[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:31n8l44d je napisao(la):Bumbarevo brdo » 14 Jul 2018 11:13[/url]":31n8l44d]...I naziv teme bi se trebao promeniti je ovo vise nije ni stanica, ni zeleznicka, ni glavna. Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv....
Pa zar i OVO mora da se objašnjava? Uklanjanje šina nikada nije bilo samo sebi svrha da bi se moglo BEZUSLOVNO hvaliti. Uklanjane je trebalo da omogući da se na tom mestu napravi nešto što Beogradu zaista treba. Ali ako se taj prostor protraći, onda je i ta gradnja i uklanjanje šina samo napravilo štetu jer ogromna potencijalna vrednost JEDINOG velikog i ravnog prostora na obali i u nivou reke, u samom srcu grada, NIJE realizovana nego je trajno upropašćena. Tada uklanjanje šina uopšte nije čak ni pozitivan događaj, a kamoli "neprocenjivo pozitivan dogadjaj". Da pruga nije uklonjena prostor bi i dalje bio raspoloživ za neku bolju buduću gradnju od koje bi stvarno imali trajne koristi (nedostajući most, rekreativna obala, javne institucije, kultura, biznis), pa bi grad bio bolji i zbog TAKVE gradnje i zbog toga što je najzad u punoj meri realizovana vrednost šinama zauzetog zemljišta (jer je to tako tek kada se na zemljištu dešava ono za šta je ono najbolje, što su njegove prirodne predispozicije, ali i što je u DUGOROČNOM smislu gradu najkorisnije). Šine bi tada i dalje čuvale za grad neprocenjivo vredno zemljište od olakog rasparčavanja i traćenja, kao što su to radile i do sada.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:ysucpvh4 je napisao(la):Bumbarevo brdo » 14 Jul 2018 10:13 am[/url]":ysucpvh4]
Posle vise od 100 godina, beograd je konacno docekao da mu se sa OGROMNE povrsine u samom srcu grada ukloni i zeleznicko (savska strana) i industrijsko (dunavska strana) ruglo kao vise nego neprirodne prepreke silasku na reke. Ironija jeste sto na tom krajnje neprocenjivo pozitivnom dogadjaju mozemo da zahvalimo krajnje pogubnoj vlasti kojoj svakako glavni cilj nije bio ovako epohalan dogadjaj, ali eto spletom dogadjaja on se na svu srecu ovog grada ipak desio.
Ovo je toliko netačno da ga nema smisla čak ni komentarisati.Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv.
Дошљак":s4p46b25 je napisao(la):Није још ослобођена Дунавска обала, и Лука, и фабрике које раде и не раде су и даље ту...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:2rwpmorr je napisao(la):Bumbarevo brdo » Sub Jul 14, 2018 11:13 am[/url]":2rwpmorr]Zavisno od ugla gledanja, svasta se ovde moze podvesti pod trolovanje i botovanje, ove uporne kme-kme zalopojke kojima se ne vidi kraj takodje mnogima bas i ne prijaju previse, najblaze receno. :wink:
Posle vise od 100 godina, beograd je konacno docekao da mu se sa OGROMNE povrsine u samom srcu grada ukloni i zeleznicko (savska strana) i industrijsko (dunavska strana) ruglo kao vise nego neprirodne prepreke silasku na reke. Ironija jeste sto na tom krajnje neprocenjivo pozitivnom dogadjaju mozemo da zahvalimo krajnje pogubnoj vlasti kojoj svakako glavni cilj nije bio ovako epohalan dogadjaj, ali eto spletom dogadjaja on se na svu srecu ovog grada ipak desio.
Takodje, patetika i prenemaganje da grad gubi centralnu stanicu, svakako nemaju veze sa istinom. Lokacija savskog trga u odnosu na beograd pre 150 god je daleko veca periferija (da ne kazem PM u ono vreme), nego sto je prokop u odnosu na sadasnji beograd, gde je nova stanica udaljena bukvalno na 500m od ubedljivo najvaznije saob tacke citavog grada (mostar), i na 200m od najvaznijeg gradskog koridora.
Gvozdeni lanci sa obala se konacno i nepovratno skidaju, a ako bude pameti skinuce se i onaj raspali i potpuno nepotrebni žel most, koji ce biti od najbolje koristi ako se kao sirovina upotrebi za neki novi, npr kod vince.
I naziv teme bi se trebao promeniti je ovo vise nije ni stanica, ni zeleznicka, ni glavna. Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551726#p551726:2v8lyl9g je napisao(la):Astrotrain » Суб Јул 14, 2018 7:57 pm[/url]":2v8lyl9g]Дошљак":2v8lyl9g je napisao(la):Није још ослобођена Дунавска обала, и Лука, и фабрике које раде и не раде су и даље ту...
Лука Београд (садашња) је у самртном ропцу и овако и онако, а ово дизање пруге ће им бити последњи ексер у ковчегу. Њихов дични газда је тим поводом скоро надлежнима књигу ситну натопљену његовим крупним бизМисменским сузама писао на шта су се они онако искрено расплакали.
ББ замолио бих вас да не вређате друге чланове са изнешеним супротним ставовима. Осим жалопојки, ту је било далеко више конструктивне критике, предлога пропраћених чак и волонтерски израђеним рендерима, систем деловања кроз медије, званичне предаје примедби, па чак и непосредан излазак на улицу са прецизно истакнутим ставовима![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:xxrz9mc3 je napisao(la):Bumbarevo brdo » 14 Jul 2018 10:13 am[/url]":xxrz9mc3]Zavisno od ugla gledanja, svasta se ovde moze podvesti pod trolovanje i botovanje, ove uporne kme-kme zalopojke kojima se ne vidi kraj takodje mnogima bas i ne prijaju previse, najblaze receno. :wink:
itd.
U 21. veku ne postoji nijedan normalan grad kojem je cela obala (10km!!!) potpuno odsecena od kompletnog starog jezgra. Takvo stanje je i do sada bilo urbanisticki destruktivno i neprihvatljivo, a produzavanje toga u nedogled je potpuno neopravdano.Zuma":394wyb51 je napisao(la):Šine bi tada i dalje čuvale za grad...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551793#p551793:3j5vr861 je napisao(la):Bumbarevo brdo » 15 Jul 2018 08:27 am[/url]":3j5vr861]
U 21. veku ne postoji nijedan normalan grad kojem je cela obala (10km!!!) potpuno odsecena od kompletnog starog jezgra. Takvo stanje je i do sada bilo urbanisticki destruktivno i neprihvatljivo, a produzavanje toga u nedogled je potpuno neopravdano.
Ako uzmemo u obzir logicki zasnovane argumente da zeleznicu u centru niko nije ni ukinuo, vec da je zapravo samo premestena na saobracajno centralno mesto citavog grada, dolazimo do zakljucka da je celokupan tvoj post zamena teza. Bezobrazna ili ne, manje je bitno. Iako tada i ono kme-kme ne deluje nepristojno, ti si ipak (bar mi se cini) racionalniji i objektivniji od blizanca, pa je i kme-kme ovde suvisno i nepotrebno, a tamo je bilo selektivno i sa dobrim razlogom upotrebljeno.Пантограф":2mwf8j49 je napisao(la):...само крајња бу**** би укидала и метар железничке пруге на Коњарнику или на Петловом брду, а камоли у центру Београда.
Управо урбани развој у приобаљу представља највећи генератор кретања за овакву линију. Чак и у данашњим околностима, брзотрамвајска приобална линија Ада-Ада би могла генерисати озбиљан ток путника. Узгред, овде неки сањају званичан план Посавски булевар са 3+3 траке у приобаљу, који би код Бранковог моста био на спрат.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551839#p551839:2rmu2nvn je napisao(la):direktor » 15 Jul 2018 01:04 pm[/url]":2rmu2nvn]Pa ti si jedan veliki sinofob. Tramvaj od pancevca do ade ciganlije kroz bg na vodi bi itekako imao putnika ...
Ali to tebi ne vrijedi objasnjavati
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551839#p551839:82deeusn je napisao(la):direktor » 15 Jul 2018 01:04 pm[/url]":82deeusn]Pa ti si jedan veliki sinofob.
Haha, od pancevca do ade preko male krsne... :lool: A mozemo u tu svrhu i 50 da produzimo od ustanicke do pancevca, pa da tako idemo na adu, jel da?direktor":ci8zfkho je napisao(la):Pa ti si jedan veliki sinofob. Tramvaj od pancevca do ade ciganlije kroz bg na vodi bi itekako imao putnika ...