Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

A sto im smetaju koloseci 7, 8, 9 i 10 pa da vrse njihovu demontazu?
 
Одговор: Осакатиш основне транспортне системе једне државе, па онда се смањивање капацитета ни не осети, ни не примети.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495017#p495017:20mu8yth je napisao(la):
spatiotecte » Sre Nov 22, 2017 11:50 pm[/url]":20mu8yth]A sto im smetaju koloseci 7, 8, 9 i 10 pa da vrse njihovu demontazu?

Kapaciteti ostalih koloseka su dovoljni za obim saobraćaja, a i za godinu dana će svi koloseci biti uklonjeni. Verovatno će već početi nešto da grade na njihovom mestu.
 
d92532d676077446ba5d9b893cd92d2c.jpg


Nedelja popodne, pomislio bi covek svi se vracaju u glavni grad iz svog sela...a na zeleznickoj stanici niti jedan putnik, vagon ni lokomotiva

Na ovoj slici lepa je samo jelte slika...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Od danas "glavna" je prokop...
Stanica, bez stanicne zgrade...(?)
Bas lepo :(

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... anica.html

"" На српским пругама данас је почео да важи нови железнички ред вожње, а станица Београд центар у Прокопу постаје главна железничка станица за готово све возове у унутрашњем путничком саобраћају.

Из досадашње главне железничке станице Београд у унутрашњем путничком саобраћају од данас саобраћају само три пара возова између Београда и Новог Сада, док се читав међународни путнички саобраћај и даље одвија преко главне железничке станице Београд, објављено је на сајту "Инфраструктура железнице Србије""






Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499822#p499822:34sw4d0m je napisao(la):
laki72 » 11 Дец 2017 01:53 am[/url]":34sw4d0m]Od danas "glavna" je prokop...
Stanica, bez stanicne zgrade...(?)
Па ни Главна у Савској није ништа функционалнија од Прокопа. Јес, станица има "зграду" у смислу објекта који је 80% празан годинама.
 
И, шта још има? Је л има градски аутобус, макар прљав?
 
Kazu da ima 2 a ni trole nisu daleko a bice jos
 
Можда у самој згради Железничке станице немаш скоро ништа, али имаш град! Па можеш да једеш, пијеш, нађеш смештај, купиш новине, цигаре, узмеш такси... Даље, и без да питаш некога а са интернетом или обичном мапом купљеном у киоску (који у тој зони, веровали или не постоје), видиш праве и широке улице у односу на које можеш да се оријентишеш. Такве улице су последица планирања из времена када је планирање имало везе са неком здравом логиком.

Али и у станичној згради, то "ништа" је спиновање злонамерних, јер и у садашњем јадном стању, има макар мењачница, киоск, пар кафе-ресторана, некаква служба за пртљаг, чекаоницу, благајне и веце. А то је минимум који данас нема ни једна железничка станица у Београду, нити има јасну тежњу да добије.

Следеће злонамерно спиновање је везано за пешачки успон кроз Балканску од око 11%. Људи, па Београд је настао на брдима, и не можемо га сада пеглати. Да је крајем 19. века станица направљена на врх брда, опет би била напорна за пењање онима из "рупе". Али и поред тога, станица је одлично повезана са свим везама, укључујући и оних лаких за пешачење, осим са Теразијама. Ако би даље ишли ка оптималности локације, дошли би до Славије као идеалног места. И ипак, ми у Удружењу љубитеља железнице нисмо били злонамерни везано за Прокоп, него смо прецизно дефинисали 5 јасних "ако" да би Прокоп био исплатив.

На крају крајева, са својих 11% успона, Балканска је управо као веза Теразија и Железничке ушла у прозу, поезију, називе ТВ емисија... Од улица које су развиле свој култ, и постале симбол центра града, она је најдаља од Калемегдана (нека ме неко исправи). По мом мишљењу, као Београђанина, сматрам да би та улица требала да буде пашачка са једноколосечним трамвајем на кабловску вучу. Имам одређених идеја за начин управаљања осталим саобраћајем укључујући и прилаз породилишту, али то је посебна тема.
 
Dzabe objasnjavas Karlo, ljudima vec 40 godina usadjuju u glavu da je Prokop najbolja moguca lokacija u gradu i ako oko njega grada nema.
 
Sva je prilika da će katanac na GŽS i pre kraja 2018.
 
Мени је искрено и даље упитно да ли ће се ибреализовати цео пројекат БнВ, а чињеница стоји да ни град ни република ни железнице прстом нису мрднуле на приближивању Прокопа корисницима што је срамота.
 
Izmestiš sve vozove u sred ničega , iz ugla korisnika , i kao rešio si problem ... Ljudi se pogube , jer nije svakome jednostavno da se orijentiše kad nema nikakve oznake / putokaza kuda dalje , a i prevoz koji postoji , ide kao antibiotik , za razliku od GŽS gde svaki čas neki prevoz prođe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500605#p500605:2b1j1esc je napisao(la):
mvbg1 » Wed Dec 13, 2017 9:24 pm[/url]":2b1j1esc]Sva je prilika da će katanac na GŽS i pre kraja 2018.

Kad se stavi katanac na vrata prodavnice jasno je da posao ne ide. U slučaju železnice za loš posao isključivo je kriv menadžment.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500636#p500636:2d3suadi je napisao(la):
solecar » Wed Dec 13, 2017 11:56 pm[/url]":2d3suadi]Izmestiš sve vozove u sred ničega , iz ugla korisnika , i kao rešio si problem ... Ljudi se pogube , jer nije svakome jednostavno da se orijentiše kad nema nikakve oznake / putokaza kuda dalje , a i prevoz koji postoji , ide kao antibiotik , za razliku od GŽS gde svaki čas neki prevoz prođe.

Poema o putokazu - Kuda dalje?

Izmestiš sve vozove
u sred ničega,
iz ugla korisnika,
i kao
rešio si problem...
Ljudi se pogube,
jer nije svakome
jednostavno
da se orijentiše
kad nema nikakve
oznake
putokaza
kuda dalje,
a i prevoz koji postoji
ide kao antibiotik,
za razliku od GŽS
gde svaki čas neki prevoz
prođe
 
Prenosim dve fotografije sa teme o Savskom amfiteatru
foto: Саша Бг
20171225_124125.jpg

20171225_124511.jpg
 
Obicna tipska cesma bolje da su sacuvali one parne lokse ispod gazele i sinobuse
 
zamislite neke pristojne turiste kad im voz stane na ovako raspalu i raskopanu GZS... a alternativa prokop...
 
Vrh