Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396810#p396810:p53y4vjz je napisao(la):
11030 » 11 Jul 2016 02:39 pm[/url]":p53y4vjz]
Jermenija, Gruzija, Azerbaidzan vozom?
WTF??? :shock: :shock: :shock:

Sta fali? Poznanica redovno ide vozom za Kazahstan..njoj super :kk:

Iz Beograda?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396808#p396808:2vlj4s68 je napisao(la):
Čika Brana » 11 Јул 2016, 15:28[/url]":2vlj4s68]Нисам намеравао да правим забуну само сам покушао да Трагачу скренем пажњу да му је посладња тачка "- izgraditi rampu za utovar praćenih automobila" помало бесмислена обзирм да имамо само један аутовоз из Београда кога нисам ни споменуо. Онај за Црну гору. Успут у Прокопу једва да има места за аутомобиле који довозе/одвозе путнике, а где још обезбедити простор за чекање на утовар у ауто-воз. У сваком случају сам мишљења да би ауто-возови требало да полазе из Топчидера где има места за тако шта, алтернативно Земун. :D

у Земуну има простора да се постави колосек са рампом. штавише, ја бих као колосек за ауто-воз узео онај ка Цвијићевој.
Pogledajte prilog 1

за евентуални ауто-воз ка северу и западу у Раковици, неизграђени колосек ка Рибарчевој
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396811#p396811:26gdpbzq je napisao(la):
tragac » Пон Јул 11, 2016 3:39 pm[/url]":26gdpbzq]Gde sa Topčidera i gde bi se natovareni auto vagoni kačili na vozove? Inače pored voza za CG postoje i vozovi za Solun koji su privremeno suspendovani zbog obnove pruge. Nekad beše i za Sofiju, Istanbul, Budimpeštu, ko zna gde još. Tražnja za ovom uslugom nikad nije bila naročito velika ali nije ni značajnije opala.
Ево баш овде где је овај стари расходовани вагон. То је слепи колосек и има приступни пут и евентуална гужва на укрцавању не би имала никакав утицај на саобраћај. Станица има 6 колосека и веома лако би се ауто вагони накачили на путничка кола која би стајала на првом колосеку.
Pogledajte prilog 1
https://www.google.rs/maps/@44.7805475, ... l=en&hl=en
Поглед на станичну зграду и пероне.
 

Da, iz Beograda, preko Moskve pa za taj njen kazahtanski grad. Ima vremena i voli voz. Ona to redovno, 1 ili 2 puta godisnje, ide kod rodbine. Imam i prijatelje koji su isli vozom do Vladivostoka. Cudi me da te ta informacija cudi :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396714#p396714:2tqfzio1 je napisao(la):
Дошљак » Sun Jul 10, 2016 7:55 pm[/url]":2tqfzio1]Колика је уопште и искоришћеност путничког ауто-воза?

Vjerovatno nikakva, tj ista kao i iskoriscenost zeljeznice uopste. Na promociji takvih usluga sigurno se moze raditi i one se sigurno mogu unaprijediti. Svidjaju mi se ideje Cika Brane i Johnija :kk:
 
поновићу, лети викендом иду и до 4 ауто вагона, што значи да у одређеним данима постоји добра попуњеност. зими буде до 3 аута у вагону
 
Toliko prdite o Prokopu, niko da javi da uredjuju glavnu unutra. Slikacu sad, kacim kasnije
 
A sta to tamo rade sad kad ce da je zatvaraju
 
To onu rupu da zatvore bar da su boju promjenili
 
Заиста, боје су циркус. Онакво здање и овакви зидови...
 
Озбиљна рестарурација самог здања би вероватно коштала неколико милиона евра.
 
Liči mi na ovo

241318600562--PTT-112-c.jpg
 
Da ko ptt ali i Piraeus banaka ....

Mora da je isti moler,
pa na lageru ima istu farbu, pa da se ne baci :lool: :laugh: :lool:
 
U mnogim stanicama u Srbiji odavno nema ni farbanja.
 
Vrh