Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548669#p548669:9dbz4gal je napisao(la):
bobcha78 » Sun Jul 01, 2018 9:37 pm[/url]":9dbz4gal]
1. Planirano je potpuno gašenje i pretvaranje u muzej, železnice.
2. Originalan plan je da Prokop postane glavna stanica Beograda,

Da bi potvrdio ovo što sam gore napisao, sve sam ove tri kolone slušao kao klinac u prvoj godini srednje železničke škole 1993 godine.

Ima jedan problem. Planovi za izmjestanje Glavne i izgradnju Prokopa poticu iz 60-tih godina a ne iz 1993 kad si ti kao klinac nesto slusao.

1. Planirano je prebacivanje daljinskog saobracaja i pretvaranje stanice u SA u stanicu regionalnog metroa
2. Planirano je da Prokop bude JEDNA OD CETIRI JEDNAKO VAZNE stanice.

Kad si ti isao u srednju zeleznicku skolu, planovi za novi zeleznicki cvor su odavno bili obustavljeni i trazio se nacin da se ponovo pokrenu i ozive. U to vrijeme je najvjerovatnije odluceno da se izvrsi revizija plana na nacin da Prokop bude glavna stanica sa velikom stanicnom zgradom i trznim centrom. Zato su tada poceli da grade cuvenu betonsku plocu na Prokopu, racunajuci da ce tako privuci investitora uz ciju pomoc ce dalje dovrsiti cvor. Dovrsetak cvora je podrazumjevao, tada, izgradnju 2 TPS-a, metro sa dvije linije za hranjenje cvora i regionalni metro.

No, desila se havarija. Drzava se raspala a broj putnika u zeljeznici novonastale Srbije se drasticno smanjio i niko nije zainteresovan za novu plocu. Sta sad? Nista. Planovi ponovo propadaju i radovi bivaju opet obustavljeni. Decenijama ploca propada a razne Vlade pokusavaju da ju prodaju i dovrse cvor. Bezuspjesno.

I onda, kao dar s neba, pojavljuje se "rjesenje" u vidu cudotvorca koji je "uspio nesto sto niko prije njega nije". Prokop je dovrsen, zeljeznica je izmjestena iz savskog amfiteatra i ostvaruje se visevjekovni san svih Srba. Da Beograd izadje na reke. I gdje je tu problem? Ima li neki problem?

Nema. Idemo svi u novi liepi muzej da uzivamo u dobrim vijestima.
 
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1413837

Nisam od onih što seku vene zbog izmeštanja GŽS ali kad ovo pročitam

Ona je, gostujući u jutarnjem programu TV Hepi, izjavila da će večeras u 19 časova na staroj železničkoj stanici otvoriti multimedijalnu izložbu infrastrukture na kojoj će biti predstavljeno sve što je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture uradilo u prethodnih godinu dana.

Mogu samo da kažem: https://www.youtube.com/watch?v=ExpWkm9roAg

5331f6bf5afbd35a778b456c-750-508.jpg


Faking Balkanska Severna Koreja.
 
kako se usudjujes da nas poredis sa severnom korejom koja je bar 10 puta bogatija od nas i konstantno napreduje dok mi nazadujemo, oni investiraju u fabrike i izvoze tone i tone robe dok mi dajemo subvencije strancima da nam raju drzi ko jeftinu radnu snagu i dajemo subvencije uvezenim proizvodima
 
Daleko su oni od napretka. Jedini veliki pomak koji je učinjen kod njih otkako je mali Kimi nasledio velikog Kimija je modernizacija voznog parka sa prilivom novih jeftinih vozila iz Kine. Sve ostalo je samo fasada, ista šarada kao za vreme Kimija starijeg. Da njima ide super ne bi sami došli da pregovaraju o obustavi naoružavanja i iskamčivanju novih pomoći. Inače oni i dan danas dobijaju pomoć u vidu hrane i goriva od zapada.

No dobro poenta priče je da imamo vlast koja se loži na njih, pa tako imamo izložbe građevinskih radova, izložbe partijskih slika, svakodnevna Vođina obraćanja naciji i sve ostale stupidarije koje odlikuju banana republike sa dijabolama na čelu.
 
@Bender: na sličnoj smo poziciji po tom pitanju. Ja izuzetno žalim gašenje glavne stanice kao - stanice. Bilo je za nju još mesta za štošta (npr. BG voz). Ali neću da lijem krokodilske suze kao svi ovi po društvenim mrežama. Kao što je poznato, nisam ni protiv "Prokopa", mada me užasno iritira momenat kada je postao centralna stanica.
A što se tiče aktivizma, usmerenog protiv gašenja štajge tiče: samo ću reći da klip koji je okačen od strane nekih ovde predstavlja sintagmu svega što je ULJŽ pogrešno radio prethodnih godina. Ej bre, zakačiš na vrh strane "zvanični" klip koji počinje "Ja, ime prezime"...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548768#p548768:cmlp22ik je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 10:05 am[/url]":cmlp22ik]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548669#p548669:cmlp22ik je napisao(la):
bobcha78 » Sun Jul 01, 2018 9:37 pm[/url]":cmlp22ik]
1. Planirano je potpuno gašenje i pretvaranje u muzej, železnice.
2. Originalan plan je da Prokop postane glavna stanica Beograda,

Da bi potvrdio ovo što sam gore napisao, sve sam ove tri kolone slušao kao klinac u prvoj godini srednje železničke škole 1993 godine.

Ima jedan problem. Planovi za izmjestanje Glavne i izgradnju Prokopa poticu iz 60-tih godina a ne iz 1993 kad si ti kao klinac nesto slusao.

Planovi potiču iz 70tih godina odnosno vremena kada je gradonačelnik bio Branko Pešić. Pošto je on bio vizionar, ovi danas se samo pridržavaju tog plana. A moderator je izbrisao taj deo koji sam napisao kao odgovor na broj 3. pa si ti onda hteo da ispadneš pametan, kao po običaju. Nisam ja ništa zaboravio u odgovoru, ali ne razumem zašto je obrisano.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548768#p548768:cmlp22ik je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 10:05 am[/url]":cmlp22ik]
1. Planirano je prebacivanje daljinskog saobracaja i pretvaranje stanice u SA u stanicu regionalnog metroa
2. Planirano je da Prokop bude JEDNA OD CETIRI JEDNAKO VAZNE stanice.

Potpuno netačno i prvo i drugo. Prokop je trebao biti glavna stanica, tehničko putnička je trebala da bude u Makišu.
Kasniji projekat uključuje Novi Beograd i Zemun. Naknadno je metro dodatno urađen ispod prokopa. Metro koji je bio planiran uključuje sadašnju trasu Beovoza. Ako uđeš iz pravca Pančevačkog mosta u tunel ka Karađorđevom parku, možeš desno odmah videti deo gde je započet tunel za metro, ali ti to u Banjaluci ne možeš da zanš možeš samo da mi veruješ na reč. Ovaj plan metroa nema veze sa onim pre 25 godina.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548768#p548768:cmlp22ik je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 10:05 am[/url]":cmlp22ik]Kad si ti isao u srednju zeleznicku skolu, planovi za novi zeleznicki cvor su odavno bili obustavljeni i trazio se nacin da se ponovo pokrenu i ozive. U to vrijeme je najvjerovatnije odluceno da se izvrsi revizija plana na nacin da Prokop bude glavna stanica sa velikom stanicnom zgradom i trznim centrom. Zato su tada poceli da grade cuvenu betonsku plocu na Prokopu, racunajuci da ce tako privuci investitora uz ciju pomoc ce dalje dovrsiti cvor. Dovrsetak cvora je podrazumjevao, tada, izgradnju 2 TPS-a, metro sa dvije linije za hranjenje cvora i regionalni metro.

Opet laž. Kada sam ja išao u školu, tih vremena, lično mi je predavao Svetolik Kostadinović generalni direktor Jugoslovenskih železnica, i veruj mi da sam imao prave informacije koje sam ti napisao i u predhodnom odgovoru.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548768#p548768:cmlp22ik je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 10:05 am[/url]":cmlp22ik]No, desila se havarija. Drzava se raspala a broj putnika u zeljeznici novonastale Srbije se drasticno smanjio i niko nije zainteresovan za novu plocu. Sta sad? Nista. Planovi ponovo propadaju i radovi bivaju opet obustavljeni. Decenijama ploca propada a razne Vlade pokusavaju da ju prodaju i dovrse cvor. Bezuspjesno.

Država se mnogo ranije raspala,ploči neće ništa da fali, ne brini se ti u Banjaluci za to.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548768#p548768:cmlp22ik je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 10:05 am[/url]":cmlp22ik]onda, kao dar s neba, pojavljuje se "rjesenje" u vidu cudotvorca koji je "uspio nesto sto niko prije njega nije". Prokop je dovrsen, zeljeznica je izmjestena iz savskog amfiteatra i ostvaruje se visevjekovni san svih Srba. Da Beograd izadje na reke. I gdje je tu problem? Ima li neki problem?

Nema. Idemo svi u novi liepi muzej da uzivamo u dobrim vijestima.
Uživaj ti u Banjaluci , nemaš potrebe da brineš tuđu brigu. Rešiće se i Prokop i Novi Beograd i Zemun, ne može sve odjednom ali rešiće se. Radi se na tome. Pozz
 
Морам напоменути нешто свим члановима. Лично сам разговарао са власником и администратором форума да морамо предузети одређене мере да овај форум као медиј узме активно учешће у тачном информисању јавности. Циљ је кампања за спашавање оних елемената метро система, који су постојали у свим метро плановима до сада, а у односу на које је Београд планиран. То су осовина Трг републике-Славија-Прокоп-Сајам-Баново брдо-Петлово брдо, и приоритет везе Вук - Нови Београд - Земун.

Са те стране, сви требамо кроз пријављивање постова контролисати спам, спин, и лажне вести, као и остале видове злоупотребе.

Кокретно, Бобша упорно понавља како је "укидање железничке станице Београд (међу песницима и политичарима познато као "измештање") дело Бранка Пешића". Већина активних форумаша зна да то није тачно, и за некога ко није нов је то неопростива злоупотреба! Може неко имати врло позитивно, или врло негативно мишљење о свега 4 године старом званичном плану да се укине Железничка станица Београд, али никако о истом намерно износити лажне информације! Већи број нас активних форумаша је био у директном контакту са Браниславом Јовином, главним ауторитетом за планирање Београда из тог времена, и постоји читав систем и писане и снимане грађе који потврђује ту информацију, велики број пута дељен на овом форуму. Такође, и подаци о свим каснијим урбанистичким плановима.

И убудуће, молим све чланове који преносе неке информације да наводе извор истих, да не будемо легло лажних вести.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548938#p548938:2nzgphvk je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pon Jul 02, 2018 10:32 pm[/url]":2nzgphvk]Морам напоменути нешто свим члановима. Лично сам разговарао са власником и администратором форума да морамо предузети одређене мере да овај форум као медиј узме активно учешће у тачном информисању јавности. Циљ је кампања за спашавање оних елемената метро система, који су постојали у свим метро плановима до сада, а у односу на које је Београд планиран. То су осовина Трг републике-Славија-Прокоп-Сајам-Баново брдо-Петлово брдо, и приоритет везе Вук - Нови Београд - Земун.

Са те стране, сви требамо кроз пријављивање постова контролисати спам, спин, и лажне вести, као и остале видове злоупотребе.

Кокретно, Бобша упорно понавља како је "укидање железничке станице Београд (међу песницима и политичарима познато као "измештање") дело Бранка Пешића". Већина активних форумаша зна да то није тачно, и за некога ко није нов је то неопростива злоупотреба! Може неко имати врло позитивно, или врло негативно мишљење о свега 4 године старом званичном плану да се укине Железничка станица Београд, али никако о истом намерно износити лажне информације! Већи број нас активних форумаша је био у директном контакту са Браниславом Јовином, главним ауторитетом за планирање Београда из тог времена, и постоји читав систем и писане и снимане грађе који потврђује ту информацију, велики број пута дељен на овом форуму. Такође, и подаци о свим каснијим урбанистичким плановима.

И убудуће, молим све чланове који преносе неке информације да наводе извор истих, да не будемо легло лажних вести.

Da li želiš reći da bi po tvom predlogu svaki post člana koji se kosi sa tvojim mišljenjem ili mišljenjem vlasnika/administratora bio okarakterisan kao spam, spin i lažna vest i biće uklonjen? Vučiću, da li si to ti?

Voleo bih da mi taj isti vlasnik/administrator objasni da li će se to dogoditi, pa da na osnovu toga odlučim da li da ostanem na forumu ili da tražim da se uklone svi moji postovi.

Karlo i sam znaš da je različitih planova, međuplanova i potplanova za železnički čvor Beograd bilo više nego putnika na Prokopu do prekjuče. I sam znaš da je svih ovih 40-ak godina u svemu tome provejavalo, dolazilo i odlazilo pitanje da li će se GŽS zatvoriti ili ne. Da li će stari čvor u smanjenom obimu koegzistirati sa novim ili ne. I nikad nije dat konačan odgovor na to pitanje, do ovog trenutka. Ne možeš i sebe, a ni druge ovde ubediti da nije tako. Došlo je do te mere da pitanje da li je ukidanje GŽS planirano sa izgradnjem novog čvora možemo uporediti sa pitanjem šta je starije, kokoška ili jaje. To je danas potpuno nebitno, jer je u milion navrata bilo i ovako i onako.

Na žalost, došlo je do takve situacije da je železnički saobraćaj toliko opao u odnosu na tu devedesetprvu kada je bilo 50 000 putnika u GŽS i da na žalost, ovo što imamo danas u Prokopu je sasvim dovoljno za tu količinu saobraćaja u ovom trenutku. U takvoj situaciji nekome se jako svidela i isplatila ideja da se na mestu GŽS sagradi nešto drugo i to je kraj. Nije GŽS izgubljena sad, ona je izgubljena onda kada je propala Jugoslavija i kad se iz te propasti nije našao izlaz. Jeste, Prokop je katastrofalno povezan, i nije dovršen, ali nije na kraju sveta i obezbeđena su sredstva za završetak ploče, koloseka i stanične zgrade. Biće bolje povezan i na tome treba da radi ovaj forum po mom mišljenju. Da daje konstruktivne predloge da se stanje poboljša. A za to ima i te kako prostora. Ali moj prijateljski savet ti je da prestaneš da zabadaš klin u ploču tvrdoglavo braneći svoje nepogrešivo i nepromenljivo mišljenje. Prvo, što nećeš naići na dobar odgovor ni kod koga na taj način, drugo, i oni koji su bili uz tebe, neće više biti. Nadam se da si svestan da većina ljudi vidi ULjŽ kao lično mišljenje Karla Polaka. Ne ulazim u to, da li je to tačno ili ne, ali takav se utisak ostvaruje. Tako, iako u osnovi sa plemenitom idejom, nećeš postići ništa ni ti, a ni drugi koji žele ili su želeli da postignu kroz ULjŽ. Razmisli...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548864#p548864:z0q4vif1 je napisao(la):
bobcha78 » Mon Jul 02, 2018 4:52 pm[/url]":z0q4vif1]...ti to u Banjaluci ne možeš da zanš.... ne brini se ti u Banjaluci za to...Uživaj ti u Banjaluci , nemaš potrebe da brineš tuđu brigu.

Mislim da si otkrio kao i neki drugi forumasi prije tebe da je problem...u Banjaluci.

Vidi, mene uopste ne zanima odakle je neki forumas, koliko ima godina u koju skolu je isao i ko mu je sta predavao, koje je religije, jel visok i plav il suv i upadljivo debeo.

Mene zanima zeljeznica u Beogradu, pogotovo ova zadnja desavanja sa Glavnom stanicom, a o tome se moze naci, kao sto je Karlo i pomenuo u postu iznad, i vise nego dovoljno na internetu. Tako da i ja koji sam prije 46 godina rodjen u Banjaluci i daaaavno naucio da citam i na ovom sam forumu 3 godine, mogao sam da pronadjem stosta o planiranju zeljeznickog cvora. Vjeruj mi na rijec.

EDIT
@Vagon

Necu da odgovaram umjesto Karla, on ce to uciniti, ja cu samo da dodam par stvari.
S dobrim dijelom ovog sto si napisao, mogao bih se sloziti ili prihavtiti kao razumno, izuzev jednog dijela...
...Prokop je katastrofalno povezan, i nije dovršen, ali nije na kraju sveta i obezbeđena su sredstva za završetak ploče, koloseka i stanične zgrade. Biće bolje povezan i na tome treba da radi ovaj forum po mom mišljenju. Da daje konstruktivne predloge da se stanje poboljša. A za to ima i te kako prostora...

Prvi konstruktivni predlog nakon saznanja da bi glavna stanica mogla biti ukinuta bio je da stanica OSTANE. Kud ces konstruktivniji predlog od onog da se ne ulazi u gasenje stanice i guranja zeljeznice zajedno s putnicima u rjesavanje problema koji do juce nisu ni postojali? Pitanje javnog prevoza, TPS-a, itd...Zato je predlagano da stanici ostane neka uloga. Da se steta minimizira. Bilo je raznih varijanti.

To nije urodilo plodom ne iz razloga sto je Vlada ili neki investitor nesto odlucio, vec sto se nije pojavila svijest u siroj javnosti o znacaju ovih desavanja. Nije bilo podrske a nema je ni sada. Svega 15 ljudi je izaslo na protest pred Glavnu zeljeznick ustanicu u gradu koji ima preko milion stanovnika.

Kakvu sad konstruktivnost da ispoljavamo?
Ja za sebe znam. Posto stanica nije sacuvana, moj je konstruktivan stav sada da se stanica VRATI. To ce imati svoju cijenu, ali je cijena daleko prihvatljivija i realnija od guranja nekakvog zavrsetka neceg sto sad nije ni definisano kao treba da izgleda.

Ako mislis da je konstruktivnost prihvacanje stanja i mirenje sa sudbinom onda ja nisam pristalica toga.
A ako treba davati konstruktivne predloge kako poboljsati stanje na bilo kojoj stanici pa i na Prokopu onda za to jesam. I ranije sam predlagao razne stvari vezane za Prokop i po pitanju povezanosti i po pitanju uredjenja stanice Prokop.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548949#p548949:2wbhtp9w je napisao(la):
WLABmz » Pon Jul 02, 2018 10:57 pm[/url]":2wbhtp9w]Voleo bih da mi taj isti vlasnik/administrator objasni da li će se to dogoditi, pa da na osnovu toga odlučim da li da ostanem na forumu ili da tražim da se uklone svi moji postovi.
Naravno da postovi nece biti brisani niti se o tako necemu moze raspravljati i dogovarati. Slazem se da bi bilo pozeljno da se izjave poput "planovi od vremena Branka Pesica" potkrepe nekom fotografijom plana i sl posto u suprotnom zvuci kao izjava nekog politicara a to valjda ne bi zeleli. U sustini taj aspekt price za mene vise i nije previse vazan posto imamo novu realnost koju treba prihvatiti i videti da se elementi sistema poboljsaju a nadam se i metro stavi u fokus o cemu smo zapravo Karlo i ja razgovarali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548954#p548954:116iui1u je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 11:06 pm[/url]":116iui1u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548864#p548864:116iui1u je napisao(la):
bobcha78 » Mon Jul 02, 2018 4:52 pm[/url]":116iui1u]...ti to u Banjaluci ne možeš da zanš.... ne brini se ti u Banjaluci za to...Uživaj ti u Banjaluci , nemaš potrebe da brineš tuđu brigu.

Mislim da si otkrio kao i neki drugi forumasi prije tebe da je problem...u Banjaluci.

Vidi, mene uopste ne zanima odakle je neki forumas, koliko ima godina u koju skolu je isao i ko mu je sta predavao, koje je religije, jel visok i plav il suv i upadljivo debeo.

Mene zanima zeljeznica u Beogradu, pogotovo ova zadnja desavanja sa Glavnom stanicom, a o tome se moze naci, kao sto je Karlo i pomenuo u postu iznad, i vise nego dovoljno na internetu. Tako da i ja koji sam prije 46 godina rodjen u Banjaluci i daaaavno naucio da citam i na ovom sam forumu 3 godine, mogao sam da pronadjem stosta o planiranju zeljeznickog cvora. Vjeruj mi na rijec.
Nije sve u planovima. Ima nešto i u poseti uživo objektima (lokacijama).
A to što ti nećeš da prihvatiš mišljenja drugih i što voliš da tvrdiš da poznaješ situaciju bolje nego mi koji smo fizički tu , i što se interesuješ samo ispred monitora i dok si na internetu , a kad si imao priliku da sve to obiđeš uživo , odlučio si se samo za pokretne stepenice u Vukovom spomeniku , je nešto sasvim drugo. Pri tom , u celoj stvari , situaciju predstavljaš kao atak na tebe i to što si iz Banjaluke , i uostalom sam grad kao glavni uzrok svih problema u Beogradskoj železnici.
 
Mislim da smo odavno apsolvirali sve planove od kad postoje u Beogradu i da se stalno priča posle količine strana koja je prevelika da neko premotava unazad vraća na isto - ja tebi ovaj plan, ti meni ovaj plan - i tako u krug. Možda bi jedan sticker topic gde bi sakupili sve planove BG čvora od vajkada doprineo konstruktivnosti.

P.S. a svakako Karlo, ako metro ne prođe kroz kasete predviđene u Prokopu i Vukovom spomeniku, postaću gori od tebe :mrgreen:
 
Pošto je Prokop po Pešicu onda i metro po njemu .Mogao bi se napravit dobar slogan posto je isforsirana prica oko Prokopa i Branka Pesica onda sad mora i metro kroz vec ostavljene Brankove kasete .Neko ko ima smisla moze ovo lepo da iskoristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548960#p548960:31mi6m5k je napisao(la):
solecar » Mon Jul 02, 2018 10:23 pm[/url]":31mi6m5k]
Nije sve u planovima. Ima nešto i u poseti uživo objektima (lokacijama).
A to što ti nećeš da prihvatiš mišljenja drugih i što voliš da tvrdiš da poznaješ situaciju bolje nego mi koji smo fizički tu , i što se interesuješ samo ispred monitora i dok si na internetu , a kad si imao priliku da sve to obiđeš uživo , odlučio si se samo za pokretne stepenice u Vukovom spomeniku , je nešto sasvim drugo. Pri tom , u celoj stvari , situaciju predstavljaš kao atak na tebe i to što si iz Banjaluke , i uostalom sam grad kao glavni uzrok svih problema u Beogradskoj železnici.

1. Necu da prihvatim tudje misljenje. Jel moram? E bas necu. Izvini molim te, punoljetan sam i imam svoje misljenje i bas namjerno necu da prihvatim TVOJE misljenje. Sam cu da izaberem neko koje mi se svidi...eto tako.
2. Ne volim da tvrdim da poznajem "situaciju bolje od vas koji ste negdje fizicki" ali od 90% Beogradjana sigurno znam bolje. Znam kako se dolazi do Prokopa.
3. Interesujem se ja i uzivo. Dokazi da nije tako
4. Ne predstavljam ja nista kao atak na mene i to sto sam iz Banjaluke. To ti cinis. Vidi gore sta si napisao. tema je Glavna Z.S. a ti opet o tome kako me volis.
 
Do reči podržavam Karlov post koji se odnosi na metro.
Što se tiče ostatka, koji je diskutabilan i vrti se u krug, nemam nameru da se više prepirem na tu temu.
Podržavam zajedničku akciju spasavanja "onoga šta se spasiti može" i stavljam se na raspolaganje svim istomišljenicima.
 
Nije mi jasno zasto se tvrdi uporno da se za Prokop "Nije znalo" do skora...

Knjizica izdata povodom jubileja zavoda (danas CIP) 1973...Malo raskupusana-tako je dobih..
Naslovna.
Pogledajte prilog 4
Strana 3 - VIDI DATUM !!
Pogledajte prilog 3
A unutra.... Deo strane koja se tice NOVIH stanica..
Pogledajte prilog 2
I vec tada (1973) uradjene makete novog cvora na stranama 18 i 19..
Pogledajte prilog 1

Ako i i dalje necete prihvatiti istinu da je projekat izmestanja stanice poceo jos 1971, onda POMOCI NEMA !

Ko hoce neka ode do arhiva "Politika" ili Vecernje novosti" i pregleda godista posle 1971 . Imaju digital.
Dovoljno je ubaciti rec Prokop ili novi cvor, stanica..
Ja sam dva puta postovao Novosti iz 1970, gde Branko Pesic najavljuje gradnju nove stanice... Evo i treci put..Dok ne uklone. :twisted:


Sva projektna dokumentacija je sacuvana u CIP-u, a delove mozete videti i u Muzeju...Treba zahtev i LK.
Tamo imate i ukoricene novine PRUGA, gde mozete pratiti vesti o nastanku novog cvora i stanice u Prokopu od 1975..

A sada navalite sa osporavanjem ...

P.S. Zaboravih da na ovom forumu egzistira skenirana REVIJA iz 1980 -publikacija o novoj stanici u koloru , za narodne mase..
Tu su i fotografije "ona dva pametnjakovica" -vodja projekta.. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548968#p548968:1m51azjc je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 11:50 pm[/url]":1m51azjc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548960#p548960:1m51azjc je napisao(la):
solecar » Mon Jul 02, 2018 10:23 pm[/url]":1m51azjc]
Nije sve u planovima. Ima nešto i u poseti uživo objektima (lokacijama).
A to što ti nećeš da prihvatiš mišljenja drugih i što voliš da tvrdiš da poznaješ situaciju bolje nego mi koji smo fizički tu , i što se interesuješ samo ispred monitora i dok si na internetu , a kad si imao priliku da sve to obiđeš uživo , odlučio si se samo za pokretne stepenice u Vukovom spomeniku , je nešto sasvim drugo. Pri tom , u celoj stvari , situaciju predstavljaš kao atak na tebe i to što si iz Banjaluke , i uostalom sam grad kao glavni uzrok svih problema u Beogradskoj železnici.

1. Necu da prihvatim tudje misljenje. Jel moram? E bas necu. Izvini molim te, punoljetan sam i imam svoje misljenje i bas namjerno necu da prihvatim TVOJE misljenje. Sam cu da izaberem neko koje mi se svidi...eto tako.
2. Ne volim da tvrdim da poznajem "situaciju bolje od vas koji ste negdje fizicki" ali od 90% Beogradjana sigurno znam bolje. Znam kako se dolazi do Prokopa.
3. Interesujem se ja i uzivo. Dokazi da nije tako
4. Ne predstavljam ja nista kao atak na mene i to sto sam iz Banjaluke. To ti cinis. Vidi gore sta si napisao. tema je Glavna Z.S. a ti opet o tome kako me volis.
1. Ovako se ne ponaša odrasla osoba nego nezreo klinac. Ovime ne tvrdim da se lažno predstavljaš , a pošto ne sumnjam da si pametan , shvatićeš o čemu govorim.
2. To što ti znaš kako se dolazi do Prokopa ne znači ništa kada nikad nisi ni došao do njega. Dokaži da nije tako.
3. Jedan primer.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533843#p533843:1m51azjc je napisao(la):
RioBL » Pon Apr 23, 2018 7:14 pm[/url]":1m51azjc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533829#p533829:1m51azjc je napisao(la):
panonski » Mon Apr 23, 2018 5:24 pm[/url]":1m51azjc]
Godinama piskaras ovde na forumu, vrtis jednu te istu pricu, majstor si da svaku temu koja se zapocne okrenes na svoju vodenicu,a kada treba nesto konkretno da se uradi onda te nema nigde. Meni da imalo ta stanica znaci, ja bih licno dosao da protestujem, ma koliko daleko od Beograda ziveo.

Hehe...ma ti bi zivot dao za pravu stvar, vjerujem.
Ja cu nastaviti da piskaram a na nekom buducem protestu se mozda i pojavim. Nemoj da se sikiras za mene, nego gledaj sta ces ti.

4. Ako je tema GŽS , čemu onda ovo?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548954#p548954:1m51azjc je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 11:06 pm[/url]":1m51azjc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548864#p548864:1m51azjc je napisao(la):
bobcha78 » Mon Jul 02, 2018 4:52 pm[/url]":1m51azjc]...ti to u Banjaluci ne možeš da zanš.... ne brini se ti u Banjaluci za to...Uživaj ti u Banjaluci , nemaš potrebe da brineš tuđu brigu.
Mislim da si otkrio kao i neki drugi forumasi prije tebe da je problem...u Banjaluci.
 
Slažem se oko ovoga, mi, neki od forumaša smo i ranije podnosili zahtev kao građanska inicijativa dok je na vlasti bila stara vlast, a u vezi Metroa.
To je i realno, da kao bugari u Sofiji utičemo na izgradnju Metroa ukazujući na štetnost trenutnog plana po stanovnike i grad u globalu, a bez uplitanja u političke igre vlasti i opozicije. Predlažem aktiviranje posebne teme u radionici koja bi se bavila aktiviranjem inicijative za metro.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548938#p548938:3bau2qyy je napisao(la):
Karlo del Ponte » 02 Jul 2018 09:32 pm[/url]":3bau2qyy]Морам напоменути нешто свим члановима. Лично сам разговарао са власником и администратором форума да морамо предузети одређене мере да овај форум као медиј узме активно учешће у тачном информисању јавности. Циљ је кампања за спашавање оних елемената метро система, који су постојали у свим метро плановима до сада, а у односу на које је Београд планиран. То су осовина Трг републике-Славија-Прокоп-Сајам-Баново брдо-Петлово брдо, и приоритет везе Вук - Нови Београд - Земун.
 
Nisam za to da bude u radionici, mada neka Igor presudi.
Pre je za građanske inicijative. Samo treba smisliti ime.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548986#p548986:3r2b0bfc je napisao(la):
vucko » 03 Jul 2018 03:41 am[/url]":3r2b0bfc]Slažem se oko ovoga, mi, neki od forumaša smo i ranije podnosili zahtev kao građanska inicijativa dok je na vlasti bila stara vlast, a u vezi Metroa.
To je i realno, da kao bugari u Sofiji utičemo na izgradnju Metroa ukazujući na štetnost trenutnog plana po stanovnike i grad u globalu, a bez uplitanja u političke igre vlasti i opozicije. Predlažem aktiviranje posebne teme u radionici koja bi se bavila aktiviranjem inicijative za metro.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548938#p548938:3r2b0bfc je napisao(la):
Karlo del Ponte » 02 Jul 2018 09:32 pm[/url]":3r2b0bfc]Морам напоменути нешто свим члановима. Лично сам разговарао са власником и администратором форума да морамо предузети одређене мере да овај форум као медиј узме активно учешће у тачном информисању јавности. Циљ је кампања за спашавање оних елемената метро система, који су постојали у свим метро плановима до сада, а у односу на које је Београд планиран. То су осовина Трг републике-Славија-Прокоп-Сајам-Баново брдо-Петлово брдо, и приоритет везе Вук - Нови Београд - Земун.

:kk:
Takođe, podržavam ideju, pomoći ću koliko budem mogao, ali sve zavisi od posla koji radim.
 
Ilustrovana revija beograd je iz 1976 godine
Plan se urbanisticki od pocetka izgradnje cvora mjenjao par puta. U plan je bilo predvidjeno ostavljanje par kolosjeka na glavnoj stanici .
A novosti i politika nisu za siroke narodne mase ...
Prosipas jedinu istinu o zeljeznici ko mesija ...
Clanke treba citati a ne samo naslovne strane ...
Da vecina tih ljudi koji su se pitali oko prokopa i metroa radili nesto na tome jos su zivi ...
A postoji i urbanisticki zavod i arhive...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549050#p549050:2wji6lxw je napisao(la):
direktor » 03 Jul 2018 11:49 am[/url]":2wji6lxw]
Plan se urbanisticki od pocetka izgradnje cvora mjenjao par puta. U plan je bilo predvidjeno ostavljanje par kolosjeka na glavnoj stanici .

Та "варијанта" је била у време тандема Ђилас-Бобић (што сам ти већ једном појаснио :lol: ), али на срећу то је давна прошлост, споменуло се не повратило се и данас потпуно ирелевантно, па чуди овај фанатизам непрекидног вртења исте плоче.. :roll:
 
Vrh