Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Danas sam bio na Glavnoj oko 4. Dugu kompoziciju sivih vagona je odvukla nova manevarka na čijem kraju je bila 666, sve do nivoa ložionice....posle je 666 povukla kompoziciju na spoljni kolosek ka BnV....da li neko zna o čemu se ovde radi?
 
IMG_20180630_204832973.jpg

IMG_20180630_205847863.jpg
 
Ova masa na peronu ispraca zadnji voz ili je to grupa koja protestvuje?
 
Sve se to izmešalo.
Kao što rekoh: žao mi je što sav saobraćaj ide sa nje, bilo je mesta makar za jednu liniju gradske železnice.
 
Хвала Игору! Колико њих потомци Карађорђа и Милоша Обилића није имало ону ствар да стане иза транспарента на мирном протесту, ни на овом немирном испред локомотива, него ни да окачи слику испред локомотива! А на ФБ групи кренуле жалопојке, сузе се лију, никада више, лалала шмрц шмрц... Е зато ће те имате метро "код три тајкунске ливаде", спалионицу смећа уместо рециклаже, путоваћете по пола сата дуже сваки дан, Београд на канализацији, изливање Топчидерке сваких 5 година...
 
Mnogo se zestis za jednog mladog coveka Karlo.
Cuvaj zdravlje, gradi karijeru i zaboravi balkan (da ti ne savetujem da bezis, jer taj deo si vec odradio ;) )

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548442#p548442:f9bbko5u je napisao(la):
gizmo » 30 Jun 2018, 23:06[/url]":f9bbko5u]A sad adio.. :violina:
file.php
Hmm....neka se tmina nadvila nad Beogradom. Bukvalno i preneseno znacenje
 
Da je istorija Beograda knjiga, ovo bi bio kraj jednog poglavlja.
 
Ne znam koja bi bila najbolja tema, ali evo par slika sa Dorćola:

Da je lepo - nije:

Nije Mile i nije lajkovačkom, ali neko ide prugom:Pogledajte prilog 2

A nešto se po malo i radi, ovim tempom možda za trista godina raščiste, a za hiljadu definitivno isplaniraju šta će biti posle svega:Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548464#p548464:xkgfqtd5 je napisao(la):
laki72 » 01 Jul 2018 02:14 am[/url]":xkgfqtd5]Mnogo se zestis za jednog mladog coveka Karlo.
Cuvaj zdravlje, gradi karijeru i zaboravi balkan (da ti ne savetujem da bezis, jer taj deo si vec odradio ;) )

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ситуација јесте за жешћење!

Много већи проблем је превише жестине на интернету, премало на улици. Да сви ти интернет хероји устану са компјутерске столице, да видите како би се ствари мењале, али неће...

Моје саошштење, лапсус са датумом на почетку.
[YouTube]https://youtu.be/r8ubrffOYw4[/YouTube]
 
Jedna stvar mi nije jasna sad posle svega.

Gašenje stanice je bilo planirano već 40 ili 50 godina, i za sve tovreme nije bilo značajnijeg otpora, posebno urbanističke struke, nikome nije smetao položaj Prokopa niti njegova povezanost sa ostatkom grada. Tek sad se budi to, kada je železnica sa starom stanicom ili bez nje ionako svedena na apsurd kojim retko ko putuje.
 
Nije bilo znacajnijeg otpora iz vise razloga:

1. NIKAD nije bilo planirano potpuno gasenje stanice vec njeno pretvaranje u stanicu gradske zeljeznice sto je mnogima OK (i meni) pa nije bilo ni potrebe za nekim protestom
2. Plan za Prokop je nailazio na kritike ali one nisu uzele maha u javnosti jer taj plan nikad nije ni realizovan. Jos 70-tih godina se stalo s tim planom. Ovo sto je sad napravljeno nema veze sa orginalnim planovima sa Prokopom.
3. Postoji opsta nezainteresovanost u drustvu koje je pritisnuto naizgled vaznijim problemima.
 
Ovde moram čak odati Karlu priznanje na tome što je od početka insistirao na tom pitanju (način vođenja protesta je posebna priča).
Naravno, za razliku od određenih "glava" koje su se tek sada opsetile da se gasi GŽS, a godinama ih nije bilo nigde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548525#p548525:24hg9r72 je napisao(la):
tragac » Нед Јул 01, 2018 11:54 am[/url]":24hg9r72]Jedna stvar mi nije jasna sad posle svega.

Gašenje stanice je bilo planirano već 40 ili 50 godina, i za sve tovreme nije bilo značajnijeg otpora, posebno urbanističke struke, nikome nije smetao položaj Prokopa niti njegova povezanost sa ostatkom grada. Tek sad se budi to, kada je železnica sa starom stanicom ili bez nje ionako svedena na apsurd kojim retko ko putuje.

Па зато што је наш народ од силних обећања оглувео на могућност да се исто то обећање спроведе у дело а када се спроведе онда јадикује, проклиње државу и све што иде по списку. :laugh:

Такви смо, кратковиди за будућност и ослепели на садашњност, почев од политичара који нас воде. То је као кад слеп води будалу па ни слеп не зна куд поћи нит бу**** где доћи. :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548544#p548544:2pxgz6dg je napisao(la):
RioBL » Ned Jul 01, 2018 1:09 pm[/url]":2pxgz6dg]Nije bilo znacajnijeg otpora iz vise razloga:

1. NIKAD nije bilo planirano potpuno gasenje stanice vec njeno pretvaranje u stanicu gradske zeljeznice sto je mnogima OK (i meni) pa nije bilo ni potrebe za nekim protestom
2. Plan za Prokop je nailazio na kritike ali one nisu uzele maha u javnosti jer taj plan nikad nije ni realizovan. Jos 70-tih godina se stalo s tim planom. Ovo sto je sad napravljeno nema veze sa orginalnim planovima sa Prokopom.
3. Postoji opsta nezainteresovanost u drustvu koje je pritisnuto naizgled vaznijim problemima.

1. Planirano je potpuno gašenje i pretvaranje u muzej, železnice.
2. Originalan plan je da Prokop postane glavna stanica Beograda,

Da bi potvrdio ovo što sam gore napisao, sve sam ove tri kolone slušao kao klinac u prvoj godini srednje železničke škole 1993 godine. Tada nam je svima delovalo kao nemoguće, iseliti putničke vagone iz Savskog amfiteatra, službe održavanja kola i voznih sredstava, ali izgleda da su i to rešili (kako tako).

Meni samo nije jasno zašto i posle 40 godina nisu završili Prokop. Ili se nema para ili se nema volje. Ugasiš železničku stanicu a ne završiš njenu zamenu. Ja pamtim i kada su bili visoki peroni tamo. Ali ne rešavanje problema te stanice, gradskih linija i povezanosti, kontejnerskog terminala (intermodalnog), mešovite stanice na Novom beogradu što ja smatram glavnim problemom, ne mogu da shvatim koliko su neozbiljni.

Ako je nedostatak novca, to mogu da razumem, ali ako novca ima a nema volje to da se izgura, džaba sve promene i štednja. Ovo su bitne stvari, a ne rade ih. A ona autobuska stanica tj pokušaj (montažni privremeni objekat) ostaće 30 godina
 
Да су нпр. БнВ инвеститори решили/усмерени да праве највећи тржни центар на плочи Прокопа, уместо на простору бившег стадиона ФК Железничар, била би за годину дана готова цела зграда са недостајућим колосецима и друмским комуникацијама.
Слажем се за општу неозбиљност оних који одлучују о приоритетима, све се ради наопачке, нагуравају Ластине аутобусе на БАС који треба да се руши, све возове на недовршен Прокоп, све наопачке.
 
Vrh