Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Sa tocka nesto trebai da se vidi i da ga kosava ne ponese
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558153#p558153:nj1awey8 je napisao(la):
Veliki Vracar » 08 Авг 2018, 23:12[/url]":nj1awey8]Када би неко код нас овако натакарио панорамски точак на обалу, сви би дрекнули да је сишао са ума, али пошто је то у Лондону... онда је то генијална архитектура... :roll:

када би то неко предложио, ја бих одмах подржао то. само је проблем што неће много да се види са те локације, нарочито стари део града. у Лондону то може да функционише, јер је град раван као тепсија (уз неке минималне брежуљке)
 
Cela poenta je bila da pruga i železnička stanica ne smetaju razvoju grada niti gradnji bilo čega i da i mnogo bogatije zemlje ne ruše redom sve živo. Još treba biti kompletan id*** pa ostaviti glavni grad bez glavne železničke stanice.
 
Mi smo svetlosnim godinama ispred Londona, oni još uvek imaju železničku prugu koja blokira pristup reci i okiva grad. I imaju železničke stanice na najgorim mogućim mestima, u blizini obale reke pored samog gradskog centra. :lool:
 
Prvo, Prokop nije završen i daleko je od toga pa samo iz tog razloga nije sposoban da bude ni stanica a kamoli Glavna. U prevodu, Prokop nema gotovo ništa, zgradu, pristup, linije JP, baš ništa...
 
Prokop je gradilište. I biće gradilište još ko zna koliko godina.
 
Ali vrši funkciju GŽ doduše loše, hteli vi to da priznate to ili ne.
 
I Rakovica i Novi Beograd bi vršili takvu funkciju, čak i bolje, hteli vi to da priznate ili ne. Kakav je to agrument?
 
Novi Beograd će uskoro postati gradilište , tako da će biti ista situacija kao sa Prokopom , hteli mi to da priznamo iili ne.
Rakovica nije završena u potpunosti , pristup joj i nije baš sjajan , o staničnoj zgradi da i ne govorimo , a tek o povezanosti sa gradskim prevozom.
Zaključak , Prokop je njesra , sve ostalo je sve vrh.
 
Уместо тешких речи са СТФ, поставићу овде истом, јавно и учтиво питање за истог.

Ево, било неко Удружење љубитеља железнице, био неки Карло Полак да их предводи, имали су сјајне идеје, доста стручних знања, али због катастрофалних испада све упропастили.

Појави се неки Парло Колак, обожава железницу, мнооого зна, да постоји аудиција за младе стручњаке, освојио би место генералног директора у сектору развоја железнице... Не интересују га политичке партије, не интересују га милиони, хоће да уђе у озбиљне пројекте, јер му је то изазов. Година 2018. политичко-економско-друштвена ситуација оваква каква јесте. Шта би му препоручио?

За себе не питам, у "интелектуалном изгнанству" сам, а тамо се тренутно пробијам кроз систем поштанског саобраћаја.
 
Upornost. To je sve. I države i javno mnenje imaju ogromnu inerciju. Jedan takt njihovog internog sata, jedan otkucaj državnog "srca" je čak 4 godine. Vreme nam ne prolazi istom brzinom, ali izgleda da to tako mora da bude.
 
Не питам за мене, питам за Парла Колака.

А то што други мисле за мене, један реко да сам већи капиталиста од Амера за неку моју изјаву, а неки други да сам већи комуниста од Лењина за нешто друго... Намерно питање постављам овде, на интернет згаришту Железничке станице Београд.

Дакле, млад неки Н.Н. жели нешто да ствара и да се оствари у Србији, у овој области. На западу је то једноставно оствариво, а малтене нико од најобразованијих младих људи није тамо отишао због новца. Због новца одлазе осредње и слабије образовани.
 
Није тачно то што наводите. Наша држава генерално је слаба за науку,дакле зашто би неки млади научник интелектулац преживљавао у Србији са 40.000 динара, као да превози пилеће за Радојицу када може да живи достајенствено у иностранству где се цени труд и рад а не отимачина? Људи одлазе због новца из ове државе. Имаш два избора или да заборавиш на посао који би волео да се бавиш или да будеш мета трагача мозгова и тиме индиркетно да кујеш пропаст своје државе тако што ћеш страним плаћеницима да дајеш своје идеје и своје знање. Ја за ово друго нисам желео да будем одговоран.
 
Види, ја сам исто тако мислио пре 15 година, а тада сам имао 19. У међувремену то "чување знања за Србију" је добило праву дефиницију: интелектуално труљење. На оних 10 година матуре, када сам имао 29. већ се видело ко је где након Математичке гимназије. А и ван исте, гледајући у одређене иоле талентоване људе ван ње које знам. Ја сам био свестан да ако не одем пре 40-те, неко моје евентуално знање, идеје и шта ја знам неће више вредети ни Србији нити било ком другом.

Оно што је карактеристично за ове Г17-ММФ предаторе, уз заштиту политичко, друштвеног система какав јесте, је да се гасе Институт за путеве и Гоша, и да је извршена технолошко раскантавање са (про)давањем ГОШЕ. Чак је гашењем ГОШЕ уништена технолошка база погонских инжењера и техничара. При томе, ни једна нова фабрика нити научни институт нису отворени у овој области.

СНС је направио друштвено окружење са врло строгом хијерархијом и контролом из странке свега и свачега. Можда ту постоји шанса и простор за неке конструктивне идеје и предлоге, а да се неко са добром идејом професионално оствари? Ја сам СТФ чисто поставио питање, као некоме ко се представља као експерт у тој области. Без прозивки, а као одговор добио прозивке. Између редова прозивки одговор: "Немам шта да ти одговарам на питање, одговорио сам ти пре 5 година", а прозивке су увек нове, и увек свеже. А за тих 5 година, стварно се много тога променило у Србији у друштвеном смислу.
 
lep komentar, karlo!

samo cekam igora da napise ono svoje poznato "drzimo se teme" :)

mada, posto je prica oko GZS gotova, moze ova tema u relax da se prepucavamo oko vlasti :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560023#p560023:abcl44jt je napisao(la):
Karlo del Ponte » 17 Авг 2018 11:03 pm[/url]":abcl44jt]Не питам за мене, питам за Парла Колака.

Видим да си ми одговорио на пост који је потом избрисан, те је закључак да је исти уклоњен по твојој пријави. Као што никада никога нисам ставио на "ignore" листу јер сам против тог принципа, исто тако никада ничији пост нисам пријавио колико год да ме је вређао ниско и на личној основи, јер се против душмана треба борити сам. Немам даљу намеру да дискутујем.
 
Citam ovu temu sa odmora...
Obuze me neka tuga i razocarenje, sto zbog destrukcije nase zemlje i glavnog grada, sto zbog nioa komunikakacije medju nama, gradjanima Srbije... :(

Setih se zavrsne scene filma 'mars na drinu' kada jedan od junaka, smrtno ranjen procedi "drino, jbm te"....

Pa Srbijo jbm te ovakvu kakva si danas sa sve nama kakvi smo danas.
:(

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
1976. Časopis "Urbanizam"
Pogledati tekst koji sam uokvirio crvenom bojom
 
Idemo dalje.
Pogledati uokvireno crvenom bojom.
 
Па то је опште познато. Сећам се кад сам био мали и када сам ишао аутовозем за Бар са породицом да ми је отац био причао како ће железничку станицу да макну.
 
Pre ili kasnije se sve svodi na to da jedna metro linija mora da prođe kroz novu železničku stanicu.

Ali ima i nešto novo. Ranije nije bilo dovoljno jasno koliko će postati važan biciklistički saobraćaj. I pri tome ne mislim više samo na prevoz unutar grada, nego na međugradski biciklistički saobraćaj. Bukvalno svaki da viđam kolonu za kolonom stranaca sa natovarenim biciklima pre svega na trasi Evropskog biciklističkog koridora, ali ih ima i po celom gradu. Takav turizam postaje veoma popularan, pre svega u Evropi gde se ljudi osećaju sigurno. Evo baš juče sam jednoj od takvih grupa morao da objašnjavam kako da od Promenade pored Residensa stignu na novu železničku stanicu. I uopšte nije bilo lako. Tako da bih predložio i da se železnička stanica što pre poveže dobrim biciklističkim stazama sa čitavim gradom.
 
Антиталентовани архитекти и новинари су деценијама ширили тачно овакву пропаганду, али постојање институцијалног поретка им све време до 2014. то није дозвољавао. Да мало обновимо градиво.

А садашњи директор железнице тврди како када је дигнута рампа, воз стаје да да предност свим аутомобилима, што је у супротности и са друмским и железничким законодавством. Толико о компетентности доносиоца одлука.
 
Vrh