzacije deluju neuverljivo i izmišljeno.

Obratite pažnju na konstrukciju kobajagi citiranih rečenica

„Па, како ниси видела на сајту ’Инфраструктуре’?”
Građani inače redovno prate sajt Železničke Infrastrukture... :lol: Pola ljudi ne zna ni da postoji to preduzeće, a kamoli kako joj se zove sajt.
„Боље онда иди директно на ’Београд центар’. Кад изађеш видећеш гомилу перона, прилично добро сређених.
„Ма, да! Све је како си рекао. Перони, бре, изгледају као станице у Москви.
Ovo kao ljudi izgovaraju u svakodnevnoj komunikaciji?
„Могуће је, то је дугорочни пројекат о промени лица тог дела града...
То су новине у граду. Биће то добро само да се све ухода
A ovako operater/dežurni pisac Politike koji sedi u kancelariji razgovara sa ljudima koji se jave redakciji? Ja ne znam nijednog dežurnog na telefonu u Srbiji koji voli da priča sa strankama duže od 15 sekundi, a ovaj Politikin prvo sluša tiradu građanina a onda još drži elaborate zašto je GŽS izmeštena i zašto je to fantastičan projekat...


Jedini gori vid ''novinarstva'' od Informer ''novinarstva'' jeste ono koje fabrikuje lažne vesti i reportaže.
Politika se s ovim i zvanično spustila na nivo ispod Informera.
 
Колико год некоме нереално звучало, ово из политике сам слично доживео када сам другу из НС-а објашњавао шта да ради када стигне у БГ возом. Дечко је остао без текста. Генерално јако аматерски су урадили ово, спрцали су пара и пара на јарболе, билборде, а није им пало на памет да мало више промовишу ово и да обезбеде више алтернатива непосредно пре гашења станице. Тек када су грађани почели да се жале, сетили су се да као нешто дораде. Види се да постоје две Србије, сиротињска (народна) и мафијашка (која нема додира са овом другом).
 
Све збрзано и све без неког јасног редоследа.
 
Znam bivšeg novinara Politike, radio je onaj dodatak leto u Beogradu na Adi dok je Đilas vladao. Izmišljao je izjave većine sagovornika jer je oko pola kritikovalo gradsku vlast... Politika je krš od 2000te godine na ovamo. Džabe im stara slava. Od tada su propagandni medij koji glumi intelektualizam.
 
Ok, samo sam hteo da proverim da li još neko primećuje gomilu nepravilnosti i neprirodnih konstrukcija u tekstu.
Definitivno im izmišljanje nije strano, samo što su sad izgleda postali toliko aljkavi da se izmišljotine vide iz aviona.
 
e204a895a03c28263b144d8af8403ddf.png
ecf345fc77de89cd58572581fd1f9870.png




Jedva cekam da vidim na sta ce sve ovo da lici...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh