Samo da dodam prikaz za onaj moj prethodni tekst o uvođenju CAF, Urbos 3, sa širim kolosekom u Beograd sa kapacitetom do 400 putnika po vozilu. Koji bi uz sadašnje stanje Beograda mogao lako da se primeni i bude efikasan kao i metro od kapaciteta 600 putnika po vozilu, a naravno lakši za izgradnju od metroa, čak i urbanistički lakše integrisati od metroa. Ovaj sistem ima manji radijus u krivini i time je lakše izgraditi neke deonice. Maksimalna brzina je 60km/h.
LEGENDA:
OBOJENE KRUŽNE TAČKE - Ukrštanja ka svim pravcima i smerovima.
PLAVA - Tuneli.
NARADŽASTA - Denivelisano iznad tla zemlje, dok je na tlu denivelisano samo starom trasom železničke pruge do Mosta na Adi kod Hipodroma.
CRVENA - Na tlu i izjednačen u svojoj baštici u "Beogradu na vodi", ispod Starog Savskog mosta i ispod Brankovog mosta do Beton hale sa ostalim saobrćajem. Dok je na Banovom brdu u Požeškoj ulici sa ostalim saobraćajem.
Na Novom Beogradu je ispod mosta "Gazela" i ispod Mosta na Adi, ali posle toga se diže na denivelisanu deonicu, paralelno sa ulicom Jurija Gagarina, a na drugu stranu je ka Bulevaru Zorana Đinđića kod bloka 18, odnosno ulica Vladimira Popovića.
Nisam uradio detaljnu trasu za Kumodraž - Banjica - Dušanovac - Trg Republike. Takođe treba i detaljna trasa za Mirijevo i ka Kaluđerici.
Konjarnik sa Medakovićem je isto pitanje kuda proći, jer sve te delove ne poznajem, da bih mogao na karti da za kratko vreme nacrtam.
U Zemunu je trasa pod zemljom, ali treba detaljno razraditi trasu.
3 cars: Total capacity*: 129
5 cars: Total capacity*: 221
7 cars: Total capacity*: 306
9 cars: Total capacity*: 397
LEGENDA:
OBOJENE KRUŽNE TAČKE - Ukrštanja ka svim pravcima i smerovima.
PLAVA - Tuneli.
NARADŽASTA - Denivelisano iznad tla zemlje, dok je na tlu denivelisano samo starom trasom železničke pruge do Mosta na Adi kod Hipodroma.
CRVENA - Na tlu i izjednačen u svojoj baštici u "Beogradu na vodi", ispod Starog Savskog mosta i ispod Brankovog mosta do Beton hale sa ostalim saobrćajem. Dok je na Banovom brdu u Požeškoj ulici sa ostalim saobraćajem.
Na Novom Beogradu je ispod mosta "Gazela" i ispod Mosta na Adi, ali posle toga se diže na denivelisanu deonicu, paralelno sa ulicom Jurija Gagarina, a na drugu stranu je ka Bulevaru Zorana Đinđića kod bloka 18, odnosno ulica Vladimira Popovića.
Nisam uradio detaljnu trasu za Kumodraž - Banjica - Dušanovac - Trg Republike. Takođe treba i detaljna trasa za Mirijevo i ka Kaluđerici.
Konjarnik sa Medakovićem je isto pitanje kuda proći, jer sve te delove ne poznajem, da bih mogao na karti da za kratko vreme nacrtam.
U Zemunu je trasa pod zemljom, ali treba detaljno razraditi trasu.
3 cars: Total capacity*: 129
5 cars: Total capacity*: 221
7 cars: Total capacity*: 306
9 cars: Total capacity*: 397