Опозиција, на жалост, сама себи пуца у ногу. То да се врати главна у функцију је или популистичка изјава или изјава незналице или и једно и друго. Прво, већ су изграђени и граде се објекти на траси старе пруге која води до ГЖС. Железнички насип је пробијен и срушен. Сама поновна изградња би коштала бога оца, трајала би јако дуго и не би имала неку претерану сврху након што је све везано за железницу већ уклоњено, нарочито с обзиром да се и аутобуска станица премешта. Што ће рећи, не постоји готово никаква шанса да се то догоди.
Букурешт има једну главну станицу, а Будимпешта има три, али рецимо Берлин има једну. Тако да то и није неки показатељ. Сваки град има другачије организован железнички саобраћај. Београд има дезорганизован. Ако поредиш са Будимпештом, то је лоше поређење јер Мађарска има 20 пута више путничких железничких километара од Србије. 7 милијарди 770 милиона путничких километара у Мађарској 2018, наспрам 377 милиона путничких километара 2017. у Србији.