Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

I zastavom srb u tada okupiranoj drzavi losa fazon
 
Naravno da je u pitanju šala, stavio sam smajli i piše time travel. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413928#p413928:1f1c0mbr je napisao(la):
Вожд » 01 Nov 2016 20:45[/url]":1f1c0mbr][ATTACH type="full" alt="preneto sa teme ž. stanica Prokop
file.php
Super ajd da dodam i ja 2 centa :sesir:
[attachment=0]železnička stanica.jpeg"]0[/ATTACH]
 
Pogledaj šarene stubove svetiljki.... plus voda eto prava Venecija .... :lol:

Bilo bi originalnije i bolje da su Savski trg ispred železnicke stanice rekonstuisali-uredili
sa više zelenila i fontana (jezerca( sa takvim svetiljkama
pa da lpodseca na prvobitni nastanak što je daleko privlačnije i za nas i za svet
nego od onog sterilnog monstrum uništenog prostora ispred gl. žel. stanice
za čiju zgradu uskoro tek treba izvršiti prenamenu

Samo se nadam da nece je pretvoriti u tržni centar ili muzej
sva ostala dr. prenamena je bolja za važnost unapredjenja života u Bgdu
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414007#p414007:2wfhf4a5 je napisao(la):
boca-ica » Sre Nov 02, 2016 12:17 pm[/url]":2wfhf4a5]
Bilo bi originalnije i bolje da su Savski trg ispred železnicke stanice rekonstuisali-uredili
sa više zelenila i fontana (jezerca( sa takvim svetiljkama
pa da lpodseca na prvobitni nastanak što je daleko privlačnije i za nas i za svet
nego od onog sterilnog monstrum uništenog prostora ispred gl. žel. stanice
za čiju zgradu uskoro tek treba izvršiti prenamenu

"Obnovljeni Savski Trg" deluje kao iz filmova strave i uzasa, nocu pogotovo...

Prolazio sam juce kroz onaj parkic preko puta zeleznicke...sumornu atmosferu stanice upotpunjuje boja rdje koju su odabrali za ogradu, potpuno pogodnu za saranje grafitima, a zardinjere iznad u kojima raste korov pune su najlon kesa i odbacenih ambalaza iz okolnih prodavnica brze hrane...

Ni onih par krugova ispred apoteke "Sveti Sava" nisu nista bolji...i u njima raste korov, isarane su sa strane, a da stvar bude gora, kad pada kisa sliva se voda niz zardinjeru i vuce "trag rdje" sa sobom koji se vidi kad ona otice...

Uzalud bacene pare...a arhitektu sa onakvom ...!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414181#p414181:1fwl03wz je napisao(la):
MarcBg » 03 Nov 2016 12:06 am[/url]":1fwl03wz]
Uzalud bacene pare...a arhitektu sa onakvom...!

Arhitekta, pobednik konkursa, je neki mladi lik koji je u to vreme imao manje od 30 godina.
 
Pa sta ako je imao manje od 30 god?

Ako je isti arhitekta i autor spomenika onda je to jedan od solidnijih radova sa jakom simbolikom. Najveci problem celog prostora je nedostatak drveca tj hlada tokom leta. Naravno i besmisleni deo koji je uradjen na platou ispod bolnice.
 
Sa 40 godina se smatra da si mladi arhitekta. :)
Inace zrelost ne ceka godine, neki arhitekti nikad nista ne izgrade, neki imaju izvedene projekte pre tridesete godine (moja procena manje od 5% arhitekata).
Ovo pricam iz licnog iskustva, ja sam osvojio prvu nagradu za jedan Trg koji sam projektovao sa 20, verujem da bi ga danas projektovao drugacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414189#p414189:1xim6vno je napisao(la):
Igor » Čet Nov 03, 2016 1:47 am[/url]":1xim6vno]Pa sta ako je imao manje od 30 god?

Ako je isti arhitekta i autor spomenika onda je to jedan od solidnijih radova sa jakom simbolikom. Najveci problem celog prostora je nedostatak drveca tj hlada tokom leta. Naravno i besmisleni deo koji je uradjen na platou ispod bolnice.

Arhitekta koji na svu sumornu atmosferu oko z.stanice postavi ograde i zardinjere or rdje, simbolike radi, koje sada stoje isarane belim autolakom...naravno, te skrabotine niko ne skida, kao sto ni zelenilo ne odrzava zardinjere pa u njima raste korov...

Simboliku na stranu, onaj ko je to radio potpuno je zakazao...a rezultat je jasno vidljiv...samo nekoliko godina posle rekonstrukcije trg izgleda jos zapustenije nego sto je bio pre.

Mene briga koliko arhitekta ima godina, bitno je samo da se nesto lepo uklopi u postojecu celinu...koji arhitekta projektuje zardinjere od rdje kroz koje curi voda kad pada kisa i ostavlja tragove kad iscuri iz zardinjere na plato?
 
koji arhitekta projektuje zardinjere od rdje kroz koje curi voda kad pada kisa i ostavlja tragove kad iscuri iz zardinjere na plato?
ahi-vezista :lol:
 
Idiotski i pravo je luksuziranje ako se ukida glavna zeleznicka stanica , ona bi mogla biti kljuc saobracajnog resenja za BNV u sluzbi gradske zeleznice , i ako ne mogu da naprave tri podvoznjaka za 3 bulevara koji su potrebni BNVu a moze da se pravi tunel od ekonomskog do dzordza vasingtona onda stvarno smo banana :/ ja ne znam koji dinosaurusi sede u tim foteljama .... Vucic je jedina nada posto je konobarisao u Londonu nekoliko godina pa verovatno zna da london ima oko 17 ceonih stanica za gradsku zeleznicu i da je luksuziranje ukinuti stanicu na ovoj centralnoj tacki.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414604#p414604:1viw5ogk je napisao(la):
KartmenBG » Pet Nov 04, 2016 11:53 pm[/url]":1viw5ogk]Idiotski i pravo je luksuziranje ako se ukida glavna zeleznicka stanica , ona bi mogla biti kljuc saobracajnog resenja za BNV u sluzbi gradske zeleznice , i ako ne mogu da naprave tri podvoznjaka za 3 bulevara koji su potrebni BNVu a moze da se pravi tunel od ekonomskog do dzordza vasingtona onda stvarno smo banana :/ ja ne znam koji dinosaurusi sede u tim foteljama .... Vucic je jedina nada posto je konobarisao u Londonu nekoliko godina pa verovatno zna da london ima oko 17 ceonih stanica za gradsku zeleznicu i da je luksuziranje ukinuti stanicu na ovoj centralnoj tacki.

Ostavljanjem stanice i infrastrukture ne bi mogli dobro da prodaju slobodno zemljiste koje ce dobiti sklanjanjem pruge...

Cak i da ostave prugu, cena zemljista pored ne bi sigurno imala tu vrednost jer niko nece da kupuje nista "luksuzno" a da mu vozovi prolaze ispred vrata,prozora ili terase...
 
Marc, za funkcionisanje putničkog željezničkog saobraćaja dovoljan je prostor koliko je debela crvena linija na slici ispod...



još ako se kolosjeci na toj liniji ukopaju pod zemlju neće biti nikakvih negativnih posljedica po trgovinu nekretninama. Naprotiv!
 
To je tacno, ali sad cisto sumnjam da ce se bilo ko baviti time...

Prokop vec poluizgradjen, preseljenje stanice najavljeno tako da ne verujem da ce se baviti dodatnim investicijama tipa ukopavanja u zemlju radi sprovodjenja par zeleznickih linija koje bi vodile ka staroj stanici...

Mislim da su svesni da im se investicija ne bi isplatila...Prokop nije toliko daleko...a mogu da kazu i da je u planu metro koji ce povezivati Prokop sa ostalim delovima grada...
 
Да су паметни и да размишљају, схватили би да им је железница само бенефит. Колосеци се могу укопати, могу се урадити надвожњаци,а могу се и надзидати бетонским касетама (као Бетонхала) и преко њих да се изграде објекти.
 
a moze i ostati na povrsini , napraviti podvoznjake kao na dorcolu za naselje na uz dunav, a 4 koloseka pruge ograditi nekom lepom ogradom kao sto je to na primer u Nici uradjeno :D na primer sta ispada da je nica bedna pa ne moze prugu svoju u centru da ukopa, nije bas to tako :) dakle ograda oko 4 koloseka i podvoznjaci :) a blokovi koji bi se gradili u okolini pruge da budu poslovni :) i eto nema stanara da se bune a i zaposlenima lakse do posla da dodju prigradskom zeleznicom :) ukidanjem pruge ukidaju sebi i nama mogucnost da se prevezemo brzo i nezavisnim sinskim sistemom, I ako je gradonacelnik rekao pre dva dana da je grad Beograd posvecen resavanju problema zivotne sredine i energetske efikasnosti, zeleznica je najzeleniji transport koji postoji :) prema tome tih kilometar dva zeleznice je kljuc saobracajnog problema koji bi se desio u buducnosti u Savskom amfiteatru :) pamet u glavu :)
 
Слажем се с тобом Картмене :) Савка је и онако к'о рођена за пословну зону.
 
@KartmenBG
Predlozio sam podvoznjake u SA ispod postojece pruge kao moguce i najjeftinije resenje pre par godina, gadjali me paradajzom i krompirima na forumu za takvu ideju. :o :?
+1 tebi za ovu ideju ma sta god drugi mislili ona je bar najjeftinija od svih mogucih resenja i omogucava ocuvanje Glavne u SA sto je ipak najbitnija stvar u svemu tome.
 
@spatiorecte to ovi sto su najglasniji :) , verujem da si imao tihu podrsku vecine :D kojoj je dosta cutanja pa se tek sad oglasila :D , elem , treba da napravimo peticiju i da predlozimo to i da pokazemo koje su prednosti i mane :D , mislim generalno ideja nema mana :) moze samo benefite da donese , jer Beogradu treba Aktivacija starog zeleznickog cvora u sluzbi prigradske zeleznice, Mislim da je ovo onaj momenat koji smo svi sanjali, kad se rascisti amfiteatar da moze da se krene u aktivaciju starog zeleznickog cvora u sluzbi prigradske zeleznice :) , Mnoga saobracajna resenja mogu biti jeftina i efikasna, nego smo mi megalomani, mi bi smo to na stubove :D ili da ukopavamo :) niko ne razmislja kako sa najmanje ulaganja da se dobije najvise :D i ako vec ne moze pruga da se prilagodi kraju neka se kraj prilagodi pruzi :) Dakle poslovna zona u najprometnijem delu BNV-a
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414768#p414768:2cswfuxe je napisao(la):
KartmenBG » 05 Nov 2016 21:55[/url]":2cswfuxe] ...Mislim da je ovo onaj momenat koji smo svi sanjali, kad se rascisti amfiteatar da moze da se krene u aktivaciju starog zeleznickog cvora u sluzbi prigradske zeleznice :)...

Savski amfiteatar se raščišćava od železnice ako nisi znao.

Ne moguće je ostaviti ta železnička teška vozila u ovom delu grada jer bi bezbednost svih građana bila ugrožena. Ovde treba metro linija u okviru metro mreže grada Beograda, ali bi ona mogla biti samo nadzemna u zatvorenoj cevi kao u Sofiji.
 
Generalno tu pruga nista ne smeta i savrseno moze da se uklopi sa projektom jer i dalje blok zgrada moze da se sagradi izmedju pruge i savske, velicine poste, :) a sa druge strane ima bulevar kojem opet ne smeta pruga sa 4 koloseka , a gradu nasem ta 4 koloseka mnogo znaci, i greota da decenije prilagodjavanja i pravljenjem te pruge nezavisnom od rakovice pa do zeleznicke stanice bude baceno u vodu pa samo petlja radnicka je bila skuplja jer je morala da se izdigne iznad pruge isto tako je morala i careva cuprija da se izdigne i sta sad puji pike nevazi , pa to se tako ne radi, kad je vec ovako grandiozan projekat upitanju neka odrese malo kesu pa nek naprave podvoznjake od sajma do zeleznicke stanice, nece im pasti kruna sa glave.
 
Vrh