Ma kakav metro ljudi. Gdje vi vidite metro? U novinama, izjavama politicara i amaterski nacrtanim mapama?
Prica o metrou je uspavanka da lakse zaspi onaj ko se mozda poceo buditi iako je vecina u dubokom snu. Onaj ko se poceo buditi, moze svojim ocima vidjeti kako nestaje zeljeznica u Beogradu. Ne sto se zatvara "tamo neka stanica koja je postala nepotrebna", vec se zatvara GLAVNA zeljeznicka stanica. Najveca i najljepsa zeljeznicka stanica ove drzave i ovog naroda. Stanica sa najvecim prometom putnika u drzavi. halo, kuc kuc...
Da se ne bi slucajno neko zabrinuo zamlacuju vas kroz medije sa tri stvari.
1. Metro - Iluzija jer
ne postoji. Kratko i jasno. Postoji li?
2. Novi zeljeznicki cvor. Iluzija jer
ne postoji. Kratko i jasno. Je li izgradjen?
3. Prokop kao nova stanica.
Laz jer stanica postoji vec 30 godina. Kratko i jasno. Kad je izgradjen Prokop?
Nije ni projekat Beograd na vodi krivac za ova desavanja vec je to ekonomsko upravljanje drzavom koje zahtjeva rezanje troskova i zatvaranje stanica i otpustanje radnika u zeljeznici. Mogla je Glavna stanica ostati i pored projekta BNV jer je na njegovom rubnom dijelu a i doprinijela bi uspjesnosti samog projekta ali morala je biti zatvorena jer su vodje zakljucile da nemaju novca za odrzavanje zeljeznice. Lakse je bilo polijepiti plocice na Prokopu nego raditi remont kolosjeka, opreme i objekata na glavnoj stanici.
Nista ne bi bilo sporno u zatvaranju Glavne, da su ostvareni minimalni uslovi za njeno zatvaranje. A to su:
1. Dovrsetak izgradnje novog zeljeznickog cvora sa 2 TPS-a, stanicnim zgradama u Zemunu, NBG i Rakovici te prosirenjem broja kolosjeka u cvoru
2. Izgradnja 2 osnovne linije metroa od kojih bar jedna prolazi kroz neku od 4 glavne stanice stanice zeljeznickog cvora (Zemun, NBG, Prokop ili Rakovica)
Ovako, radi se o teskom sakacenju zeljeznice i u Beogradu i Srbiji i ja dajem i dacu svoj glas na svakoj peticiji koja se zalaze za opstanak bilo kog metra pruge, bilo gdje u Srbiji.