Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Стара железничка станица је делила пруге са Прокопом од Новог Београда и Топчидера, тако да је капацитет у суштини исти, с тим што Прокоп има директан правац ка Банату.
 
Voz zamenjuje i do 20 autobusa. Mašinovodji daj 3x veću platu nego vozaču autobusa i ostaće. Drugo, automobili su počeli enormno da poskupljuju, kao i sve ostalo što je potrebno da bi se koristili, od registracije preko servisa do goriva. Sve manje ljudi će u budućnosti voziti kola. To je globalni trend koji će sa nekim zakašnjenjem doći i kod nas i prebaciti ljude na vozove.
 
Стара железничка станица је делила пруге са Прокопом од Новог Београда и Топчидера, тако да је капацитет у суштини исти, с тим што Прокоп има директан правац ка Банату.

Управо. Сви ти возови морају доћи истом пругом, тако да постојање две станице без одвојених пруга не значи ништа у смислу повећања капацитета и пропусне моћи
Mašinovodji daj 3x veću platu nego vozaču autobusa i ostaće.
Дај свима 3х већу плату у Србији и све је решено. Само постоји један проблем, паре не расту на дрвећу...А такође ни машиновође не расту на дрвећу.
 
A odakle rastu pare za onolike pomoći državi za Kovid? Odakle rastu pare za konstatno povećanje troškova infrastrukturnih radova (govorim generalno)? Odakle rastu pare za konstantno povećanje administracije po firmama i raznoraznim ministarstvima, sekretarijatijama, direkcijama...?
Niz nastaviti po želji.
 
A odakle rastu pare za onolike pomoći državi za Kovid? Odakle rastu pare za konstatno povećanje troškova infrastrukturnih radova (govorim generalno)? Odakle rastu pare za konstantno povećanje administracije po firmama i raznoraznim ministarstvima, sekretarijatijama, direkcijama...?
Niz nastaviti po želji.

Па сад си као СНС гласач или се правиш. Хајде узми на папир колико државу кошта неколико пута по 30, 50 или 100 евра помоћ државе, а колико кошта повећање плата у јавном сектору 3 пута. Ма узми повећање плата у јавном сектору за 10%, а не 3 пута, па то кошта више, него пар једнократних помоћи којим се купује народ који не зна да сабере два са два. Константно повећање трошкова инфраструтурних радова, повећање непотребне партијске администрације итд...ништа то не кошта приближно да повећаш плате 3 пута у јавном сектору. Да је тако једноставно, неко би то давно урадио...Није ово земља Лилипутанија, него једна корумпирана земља на зачељу Европе.
 
Tačno je da nije ovo zemlja Liliputanija, u koju je zalutao Guliver. Ali ti zvučiš kao Guliver koji je zalutao u korumpiranu Srbiju.
Nemamo manjak zaposlenih u administraciji, nego u službama koje rade na terenu, u okviru tih državnih ustanova. A takvo stanje imamo upravo zbog zapošljavanja po raznim vezama. Da se uzme i 3x poveća plata mašinovođi ili vozaču gradskog prevoza, ne bi smo pravili i "izvozili" radnu snagu u Nemačku, Holandiju i sl. zemlje gde su takvi deficitarni. Ali tada se ne bi imalo za stanove u Bugarskoj, kupovinu raznoraznih zgrada, firmi i sl. (nisu sve prodavane za siću). Mada, kada čujem za "super" rođake iz inostranstva koji ih pomažu...
 
Nemamo manjak zaposlenih u administraciji, nego u službama koje rade na terenu, u okviru tih državnih ustanova. A takvo stanje imamo upravo zbog zapošljavanja po raznim vezama. Da se uzme i 3x poveća plata mašinovođi ili vozaču gradskog prevoza, ne bi smo pravili i "izvozili" radnu snagu u Nemačku, Holandiju i sl. zemlje gde su takvi deficitarni.

Сад ми причаш као да ја то не знам. Све је то тачно. Међутим, овде сви имају одговор на то шта треба урадити, али нико нема одговор на то како то спровести у дело.
 
Pa i kada se kaže tačno kako nešto sprovesti u delo, opet se nađu osobe poput tebe, koje će i to da predstave kao loše i neizvodljivo. Ili ti prevedeno na prost jezik, šta god da se kaže, dežurni "negativci" će to da predstave kao lošu stvar. Čak i kada se o nečemu ništa ne kaže.

Ako smo već konstatovali zašto nam odlazi radna snaga, gde imamo višak, a gde manjak, onda se odgovor nameće sam po sebi šta treba da se uradi. Zaposliti tamo gde je manjak, a otpustiti tamo gde je višak, povećati plate onima koji rade odgovorniji posao, a ne ćatama u administraciji koji efektivno rade 1h... Ovo je samo jedan od primera.

Toliko o ovoj temi.
 
,.... али нико нема одговор на то како то спровести у дело.... ,,

Da... pitanje je kako to uraditi ?
Ne može se čata od 55 god života i 35 g. staža tek tako prebaciti u operativu a da se ne povrede neka prava. Jeste poveliki Goldijev čvor za sada.
 
Све у свему стара станица је у саобраћајном смислу убијена. Пропуштене су прилике да се модернизује и то нам је што нам је.
 
Зашто, па Прокоп је као створен за пролазне возове типа Панчево-Београд-Ваљево-Ужице, или Суботица-Нови Сад-Београд-Јагодина-Ниш, Зворник-Рума-Београд-Панчево-Вршац и сл.
 
,.... али нико нема одговор на то како то спровести у дело.... ,,

Da... pitanje je kako to uraditi ?
Ne može se čata od 55 god života i 35 g. staža tek tako prebaciti u operativu a da se ne povrede neka prava. Jeste poveliki Goldijev čvor za sada.
Otpustiš višak u ćatarstvu, a zaposliš kvalifikovane ljude tamo gde su potrebni.

Зашто, па Прокоп је као створен за пролазне возове типа Панчево-Београд-Ваљево-Ужице, или Суботица-Нови Сад-Београд-Јагодина-Ниш, Зворник-Рума-Београд-Панчево-Вршац и сл.
To što je nešto k'o stvoreno, ne znači da svi to vide. A i ako neko vidi, ne rezonuje kao i ostali. U prevodu, onaj ko to treba da vidi, ne vidi.
Ali šta vredi i što bi video onaj ko mtreba da vidi, kada nema sa čime da se realizuje. Nije ovo Liliputanija, što bi rekli neki.
 
Зашто, па Прокоп је као створен за пролазне возове типа Панчево-Београд-Ваљево-Ужице, или Суботица-Нови Сад-Београд-Јагодина-Ниш, Зворник-Рума-Београд-Панчево-Вршац и сл.
Pravac ka jugu sa Glavne. Sa Prokopa sve ka Vojvodini a bilo bi i prolaznih npr Novi Sad-Niš, Mitrovica-Požarevac (bajbok express) i sl. koji bi imali logiku brzog turnarounda i bili bi efektivno kao dva koji terminiraju u BG.
Prokop jeste lepo koncipiran al je u tri lepe za jednu glavnu stanicu.
 
Pa i kada se kaže tačno kako nešto sprovesti u delo, opet se nađu osobe poput tebe, koje će i to da predstave kao loše i neizvodljivo. Ili ti prevedeno na prost jezik, šta god da se kaže, dežurni "negativci" će to da predstave kao lošu stvar. Čak i kada se o nečemu ništa ne kaže.

Ako smo već konstatovali zašto nam odlazi radna snaga, gde imamo višak, a gde manjak, onda se odgovor nameće sam po sebi šta treba da se uradi. Zaposliti tamo gde je manjak, a otpustiti tamo gde je višak, povećati plate onima koji rade odgovorniji posao, a ne ćatama u administraciji koji efektivno rade 1h... Ovo je samo jedan od primera.

Toliko o ovoj temi.

Не, нико није још увек написао како спровести у дело. Запослити где је мањак, отпустити где је вишак и повећати плате на дефицитарним и одговорним пословима није како спровести у дело, већ шта урадити. Понекад се осећама као да неки људи са којима овде комуницирам не знају српски језик. Да не причам о томе да та радна места која су дефицитарна су дефицитарна између осталог јер нема кадрова.
,.... али нико нема одговор на то како то спровести у дело.... ,,

Da... pitanje je kako to uraditi ?
Ne može se čata od 55 god života i 35 g. staža tek tako prebaciti u operativu a da se ne povrede neka prava. Jeste poveliki Goldijev čvor za sada.

Управо, а та ћата исто има право гласа. Игра демократије у крњем комунистичком систему. Да би се ишта функционално променило, нама треба потпуни рестарт свега. Овако је све врзино коло. Ко то није за последњих 20 година схватио, неће никад.
 
Постоји либерални мит да је у државној администрацији бар 50% радне снаге вишак. То се често пропагира да би се многе ствари које данас ради јавни сектор, пребациле у приватни и онда коштале неких 10 пута више. Као на пример платни промет када су преузеле банке.

Има у администрацији огроман број људи запослених преко везе, које су неспособне, али има више њих који обављају посао како треба. И ту су плате најчешће 40 до 70 хиљада динара, и не можете баш привући кадрове за администрацију као у Немачкој или Шведској.
 
Ovo postaje apsurdno, umesto javne namene samo umeju da otvaraju kafiće i restorane. Privatizacije svega i krčmenje imovine kao što rade neodgovorni naslednici koji teško stečenu imovinu svojih roditelja prodaju u bescenje da bi kupili auto i imali za izlaske. Sramno i bestidno.
 
Угоститељски објекти су ту у згради још док је железница била ту.
 
Није то спорно.

Спорно је да стуцаш пар милиона у шминку а да зграда зврји празна. А онда почну кафане да насељавају. За пар година уместо музеја и тим пре железничке имаћемо још једну бетон халу
 
Pa i kada se kaže tačno kako nešto sprovesti u delo, opet se nađu osobe poput tebe, koje će i to da predstave kao loše i neizvodljivo. Ili ti prevedeno na prost jezik, šta god da se kaže, dežurni "negativci" će to da predstave kao lošu stvar. Čak i kada se o nečemu ništa ne kaže.

Ako smo već konstatovali zašto nam odlazi radna snaga, gde imamo višak, a gde manjak, onda se odgovor nameće sam po sebi šta treba da se uradi. Zaposliti tamo gde je manjak, a otpustiti tamo gde je višak, povećati plate onima koji rade odgovorniji posao, a ne ćatama u administraciji koji efektivno rade 1h... Ovo je samo jedan od primera.

Toliko o ovoj temi.

Kliknite za proširenje...

Не, нико није још увек написао како спровести у дело. Запослити где је мањак, отпустити где је вишак и повећати плате на дефицитарним и одговорним пословима није како спровести у дело, већ шта урадити. Понекад се осећама као да неки људи са којима овде комуницирам не знају српски језик. Да не причам о томе да та радна места која су дефицитарна су дефицитарна између осталог јер нема кадрова.
Kao što rekoh, neki će šta god da napišeš, da predstave kao loše. U ovom slučaju kao da se ne razume srpski jezik. Sve i da kažem da se otkuca rešenje za otkaz nekome, sa sve obrazloženjem zašto je višak, što sam upravo i uradio, nije odgovor. Pošto odgovore očigledno ne zna ni sam Bog, nego jedino likovi poput Zume (tema o koroni), dotični koga sam citirao i sl. , koji su sate i sate posvetili nekoj tematici, i ti njihovi sati su jedino merodavno, a sati koje su drugi posvetili istim tim stvarima, su nemerodavni.
 
Vrh