Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503613#p503613:1afno5tb je napisao(la):
arapski investitor » 26 Dec 2017 06:32 pm[/url]":1afno5tb]zamislite neke pristojne turiste kad im voz stane na ovako raspalu i raskopanu GZS... a alternativa prokop...

Pa ljudi i ovako i onako imaju takvu sliku o Srbiji.
 
Па није им амбијент ништа пријатнији био ни пре.
 
Ali pocupane sine su dokrajcile ambijent koji je vec bio poput Pripjata.
 
U toku je peticija za zadrzavanje glavne zeleznicke stanice

Главној железничкој станици је место у центру Београда

Железничка ван центра = земља трећег света!
https://www.peticije24.com/191894

Ми доле потписани пунолетни грађани Србије захтевамо да путничка железничка станица остане уз историјски, административни, културни, образовни и туристички центар Београда. Пот тим се подразумева останак садашње Железничке станице на Савском тргу, у односу на коју се Београд развијао као престоница и једна од најважнијих метропола у Југоисточној Европи. Такође да се са Прокопа на Главну железничку врате сви возови који своје путовање почињу и завршавају у Београду, а то су 9 пари возова за Нови Сад и по 6 пари возова за Шид, Ниш и Ужице. На Прокопу треба да остану возови који трантирирају Београд каквима је таква станица и намењена.

У односу на Железничку станицу се се више од једног века развијале улична и трамвајска мрежа, занатске и трговачке четврти, хотели, најпрестижније средње школе (Никола Тесла, Математичка и Филолошка гимназија), централне зграде институција државног значаја, чворишта јавног превоза, већина амбасада, односно све од чега је Прокоп предалеко.

У земљама првог и другог света, па и земљама трећег света које имају визију развоја, управо локације уз активне железничке станице су највредније оним инвеститорима који то заиста и јесу! Разлог је што је железница једини транспортни систем који има техничких могућности да брзо, економично и директно превезе велики број људи са великих раздаљина, а да притом заузима минималну површину.

Након уклањања некоришћених магацина, барака, аутобуских паркиралишта, бетонске базе, потпуно је јасно видљиво колико мало простора заузима путничка железница у Савском амфитеатру. Економски разумне владе света када улажу у нове велике железничке станице попут Прокопа, то раде ради повећања капаците и формирања нових развојних зона. Никада како би прекинуле развој везан за локације старих железничких станица, и ради приватне градње на пар хектара колико функционалне путничке станице користе у центру града. Постоје у свету случејеви када и тих пар хектара желе да се пренамене, а тада такве железничке станице постају подземне на истом месту.

Link ka peticiji https://www.peticije24.com/191894
 
Neka bar ostave slobodan koridor od dva koloseka, kako bi kasnije mogli da na toj trasi u iskopu polože metro..ne verujem da će uslišiti molbe da ostane železnički saobraćaj.
 
Koliko je izvesno da se prihvati online peticija, ne znam da li je bilo sličnih uspešnih primera?

Ako ne da li postoji nešto efektivnije, mislim da bi veliki broj ljudi podržao inicijativu jer ona ne remeti planove sem što ih malo koriguje (mada za taj deo nema ni jedan gotov projekat pa da neka šteta postoji.)
Stvarno je jadno sklanjati železnički saobraćaj iz centra, plus tu dovlačiti hiljade novih stanovnika.
 
Iako cenim vas optimizam, bojim se da inakon 5 godina ne shvatate sa kakvim tipom ljudi imamo posla :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503771#p503771:2st4oesb je napisao(la):
laki72 » 27 Дец 2017 02:48 am[/url]":2st4oesb]Iako cenim vas optimizam, bojim se da inakon 5 godina ne shvatate sa kakvim tipom ljudi imamo posla :(
Пројекат БнВ ће трајати много дуже од власти која га је покренула и самим тим, он ће се кориговати. Ако га није могуће кориговати сада, биће могуће касније.
 
Hoću da potpišem peticiju (iako lično smatram da neće mnogo postići), ali @Karlo, molim Vas, korigujte pravopisne greške. U najmanju ruku bodu oči.
 
I da, ide još jedna besmislena online peticija koju će potpisati max par stotina ljudi i naravno koja ne može imati nikakvog efekta jer je uklanjanje GŽS već počelo. Ova peticija bi imala smisla tek da Srbija Voz ima 210 Flirtova umesto 21 Flirta, solidne pruge i da većina ljudi putuje vozom u Srbiji. I da je tako, mnogo više smisla bi imala peticija da se Prokop kvalitetno poveže sa ostatkom grada, nego da se zadrži ova Pripjat Glavna. No kako god okrenuli, živimo u prezreloj banana državi, gledamo horde ljudi i međugradskih autobusa koji se tiskaju i koji će se tek tiskati po autokomandi...

Karlo, pratim rad tvog ULjŽ od njenog nastanka, ali koliko god železnice bile u sve gorem i gorem stanju i ljudi koji u njoj odlučuju nespremni i nezainteresovani za bilo kakav smisleni napredak i zaustavljanje nezaustavljivog kolapsa, koji je odavno ušao u ponor, i koliko god vaša želja da predložite, pomognete, uradite nešto za boljitak železnice, vaši pokušaji se uglavnom svode na naučnu fantastiku i nešto što i sami znate da nije realno. Dokle god je tako, niko iz železnice vas neće uzimati za ozbiljno, naročito sa otvorenim stavom prema njima da oni nemaju pojma ni o čemu, a da ste vi popili svu pamet. Kao i obično, istina je negde između...Ovo govorim iz najbolje namere, nadam se da će biti shvaćeno.
 
Ako se sadašnja stanica ugasi u potpunosti (ukloni priga u potpunosti itd.) teško da će je ikada biti tu opet. Neka stoji i prazna neko vreme, barem da ostavimo nešto pametno novijim generacijama pa neka oni kupuju vozove i ispravljaju naše greške. Ovako im uništavamo mogućnost da žive normalno, urbanistički ubijamo ono što se ceo svet muči da dovuče u svoje staro jezgro.

Prepuštanjem slučaju mi pomažemo autobuskim prevoznicima jer obesmišljavamo železnicu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503958#p503958:1v3e3ci8 je napisao(la):
WLABmz » 27 Dec 2017, 19:08[/url]":1v3e3ci8]I da, ide još jedna besmislena online peticija koju će potpisati max par stotina ljudi i naravno koja ne može imati nikakvog efekta jer je uklanjanje GŽS već počelo. Ova peticija bi imala smisla tek da Srbija Voz ima 210 Flirtova umesto 21 Flirta, solidne pruge i da većina ljudi putuje vozom u Srbiji. I da je tako, mnogo više smisla bi imala peticija da se Prokop kvalitetno poveže sa ostatkom grada, nego da se zadrži ova Pripjat Glavna. No kako god okrenuli, živimo u prezreloj banana državi, gledamo horde ljudi i međugradskih autobusa koji se tiskaju i koji će se tek tiskati po autokomandi...

Karlo, pratim rad tvog ULjŽ od njenog nastanka, ali koliko god železnice bile u sve gorem i gorem stanju i ljudi koji u njoj odlučuju nespremni i nezainteresovani za bilo kakav smisleni napredak i zaustavljanje nezaustavljivog kolapsa, koji je odavno ušao u ponor, i koliko god vaša želja da predložite, pomognete, uradite nešto za boljitak železnice, vaši pokušaji se uglavnom svode na naučnu fantastiku i nešto što i sami znate da nije realno. Dokle god je tako, niko iz železnice vas neće uzimati za ozbiljno, naročito sa otvorenim stavom prema njima da oni nemaju pojma ni o čemu, a da ste vi popili svu pamet. Kao i obično, istina je negde između...Ovo govorim iz najbolje namere, nadam se da će biti shvaćeno.
Podvukao sam ono sa čime se apsolutno slažem, mada se sa celim tekstom slažem.
A peticiju bih potpisao, čisto da Karlo i ULJŽ ne pomisle da sam im neprijatelj, iako vidim da je to gubljenje vremena.
Pravni sistem u Srbiji ne priznaje online peticije.
 
Nije ovde nikome neprijatelj. Ali je činjenica da nažalost bila glavna stanica u Savskom amfiteatru ili Prokopu, horde će se i dalje tiskati na autokomandi do onog trenutka kada brzina i frekventnost vozova po Srbiji ne bude bila konkuretna brzini i frekventnosti autobusa. A za to su potrebne milijarde i milijarde evra planski utrošenih na kupovinu 200 tinak vozova i remont 2000 km pruga i to ne fušerski kao do sad.
 
U, bre, 5 potpisa za 12 sati (jedan od njih moj) + Karla potprašili na SSC-u na prilično neprimeren način.
Isprovocirao je ljude kasnom reakcijom i širenjem navodnog autošovinizma na globalnom forumu.
 
а на којој теми на ССЦ? баш да одем да прочитам. а петицију нећу да потпишем, јер је бесмислена и дебело закаснела
 
Ja sam iz postovanja prema ULJZ koji ulazu trud ka realizaciji svojih ideja i predloga postavio peticiju na forum i ako je licno necu potpisati zato sto nije u skladu sa mojim stavom o buducnosti Prokopa sta vise Prokop je direktno targetiran.
 
Ова петиција је други ексер у сандук Удружења љубитеља железнице (после оног хистеричног наступа око укидања пруге у Амфитеатру). Оба ексера су сами себи ударили, нико им није крив.

Петиција је требала да се деси пре 3 године, а не сад кад је фактички главна већ угашена, а део колосека почупан. Железница као железница ту више нема шта да тражи. Не само због политичара и њихове одлуке, већ и због самог народа. Чланови из удружења као да нису свесни до које је мере железница омрзнута и колико је обичан народ масовно не воли и нема ништа против укдиања главне и целе старе пруге кроз Амфитеатар и око Калиша.

Па питајте становнике дорћоских блокова како виде железницу тамо? Као потенцијал да путују брзо удобно по граду за 15 минута, или је виде као сметлиште којем би најрадије видели леђа. ...


Петиција да, али петиција да се ЖЕЛЕЗНИЧКИ КОРИДОР до главне сачува и КОНВЕРТУЈЕ у МЕТРО. НЕ железница - него КОРИДОР. Помените народу железницу, 90% ће рећи НЕ. Помените на истом месту МЕТРО - 90% ће рећи ДА.

Петиција ДА, за метро на Прокопу такође. За хитно повезивање станице са градским превозом. То су петиције које у овом моменту имају смисла и могу да имају најширу могућу подршку јавног мњења.

Чланови удружења и даље нису научили да комуницирају са јавношћу - да придобију јавност за себе и свој циљ. Сујета.
 
Problem u komunikaciji definitivno. A i peticija u minut do 12 nece imati nikakav efekat.
 
Ja sam ih ranije podrzavao medjutim politizovali su se i izgubili su svaki legitimitet onog trenutka kada je ovaj glavni meni izjavio (karlo) da su se okrenuli da vrse pritisak preko opozicionih medija na vlast umesto da drze ruku saranje i kad ih odbijaju zarad boljitka svih nas ali Karlo je pretvorio udruzenje u oruzije svoje da isteruje svoje fantazije a jedna od njih je da ponisti 40 godina rada na novom zeleznickom cvoru i milijarde ulozenih dolara u mostove, tunele, ranzirne stanice , stanice denivelacijom gradske infrastrukture samo da istera svoje, to je islo toiliko do toga da je slao da opasne materije smeju da idu tunelima ispod vracara, palilule i dedinja.... i poceo je da relativizuje teretnu prugu na bedemima Beogradske tvrdjave u fazonu "pa sta i u Amsterdamu teret ide kroz centar , jeste bas na 15 metara ili po sred istrojskog centra ide... sramota zaista zato je i doziveo debakl jer on prokop ne smatra kao zeleznicku stanicu kojoj treba unapredjenje vec konstantno targetira kao najveci problem kome nema pomoci kao da je prokop izgradjen u bubanj potoku a ne u sirem centru grada. Sramota sto nije slusao ni forumase koji su apelovali na njega pre 3 godine kad smo videli svi da se ovi ne sale sa BNV-om da se zalaze za zadrzavanje glavne zeleznicke u funkiciji gradske zeleznice i da se denivelise deo od sajma do glavne i da pokaze pozitivne strane a ne da napada sve redom i da kune drzavu(karikiram) da su nesposobni i da su kriminalci a posle ocekuje da ovi sa njim uopste razgovaraju u kom svetu rodjace pogotovo sa politicarima koji su sujetni do zla boga. PA naaravno da ce da ti zguzvaju i bace papir i da te odbiju. Uglavnom sramota jedna velika za Ljubitelje zeleznica od organizacije koja je za mene u ovoj zemlji bila jedna od najcistijih pa do ovoga sto danas imamo, jednu neozbiljnu organizaciju koja je izgubila kompas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504128#p504128:36agwckh je napisao(la):
stf » 28 Dec 2017 03:14 pm[/url]":36agwckh]

Петиција да, али петиција да се ЖЕЛЕЗНИЧКИ КОРИДОР до главне сачува и КОНВЕРТУЈЕ у МЕТРО. НЕ железница - него КОРИДОР. Помените народу железницу, 90% ће рећи НЕ. Помените на истом месту МЕТРО - 90% ће рећи ДА.

Tek ovu peticiju nema potrebe da organizuju, ukoliko ne žele da se još više blamiraju. Pa upravo Siniša Mali i SNS ekipa guraju da tuda ide prva(prioritetna) linija metroa. U tom slučaju su već pobedili. :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504153#p504153:273mgw45 je napisao(la):
Diogen » 28 Дец 2017 06:09 pm[/url]":273mgw45]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504128#p504128:273mgw45 je napisao(la):
stf » 28 Dec 2017 03:14 pm[/url]":273mgw45]

Петиција да, али петиција да се ЖЕЛЕЗНИЧКИ КОРИДОР до главне сачува и КОНВЕРТУЈЕ у МЕТРО. НЕ железница - него КОРИДОР. Помените народу железницу, 90% ће рећи НЕ. Помените на истом месту МЕТРО - 90% ће рећи ДА.

Tek ovu peticiju nema potrebe da organizuju, ukoliko ne žele da se još više blamiraju. Pa upravo Siniša Mali i SNS ekipa guraju da tuda ide prva(prioritetna) linija metroa. U tom slučaju su već pobedili. :?:

По старим плановима реорганизације железничког саобраћаја у Београду, главна железничка станица је планирана да се пребаци у Прокоп, а стари железнички чвор да се задржи и да га користи регионална железница (БГ:воз). Значи главна би остала, али као станица БГ:воза. И то је у реду. Нови метро план који је представљен користи тај коридор који је свакако планиран за метро, само не градски него регионални.

То је оно што сам ја раније причао. БнВ као ново ткиво ће утицати на реорганизацију метро планова и он је главни кривац зашто се коначно одустало од Белама и оне идиотске трасе преко Бранковог моста. И овај нови метро план има читав низ спорних елемената, али га је далеко лакше "испеглати" од Белама који је био срање којем није било помоћи.
 
Ma kakav metro ljudi. Gdje vi vidite metro? U novinama, izjavama politicara i amaterski nacrtanim mapama?

Prica o metrou je uspavanka da lakse zaspi onaj ko se mozda poceo buditi iako je vecina u dubokom snu. Onaj ko se poceo buditi, moze svojim ocima vidjeti kako nestaje zeljeznica u Beogradu. Ne sto se zatvara "tamo neka stanica koja je postala nepotrebna", vec se zatvara GLAVNA zeljeznicka stanica. Najveca i najljepsa zeljeznicka stanica ove drzave i ovog naroda. Stanica sa najvecim prometom putnika u drzavi. halo, kuc kuc...

Da se ne bi slucajno neko zabrinuo zamlacuju vas kroz medije sa tri stvari.

1. Metro - Iluzija jer ne postoji. Kratko i jasno. Postoji li?
2. Novi zeljeznicki cvor. Iluzija jer ne postoji. Kratko i jasno. Je li izgradjen?
3. Prokop kao nova stanica. Laz jer stanica postoji vec 30 godina. Kratko i jasno. Kad je izgradjen Prokop?

Nije ni projekat Beograd na vodi krivac za ova desavanja vec je to ekonomsko upravljanje drzavom koje zahtjeva rezanje troskova i zatvaranje stanica i otpustanje radnika u zeljeznici. Mogla je Glavna stanica ostati i pored projekta BNV jer je na njegovom rubnom dijelu a i doprinijela bi uspjesnosti samog projekta ali morala je biti zatvorena jer su vodje zakljucile da nemaju novca za odrzavanje zeljeznice. Lakse je bilo polijepiti plocice na Prokopu nego raditi remont kolosjeka, opreme i objekata na glavnoj stanici.

Nista ne bi bilo sporno u zatvaranju Glavne, da su ostvareni minimalni uslovi za njeno zatvaranje. A to su:
1. Dovrsetak izgradnje novog zeljeznickog cvora sa 2 TPS-a, stanicnim zgradama u Zemunu, NBG i Rakovici te prosirenjem broja kolosjeka u cvoru
2. Izgradnja 2 osnovne linije metroa od kojih bar jedna prolazi kroz neku od 4 glavne stanice stanice zeljeznickog cvora (Zemun, NBG, Prokop ili Rakovica)

Ovako, radi se o teskom sakacenju zeljeznice i u Beogradu i Srbiji i ja dajem i dacu svoj glas na svakoj peticiji koja se zalaze za opstanak bilo kog metra pruge, bilo gdje u Srbiji.

:sesir:
 
RioBl samo kad bi bio malo pošteniji i ipak rekao ,da pocinju radovi u:
TPS Zemun -obezbedjeno finansiranje
Stanicna zgrada Zemun,NBG,Batajnica u sklopu izgradnje BG - BUD.
Rakovica - Resnik se radi
Na Prokopu je dosta uradjeno ne dovoljno.
TPS Kijevo si u pravu.
 
Ако ћемо реално, железница је већ годинама у назад саката и људи нису сигурни да ће на време стићи ако путују возом. Воз користи углавном ко мора због финансија.
 
Vrh